Jump to content

Ενυδρείο 15 Lt

matodolo

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, και καλώς σας βρήκα!

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ, και θα ήθελα λίγη βοήθεια μιας και είμαι αρχάρια...

Έχω ένα ενυδρείο 230 lt στο οποίο έχω βάλει Αφρικανικές κιχλίδες. Μέσα σε αυτές είναι και ένα ζευγάρι Jewel fish τα οποία μου γέννησαν 2 φορές. Την πρώτη φορά δεν ήξερα τι να κάνω και μέχρι καλά καλά να το σκεφτώ, τα μωρά τους είχαν πάει "υπέρ πίστεως και πατρίδος", από τις άλλες - ίσως - κιχλίδες...

Τη δεύτερη φορά, πριν περίπου 1,5 εβδομάδα ξαναγέννησαν, και έβγαλα τα μωρά και τα έβαλα σε ένα μικρό ενυδρειάκι 15lt για να τα απομονώσω από τα άλλα μεγάλα ψάρια ώστε να μη γίνουν τροφή. Κάθε πότε όμως θα πρέπει να αλλάζω το νερό σε ένα τόσο μικρό χώρο, γιατί καταλαβαίνω ότι τα 15 λίτρα είναι υπερβολικά μικρός χώρος και χρειάζεται αλλαγή περισσότερες φορές απ' ότι ένα μεγαλύτερο ενυδρείο.

Συμβουλές, απόψεις, γνώμες, πάσης φύσεως εμπειρία όσον αφορά τα γλυκύτατα αυτά ψαράκια είναι καλοδεχούμενες...

Καλησπέρα και καλώς ήρθες...

Στο μικρό ενυδρειάκι έχεις φίλτρο με βιολογία;πόσα περίπου είναι τα μικρά;

Έγινε επεξεργασία - \/ag

Καλώς ηρθες στο Aquazone.

Ολα τα μικρα ενυδρεία τυπου γεννηστρας που φιλοξενούν νεογνά θέλουν άρτιες τιμές που οι συχνές μερικές αλλαγές νερού τις τάξης του 25-35% εβδομαδιαίως μπορούν να βοηθήσουν για να το πετύχουμε.Το φιλτρακι στο ενυδρείο τι τύπου είναι και πόσο καιρό τρέχει?Νερό για να γεμίσεις το ενυδρείο πείρες από το κυρίως ενυδρείο.

Αν έχεις ένα καλό εσωτερικό φίλτρακι με μία φορά την εβδομάδα αλλαγή νερού 20% είσαι καλά, γιατί όσο νανε δεν θα έχεις μεγάλη μόλυνση του νερού από τα μωρά.

Παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις συμβουλές, αλλά και για την τόσο γρήγορη ανταπόκριση!