STELIOSKAZ4 25 Φεβρουαρίου 2007 #1 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Γεια σας ονομάζομαι Στέλιος και είμαι 33 χρονον.εδω και δυο μήνες έχω αγοράσει ένα ενυδριο.ωμολογο να σας πω ότι είμαι εντελώς αρχάριος. Το ενυδρείο είναι εξοπλισμένο με όλα τα βασικά πράγματα ενός ενυδριου.φιλτρο θερμομετρο.μπομπα.τα ψάρια που έχω μέσα είναι τροπικα.,εχει μέσα 14 ψαρια,στην αρχή έχανα συνέχεια τα ψαράκια, αλλά τώρα πάω πολύ καλύτερα αφού δεν έχω απολιες.πιστευω ότι ακόμη κάτι δεν κάνω καλα.θελω να με βοηθησετε,να μου πείτε τα βασικά που πρέπει να κάνω ωστόσο να τα βάλω σε μια σειρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΨΑΛΤΗΣ ΝΙΚΟΣ 25 Φεβρουαρίου 2007 #2 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Καλώς όρισες στο forum μας αγαπητέ Φίλε Στέλιο. Διαβάζοντας τα άρθρα μας και τις επί μέρους συζητήσεις, πιστεύω να σου λυθούν οι περισσότερες απορίες σου. Σε ότι επί πλέον χρειαστείς, μπορείς να θέσεις τα ερωτήματά σου και τα μέλη μας είναι πρόθυμα να σου απαντήσουν. Τι είδους ενυδρείο έχεις και τι ψάρια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iogi 25 Φεβρουαρίου 2007 #3 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Καλώς ήρθες, καλό διάβασμα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos 25 Φεβρουαρίου 2007 #4 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Καλώς όρισες στο forum μας αγαπητέ Φίλε Στέλιο. Διαβάζοντας τα άρθρα μας και τις επί μέρους συζητήσεις, πιστεύω να σου λυθούν οι περισσότερες απορίες σου. Σε ότι επί πλέον χρειαστείς, μπορείς να θέσεις τα ερωτήματά σου και τα μέλη μας είναι πρόθυμα να σου απαντήσουν. Τι είδους ενυδρείο έχεις και τι ψάρια? Καλώς όρισες κι απο εμενα,καλη συνεχεια με πολυ διαβασμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
vth 25 Φεβρουαρίου 2007 #5 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Καλώς ήρθες στη παρέα μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ 25 Φεβρουαρίου 2007 #6 Share 25 Φεβρουαρίου 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...