aka68 9 Οκτωβρίου 2013 #1 Share 9 Οκτωβρίου 2013 Την προσθήκη ρητίνης στα υγρά καύσιμα προτείνουν επιστήμονες τριών πανεπιστημίων καθώς δρα ως βελτιωτικό στην καλή λειτουργία του κινητήρα, επιτυγχάνοντας παράλληλα και την μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων! Η ανακοίνωση έγινε στο 16ο Πανελλήνιο Δασολογικό Συνέδριο που ξεκίνησε χθες και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη και διοργανώνεται από την Ελληνική Δασολογική Εταιρεία και το Τμήμα Δασολογίας & Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Η έρευνα για τη ρητίνη πραγματοποιήθηκε από τους Α. Σκαλτσογιάννη, Δ. Μήτρα, Μ.Τσακτσίρα από το Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Εργαστήριο Δασικής Γενετικής και Βελτίωσης Δασοπονικών Ειδών του ΑΠΘ, Κ.Τσανακτσίδη και Ε. Κατσίδη από το Τμήμα Τεχνολογιών Αντιρρύπανσης, Εργαστήριο Ποιοτικού Ελέγχου Καυσίμων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και τον E. Φάββα από το Ινστιτούτο Φυσικο-Χημείας του Δημόκριτου. Διευκρινίζει δε, ότι σύμφωνα με τα πειράματα, 2,5 με 5 κιλά ρητίνης σε έναν τόνο καυσίμου, σε μια δίωρη επεξεργασία, μπορεί να μειώσει την υγρασία κατά 70%.«Η περιεχόμενη υγρασία στο πετρέλαιο και στα υπόλοιπα καύσιμα αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα υπεύθυνο για τη διάβρωση τόσο των κινητήρων όσο και των δεξαμενών αποθήκευσης και μεταφοράς. Επιπλέον είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία πάγου σε χαμηλές θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα την παρεμπόδιση της ροής του καυσίμου δια μέσω των σωληνώσεων, ένα σημαντικό πρόβλημα ιδιαίτερα στα καύσιμα των αεριωθούμενων» ανέφερε ο καθηγητής υπογραμμίζοντας και τη θετική επίδραση της ρητίνης στη βελτίωση των φυσικοχημικών ιδιοτήτων των καυσίμων που την καθιστούν αντιρρυπαντικό παράγοντα, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών των αερίων ρύπων. http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%AE-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CF%81%CF%8D%CF%80%CF%89%CE%BD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος