Jump to content

Βοήθεια Για Στήσιμο Νέου Ενυδρείου Απο Αρχάριο!

Recommended Posts

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!

Όπως διαβάσατε και στον τίτλο του θέματος είμαι εντελώς άσχετος στο χώρο των ενυδρείων και χρειάζομαι την βοήθεια σας καθώς πίστευα μέχρι σήμερα οτι ειναι απλά μια γυάλα που έχει μέσα ψάρια και το στήνεις όπως θέλεις και με οτι ψάρια θέλεις! Μου άρεσαν πάντα τα ενυδρεία και καθώς τώρα μου δώθηκε η ευκαιρία και ειχα ενα σημείο στο σπίτι που μου άρεσε για να στήσω ενα ενυδρείο, έφτιαξα ενα ενυδρείο δικής μου κατασκευής, προσαρμοσμένο στο σημείο που θα τοποθετηθεί, και αυτό για τον λόγο οτι δεν έβρισκα κάτι έτοιμο στην αγορά. Πήγα λοιπόν και έκοψα τζάμια και έφτιαξα ενα ενυδρείο 105*30*70 με 12αρια τζάμια πλαινά, 10αρες κόντρες, και 15αρι τζάμι για πάτο. Παράγγειλα και για φίλτρο ενα της eheim το 2075, πήρα και το installation kit του, πήρα και μια αεραντλία eheim 400, ενα εξωτερικό θερμοστάτη της hydor 300watt, μια λάμπα uv και συγκεκριμένα την eheim uv 500, ενα φωτιστικό της juwel με δύο λάμπες τ5 των 35 watt η κάθε μία με 2 day λάμπες, μια σκούπα βυθού eheim, ενα ψηφιακό θερμόμετρο, αντιχλωριακό της sera το aquatan, ενα σετ τεστ νερού της sera, καθαριστικά διάφορα, βουρτσάκια, αντεπίστροφες βαλβίδες κτλ. Πίστευα λοιπόν οτι με αυτά ειμαι καλυμμένος για τα πάντα! Το εχω ρίξει αυτές της μέρες στο διάβασμα και στα φόρουμ για να διαβάσω και να μάθω απο το στρώσιμο του ενυδρείου μέχρι το στίσιμο του, μέχρι τα ψάρια που θα βάλω μέσα μέχρι τα πάντα! Με μεγάλη μου έκπληξη μετα το τόσο διάβασμα που εχω ρίξει ειναι οτι τα ενυδρεία ειναι μια ολόκληρη επιστήμη και οτι δεν ειναι μια γυάλα με ψάρια που νόμιζα μέχρι σήμερα! Βλέπω οτι δεν μπορώ να βάλω οτι ψάρια θέλω, ούτε όσα θέλω, ούτε τίποτα! Εμένα μου αρέσουν οι αφρικάνικες κιχλίδες και γενικά τα χρωματιστά ψάρια, αλλα απ'οτι κατάλαβα δεν χωράνε στο ενυδρείο που έφτιαξα! Πήγα και σε ενα pet shop για να αρχίσω να βλέπω ψάρια για να του στήσω ανάλογα τον πάτο του (χαλίκι, άμμος, πέτρες, φυτά, ξύλα κτλ) και δυσ