aka68 12 Σεπτεμβρίου 2013 #1 Share 12 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.zougla.gr/technology/article/erguyoly Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixlidatos 12 Σεπτεμβρίου 2013 #2 Share 12 Σεπτεμβρίου 2013 Τουλαχιστον εκει κανουν προσπαθεια να το ανελκυσουν,σεμας το αφησανε αμανατι,και ακομα ξερνα πετρελεο,παρολο που συνεβη πολυ πιο πριν απο αυτο το ατυχημα. Κρατος μπου...........λο Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 14 Σεπτεμβρίου 2013 #3 Share 14 Σεπτεμβρίου 2013 και για οσους δεν ξερουν το Costa Concordiaειναι αυτο που ο καπετανιος αλλαξε πορεια επειδη ηθελε να κανει περασει κοντα απο μια πολη , οπου οταν βρηκε το καραβι σε ξερα συνεχισε και πηγαινε.... οπου αργησε παρα πολυ να ενημερωση τις αρχες και οι αρχες ενημερωθηκαν για τη κλιση του πλοιου απο τους επιβατες .... ειναι αυτος οπου οι λιμενικες αρχες εψαχναν γιατι ηταν απο τους πρωτους που εγκατεληψε το πλοιο ... και σε κουβεντα που ειχαν μεσω vhf με τους λιμενικους εκανε το ''παγωνι'' για να γυρισει πισω στο πλοιο μεχρι να φυγει και ο τελευταιος επιβατης ..... http://www.youtube.com/watch?v=pABNs9KWFeo δειτε το ολο και αξιζει να δωσε τε προσοψη στο 34:30 και μετα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aka68 16 Σεπτεμβρίου 2013 Author #4 Share 16 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.protothema.gr/world/article/310939/simera-i-anelkusi-tou-costa-concordia-/ Άρχισε η ανέλκυση του Costa Concordia - Δείτε live Link to comment Share on other sites More sharing options...
albino 17 Σεπτεμβρίου 2013 #5 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος 17 Σεπτεμβρίου 2013 #6 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Πόσες εταιρίες τρώνε τώρα λεφτά και τρίβουν τα χέρια τους αφού το κόστος ανέλκυσης είναι πάνω από 600 εκατομμύρια ευρώ και που είσαι ακόμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixlidatos 17 Σεπτεμβρίου 2013 #7 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Πόσες εταιρίες τρώνε τώρα λεφτά και τρίβουν τα χέρια τους αφού το κόστος ανέλκυσης είναι πάνω από 600 εκατομμύρια ευρώ και που είσαι ακόμη. Χρηστο το κωστος παντα σε τετοιες περιπτωσεις,το αναλαμβανει η εταιρια,Σε εμας που ειναι το1/3 του kosta,ειχαν υπολογισει γυρο στα 200 εκ.Αλλα ο Λουις την εκανε λουις,και κανεις πλεον δεν μιλα.ενω αυτο συνεχιζει να μολυνει την καλντερα,δεν εχει μεινει ουτε γοπα στα πλουσια αυτα νερα της.Το μονο που σωζει λιγο την κατασταση ειναι το βαθος της θαλασσας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος 17 Σεπτεμβρίου 2013 #8 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Προς θεού δεν είπα να μην ανελκυστή μόνο και μόνο το άσχημο θέαμα αρκή, αλλά πάντοτε πείσω από μια τραγωδία κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν χρήματα το θεωρώ υπερβολή το κόστος των 600 εκατομμυρίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixlidatos 17 Σεπτεμβρίου 2013 #9 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Η οικολογικη καταστροφη,τετοιου ειδους πλοιων,ειναι τεραστια,γιατι δεν ειναι μονο το πετρελαιο,που αυτο μπορει και να αντληθει,οπως εγινε στο kosta αλλα οχι σε εμας,ειναι ολα τα αλλα υλικα (πχ απορρυπαντικα ,στρωματα ,πλαστικα κτλ) και αυτα θελουν ποοοοοολλα χρονια για να εξαφανιστουν,Ειναι μια βομβα στο οικολογικο συστημα που υπαρχουν τετοια ναυαγια.Ολα εχουν το κοστος τους.Και το kosta εχει το μειονεκτημα που ειναι τεραστιο καραβι,αλλα και το πλεονεκτημα οτι την αραξε στα αβαθη,και προλαβαν να βγαλουν ολα εξω,ενω σε εμας εμειναν μεσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 17 Σεπτεμβρίου 2013 #10 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Προς θεού δεν είπα να μην ανελκυστή μόνο και μόνο το άσχημο θέαμα αρκή, αλλά πάντοτε πείσω από μια τραγωδία κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν χρήματα το θεωρώ υπερβολή το κόστος των 600 εκατομμυρίων. τα εξοδας της ανελκυσης και τα εξοδα της επισκευης θα βγουν ποιο γρηγορα απο το να ξεκινησει κατασκευη νεου πλοιου , μην ξεχναμε πως το ενα τριτο του πλοιου ειναι ανεπαφο ( καμπινες , προπελες κ.α ) οποτε σιγουρα θα αξιζει η ανελκυση του . Εδω μαζευψαμε τα σαπιοκαραβα στη ξερα στη σαλαμινα ( απεναντι απο την ψιταλια ) το κονκορντια θα αφηνανε εκει ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 17 Σεπτεμβρίου 2013 #11 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.tovima.gr/world/article/?aid=530350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aka68 17 Σεπτεμβρίου 2013 Author #12 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Την άνοιξη του 2014 θα ολοκληρωθεί η πέμπτη φάση, όταν ένα υδραυλικό σύστημα θα δώσει στο πλοίο την απαραίτητη ώθηση προς τα εμπρός ούτως ώστε να επιπλεύσει ξανά για να μεταφερθεί σε κάποιο κοντινό λιμάνι και να διαλυθεί. Το Costa Concordia δεν «σώζεται»: θα γίνει παλιοσίδερα («σκραπ») γιατί το κόστος επισκευής είναι απαγορευτικό. http://www.protothema.gr/world/article/311261/oloklirothike-me-epituhia-i-epiheirisi-anelkusis-tou-costa-concordia/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
lezas 17 Σεπτεμβρίου 2013 #13 Share 17 Σεπτεμβρίου 2013 Την άνοιξη του 2014 θα ολοκληρωθεί η πέμπτη φάση, όταν ένα υδραυλικό σύστημα θα δώσει στο πλοίο την απαραίτητη ώθηση προς τα εμπρός ούτως ώστε να επιπλεύσει ξανά για να μεταφερθεί σε κάποιο κοντινό λιμάνι και να διαλυθεί. Το Costa Concordia δεν «σώζεται»: θα γίνει παλιοσίδερα («σκραπ») γιατί το κόστος επισκευής είναι απαγορευτικό. http://www.protothema.gr/world/article/311261/oloklirothike-me-epituhia-i-epiheirisi-anelkusis-tou-costa-concordia/ οταν ενα καραβι πηγαινει για σκραπ οτι μπορει να ''σωθει'' απο μεσα βγαινει Παρε παραδειγμα τη προπελα , μια προπελα ορειχαλκινη τοσων τονων δεν μπορει να πουληθει για ''παλιοσιδερα'' .... Παντος χαμενος δεν βγαινει κανενας αυτο ειναι το μονο σιγουρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος