Jump to content

Πρόβλημα Με Σκαλάρι.άρρωστο Ή Όχι?

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά,

είμαι νέο μέλος και αρχάρια με τα ενυδρεία.πριν από περίπου 3 μήνες εφτιαξα ενυδρείο 50 λίτρων και έχω μέσα 2 αγγελόψαρα.

όλα πήγαν καλά τα ψάρια μου εγκλιματίστηκαν έγιναν και ζευγάρι και τώρα κάθε 10-15 μέρες έχω γέννες.

λίγο πριν από την πρώτη γέννα το αρσενικό αγγελόψαρο εμφάνισε μια διαφανή λωρίδα αντι για τα γνωστά καφέ κακά του.

οι γέννες συνεχίστηκαν αλλά το ίδιο και το πρόβλημα.

μου έχει δημιουργηθεί μια σύγχυση καθώς από τα πετ σοπς δεν έχω πάρει σαφή απάντηση.

του έχω δώσει 2 φορές φάρμακο (furanol 2) καθώς μου είπαν ότι το ψάρι έχει βακτήρια.το διέκοψα όμως γιατί σε άλλο πετ σοπ μου είπαν ότι είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό λόγω της διαδικασίας της γέννας(τους τόνισα βεβαια ότι πρόκειται για το αρσενικό).

το αποτέλεσμα είναι ότι τα ψάρι το τελευταίο διάστημα κρύβεται, δεν τρώει ενώ πλησιάζει όταν ρίχνω τροφή, αλλά παρόλα αυτά στη διαδικασία της γονιμοποίησης είναι ακμαίο.

μπορείτε να μου πείτε αν γνωρίζετε τι ισχύει τελικά?είναι κρίμα να χάσω το ψάρι από λάθος δικό μου.

σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

• Απαντήσεις 71
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

όπως έψαχνα στο forum να βρω κάποιο άρθρο να σου δώσω να διαβάσεις για την ασθένεια του ψαριού σου (γιατί και εγώ είμαι νέο μέλος και δεν το κατέχω το φόρουμ ) βρήκα πόλη ωραία φορμα που αν τη συμπλήρωνες θα βοηθούσες αρκετά
http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=25739

Έγινε επεξεργασία - georgemisir

οι μετρήσεις που κάνω δεν γίνονται με υγρα αλλά με strips οπότε δεν μπορώ να σου πω ακριβείς αριθμούς, όμως το τελευταίο τεστ που έκανα προχθές ήταν άψογο.

όλα εντός ορίων κ καλύτερα από κάθε άλλη φορα.

έχει χρειαστεί λόγω του φαρμάκου που χρησιμοποίησα για τα παράσιτα να κάνω αρκετές αλλαγές και αυτό ίσως βοήθησε στις καλές μετρήσεις.

οι τροφές που ρίχνω είναι sera vipan(flakes) , daphnia και μου έχουν δώσει και μια τροφή που περιέχει μόνο σπιρουλίνα.