Aiolos 30 Δεκεμβρίου 2012 #1 Share 30 Δεκεμβρίου 2012 Η αντικειμενικότητα είναι που με χαρακτηρίζει σαν άτομο, σαν χομπίστα αλλά και ως συντονιστή. Παρατηρώ τον τελευταίο καιρό διάφορες αντιπαραθέσεις που δημιουργούνται με διάφορους επαγγελματίες του χώρου. Ακούγονται προτάσεις για προστασία των μελών από τους «κακούς επαγγελματίες», παράπονα για προσβολές (και από τις δυο εμπλεκόμενες πλευρές) και θα πρέπει η συντονιστική ομάδα να παίζει τον ρόλο του αστυνομικού, του δικαστή, του προστάτη και του συμβουλάτορα/ελεγκτή προς τα καταστήματα. Δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Ενυδρειακό φόρουμ είμαστε και όχι το Υπουργείο Εμπορίου ή Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης. Πιστεύω πως όλα τα μέλη είναι ικανά να αναγνωρίζουν αν ένα κατάστημα καλύπτει τις όποιες ανάγκες τους, είτε σε επίπεδο εξυπηρέτησης είτε σε επικοινωνιακό, και ο καθένας μας εδώ μέσα είναι υπεύθυνος για αυτά που γράφει με τον τρόπο που τα γράφει. Έχει παρατηρηθεί από ορισμένα μέλη ότι "θίχτηκαν" από συγκεκριμένους τρόπους απάντησης καταστημάτων, όταν τα ίδια τα μέλη ήταν εριστικά και ειρωνικά προς το κατάστημα. Γιατί να ενοχλεί μόνο η «προσβλητική» απάντηση του καταστήματος και να μην ενοχλεί το ίδιο η εξίσου «προσβλητική» συμπεριφορά του μέλους προς το κατάστημα? Θα πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί λοιπόν και για να μη δημιουργούνται κόντρες, πρέπει να προσέχουμε τον τρόπο που διατυπώνουμε τις διαφωνίες μας. Αν θέλουμε να υπάρχει σωστή επικοινωνία, σωστός διάλογος και σωστές συμπεριφορές, είναι κάτι που αφορά όλους μας και δεν θα πρέπει να το βλέπουμε μονόπλευρα…. οι «κακοί επαγγελματίες» και τα «καλά μέλη»… όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και όλα είναι μέρος σωστών συμπεριφορών απ όλους προς όλους και πάνω απ όλα με ευγένεια. Όπως τα καταστήματα έχουν ανάγκη από εμάς για να επιβιώσουν, έτσι έχουμε και εμείς ανάγκη τα όποια αγαθά τους…. αν μας καλύπτει έχει καλώς, αν όχι υπάρχουν και άλλες επιλογές, και δεν εννοώ τις επιθετικές αντιπαραθέσεις !!! Και κάτι ακόμη…. Όταν ένα κατάστημα διαχειρίζεται το βήμα του, οι συντονιστές δεν έχουν κανένα δικαίωμα να επέμβουν, να μεταβάλουν ή και να διαγράψουν θέματα μέσα στο χώρο του καταστήματος. Συντονιστής είναι το ίδιο το κατάστημα και αυτό είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για το πώς θα διαχειριστεί τις όποιες καταστάσεις. Οι μόνες παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν από την συντονιστική ομάδα, είναι σε περιπτώσεις που δεν ακολουθούνται οι κανόνες που αναγράφονται στους όρους χρήσης και που είναι κοινοί για όλους. Ευχαριστώ… η συντονιστική ομάδα, ούτε αστυνομικοί θέλουν να γίνουν ούτε δικαστές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts