BiggBilly 1 Απριλίου 2013 #1 Share 1 Απριλίου 2013 Θα είμαι όσο γίνεται πιο σύντομος για να μη σας κουράσω. Το εξάρτημα το έχω περίπου 1,5-2 χρόνια. Απο εχθές έπαψε να λειτουργεί σωστά. Το λαμπάκι για "Lever" είναι πάντα αναμένο ακόμα κι αν η στάθμη του νερού έχει πέσει. Δηλαδή δεν διαβάζει το που βρίσκεται το νερό. Το φλοτέρ της υπερχείλησεις όμως λειτουργεί με αποτέλεσμα να ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος και να ανάβει το λαμπάκι "Lever High". Φαντάζομαι το πρόβλημα είναι κάπου στο σένσορα της στάθμης του νερού, στην καλωδίωση του ή ακόμα και στον κοντρόλερ. Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευεί ή έστω να πάρω μια σίγουρη απάντηση για το τι ακριβώς έχει συμβεί (και να αγοράσω μέσω νετ το ανταλλακτικό)? Βρίσκομαι μόνο 3-4 ώρες την ημέρα στο σπίτι και καταλαβαίνεται ότι το να παθαίνω βλάβη σε τέτοιο εξοπλισμό με σκοτώνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsirof 1 Απριλίου 2013 #2 Share 1 Απριλίου 2013 μπορείς να απευθυνθείς στο κέντρο επισκευών τους στην Γερμανία, μέσω e-mail, θα σου απαντήσουν σίγουρα, το έχω κάνει, Το e-mail τους είναι: info@tunze.com και η πλήρης διεύθυνση τους: Tunze Aquarientechnik GmbH,Seeshaupter Str.68,D- 82377 Penzberg Χρήστος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 1 Απριλίου 2013 #3 Share 1 Απριλίου 2013 Μηπως θα ηταν καλυτερο μεσω καποιου μαγαζιου που συνεργαζεται,να ερθεις σε επαφη με τον εδω αντιπροσωπο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος