giokreta 22 Φεβρουαρίου 2013 #1 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 Πολλά συγχαρητήρια για την σελίδα σας .. Είμαι αρχάριος στα ενυδρεία και θέλω να ρωτήσω αγόρασα είναι ενυδρείο 35 λίτρων (μικρό αλλά για αρχή πιστεύω είναι καλό ) με φίλτρο και όλα τα σχετικά τη ψάρια και πόσα μπορώ να βάλω μέσα ? ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sturm 22 Φεβρουαρίου 2013 #2 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 Καλημερα φιλε μου και καλως ηρθες. εγω θα σου προτεινα να βαλεις μεσα ενα πολυ ωραιο μονομαχο και τιποτα αλλο. ειναι μικρουλη το ενυδρειακι σου και καλο θα ειναι να μην το φορτωσεις. επισης πριν βαλεις ψαρακι μεσα να ξερεις οτι πρεπει να στρωθει το ενυδρειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lykourgos 22 Φεβρουαρίου 2013 #3 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 Καλημερα φιλε μου και καλως ηρθες. εγω θα σου προτεινα να βαλεις μεσα ενα πολυ ωραιο μονομαχο και τιποτα αλλο. ειναι μικρουλη το ενυδρειακι σου και καλο θα ειναι να μην το φορτωσεις. επισης πριν βαλεις ψαρακι μεσα να ξερεις οτι πρεπει να στρωθει το ενυδρειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap 22 Φεβρουαρίου 2013 #4 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 Καλώς ήρθες στην παρέα μας ! Συμφωνώ με τα παιδιά για το μονομάχο. Ρίξε μια ματιά εδώ για να πληροφορηθείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbetta 22 Φεβρουαρίου 2013 #5 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 Δώσε κι αλλες πληροφοριες για ενυδρειο και εξοπλισμο.Πες και διαστασεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbetta 22 Φεβρουαρίου 2013 #6 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 (edited) double post Έγινε επεξεργασία 22 Φεβρουαρίου 2013 - bbetta Link to comment Share on other sites More sharing options...
giokreta 22 Φεβρουαρίου 2013 Author #7 Share 22 Φεβρουαρίου 2013 ευχαριστώ πολύ . Φίλτρο http://www.aquael.com/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=237〈=en mini plus . Το ενυδρείο είναι 0,42 Χ 0,25 Χ 33 Link to comment Share on other sites More sharing options...