Jump to content

Διορθώστε Τη "χαλασμένη" Vortech Mp10 (και την 40)


Aiolos

Recommended Posts

00.jpg

Έρευνα / Μετάφραση Alexpsycho

Πολλοί από εμάς συμπεριλαμβανόμενος και ο γραφών, έχουν στην κατοχή τους την Ecotech Vortech MP10.

Μια καταπληκτική αντλία που όμως γίνεται όλο και πιο θορυβώδες με την πάροδο του χρόνου.

Αυτό συνήθως οφείλεται στα έδρανα του κινητήρα που βρίσκονται στην στεγανή πλευρά της αντλίας.

Ο ενοχλητικός αυτός θόρυβος ακούγεται σαν μια λείανση που αυξάνεται με την ένταση της αντλίας.

Μπορείτε να παραγγείλετε ένα νέο ολοκληρωμένο σετ του στεγανού μέρους και να αντικαταστήσετε ολόκληρη την πλευρά

από το κατάστημα ανταλλακτικών της Ecotech για περίπου 80 Euro στην Ευρωπαϊκή ένωση ή από διάφορα καταστήματα.

Εάν η εγγύηση σας εξακολουθεί να ισχύει, συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την Ecotech Marine γιατί υπάρχει εγγύηση επισκευής / αντικατάστασης.

Η εκτέλεση αυτής της επισκευής από εσάς, θα ακυρώσει την εγγύησή σας.

Αυτό το άρθρο DIY προορίζεται για ιδιοκτήτες Vortech MP10 με εγγυήσεις που έχει περάσει το χρονικό περιθώριο, όπως εγώ πχ.

Σε μια τέτοια περίπτωση που η εγγύηση σας δεν είναι πλέον έγκυρη, μπορείτε να δοκιμάσετε «το χέρι σας» και να αντικαταστήσετε μόνοι σας τα δύο ρουλεμάν, με λιγότερο από το μισό του κόστους αντικατάστασης ολόκληρου του στεγανού μέρους της αντλίας.

Οι ακόλουθες πληροφορίες είναι ένας γενικός οδηγός για τη διαδικασία αντικατάστασης.

Δεν παίρνω καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα της επισκευής σας, σκοπεύω μόνο για να σας καθοδηγήσω όσο καλύτερα γίνεται, με τα σωστά βήματα για την αντικατάσταση των 2 ρουλεμάν.

Μπορείτε αν θέλετε να διαβάσετε τη συζήτηση με αυτό το θέμα στο Nano-Reef.com όπου δανειστήκαμε το θέμα με την συγκατάθεση του συγγραφέα πριν να αρχίσετε αυτή την επισκευή DIY.

Γνωρίζω τουλάχιστον δύο μικρές εσωτερικές παραλλαγές στο σχεδιασμό της στεγανής πλευράς της MP10.

Μπορεί να υπάρχουν και περισσότερες. Τουλάχιστον δύο διαφορετικά μεγέθη των εδράνων χρησιμοποιήθηκαν στον άξονα του κινητήρα από την έναρξη της κυκλοφορίας της στα καταστήματα.

Το εξωτερικό περίβλημα έχει την ίδια εμφάνιση και έτσι δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε ποιο ρουλεμάν χρησιμοποιήθηκε. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει πρώτα να ανοίξουμε την στεγανή πλευρά να αποσυναρμολογήσουμε τον κινητήρα για να προσδιορίσουμε το μοντέλο / μέγεθος των χρησιμοποιούμενων ρουλεμάν.

Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην όλη διαδικασία (αν θέλετε να παραγγείλετε ή να ψάξετε για καινούργια ρουλεμάν), αλλά έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του όπως θα ανακαλύψετε στον πιο κάτω στον οδηγό.

Ας ξεκινήσουμε.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θα σας συνιστούσαμε να διαβάσετε ολόκληρο τον οδηγό πριν την έναρξη της επισκευής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν η αντλία είναι ένα ζωτικό μέρος του ενυδρείου σας και δεν έχετε κάποια άλλη αντλία για να την αντικαταστήσετε, θα πρέπει να εκτελέσετε την επισκευή σε δύο φάσεις.

Αν η αντλία αυτή δεν είναι ένα ζωτικό μέρος του ενυδρείου σας και μπορεί να λειτουργήσει άνετα και χωρίς αυτήν, μπορείτε

να αγνοήσετε την ακόλουθη παράγραφο, καθώς μπορείτε να ολοκληρώσετε την επισκευή σε μία φάση.

Κατ 'αρχήν, για την ελαχιστοποίηση του χρόνου της επισκευής, θα πρέπει να αποσυναρμολογήσετε την στεγανή πλευρά για να διαβάσετε τους αριθμούς δηλαδή το μοντέλο ή ένα τμήμα αυτού, που βρίσκεται στο περίβλημα του ρουλεμάν.

Πρέπει να γίνει αυτό για να ξέρετε ποιες μονάδες ρουλεμάν να αγοράσετε ή να παραγγείλετε μέσω ίντερνετ.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να συναρμολογήσετε πρόχειρα τη μονάδα ώστε να λειτουργεί προσωρινά, ενώ βρίσκεστε στην αναμονή για τα 2 ρουλεμάν .

Ανεξάρτητα αν η επισκευή σας πρόκειται να είναι σε μία ή δύο φάσεις θα ξεκινήσετε κάπως έτσι.

Πρώτη ενότητα:

Αποσύνδεση της Στεγανής πλευράς (Dry Side) και αποκάλυψη του κινητήρα.

Τερματίστε και αποσυνδέσετε τη μονάδα αντλίας.

Αφαιρέστε προσεκτικά την υγρή και στεγανή πλευρά ταυτόχρονα από το ενυδρείο όπως θα κάνατε για τον καθαρισμό συντήρησης.

Συγκεντρώστε τα εργαλεία:

Μεγάλο κοπίδι κλειδάκια Allen, σταυροκατσάβιδο, κολλητική ταινία, μεγεθυντικό φακό, και κόλλα.

Το πρώτο και το πιο δύσκολο μέρος της επισκευής είναι η αφαίρεση του πλαστικού καλύμματος του κινητήρα.

Αυτό πρέπει να γίνει προσεκτικά και σχολαστικά, γιατί δεν θέλετε να προκαλέσετε ζημιά στη μονάδα.

Τοποθετήστε ένα μεγάλο κοπίδι στην αύλακα, όπου η πλάκα είναι κολλημένη με το κύριο περίβλημα, όπως φαίνεται στην εικόνα. Λικνίζοντας το μαχαίρι πάνω και κάτω, ενώ εφαρμόζοντας ελάχιστη πίεση θα γίνει καλύτερα.

Θα χρειαστεί να εργαστείτε με αυτόν τον τρόπο γύρω από το περίβλημα αργά, καθώς δεν θέλετε να το βλάψετε.

Η πλάκα είναι κολλημένη στη θέση της, αλλά είναι δυνατόν να διαχωριστεί το λάστιχο με το σπάσιμο της κόλλας.

01.jpg

02.jpg

Μόλις γίνει αυτό, θα δείτε τον περιστρεφόμενο δίσκο

03.jpg

04.jpg

Τώρα αφαιρέστε το αυτοκόλλητο της Ecotech από το αντίθετο άκρο του περιβλήματος.

Αυτό ξεκολλάει πολύ εύκολα και θέλει απλά να περάσετε το κοπίδι κάτω από το αυτοκόλλητο και στη συνέχεια απαλά να το σηκώνετε με ένα νυστέρι μια λαβίδα ένα τσιμπιδάκι...

05.jpg

06.jpg

07.jpg

Θα δείτε τρεις εξάγωνες βίδες που συγκρατούν το συγκρότημα του κινητήρα στο πλαστικό περίβλημα.

Αφαιρέστε τις τρεις βίδες με ένα εξαγωνικό κλειδί.

08.jpg

Τώρα σύρετε το συγκρότημα του κινητήρα έξω από το πλαστικό περίβλημα και θα δείτε αυτό:

09.jpg

Τώρα, θα πρέπει να αποσυναρμολογήσετε τη μονάδα του κινητήρα. Ο μεταλλικός περιστρεφόμενος δίσκος πρέπει να βγει πρώτος. Χρησιμοποιήστε ένα εξαγωνικό κλειδί και αφαιρέστε το στροφείο.

Προσοχή: τα πάντα είναι μαγνητικά να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν χειρίζεστε αυτά τα μέρη.

010.jpg

011.jpg

Τώρα γυρίστε τον κινητήρα προς τα πάνω και θα δείτε τρεις βίδες που συγκρατούν τα μέρη με το μεταλλικό περίβλημα του κινητήρα .

Χρησιμοποιήστε ένα σταυροκατσάβιδο και αφαιρέστε τις βίδες. Να προσέξετε διότι υπάρχουν και ροδέλες που μπορεί να πέσουν.

Θα πρέπει να σημειωθεί η αρχική τους θέση για την επανασυναρμολόγηση.

Τραβήξτε το καπάκι με αργές κινήσεις και προσεκτικά.

012.jpg

Θα δείτε τώρα τα ενδότερα του κινητήρα. Τραβήξτε προσεκτικά προς τα έξω τον άξονα του κέντρου, και πάλι να είστε προσεκτικοί δεδομένου ότι είναι όλα είναι μαγνητικά.

Τοποθετήστε το σε μια μαλακή επιφάνεια. Σε αυτό το σημείο θα δείτε τα δύο ρουλεμάν που φέρει σε κάθε άκρο.

Και τα δύο είναι ίδια.

013.jpg

014.jpg

Αν εκτελείτε την επισκευή σε μία φάση, μπορείτε να προχωρήσετε στη 2η ενότητα.

Χρησιμοποιήστε ένα μεγεθυντικό φακό για να διαβάσετε τους αριθμούς που βρίσκονται στην πλευρά που φέρει το ρουλεμάν.

Οι αριθμοί είναι μικροσκοπικοί, και βεβαιωθείτε ότι τους έχετε καταγράψει σωστά.

Οι αριθμοί αυτοί θα χρησιμοποιηθούν για την παραγγελία των εδράνων αντικατάστασης.

Αν κάνετε αυτή την επισκευή σε δύο φάσεις, μην αφαιρέσετε τα ρουλεμάν από τον άξονα αυτή τη στιγμή.

015.jpg

016.jpg

Τώρα μπορείτε να συναρμολογήστε ξανά τον ηλεκτροκινητήρα ακριβώς όπως ήταν.

Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε επίσης να εισάγετε τον κεντρικό άξονα με τον ίδιο τρόπο.

Τέλος επανασυναρμολόγήτε το μοτέρ προσεκτικά.

Αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο, αλλά θα είναι ευκολότερο τη δεύτερη φορά που θα πραγματοποιήσετε την επισκευή.

Τώρα επανασυναρμολογήστε το μοτέρ με το πλαστικό περίβλημα με τις τρεις βίδες με ένα εξαγωνικό κλειδί.

Μπορείτε να κολλήσετε και το αυτοκόλλητο της Ecotech αλλά δεν είναι απαραίτητο καθώς θα χρειαστεί να το αφαιρέσετε ξανά αργότερα όταν θα παραλάβετε τα ρουλεμάν.

Τοποθετήστε το πλαστικό κάλυμμα που αφαιρέσατε με το κοπίδι και τοποθετήστε το στη θέση του.

Τώρα κολλήστε το με ασφάλεια στη θέση του, όπως φαίνεται. Μην το κολλήσετε με κόλλα, καθώς θα χρειαστεί να το αφαιρέσετε ξανά αργότερα. Η ταινία θα το συγκρατήσει στη θέση του προσωρινά.

017.jpg

Τώρα μπορείτε να ελέγξετε τον κινητήρα με την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος πριν από την τοποθέτηση της μονάδας στο νερό.

Την επόμενη φορά αυτό το μέρος της διαδικασίας θα πάει πολύ πιο γρήγορα, γιατί είστε τώρα εξοικειωμένοι με τη διαδικασία.

Δεύτερη ενότητα:

Παραγγελία για αντικατάσταση ρουλεμάν για την MP10.

Οι αριθμοί που καταγράψατε νωρίτερα συμπίπτουν με τις διαστάσεις των μονάδων που φέρουν τα 2 ρουλεμάν.

Ο αριθμός που σας ενδιαφέρει μοιάζει με : 696ZZ ή 687ZZ ή, ενδεχομένως, άλλους παρόμοιους αριθμούς.

Οι τρεις πρώτοι αριθμοί δείχνουν το μέγεθος. Η "ΖΖ" δείχνει σφραγισμένα ρουλεμάν.

Για παράδειγμα μόνο:

696ZZ = Ρουλεμάν με τις μετρήσεις της 6x15x5 σφραγισμένο.

687ZZ = Ρουλεμάν με τις μετρήσεις της 7x14x5 σφραγισμένο.

Μπορεί να υπάρξει ένα "S" μπροστά από τους τρεις αριθμούς, όπως S696ZZ, αυτό σημαίνει ανοξείδωτο, αυτό δεν επηρεάζει το μέγεθος και δεν φαίνεται καθόλου. Έχετε τη δυνατότητα επιλογής της ποιότητας, όταν πρόκειται για ρουλεμάν, προτείνω να αγοράσετε τα καλύτερα που μπορείτε, από ανοξείδωτο ατσάλι, Κεραμικά Θωρακισμένο, Dry Premium ABEC-5 μινιατούρα ρουλεμάν αυτό που αγόρασα με την επισκευή μου και είναι καλής ποιότητας. Να θυμάστε ότι χρειάζεστε δύο κομμάτια.

Σημείωση: οι αριθμοί για την δική σας αντλία μπορεί να είναι διαφορετικοί από αυτούς που εμφανίζονται εδώ.

018.jpg

Μπορείτε να παραγγείλετε τα έδρανα σε απευθείας σύνδεση με κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα ή κάποιο μαγαζί που ειδικεύεται στα ρουλεμάν. Το αφήνω σε σας. Ρουλεμάν που έρχονται δεν λιπαίνονται και στην περίπτωση των κεραμικών ρουλεμάν, χρειάζονται ένα ειδικό λιπαντικό για είναι όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα. Μπορεί αν θέλετε να ρωτήσετε κατά το χρόνο της παραγγελίας, τι χρειάζεστε για να λιπάνετε τα ρουλεμάν σας.

Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά με την λίπανση κεραμικών εδώ

Τρίτη Ενότητα:

Αφαίρεση των παλιών ρουλεμάν από τον κεντρικό άξονα του κινητήρα.

Σημείωση: Εάν εκτελείτε αυτή την επισκευή σε δύο φάσεις, θα πρέπει να επαναλάβετε το πρώτο κομμάτι μετά τη παραλαβή των καινούργιων ρουλεμάν σας.

Τοποθετήστε τον άξονα του κινητήρα στον καταψύκτη για 30 λεπτά.

Προσέξτε να μην καταστρέψετε το μαγνήτη.

Μετά από 30 λεπτά αφαιρέστε τον κεντρικό άξονα από την κατάψυξη και αμέσως, χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια σας (μην χρησιμοποιείστε εργαλεία), τραβήξτε τις μονάδες από τον άξονα, ένα ρουλεμάν κάθε φορά.

Θα πρέπει να τραβήξετε αρκετά δυνατά, αλλά θα βγει εύκολα χωρίς πολλή προσπάθεια.

Θα είναι ευκολότερο να εισαγάγετε τα νέα ρουλεμάν αυτή τη στιγμή.

Βεβαιωθείτε ότι έχουν εισαχθεί πλήρως στη θέση τους πριν περάσετε στο επόμενο βήμα.

019.jpg

020.jpg

Τέταρτη ενότητα:

Δοκιμή και επανασυναρμολόγηση της στεγνής πλευράς της ΜΡ10.

Υπενθύμιση: Εάν θέλετε να εφαρμόσετε ένα λιπαντικό εδράνου στις μονάδες,αυτό πρέπει να γίνει πριν από τη συναρμολόγηση.

Μετά την εισαγωγή των νέων ρουλεμάν στον άξονα του κέντρου, όπως περιγράφεται στο κεφάλαιο τρία, μπορείτε να συγκεντρώσετε εκ νέου σήμερα το μοτέρ, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για την αντικατάσταση όλων των εξαρτημάτων στην αρχική τους θέση.

Μόλις το μοτέρ είναι πλήρως ανακατασκευασμένο μπορείτε να δοκιμάσετε τον κινητήρα για να δείτε αν λειτουργεί σωστά. Πραγματοποιήστε τη δοκιμή πριν να το βιδώσετε το πλαστικό περίβλημα, αν υπάρχει πρόβλημα θα γλυτώσετε τον κόπο της αποσυναρμολόγησης.

Προσοχή: Προσέξτε όταν συνδέετε για έλεγχο το μοτέρ, υπάρχουν κινούμενα μέρη και εκτίθενται ηλεκτρικής ενέργειας, κρατήστε το μακριά από το νερό.

Αν ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά προχωρήστε στο επόμενο βήμα της συναρμολόγησης.

Βιδώστε το μοτέρ στο πλαστικό περίβλημα και κολλήστε το αυτοκόλλητο της Ecotech.

Τώρα θα πρέπει να κολλήσετε το πλαστικό κάλυμμα με το κύριο περίβλημα χρησιμοποιώντας μια μικρή ποσότητα κόλλας.

Προσέξτε να μην περάσει η κόλλα στις κινούμενες περιοχές.

Καλύτερα να ασφαλίσετε το πλαστικό κάλυμμα και το περίβλημα με κολλητική ταινία μέχρι να στεγνώσει η κόλλα.

021.jpg

Μπορείτε να αφαιρέσετε την ταινία μετά από μια μέρα όταν και η κόλλα θα έχει στεγνώσει.

022.jpg

Τώρα μπορείτε να εφαρμόσετε την αντλία σας σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης της Ecotech Marine όπως τις έχουμε μεταφράσει στο Aquazone.gr

Συγχαρητήρια.

Τώρα μπορείτε να απολαύσετε μια ήσυχη Ecotech Marine Vortech MP10 για τα επόμενα χρόνια.

023.jpg

NanoTopia, Ecotech, και Nano-Reef.com, και Aquazone.gr δεν φέρουν καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα της επισκευής σας.

Αυτός ο οδηγός γράφτηκε από έναν μη-επαγγελματία για να βοηθήσει όλους εμάς που μπορεί να μην είμαστε σε θέση να αντικαταστήσουμε ολόκληρη την στεγανή πλευρά της αντλίας με μια καινούργια.

Κανένα από τα παραπάνω και καθ 'οποιονδήποτε τρόπο συνδέονται με την Ecotech Marine.

Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της NanoTopia 2012 και δεν μπορούν να αντιγραφούν ή να αναπαραχθούν σε οποιαδήποτε μορφή εν όλο ή εν μέρει χωρίς την συγκατάθεση της.

Το Aquazone.gr ευχαριστεί την Christine (NanoTopia) και το Nano-Reef.com που μας έδωσε γραπτά το δικαίωμα να μεταφράσουμε στην Ελληνική τα παραπάνω και να χρησιμοποιήσουμε τον οδηγό του οποίου η αρχική του μορφή βρίσκετε εδώ.

Aquazone.gr would like to thank the user NanoTopia for her permission to translate and to use this guide in our website.

Thank you NanoTopia!

Τυχών ευχαριστίες είναι ευπρόσδεκτες και στην Αγγλική γλώσσα, όπως σχόλια και προτάσεις για αυτό τον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

thank you.may i ask another think?this ''diy service'' maby is the same in another pumps of ecoteck marine lique mp 40 or 60..?

sorry but you know me well.i have a huge sense of humor.

Link to comment
Share on other sites

thank you.may i ask another think?this ''diy service'' maby is the same in another pumps of ecoteck marine lique mp 40 or 60..?

sorry but you know me well.i have a huge sense of humor.

Μια μετάφραση παρακαλώ !!!

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη αδελφε,και παρε σβυστρα να μεινει καθαρο το θεμα. ειναι κριμα....απλα τα εχω τσουξει λιγο σημερα και λογω των ημερων και ειμαι...χυμα.χεχεχε σορρυ.

ΥΓ.πιαστηκα με εκεινη την τελευταια παραγραφο.χεχεχε

Link to comment
Share on other sites

Ωραία δουλεία παιδιά! Θα βοηθήσει πολλούς που αντιμετωπίζουν πρόβλημα!

Ευχαριστούμε που κουράζεστε για να μας προσφέρετε τέτοια αξιόλογα θέματα!

Link to comment
Share on other sites

με ενα γρηγορο τηλ , το κοστος των ρουλεμαν ( οχι των κεραμικων ) στην Αθηνα ειναι 3.5 και 4.5 ευρω αντιστοιχα

Link to comment
Share on other sites

με ενα γρηγορο τηλ , το κοστος των ρουλεμαν ( οχι των κεραμικων ) στην Αθηνα ειναι 3.5 και 4.5 ευρω αντιστοιχα

Μήπως ρώτησες και για τα κεραμικά Γιώργο?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ρώτησες και για τα κεραμικά Γιώργο?

το καταστημα που πηρα τηλ δεν ειχε τα κεραμικα και δεν πηρα τηλ σε αλλο καταστημα .

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα κεραμικά ρουλεμάν με έξτρα λίπανση είναι ιδανικά για τις στροφές που ανεβάζει η αντλία απο άποψη θερμοκρασίας αλλά και θορύβου/αντοχής στο χρόνο .Αν και ακριβότερα αξίζουν πιστεύω μέχρι και το τελευταίο ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι πιστευω οτι εφοσον ειναι φτηνα σαν ανταλλακτικα και δεν βρισκεται και ευκολα το κεραμικο , παρε δυο απλα και αν χρειαστει τα αλλαζεις παλι .

δεν ειναι ''τρελλες'' οι ροπες και γενικοτερα η δουλεια που κανει το συγκεκριμενο ρουλεμαν , μιας και ο αξωνας εχει πανω του 2 !!

Link to comment
Share on other sites

Στη Θεσσαλονίκη, μεγάλη ποικιλία από ρουλεμάν θα βρείτε σε αυτά το δύο καταστήματα (Α και Β στον χάρτη.... στο περίπου)

https://maps.google.gr/maps?saddr=%CE%93%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%82&daddr=%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CE%AE+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85+%CE%A4%CF%89%CE%BD+%CE%9A%CF%85%CF%80%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD&hl=el&ie=UTF8&sll=40.640176,22.938042&sspn=0.00221,0.005284&geocode=FUMgbAIdwv9dAQ%3BFWcfbAIdyQBeAQ&dirflg=w&mra=ltm&t=m&z=19

Υπάρχουν τα κινέζικα με 1,5 ευρώ και τα γερμανικά με 10 ευρώ.....

Τότε που είχα αγοράσει για μένα δεν γνώρισα για τα κεραμικά, οπότε δεν ρώτησα κιόλας !!!

Link to comment
Share on other sites

οι τιμες που πηρα εγω ειναι για ρουλεμαν μαρκας FAG !!!

Link to comment
Share on other sites

να πω και κατι αλλο , τα ρουλεμαν ΖΖ ( το ΖΖ σημαινει οτι ειναι κλειστα και απο τις δυο μεριες ) Η αλλιως κλειστα ρουλεμαν , ειναι αυτολιπαίνομενα ( δεν χρειαζονται καμια λιπανση ) .

Link to comment
Share on other sites

να πω και κατι αλλο , τα ρουλεμαν ΖΖ ( το ΖΖ σημαινει οτι ειναι κλειστα και απο τις δυο μεριες ) Η αλλιως κλειστα ρουλεμαν , ειναι αυτολιπαίνομενα ( δεν χρειαζονται καμια λιπανση ) .

Έλα ρε Γιώργο...ένα ένα μας τα λες...

Δηλαδή κανένα λαδάκι δεν μπορείς να βάλεις σε αυτά που είναι σφραγισμένα...Για κεραμικά που έριξα μια ματιά στο e-bay είχε άφθονα...αλλά κανένα κεραμικό...

Link to comment
Share on other sites

ειναι στεγανα κλεισμενα, οπωτε και λαδι να βαλεις. λιγο λαδι στον αξονα κατα την τοποθετηση του ρουλεμαν μονο.

Link to comment
Share on other sites

ειναι στεγανα κλεισμενα, οπωτε και λαδι να βαλεις. λιγο λαδι στον αξονα κατα την τοποθετηση του ρουλεμαν μονο.

σωστος ο μαστορας !!!

Η μπορει να βαλει και λιγο γρασακι ( ισα ισα ενα φιλμ )

Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε Γιώργο...ένα ένα μας τα λες...

Δηλαδή κανένα λαδάκι δεν μπορείς να βάλεις σε αυτά που είναι σφραγισμένα...Για κεραμικά που έριξα μια ματιά στο e-bay είχε άφθονα...αλλά κανένα κεραμικό...

ξαναλεω

κατα την γνωμη μου , εφοσον τα κοινα ανταλλακτικα ειναι φτηνα , βρισκονται ευκολα , ο αξονας δεν περνει ''ζορια'' τοτε η αγορα του κεραμικου ειναι περιττη..

παντα κατα την γνωμη μου :)

Link to comment
Share on other sites

ξαναλεω

κατα την γνωμη μου , εφοσον τα κοινα ανταλλακτικα ειναι φτηνα , βρισκονται ευκολα , ο αξονας δεν περνει ''ζορια'' τοτε η αγορα του κεραμικου ειναι περιττη..

παντα κατα την γνωμη μου :)

+1

Link to comment
Share on other sites

και αυτο το βιντεο αφορα την 40αρα

Link to comment
Share on other sites

αυτα για την δεκαρα

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως αυτός στο βίντεο δεν γνώριζε το κόλπο με την κατάψυξη για τη συστολή του άξονα !!!

Link to comment
Share on other sites

τι συστολη βρε.......μονο που τα ειδα και φανταστηκα εμενα στη θεση του,ειδα την απολυτη καταστροφη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...