milionis9 14 Οκτωβρίου 2012 #1 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Ελπίζω να μην μπει "αριστερός" δάκτυλος και με λογοκρίνει για τον τίτλο του ποστ.. Τα υπόλοιπα αύριο.. Μόλις γύρισα από γάμο και δεν θεωρώ σκόπιμο να απαντήσω αυτήν την στιγμή στο απολύτως εριστικό πμ σας. Θανάσης Μηλιώνης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 14 Οκτωβρίου 2012 #2 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Καλησπερα Σε καμια περιπτωση δεν ειμαστε εδω για να σας λογοκρινουμε. Θα περιμενουμε να ακουσουμε την ιστορια σας , ελπιζουμε μονο αυτη την φορα να αναφερετε τα πραγματα οπως εγιναν , μιας και οπως και εσεις ειπατε ΕΥΤΥΧΩΣ υπαρχουν γραπτος. Εν αναμονη λοιπον Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
milionis9 14 Οκτωβρίου 2012 Author #3 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Μάλλον δεν καταλάβατε τίποτα τελικά... Επειδή δεν έχω ούτε τον χρόνο πλέον αλλά ούτε και διάθεση να ασχοληθώ περαιτέρω με την όλη κατάσταση, μπορώ να πω οτι ήταν λάθος μου η όλη ιστορία από την αρχή έως σήμερα.. Εμμένω όμως στο γεγονός ότι αν δεν μπορείτε να εγγυηθείτε για αυτά που πουλάτε ή φέρνετε κατά παραγγελία (ακόμη χειρότερα) ίσως θα έπρεπε να μην κάνετε αποστολές. Τουλάχιστον ας τα πάρει ο πελάτης με δικό του ρίσκο.. Είχα τονίσει το θέμα με τα L183 και τα ancistrus πολύ πριν γίνει η παραγγελία ώστε να αποφύγω τα σημερινά αλλά δυστυχώς δεν το κατάφερα. Κλείνοντας οφείλω να πω ότι το θέμα από τη μεριά μου έκλεισε, με τις όποιες συνέπειες. Ευχαριστώ πολύ κ. Ζαχαροπουλε. Θανάσης Μηλιώνης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 14 Οκτωβρίου 2012 #4 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Αν και δεν μου πέφτει λόγος τη στιγμή που ανοίχτηκε το θέμα στο βήμα του καταστήματος, θα μιλήσω όμως σαν χομπίστας και όχι με την ιδιότητα του συντονιστή. Φίλε μου δεν μπορείς να ανοίγεις ένα θέμα κατηγορώντας το όποιο κατάστημα, το οποίο μάλιστα είναι διατεθειμένο να κάνει συζήτηση και εσύ να "κλείνεις" τις όποιες πόρτες λέγοντας ότι δεν θες να συνεχίσεις.. δημιουργείς έτσι άσχημες εντυπώσεις, τόσο για το κατάστημα, αλλά και για σένα προσωπικά που ετοιμάζεις από την προηγούμενη μέρα έναν βαρύγδουπο πρόλογο και μετά ξεφουσκώνει !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 14 Οκτωβρίου 2012 #5 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Καλησπερα Μιας και ο Κυριος Μηλιωνης αποφασισε να μου απαντησει σημερα στο "εριστικο" οπως υποστηριζει πμ μου , αλλα δεν μπηκε στον κοπο να εξηγησει εδω το τι εγινε , και απλα ξεκινησε ενα ακομα θεμα με ειρωνικα σχολια και φρασεις , θα μπω εγω στην διαδικασια να ενημερωσω τι εγινε και πως ακριβως , με αποδειξεις οι οποιες ειναι διαθεσιμες προς ολους οσους ενδιαφεροντε. Με αφορμη την προπαραγγελια τροπικων ψαριων θαλασσινου νερου που ξεκινησαμε πριν καιρο , ο κυριος Μηλιωνης μου εστειλε ενα πμ στις 14 Αυγουστου 2012 για προπαραγγελια γλυκου. Για να μην αναλωνομαστε σε ασχετα με το θεμα λεγομενα , καταληξαμε στο οτι εψαχνε L240 και L183. Του απαντησα οτι τους L183 Μπορουμε να τους βρουμε αμεσα αλλα οχι τους L240. Με ξαναρωτησε αν μιλαμε για πραγματικα L183 γιατι ειχε πειρα με συγκεκριμενο περιστατικο απο αλλο καταστημα , τον διαβεβαιωσα οτι οταν παραλαβω θα μιλαμε για πραγματικα Ancistrus Dolichopterus L183. Μετα απο καιρο και αφου παρηγγειλα το συγκεκριμενο ειδος απο 3 διαφορετικους προμηθευτες (Ελλαδα) , απο τον εναν δεν ηρθαν ποτε , απο τον Δευτερο ηρθαν αλλα δεν ηταν Dolichopterus και ετσι τον ενημερωσα οτι περιμενουμε απο τον τριτο προμηθευτη. Οταν παρελαβα απο τον τριτο και τα ειχα διαθεσιμα τον ενημερωσα (7 Σεπτεμβριου 2012) . Μου ζητησε ζευγαρι του ειπα οτι λογω ηλικιας ειναι δυσκολο να τα ξεχωρισουμε και τελικα αποφασισε στα 5 τεμαχια. Εγω εχοντας μονο τα 4 διαθεσιμα τον ενημερωσα και του ειπα οτι περιμενα ξανα και αλλα ή αλλιως μπορω να στειλω αμεσα μονο τα 4. Κατεληξε στα 6 τεμαχια τελικα , ειχαμε καποιες καθυστερησεις και τελικα παρελαβα τα υπολοιπα στις 13 Σεπτεμβριου τα οποια ομως ηρθαν φανερα ταλαιπωρημενα και σε αθλια κατασταση. Αν ταξιδευαν σιγουρα θα ειχαμε απωλειες , τον ενημερωσα οτι την επομενη μερα θα πραλαμβανα ξανα και αλλα , αλλιως θα του εστελνα μονο τα 4 και την διαφορα πισω επειδη ειχαμε καθυστερησει αρκετα και ενιωθα αβολα. Τελικα τα παρελαβα , και εστειλα την ιδια ημερα 6 τεμαχια οπως ειχαμε συννενοηθει και ειχε πληρωσει. Οταν παρελαβε μου ειπε οτι δεν πιστευει οτι ειναι Dolichopterus (αν και ηταν μολις 2 μηνων) και του ζητησα να περιμενει ωστε να δει οτι ειναι πραγματικα Dolichopterus Μολις ενηλικιωθουν αλλιως ανα πασα ωρα και στιγμη να μου τα στειλει πισω και να του στειλω τα χρηματα (ολο το ποσο μαζι με μεταφορικα , εννοειται) πισω. Στις 8 Οκτωβριου μου εστειλε και Photo οι οποιες δεν εδειχναν κατι διαφορετικο ουτε καν σαν μεγεθος απο αυτα που ειχα δει οταν του εστειλα και απο αυτα που εχω ακομα εγω διαθεσιμα στο καταστημα , και βεβαια μολις 3 μηνων. Ωστοσο στις 10 Οκτωβριου ανοιξε ενα θεμα στο ΑΖ ωστε να παρει γνωμες αλλων μελων (και πολυ καλα εκανε , αφου δεν ηταν σιγουρος) ομως δυστυχως δεν εμεινε εκει , αλλα αναλωθηκε σε ολο το θεμα σε ειρωνικα και προσβλητικα σχολια (μπορειτε να δειτε το θεμα στο Link http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=79237&st=0&p=707537entry707537 ) κατι το οποιο με πειραξε προσωπικα , μιας και θεωρω οτι θα ειχε το ιδιο αποτελεσματα χωρις τα ειρωνικα σχολια τυπου " ...Λες να είναι ancistrus dolichopterus transformer και μετά τα 6 εκατοστά γίνετε απ΄ευθείας ορίτζιναλ dolichopterus????..." ή "έλα ντε που το συγκεκριμένο μαγαζί εμπιστεύεται τον προμηθευτή του και δεν την ψάχνει λίγο την δουλεία...." ή "...το τόνισα στην συνομιλία μας η οποία έγινε ευτυχώς μέσω π.μ...." (το Bold το εχω κανει εγω). Μερικες μερες μετα και συγκεκριμενα εχθες μου ζητησε να του προτεινω την διαδικασια ωστε να μου τα στειλει πισω και να του πιστωσω τα χρηματα στον τραπεζικο του λογαριασμο και στο ιδιο πμ που θεωρει "εριστικο" των ενημερωσα για την απογοητευση μου ως προς τα ειρωνικα του σχολια. Φανταζομαι οτι το θεωρει εριστικο αφου για να του απαντησω στο αν μη τι αλλο τραγικο "...το τόνισα στην συνομιλία μας η οποία έγινε ευτυχώς μέσω π.μ...." του τονιζα και εγραφα με κεφαλαια γραμματα οτι "...ΕΜΕΙΣ προτειναμε να μας στειλετε τα ψαρια πισω και να σας πιστωσουμε το ακριβες ποσο στο λογαριασμο σας...". Επισης λογο της πολυπλοκοτητας του συγκεκριμενου ειδους , του παρεθεσα καποιες φωτογραφιες που βρηκα στο wiki , μιας και δεν ημουν στο μαγαζι ωστε να του παραθεσω φωτογραφιες απο βιβλιο με ψαρια αντιστοιχου ειδους. Αμεσως μετα μου απαντησε οτι δεν εχει καμια απαιτηση και δεν θελει να μου στειλει τα ψαρια και να του καταθεσω τα χρηματα , εκανε καποια "ασχετα" θεωρω εγω σχολια μιας και μαλλον δεν καταλαβε ακριβως τι ελεγα και μου ελεγε οτι εμπιστευομαι το Google ενω εγω του ειχα στειλει link απο το Wiki. Στο επομενο μηνυμα μου επιμενω να μου στειλει εναν λογαριασμο (γιατι δεν ξερω αν τον εχω απο την καταθεση του) ωστε να του στειλω τα χρηματα πισω ακομα και αν δεν μου στειλει τα Ancistrus ωστε να κλεισει το θεμα. Μου εστειλε και ενα Link του planetcatfish.com το οποιο στελνει σαν Other resources σε αλλα site σε ενα εκ των οποιων οι φωτογραφιες ειναι απο τα Ancistrus Που του εχω στειλει , οπως βεβαια και στο wiki , οπου αναφεροντε σαν Ancistrus Dolichopterus L183. Απο την μερια μου το θεμα εχει κλεισει και δεν εχω καμια απαιτηση απο τον κυριο Μηλιωνη (ουτε να μου στειλει τα ψαρια πισω) και ενω δεν μου εχει στειλει εναν αριθμο λογαριασμου που επανειλημμενα εχω ζητησει , θα προσπαθησω αυριο να βρω τον λογαριασμο και να στειλω τα χρηματα πισω. Ευχαριστω πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savou 14 Οκτωβρίου 2012 #6 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Παιδια ειναι κριμα να κακοχαρακτιριζουμε μαγαζια και ιδιετερα τετοια μαγαζι για ενα λαθος! Αφου το προβλημα μπορει να λυθει γιατι να δημιουργουμε τετοιο προβλημα ανοιγοντας 2 θεματα που καλος η κακος κακοχαρακτιριζουν το μαγαζι? Επειδη με εχουν εξυπητετισει οι κυριοι εχω να πω πως δεν υπαρχει λογος να γινετε αυτο που γινετε! Ηρεμηστε και σκεφτειτε τις πραξεις σας πριν κανετε το οτιδηποτο που μπορει να προκαλεσει την οποιαδηποτε ζημεια σε ενα μαγαζι! Χωρις να μου πεφτει λογος παντα φιλικα!! Ευχαριστω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
milionis9 14 Οκτωβρίου 2012 Author #7 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Ο επαγγελματισμός σας απέναντί μου με κάλυψε πλήρως. Πληροφοριακά, τα ψαράκια έχουν βγει για χάρισμα Αν χρειαστώ άλλα ψάρια θα κανονίσω να βρω και τις αντίστοιχες φωτογραφίες τους. Το οικονομικό όπως σας έχω ξαναπεί έχει διευθετηθεί. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 14 Οκτωβρίου 2012 #8 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Μάλλον δεν καταλάβατε τίποτα τελικά... Επειδή δεν έχω ούτε τον χρόνο πλέον αλλά ούτε και διάθεση να ασχοληθώ περαιτέρω με την όλη κατάσταση, μπορώ να πω οτι ήταν λάθος μου η όλη ιστορία από την αρχή έως σήμερα.. Εμμένω όμως στο γεγονός ότι αν δεν μπορείτε να εγγυηθείτε για αυτά που πουλάτε ή φέρνετε κατά παραγγελία (ακόμη χειρότερα) ίσως θα έπρεπε να μην κάνετε αποστολές. Τουλάχιστον ας τα πάρει ο πελάτης με δικό του ρίσκο.. Είχα τονίσει το θέμα με τα L183 και τα ancistrus πολύ πριν γίνει η παραγγελία ώστε να αποφύγω τα σημερινά αλλά δυστυχώς δεν το κατάφερα. Κλείνοντας οφείλω να πω ότι το θέμα από τη μεριά μου έκλεισε, με τις όποιες συνέπειες. Ευχαριστώ πολύ κ. Ζαχαροπουλε. Θανάσης Μηλιώνης. Κυριε Μηλιωνη πραγματικα το μονο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι που θελετε να καταληξετε. Προφανως και μπορουμε να εγγυηθουμε και αυτο καναμε απο την αρχη αλλα εσεις δεν θελετε να το καταλαβετε. Εγγυηθηκαμε (παιρνωντας τις αντιστοιχες εγγυησεις απο Γερμανια (οποιος καταλαβε καταλαβε)) οτι τα ψαρακια που θα παραλαβουμε ως Ancistrus Dolichopterus L183 ηταν πραγματικα αυτα ακριβως , και για να καλυψουμε και τις αναγκες του πελατη (στην συγκεκριμενη περιπτωση εσας) σας δωσαμε την εγγυηση οτι αν δεν ειναι αυτα που εσεις ειχατε στο μυαλο σας ως L183 θα μας τα στειλετε πισω και θα πιστωσουμε στον λογαριασμο τραπεζης σας το ποσο της καταθεσης σας (δηλαδη μαζι με τα μεταφορικα). Τι αλλο επρεπε να κανουμε για να μπορεσουμε οπως λετε να εγγυηθουμε γι αυτα που πουλαμε?? Σας πληροφορω οτι απο τις 29 Μαρτιου που ανοιξαμε εχουμε κανει πανω απο 75 αποστολες στην επαρχια , με αριστη (οπως παιρνουμε ως Feedback) συσκευασια και συννενοηση. Και παντα μα παντα χωρις κανενα προβλημα στα ειδη για τα οποια πληρωνουν οι πελατες μας και στα μεγεθη. Αυτο βεβαια δεν δειχνει τιποτα στην συγκεκριμενη περιπτωση αφου τελικα στην δικια μας συναλλαγη κατι δεν ηταν οπως επρεπε (οπως υποστηριζετε , και εγω δεχομαι οτι μπορει να μην ειναι ετσι) και σας προτεινα να τα στειλετε πισω και να σας στειλω τα χρηματα , κατι που θεωρω οτι σας καλυπτει. Εαν κανω λαθος , ενημερωστε με τι αλλο θελετε να κανω ωστε να σας καλυψουμε απολυτα. Ευχαριστω πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 14 Οκτωβρίου 2012 #9 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Παιδια ειναι κριμα να κακοχαρακτιριζουμε μαγαζια και ιδιετερα τετοια μαγαζι για ενα λαθος! Αφου το προβλημα μπορει να λυθει γιατι να δημιουργουμε τετοιο προβλημα ανοιγοντας 2 θεματα που καλος η κακος κακοχαρακτιριζουν το μαγαζι? Επειδη με εχουν εξυπητετισει οι κυριοι εχω να πω πως δεν υπαρχει λογος να γινετε αυτο που γινετε! Ηρεμηστε και σκεφτειτε τις πραξεις σας πριν κανετε το οτιδηποτο που μπορει να προκαλεσει την οποιαδηποτε ζημεια σε ενα μαγαζι! Χωρις να μου πεφτει λογος παντα φιλικα!! Ευχαριστω! Καλησπερα Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια , αν και δεν μπορω να θυμηθω ποιος κυριος ειστε :) Δεν εχουμε προβλημα με την αρνητικη αλλα καλοπροαιρετη κριτικη μιας και αυτο ειναι μεσα στο "παιχνιδι" και καθημερινα ακουγονται πολλα και διαφορα απο καλοθελητες για ολα τα καταστηματα. Αυτο που ειναι πραγματικα απογοητευτικο , και καταστρεφει την αντοχη και ανοχη των καταστηματων απεναντι στους Hobbιστες και βεβαια πελατες ειναι η "αχαριστια" (χωρις παρεξηγηση) , και τελικα η "μπαλα" τους παιρνει ολους. Ολες αυτες οι παρεξηγησεις χωρις λογο και νοημα , ειναι κακες για ολους μας (και τα καταστηματα και τους πελατες) και γενικοτερα για το Hobby μας. Ευχαριστω πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
milionis9 14 Οκτωβρίου 2012 Author #10 Share 14 Οκτωβρίου 2012 Εσείς είστε ο επαγγελματίας κύριε Ζαχαρόπουλε εσείς έπρεπε να εξασφαλίσετε την ποιότητα του προϊόντος σας με οποίους τρόπους απαιτούνται. Νομίζω ότι και εγώ σας τόνισα πως η συσκευασία σας ήταν άριστη.. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα της δουλειάς μας (κάτι που εμένα δυστυχώς αλλά δεν με έπεισε) Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 14 Οκτωβρίου 2012 #11 Share 14 Οκτωβρίου 2012 (edited) Κυριε Μηλιωνη Δυστυχως οταν μιλαμε για ζωη και μαλιστα εκατομυρια διαφορετικα ειδη ζωης δεν μπορουμε να κανουμε παρα πολλα πραγματα. Σας εξηγησα και μεσω πμ ποια ειναι η "εγγυηση" μου οσον αφορα το ειδος και το γενος. Δεν προσπαθω να σας πεισω οτι αυτο που σας εστειλα ειναι αυτο που ψαχνατε. Εχουμε ολοι καταλαβει οτι δεν ειναι και γι αυτο θα λαβετε τα χρηματα σας πισω. Αυτη ειναι η "εγγυηση" οσον αφορα την συναλλαγη μας και θεωρω οτι σας καλυπτει. Αν οχι πειτε μου τι αλλο θα σας καλυπτε. Το μονο που σημειωνω γι αυτο που σας εστειλα ειναι οτι δεν ειναι κατι ασχετο απο αυτο που ζητησατε οσον αφορα την ονομασια , το ειδος και το γενος , αρα δεν διαλεξα να σας στειλω οτι να'ναι ωστε να σας παρω τα λεφτα και να σας κλεψω (για να μην παρεξηγηθω , δεν λεω οτι το ειπατε εσεις , εγω το αναφερω ως παραδειγμα) , και ξερετε πολυ καλα οτι για να στειλω αυτα τα ψαρια , παρελαβα 4-5 φορες. Τα συγκεκριμενα , δεν ειναι αυτα που θελετε οπως απεδειχθη , αλλα ειναι Ancistrus Dolichopterus. Ευχαριστω πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Έγινε επεξεργασία 14 Οκτωβρίου 2012 - Zacharopoulos Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad23 14 Οκτωβρίου 2012 #12 Share 14 Οκτωβρίου 2012 ακομα κ να ειχε στειλει τα λαθος ψαρακια(τα οποια δεν γνωριζω οποτε δεν μπορω να παρω κ θεση) μονο ο τροπος με τον οποιο σε αντιμετωπισε κυριε μηλιωνη ειναι περα για περα επαγγελματικος,φιλικος κ υπομονετικος! δεν νομιζω να ζημειωθηκατε σε κανενα σημειο κ με κανενα τροπο. κ τα χρηματα πισω σας δινουν κ ταλαιπωρια δεν υποστηκατε για παραλαβη-παραδοση κ τα ψαρακια ηρθαν ζωντανα κ σε καλη κατασταση οποια κ αν ειναι αυτα τελικα! εαν ομως το καταστημα εχει δικιο κ για το ποια τελικα ειναι τα ψαρακια τοτε θα εισαστε 100% λαθος κ θα εχετε εκτεθει χωρις λογο. ο φιλος savou εχει δικο σε ολα,οπως κ ο βαγγελης! στο μονο που θα διαφωνησω με τα παιδια ειναι οτι ο κυριος μηλιωνης εκανε κακο στο καταστημα..... σε καταστηματα σαν αυτο που λειτουργουν τα παιδια χρειαζονται εκατονταδες παραπονα να μην πω χιλιαδες ωστε να ζημειωθει το καταστημα κ να χαλασει η εικονα του!!! οι τρεις κυριοι αυτοι(μαζι με αλλα 2 καταστηματα τα οποια δεν εχει νοημα να αναφερω) ειναι οτι καλυτερο εχει το χομπυ αυτη τη στιγμη στην ελλαδα και σαν ανθρωποι-πρωτα απ'ολα- κ σαν επαγγελματιες!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grigoros 15 Οκτωβρίου 2012 #13 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι μέχρι τώρα σε όσες παραγγελίες εχω κάνει από το συγκεκριμένο κατάστημα αυτό που δεν μπορώ να πω είναι ότι μόνο κακός επαγγελματίας δεν είναι ο άνθρωπος, συννενοησιμος και εξυπηρετικοτατος και κυρίως Άνθρωπος και όχι επαγγελματίας, όσες φορές δε έγινε κάποιο λάθος κατευθείαν διευθετήθηκε χωρίς παραπάνω λόγια σε αντίθεση με μερικούς άλλους " επαγγελματίες " και έχω παραλάβει ουκ ολίγες φορές, αυτά από την δική μου πλευρά γιατί είχα υποχρέωση να το αναφέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Road Tail 15 Οκτωβρίου 2012 #14 Share 15 Οκτωβρίου 2012 (edited) ********* edit Δεν υπάρχει λόγος να μπούμε σε διαδικασία Κωνσταντίνος Έγινε επεξεργασία 15 Οκτωβρίου 2012 - Road Tail Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixlidatos 15 Οκτωβρίου 2012 #15 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Το εχω πει και παλαιοτερα,θα το πω και σημερα,αλλα θα το λεω και για παντα,οταν ανοιγουν τετοια θεματα για επαγγελματιες . Θεματα που απτονται στην φημη ενος επαγγελματια,πρεπει να απαγορευονται . Περιμενα απο χθες να μας κανει την τιμη ο φιλος ,για να καταλαβουμε τι εγινε.Αφηνοντας το θεμα 24 ωρες στον αερα,σε αναμονη βαρηγπουπων ανακοινωσεων. Και ανταυτου ,βλεπω εναν πολυ σωστο και εντιμο επαγγελματια,που εκανε 3 εισαγωγες για να ικανοποιησει το <<καπριτσιο>> του πελατη του,και αυτος με ελαφρα την καρδια,ενω εχει παρει διαβεβαιωση οτι θα του επιστραφουν εξ ολοκληρου τα χρηματα,κανει θεμα με τιτλο που να δειχνει η να υπονοει κατι ουσιαστικο,αποδεικνυεται τζιφος το θεμα. Αλλα η λασπη εμεινε 24 ωρες στον αερα,για εναν εντιμο επαγγελματια,που αγωνιζετε την σημερον ημερα να κρατησει την επιχειρηση του ορθια. Υ.Γ. Δεν ειμαι πελατης του κυρ.ζαχαροπουλου,αλλα με τοσα καλα λογια που ακουω,τον χειμωνα θα τον επισκευτω σιγουρα Καλες δουλειες να εχετε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 15 Οκτωβρίου 2012 #16 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Όπως καταλαβαίνεται δεν είναι δυνατόν να υπάρξει απαγόρευση απόψεων όσο σωστές ή λάθος είναι, πόσο μάλλον εάν η ανάρτηση είναι τοποθετημένη σε βήμα καταστήματος όπου μπορεί ο κάθε υπεύθυνος επαγγελματίας να διαχειριστεί ο ίδιος το θέμα όπως αυτός κρίνει ότι είναι το σωστό. Παρόμοια θέματα που αναρτώνται εκτός της κατηγορίας / βήμα των καταστημάτων, διαγράφονται ειδικά εάν το κατάστημα έχει κατονομαστεί και δεν έχει βήμα στο ΑΖ. Σε αντίθετη περίπτωση το θέμα / "καταγγελία" μεταφέρεται στο βήμα του καταστήματος αφού πρώτα ενημερωθεί ο συγγραφέας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 15 Οκτωβρίου 2012 #17 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους. Σας ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια.... δεν ξερω τι αλλο να πω. Οσον αφορα το θεμα της απαγορευσης , πραγματικα δεν θελουμε κατι τετοιο και γι αυτο τον λογο το αφησαμε να εξελιχθει οπως ειδατε εδω μεσα. Ειναι καλο να γινεται και κακη κριτικη ωστε να βελτιωνομαστε. Ευχαριστουμε πολυ Κωστας Ζαχαροπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 15 Οκτωβρίου 2012 #18 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Εν ολιγης ο καθενας μας διαβαζοντας μπορει να κρήνη, οποτε το θεμα μονο κακη διαφημηση δεν ειναι για το μαγαζι κατα την προσωπικη μου αποψη. Δεν λεω μπορει να εγινε και λαθος, αλλα δεν βλεπω καποια υστέρηση απο πλευρας του καταστηματος για να επανορθωση. Οποτε καλη σας μερα και καλες δουλειες........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ 15 Οκτωβρίου 2012 #19 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Κώστα συγχαριτήρια για την υπομονή σου και για όλο το χειρισμό απο την αρχή μέχρι τώρα ...... πραγματικά επαγγελματίας !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick S3 15 Οκτωβρίου 2012 #20 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Κώστα συγχαριτήρια για την υπομονή σου και για όλο το χειρισμό απο την αρχή μέχρι τώρα ...... πραγματικά επαγγελματίας !!! +1 και από εμένα. Δεν σε ξέρω αλλά έχεις πολύ υπομονή...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikou 15 Οκτωβρίου 2012 #21 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Για μας που τους ξέρουμε τους ανθρώπους στο μαγαζί, δε μας κάνει εντύπωση ο επαγγελματικός χειρισμός τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos459 15 Οκτωβρίου 2012 #22 Share 15 Οκτωβρίου 2012 (edited) μια παροιμια λεει οτι ο πελατης εχει παντα δικιο,,,,,ομως,,,επειδη ειμαστε ολοι πελατες δεν σημαινει οτι εχουμε παντα δικιο,,,, επισης ,,,λενε οτι πριν πουλησεις το φαρμακο,πρεπει να πουλησεις την αρρωστια,,,,,,ομως εμεις εχουμε αποκτησει την ασθενεια,,πολυ πριν αγορασουμε και την αρρωστια αλλα και το φαρμακο,,,,,,, οποιος καταλαβε καταλαβε,,,,, μπραβο στο μαγαζι για την αντιμετωπιση του θεματος,,,,,,,,,,,,, Έγινε επεξεργασία 15 Οκτωβρίου 2012 - mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΟΥΜΑΝ 15 Οκτωβρίου 2012 #23 Share 15 Οκτωβρίου 2012 κυριε ζαχαροπουλε μπραβο για την υπομονη και τον επαγγελματισμο σας! το θεμα αυτο το χειρηστικατε με πολυ ψυχρεμια και επαγγελματισμο! μπραβο σας και παλι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 15 Οκτωβρίου 2012 #24 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Το εχω πει και παλαιοτερα,θα το πω και σημερα,αλλα θα το λεω και για παντα,οταν ανοιγουν τετοια θεματα για επαγγελματιες . Θεματα που απτονται στην φημη ενος επαγγελματια,πρεπει να απαγορευονται . Βασίλη το ξέρεις κι εσύ πολύ καλά ότι επιχείρηση, εταιρεία, μαγαζί με όλους τους πελάτες ευχαριστημένους δεν υπάρχει. Κανένα μαγαζί πάντως δεν κινδυνεύει από έναν δυσαρεστημένο πελάτη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αντιθέτως το πως θα το χειριστεί την κατάσταση είναι μια ευκαιρία και δυνητικά η καλύτερη διαφήμιση που μπορεί να προσελκύσει ακόμα περισσότερους πελάτες. Ψυχραιμία λοιπόν και μην τα φοβάστε αυτά τα θέματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregog7 15 Οκτωβρίου 2012 #25 Share 15 Οκτωβρίου 2012 Πολύ καλή αντιμετώπιση,μπράβο σας.. Υπάρχει και η άλλη πλευρά πχ να μην μπορεί να κάνει σωστή συσκευασία για να ταξιδεψει το ψάρι με σιγουριά. εγώ δεν μπορώ να το κάνω και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από μέρος του πελάτη αφού είχε εξασφαλισμένο refund Αλλά εσείς του προτείνετε επιστροφή χρημάτων και χωρίς τα ψάρια ή κάνω λάθος; Μπράβο σας,αυτό σας τιμά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος