Jump to content

Προβλήματα Με Καταστηματα


cholymelan

Recommended Posts

Περα απο την διαφιμηση που γινεται εδωμεσα απο καποια καταστηματα εγω θα προτεινα να συζητιουνται και διαφορα προβληματα που εχουνε προκυψει στον καθενα απο αγορες απο καποια καταστηματα.απο τεχνικους di φωτιστικων κλπ. ειμαι καινουργιος στο χομπι.εδωσα καποια χρηματα προεκυψαν προβληματα απο λαθος των μαγαζιων και θεωρω οτι πρεπει να ενημερωθουν καποιοι καινουργιοι χομπιστες πριν κανουν την επιλογη τους.δεν ξερω αν θα το δεχτειτε το συγκεκριμενο θεμα για ευνοητους λογους αλλα πραγματικα θελω να το συζητησω.γιατι η γαιδουρια εχει και τα ορια της. τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα ή περιορισμός στο να συζητάμε για κάποιο μαγαζί πέραν του να συμμετέχει αυτό στο φόρουμ και να έχει την δική του κατηγορία.

Αυτό γίνετε έτσι ώστε το κατάστημα στο οποίο απευθήνεται το θέμα να μπορεί να απαντήσει και να έχει βήμα λόγου.

Θέματα που αφορούν καταστήματα που δέν συμμετέχουν θα κλείνονται/διαγράφονται μιάς και στο παρελθόν (δυστυχώς....) έχουμε λάβει εξώδικα για δυσφήμιση τόσο από κατάστημα αλλά και από εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Aυτό που λες ακούγεται λογικό.Αν έχεις παράπονο απο κάποιο απο τα καταστήματα που έχουν βήμα εδώ,διατύπωσε εκεί την δυσαρέσκεια σου.Δεν αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση τα λεγόμενα σου,γιατί στο παρελθόν και κυρίως στο ξεκίνημα μου κάποτε,ειχα και εγώ πολλά παράπονα,απλά το σωστό είναι να υπάρχει και αντίλογος.Και στην θέση σου,θα το έκανα ονομαστικά.Ετσι θα ωφεληθούν όλοι,κυρίως οι χομπίστες,αλλα και τα καταστήματα. :)

Link to comment
Share on other sites

Δεκτο να λεμε και τα αρνητικα οπως και τα θετικα ενος καταστηματος και καλο θα ηταν παντα με αποδειξεις γτ καποιοι τρωνε ψωμι και απο μια κακια στιγμη να χασει πελατες ενας καλος επαγγελματιας(παντου οχι μονο μεσα στο φορουμ)

Αυτο που δεν καταλαβα ειναι γτ μονο σε οσα μαγαζια εχουν βημα? δηλ αν ο "Μπαμπης φισ σοπ" φαει χρηματα απο εναν πελατη δεν θα πρεπει να το αναφερουμε?που και πως πατανε σε ενα εξωδικο?

Έγινε επεξεργασία - ValeAq
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεκτο να λεμε και τα αρνητικα οπως και τα θετικα ενος καταστηματος και καλο θα ηταν παντα με αποδειξεις γτ καποιοι τρωνε ψωμι και απο μια κακια στιγμη να χασει πελατες ενας καλος επαγγελματιας(παντου οχι μονο μεσα στο φορουμ)

Αυτο που δεν καταλαβα ειναι γτ μονο σε οσα μαγαζια εχουν βημα? δηλ αν ο "Μπαμπης φισ σοπ" φαει χρηματα απο εναν πελατη δεν θα πρεπει να το αναφερουμε?που και πως πατανε σε ενα εξωδικο?

Νομίζω -χωρις να έχω γνώση του αντικειμένου- οτι πατούν σε αθέμιτο ανταγωνισμο ή συκοφαντική δυσφημιση,μιας και οι ίδιοι θεωρητικά δεν έχουν γνώση των γραφομένων.Νομίζω τουλάχιστον.

Και γιαυτο βεβαια οπως είπες θέλει προσοχή και στην διατύπωση των παραπόνων,κάποιοι ζουν απο το χόμπυ μας.Με προσοχη πάντως,όλοι μπορούν να κερδίσουν απο την κατηγορία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου - προσωπικά στο παρελθόν έχω διαφωνήσει μεσω φόρουμ με 1-2 καταστήματα - μερικές προσωπικές απόψεις

1. Κάποιες φορές η αλήθεια απέχει πολύ από αυτό που εμείς βλέπουμε. Τι εννοω : Πως ενώ νιώθουμε ότι αδικηθήκαμε στην πράξη συμβαίνει κάτι άλλο

2. Κανείς δεν είναι αλάθητος. Πριν εκφράσεις την άποψη σου μέσω οποιουδήποτε φόρουμ, θεωρώ πως θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε να έχεις πάρει την απάντηση τους

3. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να προσβάλεις ή να γράψεις πράγματα τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου - ακόμη και να οδηγήσουν σε μήνυση

Αυτα....

Έγινε επεξεργασία - Chocolate_Puma
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου - προσωπικά στο παρελθόν έχω διαφωνήσει μεσω φόρουμ με 1-2 καταστήματα - μερικές προσωπικές απόψεις

1. Κάποιες φορές η αλήθεια απέχει πολύ από αυτό που εμείς βλέπουμε. Τι εννοω : Πως ενώ νιώθουμε ότι αδικηθήκαμε στην πράξη συμβαίνει κάτι άλλο

2. Κανείς δεν είναι αλάθητος. Πριν εκφράσεις την άποψη σου μέσω οποιουδήποτε φόρουμ, θεωρώ πως θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε να έχεις πάρει την απάντηση τους

3. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να προσβάλεις ή να γράψεις πράγματα τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου - ακόμη και να οδηγήσουν σε μήνυση

Αυτα....

+1

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον puma. Αυτο που έχω δει κι εγω κάποιες φορες ειναι να επικρίνει ενα μέλος ενα συγκεκριμένο κατάστημα για κάτι που έγινε στραβά ή λάθος με μια αγορά του, χωρίς να έχει έρθει προηγουμένως σε επικοινωνία με την επιχείρηση. Πολλες φορες νομίζουμε οτι αδικηθηκαμε χωρίς να ξέρουμε οτι το κατάστημα δε το γνώριζε αυτο και τι εννοώ.....προσωπικά απο κατάστημα που πολλες φορες έχω παραγγείλει, στα παρελθόν μου εχουν έρθει 4 λάθος παραγγελίες και κλήθηκα να πληρώσω περισσότερα χρήματα απο αυτα που έπρεπε με αποτέλεσμα περισσότερη αναμονή κτλ.. Έγινε 4 φορες όχι μια. Επικοινώνησα με το κατάστημα και πολυ απλα μου εξήγησαν οτι πρόσφατα είχαν κάνει μετακόμιση και τα συστήματά τους (τόσο τα ηλεκτρονικά, όσο και το έμψυχο δυναμικό) βρισκόταν σε μια εύλογη δυσλειτουργία/σύγχυση. Αν εγω δε τους έλεγα τι συνέβη, ίσως δε θα το έπαιρναν χαμπάρι και εγω θα ήμουν ενα ακόμα μέλος που θα άνοιγα εδώ θέμα και θα εκραζα το κατάστημα χωρίς να γνωρίζω το λόγο που έγιναν όλα αυτα. Είμαστε ανθρωποι και όλοι μας κάνουμε λάθη. Ας μιλήσουμε με το κατάστημα και αν και πάλι παραμένουμε αδικημένοι ή παραπονεμένοι τότε ναι, ας το θέσουμε το θέμα εδώ, για καταστήματα όμως που εχουν βήμα στο φόρουμ, για να ακουστεί και ο αντίλογος και οι αναγνώστες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Προσωπικά θεωρω οτι απο τη στιγμή που θα μιλήσουμε με το εκάστοτε κατάστημα για το πρόβλημα, πολυ εύκολα θα λυθεί αφου απο όλους τους επιχειρηματίες (τουλάχιστον απο αυτούς που εχουν βήμα εδώ) υπάρχει καλη διάθεση και το εχουν αποδείξει άλλωστε.

Ας μη ξεχνάμε οτι το να ανοίξουμε ενα θέμα για να επαινέσουμε την "καλή εξυπηρέτηση" ειναι κάτι θετικό και καλό για το κατάστημα αλλα δε συμβαίνει το ίδιο και στην αντίθετη περίπτωση γιατι απλα αν κάνουμε λάθος εκτίμηση στην πρώτη περίπτωση δε θα βλαψουμε κανένα, στη δεύτερη όμως θα εκθέσουμε και θα βλάψουμε κάποιον και εκεί ειναι η αδικία. Αυτα τα λίγα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου - προσωπικά στο παρελθόν έχω διαφωνήσει μεσω φόρουμ με 1-2 καταστήματα - μερικές προσωπικές απόψεις

1. Κάποιες φορές η αλήθεια απέχει πολύ από αυτό που εμείς βλέπουμε. Τι εννοω : Πως ενώ νιώθουμε ότι αδικηθήκαμε στην πράξη συμβαίνει κάτι άλλο

2. Κανείς δεν είναι αλάθητος. Πριν εκφράσεις την άποψη σου μέσω οποιουδήποτε φόρουμ, θεωρώ πως θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε να έχεις πάρει την απάντηση τους

3. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να προσβάλεις ή να γράψεις πράγματα τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου - ακόμη και να οδηγήσουν σε μήνυση

Αυτα....

+1

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...