lezas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #1 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ελληνας κατασκευασε 6 μετρα σκαφος απο ανθρακονημα και με μια 30αρα μηχανη εκανε την διαδρομη Σουνιο - Σαντορινη με 24 λιτρα καυσιμα .... το κοστος του σκαφους εαν βγει ποτε στην αγορα ειναι 35.000-40.000 χωρις μηχανη η εκδοση με τα ανθρακονημα και η απλη εκδοση θα ειναι στα 17.000 .... http://www.youtube.com/watch?v=2jBBFjJmZwk&feature Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAVY 22 Σεπτεμβρίου 2013 #2 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ελληνας κατασκευασε 6 μετρα σκαφος απο ανθρακονημα και με μια 30αρα μηχανη εκανε την διαδρομη Σουνιο - Σαντορινη με 24 λιτρα καυσιμα .... το κοστος του σκαφους εαν βγει ποτε στην αγορα ειναι 35.000-40.000 χωρις μηχανη η εκδοση με τα ανθρακονημα και η απλη εκδοση θα ειναι στα 17.000 .... http://www.youtube.com/watch?v=2jBBFjJmZwk&feature Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synagridas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #3 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 (edited) Ουτε για αστειο!!Για καπου 130-140 μιλια 24 λιτρα σημαινει 0,25lt/nm που ουτε στο ρελαντι καλα καλα δεν καιει 30αρα τετραχρονη,ποσο μαλλον να σπρωχνει σκαφος και επιβατη, ακομα και σε απολυτη καλμα..Αν φτασει Παρο με 24 λιτρα να αναψει μια λαμπαδα στη Εκατονταπυλιανη.. Έγινε επεξεργασία 22 Σεπτεμβρίου 2013 - Synagridas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Σεπτεμβρίου 2013 #4 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Για ποιο λογο αμφισβητουμε συνεχως δεν μπορω να καταλαβω.Εισαι μεσα στη μηχανη να ξερεις τι πατεντα μπορει να εχει κατασκευασει,η εισαι ειδικος ωστε να ξερεις ακριβως την αεροδυναμικη η υδροδυναμικη οπως και να τη λενε υλικων σχηματος και σκαφους; Και ενταξει αυτο,ειναι και τοσο ηλιθιοι οι ανθρωποι ωστε να το δημοσιοποιησουν ενω απο καποιους ειδικους κινδυνευουν να γινουν ρεζιλι ανα πασα στιγμη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synagridas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #5 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ειμαι μεσα στη θαλασσα απο 4 χρονων μεχρι τα 40..Εχουν περασει απο τα χερια μου 10 σκαφη και πολυ περισσοτερες μηχανες..Θα ειναι οι πρωτοι που περνουν το ρισκο του ρεζιλεματος για να κανουν ρεκλαμα?Αν δεν ειναι ετσι θα λογοδοτησουν σε κανενα?Αν υπηρχε εστω και μια πιθανοτητα να ειναι ετσι θα το μαθαιναμε μαλλον απο τη NASA οχι απο το youtube..Δεν ειμαι ναυπηγος ουτε μηχανικος αλλα ειμαι μαθηματικος και απο προσωπικο ενδιαφερον παρακουλουθω τη σχετικη τεχνολογια και γι αυτο θα επιμεινω αναλλαμβανοντας το ρισκο να ειμαι εγω λαθος.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Σεπτεμβρίου 2013 #6 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 εγω ουτε μηχανικος ειμαι,ουτε ναυπηγος,ουτε μαθηματικος,αλλα δεν βιαζομαι να βγαλω και συμπερασματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ελιοτ 22 Σεπτεμβρίου 2013 #7 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ουτε για αστειο!!Για καπου 130-140 μιλια 24 λιτρα σημαινει 0,25lt/nm που ουτε στο ρελαντι καλα καλα δεν καιει 30αρα τετραχρονη,ποσο μαλλον να σπρωχνει σκαφος και επιβατη, ακομα και σε απολυτη καλμα..Αν φτασει Παρο με 24 λιτρα να αναψει μια λαμπαδα στη Εκατονταπυλιανη.. το σκαφος ειναι παναλαφρο, το κομματι που παταει στην θαλασσα ειναι πολυ μικρο και φτιαγμενο ετσι ωστε να εχει χαμηλες τριβες, οι 3500 στροφες ειναι η οικονομικοτερη περιοχη καταναλωσης για την εξωλεμβια αν συνδιαστει και με την καταλληλη προπελα (διαμετρο και βημα) το 0.24lt/μιλι ειναι ενα απολυτο εφικτο νουμερο. μην μπερδευεσαι με τα σκαφη που εχουμε που ειναι με πληρη φορτια και μεγαλες υδροδυναμικες αντιστασεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouboulas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #8 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ουτε για αστειο!!Για καπου 130-140 μιλια 24 λιτρα σημαινει 0,25lt/nm που ουτε στο ρελαντι καλα καλα δεν καιει 30αρα τετραχρονη,ποσο μαλλον να σπρωχνει σκαφος και επιβατη, ακομα και σε απολυτη καλμα..Αν φτασει Παρο με 24 λιτρα να αναψει μια λαμπαδα στη Εκατονταπυλιανη.. Είσαι σίγουρος για τα λεγόμενα σου; Την εταιρία trygons την γνωρίζεις; Θα σου πω απλά πως είναι μια κορυφαία εταιρία παγκοσμίως στη κατασκευή ψαροντουφεκων και γενικά σε κατασκευές carbon. Αυτή η εταιρία κατασκεύασε το << έλκηθρο >> του Herbert Nitsch στο ρεκόρ κατάδυσης το 2007 στις Σπέτσες. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά των Αλέξανδρο Σαρασιτη από το ψαρεντουφεκο και την ελεύθερη κατάδυση, θα σου έλεγα πως είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος και καταξιωμένος στο χώρο του. Δεν είναι σαλιας και δήθεν. Με το συγκεκριμένο προτζεκτ ασχολείτο πολύ καιρό και αυτός ήταν ο σκοπός του Αυτό που είδες στο βίντεο. Τέλος πριν βγαίνουμε και λέμε διάφορα καλό θα ήταν να ερευνούμε λίγο και να μην είμαστε δύσπιστοι και αρνητικοί σε κάθε νέο και καινοτόμο. Πάντα με φιλική διάθεση και χωρίς να θέλω να σε θίξω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synagridas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #9 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 (edited) το σκαφος ειναι παναλαφρο, το κομματι που παταει στην θαλασσα ειναι πολυ μικρο και φτιαγμενο ετσι ωστε να εχει χαμηλες τριβες, οι 3500 στροφες ειναι η οικονομικοτερη περιοχη καταναλωσης για την εξωλεμβια αν συνδιαστει και με την καταλληλη προπελα (διαμετρο και βημα) το 0.24lt/μιλι ειναι ενα απολυτο εφικτο νουμερο. μην μπερδευεσαι με τα σκαφη που εχουμε που ειναι με πληρη φορτια και μεγαλες υδροδυναμικες αντιστασεις. Οπως και να χει δεν παυει να ειναι μια τρικυλινδρη 750cc που σπρωχνει 400 κιλα στη θαλασσα,δηλαδη συνεχεια..Οσο κι αν εψαξα κατω απο 0,36 δηλαδη 30%+ παραπανω καταναλωση δεν βρηκα σε σκαφος 265 κιλα.Αν θελεις εχω το link..(Τωρα απο πρακτικης πλευρας,περα απο τη θεωρητικη που εχει βεβαια την αξια της,τι νοημα εχει να μετρας καταναλωση σε τετοια θαλασσα δεν το καταλαβαινω..)Επισης μπορεις να δεις εδω http://www.apostaseis.gr/loc_ap/apostaseis-se-eftheia.asp οτι για να βγει 105 μιλια που λεει η αποσταση πρεπει να καβαλησεις κανα δυο νησια..Καθε αλλη ιδανικη διαδρομη ειναι μεγαλυτερη(αν μπορεις να ακολουθησεις ιδανικη διαδρομη στη θαλασσα..)Γι αυτο παραμενω επιφυλακτικος..Τι να πω ,μακαρι να ηταν αληθεια,θα γλυτωνα πολλααααα καυσιμα..Την εταιρεια την ξερω απο τ αψαροτουφεκα μονο.Κανεις δεν τον ειπε ''σαλια'',που το ειδες?Απλα υπερβολικο..Δεν θιγομαι ετσι ευκολα,κουβεντα κανουμε.. Έγινε επεξεργασία 22 Σεπτεμβρίου 2013 - Synagridas Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 22 Σεπτεμβρίου 2013 Author #10 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 1) η μηχανη δεν ειχε καμια μετατροπη ( ηταν οπως βγηκε απο τη κουτα ) 2) υπηρχε αυτοματος πιλοτος στο σκαφος ( χαραξε πορεια και πηγε ) δεν εκανα τσαμπα πορεια 3) το σκαφος ειναι παναλφρο 4) την πορεια ακολουθησαν 2 φουσκωτα μεγαλα με τους δημοσιογραφους οπου επιβεβαιωσαν τα καυσιμα πριν , κατα τη διαρκεια και στο τελος του ταξιδιου 5) ειναι το σχημα του σκαφους τετοιο που δεν ''καθεται'' κατω και αλλα πολλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 22 Σεπτεμβρίου 2013 Author #11 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 (edited) οποιος θελει υπαρχει συζητηση και στη σελιδα της κατασκευαστριας εταιρειας στο facebook , με γενικες ερωτησεις και ερωτησεις απο ''δυσπιστους '' https://www.facebook.com/trygons?fref=ts πχ παιδιά είναι πολύ καλή η απόδοση του σκάφους. Έχω μερικές απορίες αν μπορείτε να μου απαντήσετε1)Με πόσα άτομα πέραν του ενός πλανάρει ΑΝΕΤΑ ?2)με 3-4 άτομα στις ίδιες στροφές τί μίλια βγάζει και τι κατανάλωση έχει? 3)Η συγκεκριμένη μηχανή έχει υποστεί κάποια βελτίωση (π.χ. ανοιξείδωτη προπέλα , άλλα μπέκ) για να καταφέρει χαμηλή κατανάλωση ή απλά οι χαμηλές στροφές σε συνδυασμό με το ελαφρύ σκάφος είναι αυτά που επέφεραν και την μειωμένη κατανάλωση? 4)στις πόσες στροφές του κινητήρα έγινε το ταξίδι? και η απαντηση Πολύ σωστές ερωτήσεις!..¨ 1) έχουμε πλαναρει άνετα μέχρι 6 άτομα σε δοκιμές2)η κατανάλωση ανεβαίνει σχεδόν ανάλογα του ολικού βάρους. Το σύνολο του σκάφους του διάπλου είναι 320 κιλά ( 1 άτομο, μηχανή, βάρκα , καύσιμα). Για παράδειγμα η κατανάλωση θα διπλασιαστεί με άλλα 320 κιλά , περίπου 7 άτομα ακόμα δηλαδή. Η ιπποδύναμη είναι καλό να ανεβαίνει παράλληλα σε αυτή την αναλογία, ώστε να παραμένουμε στις ίδιες στροφές .3) Επίτηδες δεν κάναμε απολύτως καμιά επέμβαση στο μοτέρ η την προπέλα. Είναι του εμπορίου όπως βγήκαν από το κουτί τους. Η μηχανή είχε μόνον 14 ώρες λειτουργίας και 1ο σέρβις4)3400-3600 στροφες Έγινε επεξεργασία 22 Σεπτεμβρίου 2013 - lezas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synagridas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #12 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 1) έχουμε πλαναρει άνετα μέχρι 6 άτομα σε δοκιμές Εννοει 6 ατομα μαζι????Με την τριανταρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 22 Σεπτεμβρίου 2013 Author #13 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 1) έχουμε πλαναρει άνετα μέχρι 6 άτομα σε δοκιμές Εννοει 6 ατομα μαζι????Με την τριανταρα? 2 ατομα στο σκαφος ,2 στη γλυστρα και ηταν αλλοι δυο στο σκλαβενιτη το σουπερ μαρκετ μεσα και ψωνιζαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Synagridas 22 Σεπτεμβρίου 2013 #14 Share 22 Σεπτεμβρίου 2013 :bigemo_harabe_net-74: Και μετα μου λες να μην ειμαι δυσπιστος???Πλαναρισαν 700 κιλα με τριαντα αλογα??''..και μολις εφτασε στη Σαντορινη κατεβηκε απο το σκαφος και περπατησε στα ασαλευτα νερα του Αιγαιου..''.Δεν αξιζει αλλου σχολιου απο μενα,προφανως προκειται για μεγαλη μουφα οπως και μυριζε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος