dimitris76 31 Μαρτίου 2013 #1 Share 31 Μαρτίου 2013 Για αλλη μια φορα με εντυπωσιασατε!!! Και επειδη τα καλα πρεπει να λεγονται θα μοιραστω με ολη την παρεα την εμπειρια μου! Την περασμενη εβδομαδα περασα απο το καταστημα. Αφου αγορασα κατι που χρειαστικα ρωτησα αν υπαρχουν ανταλλακτικα eheim για ενα φιλτρο που ειχε χαλασει. Η απαντηση ηταν πως υπαρχουν και μαλιστα πολλα απο αυτα ετοιμοπαραδωτα! Συγγεκριμενα το χερουλι του φιλτρου που ζητησα το ειχαν επιτοπου και μαλιστα με την εκπτωση (που γινεται σε ολα τα μελη του φορουμ) θα μου στοιχειζε γυρω στα 10Ε. Ζητησα λοιπον να το αγορασω επιτοπου και ανεφερα την εκφραση "ελπιζω να καταφερω να το φτιαξω". Αμμεσως και χωρις δευτερη σκεψη ο κ.Βασιλης μου προτεινε να το παω απο εκει, να το αφησω 1-2ημερες (μιας και δεν με επειγε) και να τα φτιαξει για εμενα... Μετα απο δυο ημερες πραγματι πηγα να το παρω...Ετοιμο στον χρονο που μου ειχαν πει τα παιδια και το καλυτερο??? Ποσο πληρωσα??? 2,97Ε με την εκπτωση...Δεν ειχε χαλασει το χερουλι αλλα ενα γαντζακι μονο.... Που θελω να καταληξω? 1) Ποσο αλλα μαγαζια θα προσφεροταν να μπουν στην διαδικασια να φτιαξουν ενα εξαρτημα (ενω εχουν τοσες πολλες καθημερινες υποχρεωσεις) και μαλιστα χωρις επιπλεον κοστος? 2) Ποσα αλλα μαγαζια θα ειχαν την τιμιοτητα να πουν την πραγματικοτητα για την πραγματικη βλαβη χωρις να επωφεληθουν την αγνοια του πελατη και να κερδισουν απο αυτη περισσοτερα χρηματα??? Σιγουρα θα υπαρχουν (φανταζομαι παντως πολυ λιγα)...Εμενα ομως που δεν μου εχει ξανατυχει κατι τετοιο μου εκανε φοβερη εντυπωση!!! Σε τετοιους καιρους και δυσκολες συνθηκες ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχουν τετοιοι σωστοι επαγγελματιες! Και αυτοι θα προοδεψουν-ειναι σιγουρο!!! Σας ευχαριστω πολυ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababrilios 31 Μαρτίου 2013 #2 Share 31 Μαρτίου 2013 Και να σαι σίγουρος ότι μόνο λίγοι θα μείνουν. Αυτοί που αξίζουν. Οσο για το κομμάτι Eheim...... Μην πιάσω την αντιπροσωπεία στο στόμα μου ή στα χέρια μου!!!!! Είσαι πολυ τυχερός που βρήκες ανταλλακτικά για Eheim. Και τίποτα άλλο να μην χρειαστείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad23 1 Απριλίου 2013 #3 Share 1 Απριλίου 2013 λιγοι ειναι αυτοι που σκεφτονται και λειτουργουν ετσι κ ενας απο αυτους ειναι ο κ. βασιλης προτιμαει να παρει λιγοτερα χρηματα αλλα να δει εναν ευχαριστημενο χομπυστα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 1 Απριλίου 2013 #4 Share 1 Απριλίου 2013 Καλημερα και καλο μηνα σε ολους Ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια φιλε Δημητρη. Ελπιζουμε να ευχαριστηθεις το φιλτρο σου τωρα Καποια στιγμη θα βγαλω μια Photo Την συλλογη μας με τα ανταλλακτικα EHEIM. Ευχαριστω πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΑΝΤΑΛ 3 Απριλίου 2013 #5 Share 3 Απριλίου 2013 Εγώ έχω παράπονα πολλά!!!!! Είχα πάρει τηλέφωνο τον κ. Βασίλη , κάποιο βράδυ στις 22:00μμ , για να τον ρωτήσω κάτι και με εξυπηρέτησε με το νι και με το σίγμα. Μετά τον πήρα στις 23:00 και δεν το σήκωνε ....... Απαραδέκτος !!!!!! Φυσικά , είναι αστείο , μην παρεξηγηθώ , όμως για το 22:00 είναι αλήθεια. Δεν είχα δει το ρολόι και νομίζα ότι ήταν 21:00 και σκέφτηκα : αν τον προλάβω καλώς. Όταν κλείσαμε το τηλέφωνο στις 22:15 και είδα το ρολόι , τον ξαναπήρα και του ζήτησα συγγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας. Ευτύχως ο κ. Βασίλης είναι ακούραστος, γελαστός και άνθρωπος. Υπάρχουν στον χώρο κάποιοι επαγγελματίες ....λίγοι όμως αλλά καλοί. Ευτυχώς...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkas 3 Απριλίου 2013 #6 Share 3 Απριλίου 2013 Eνα μπραβο κι απο μενα στον κ. Βασιλη κι ας μην τον γνωριζω... ακομα , μακαρι να ηταν ετσι ολοι οι επαγγελματιες ! αλλα σιγουρα τα καλα πρεπει να τα λεμε και να τα επιβραβευουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriton 3 Απριλίου 2013 #7 Share 3 Απριλίου 2013 Μπράβο και στον Κύριο Ζαχαρόπουλο, μπράβο και στον dimitris76, επειδή τέτοιες επαγγελματικές συμπεριφορές πρέπει να επιβραβεύονται (οι οποίες για να λέμε την αλήθεια υπερβαίνουν τον απλό επαγγελματισμό και μπαίνουν στην κατηγορία του ζήλου και της πραγματικής αγάπης γι αυτό που κάνουν και για τον πελάτη τους). Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLYCHRONAKIS NIKOS 3 Απριλίου 2013 #8 Share 3 Απριλίου 2013 Μπράβο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nospanos 3 Απριλίου 2013 #9 Share 3 Απριλίου 2013 Αυτές είναι ωραίες ειδήσεις!! :bigemo_harabe_net-64: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maik78 3 Απριλίου 2013 #10 Share 3 Απριλίου 2013 Καλοί, σωστοί και ακούραστοι επαγγελματιες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoscorfu 4 Απριλίου 2013 #11 Share 4 Απριλίου 2013 Κάθε φορά που ανεβαίνω Αθήνα θέλω να επισκεπτώ το συγκεκριμένο Καταστημα την επόμενη όμως δεν θα μου την γλυτώσει!!!!!!! Μπράβο σας παντα έτσι !!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος