Jump to content

Pacific Sun -Hyperion-


Aiolos

Recommended Posts

Βάλε και πόσες μέρες θα κάνει να έρθει ... Και άντε να μην έχεις κάποιο φωτιστικο στην άκρη για ώρα ανάγκης και το ενυδρειο να ειναι φουλ στοκ....

Link to comment
Share on other sites

και να ερθει και παλι να μη δουλευει......και ξανα πίσω.

Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως σε αυτα τα τοσα πολλα χρηματα και αφου η εταιρια εχει καλη ποιοτητα(κατασκευαστικα κ λειτουργικα) οι περιπτωσεις

της βλαβης θα ειναι μετρημενες στα δαχτυλα......αφου ειναι ετσι,γνωμη μου ειναι πως η ιδια εταιρια θα επρεπε να στελνει

στον αντιπροσωπο(η να το απαιτει ο ιδιος) 2-3 φωτιστικα για να κανει τη δουλεια του ο πελατης αυτο το διαστημα που θα λειπει το φωτιστικο.

τι να το κανω αν ειμαι γεματος κοραλια κ το φωτιστικο αντικαταστασης να κανει για νανο!

σε ποσο δυσκολη θεση θα ειμαι εαν χαλασει το φωτιστικο(το οποιο εχω πληρωσει 1000 ευρω) κ μεινουν χωρις φως κοραλια των 3.000 χιλιαδων

η κοποι μηνων-χρονων!!

γενικοτερα επικρατει το ρητο "οτι πληρωσεις παιρνεις"οταν σκας 1000 ευρω πρεπει να παιρνεις

και το αντιστοιχο after sales,αντιμετωπιση,ταχυτητα επιδιορθωσης κτλ.

δεν μπορω να φανταστω οτι θα παρεις ferrari κ αν χαλασει θα σου δωσει η αντιπροσωπεια datsun για

να κανεις τη δουλεια σου!

Έγινε επεξεργασία - mad23
Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως σε αυτα τα τοσα πολλα χρηματα και αφου η εταιρια εχει καλη ποιοτητα(κατασκευαστικα κ λειτουργικα) οι περιπτωσεις

της βλαβης θα ειναι μετρημενες στα δαχτυλα......αφου ειναι ετσι,γνωμη μου ειναι πως η ιδια εταιρια θα επρεπε να στελνει

στον αντιπροσωπο(η να το απαιτει ο ιδιος) 2-3 φωτιστικα για να κανει τη δουλεια του ο πελατης αυτο το διαστημα που θα λειπει το φωτιστικο.

τι να το κανω αν ειμαι γεματος κοραλια κ το φωτιστικο αντικαταστασης να κανει για νανο!

σε ποσο δυσκολη θεση θα ειμαι εαν χαλασει το φωτιστικο(το οποιο εχω πληρωσει 1000 ευρω) κ μεινουν χωρις φως κοραλια των 3.000 χιλιαδων

η κοποι μηνων-χρονων!!

+10000000000

Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως σε αυτα τα τοσα πολλα χρηματα και αφου η εταιρια εχει καλη ποιοτητα(κατασκευαστικα κ λειτουργικα) οι περιπτωσεις

της βλαβης θα ειναι μετρημενες στα δαχτυλα......αφου ειναι ετσι,γνωμη μου ειναι πως η ιδια εταιρια θα επρεπε να στελνει

στον αντιπροσωπο(η να το απαιτει ο ιδιος) 2-3 φωτιστικα για να κανει τη δουλεια του ο πελατης αυτο το διαστημα που θα λειπει το φωτιστικο.

τι να το κανω αν ειμαι γεματος κοραλια κ το φωτιστικο αντικαταστασης να κανει για νανο!

σε ποσο δυσκολη θεση θα ειμαι εαν χαλασει το φωτιστικο(το οποιο εχω πληρωσει 1000 ευρω) κ μεινουν χωρις φως κοραλια των 3.000 χιλιαδων

η κοποι μηνων-χρονων!!

γενικοτερα επικρατει το ρητο "οτι πληρωσεις παιρνεις"οταν σκας 1000 ευρω πρεπει να παιρνεις

και το αντιστοιχο after sales,αντιμετωπιση,ταχυτητα επιδιορθωσης κτλ.

δεν μπορω να φανταστω οτι θα παρεις ferrari κ αν χαλασει θα σου δωσει η αντιπροσωπεια datsun για

να κανεις τη δουλεια σου!

απο τους 7-8 που το εχουν παρει .... ( απο εδω μεσα )

Οι δυο εγραψαν σε αυτο το θεμα οτι το φωτιστικο εβγαλε προβλημα και ποσο ταλαιπωρηθηκαν με το περα δωθε και ο τριτος ακομα δεν εχει γραψει την ιστορια του .....

Φαντασου ποσοι μπορει να εχουν παρει το φωτιστικο και να εχει βγαλει προβλημα , ανθρωποι που δεν εχουν καμια επαφη με φορουμ και ιντερνετ γενικοτερα .

Σαφως υπαρχουν και αυτοι οπου το φωτιστικο τους καλυπτει πληρος και δεν εχουν κανενα προβλημα .

Αλλα ειπαμε ... να λεγονται να καλα να λεγονται και τα κακα .

Link to comment
Share on other sites

απο τους 7-8 που το εχουν παρει .... ( απο εδω μεσα )

Οι δυο εγραψαν σε αυτο το θεμα οτι το φωτιστικο εβγαλε προβλημα και ποσο ταλαιπωρηθηκαν με το περα δωθε και ο τριτος ακομα δεν εχει γραψει την ιστορια του .....

Φαντασου ποσοι μπορει να εχουν παρει το φωτιστικο και να εχει βγαλει προβλημα , ανθρωποι που δεν εχουν καμια επαφη με φορουμ και ιντερνετ γενικοτερα .

Σαφως υπαρχουν και αυτοι οπου το φωτιστικο τους καλυπτει πληρος και δεν εχουν κανενα προβλημα .

Αλλα ειπαμε ... να λεγονται να καλα να λεγονται και τα κακα .

Geosid...Τους αλλαξες τα φωτα Δευτεριατικα τους κατοχους Pacific Sun Hyperion :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω τον συνήγορο του διαβόλου γιατί προτρέχετε σε μερικά πράγματα πριν καλά καλά μάθουμε τι έγινε ούτε από τον παθόντα, ούτε το τι ειπώθηκε μεταξύ αυτού και του εδώ αντιπροσώπου, αλλά ούτε και από την ίδια την εταιρία.

Ας μην κάνουμε σενάρια...

Link to comment
Share on other sites

Δεν σας κρύβω ότι η εταιρία επισκέφθηκε το θέμα και κάποια σχόλια τα θεώρησε άκρως προσβλητικά προς το πρόσωπό της.

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω τον συνήγορο του διαβόλου γιατί προτρέχετε σε μερικά πράγματα πριν καλά καλά μάθουμε τι έγινε ούτε από τον παθόντα, ούτε το τι ειπώθηκε μεταξύ αυτού και του εδώ αντιπροσώπου, αλλά ούτε και από την ίδια την εταιρία.

Ας μην κάνουμε σενάρια...

οπως ειπα και στο πρωτο ποστ που εκανα σημερα στο συγκεκριμενο θεμα , ειπα οτι γνωριζω οτι εγινε μια στραβη σε εναν νεο κατοχο , απο εκει και περα ειναι δικαιωμα του εαν θελει να μας πει τι εγινε .....

Οποτε κραταω μονο το οτι το φωτιστικο δουλεψε μιση μερα και οτι εφυγε (μαλλον για επισκευη ) , θα περιμενω να δω ποτε και σε ποια κατασταση θα γυρισει και απο εκει και περα θα σχολιασω :)

Οι δυο που εγραψαν τι προβλημα ειχαν με την εν λογω εταιρεια δεν μετραει καθολου οι γνωμη τους ?

Εσυ Βαγγελη εαν εισουν ο ''τυχερος'' (χτυπα ξυλο ) τι θα ελεγες , οπου εχεις και ενα ενυδρειο με αξιολογο στοκ μεσα

Link to comment
Share on other sites

Δεν σας κρύβω ότι η εταιρία επισκέφθηκε το θέμα και κάποια σχόλια τα θεώρησε άκρως προσβλητικά προς το πρόσωπό της.

Μπορει να κανει εγγραφή και να έρθει σε συζητηση εαν θελει με αυτους που εχουν Η ειχαν προβλημα απο τα προιοντα της :bigemo_harabe_net-64:

Link to comment
Share on other sites

Geosid...Τους αλλαξες τα φωτα Δευτεριατικα τους κατοχους Pacific Sun Hyperion :lol: :lol: :lol:

Δεν κοιμηθηκα καλα το βραδυ :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ως παθόν θα έλεγα όλη την πορεία των πραγμάτων, από την επικοινωνία με το κατάστημα πώλησης, την ενημέρωση που θα μου έκανε από την ίδια την εταιρία που γνωρίζω ότι υπήρξε.. και κατόπιν θα έγραφα όλο το ιστορικό ώστε να μην δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις από κανέναν και για κανέναν.

Link to comment
Share on other sites

Θα ψαξω να βρω την κοινοτικη οδηγια που λεει οτι σε 15 μερες βλαβης γινεται αντικατασταση.

Το ιδιο ειχα παθει και εγω με την acer που οταν πηγα στην infoquest που ηταν αντιπροσωπεια και αφου μολις το ανοιξα δε δουλευε η μιση οθονη μιλησα με μια που μιλαγε σπαστα ελληνικα με ιταλικα και την πηρε και τη σηκωσε που ηθελε επισκευη μιας μερας μηχανημα.....και αφου ειπα οτι θα φωναξω αστυνομια και θα κανω μυνηση στον προισταμενο μου το αλλαξαν αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

[ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ] καταρχην αυτο που θελω να πω ειναι τα εξης,παρελαβα το φωτιστικο την πεμπτη το βραδυ ετοιμο και φτιαγμενω και εγω εχοντας ολη μου την χαρα το εβαλα στην μπριζα αμεσως [οπως θα εκανε ο καθενας] και αρχιζει να δουλευει κανονικα.Ο φωτισμος του ηταν υπεροχος,την παρασκευη το παρατηρω στην ανατολη του [υπεροχω] και γενικα περναει η μερα θαυμαζοντας το νεο μου φως.Το σαββατο το πρωι ξαφνικα εσβησε και σηκωθηκα για να δω τι συνεβει,πηγενοντας κοντα στο ενυδρειο ανακαλυψα οτι το φωτιστικο ηταν σβηστο το ολο συστημα δουλευε κανονικα και μυριζε το σαλονι καμενο[ΕΠΙΑΣΑ ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ].Μετα το πρωτο σοκ [και οτι αλλο φανταστει κανεις] παιρνω το καταστημα στην θεσσαλονικη τηλ.και του περγραφω το συμβαν.Μου ειπε στειλτο τωρα επανω και στελνω αμεσως email λεγοντας και αποδεχοντας οτι του λεω ,οτι ηταν μπροστα στο συμβαν για να προχωρησει το θεμα γρηγορα.Του λεω απο φως τη κανουμε?Μου απανταει να σου στειλω φωτιστικο με λαμπες να κανεις την δουλεια σου.τελικα αυτο δεν προχωρησε γιατι την εκανα απο εδω τελικα την δουλεια μου.Το συσκευαζω αμεσως και με τα πρακτορεια το εστειλα στο μαγαζι.Μιλωντας μαζι του και σημερα μου ειπε οτι του απαντησαν οτι εαν ειμαι δισαρεστημενος να μου επιστρεψει τα χρηματα μου αμεσως η να προχωρησουν σε αντικατασταση του φωτιστικου η επισκευης του.Του απαντω οτι θελω το φωτιστικο.Τον ρωταω ποτε θα το εχουμε?Μου απαντα σε 4 ημερες θα εχουμε απαντηση .περιπου 10 η 15 μερες θα το εχουμε χονδρικα.Του απανταω οκ περιμενω. ΕΠΕΙΔΗ και εγω ειμαι τις αποψις οτι πεπει να λεγονται και τα καλα και τα κακα,[και οσοι με ξερετε γνωριζετε οτι το υπερασπιζω αυτο] χωρις να αδικο κανενανε ,η εξυπηρετηση απο το μαγαζι ηταν αμεση,και σε καποια σημεια την θεωρησα πολυ σωστη,βεβαιως θα πειτε τι φως θα μου εδινε ,εαν καλυπτε τα κοραλια μου κλπ.αυτο που ξερω εγω ειναι οτι κανενα μαγαζι δεν θα εδινε σε πελατη του φωτιστικο ισης αξιας με αυτο που του χαλασε,και η πλειοψηφια δεν θα εδινε τιποτα.Αρα αυτο ειναι προ τιμη του .ΕΝΑ συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι ΟΛΑ χαλανε και οτι πρεπει να υπαρχει ενα φωτιστικο στην αποθηκη σαν stock.ισως ειναι υπερβολικο αλλα ειναι αληθεια. Ειναι να μην σου κατσει,αυτα μεχρι τωρα σε αναμονη .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, αν και γνωρίζω τι ειπώθηκε, τόσο από την εταιρία και άλλο τόσο από τον εδώ αντιπρόσωπο, δεν μου πέφτει λόγος να τα αναφέρω εδώ.

Είναι κάτι που θα πρέπει να το κάνει ο παθόν και το κατάστημα πώλησης......οπότε μη βιάζεστε με σενάρια και λάθος συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ως παθόν θα έλεγα όλη την πορεία των πραγμάτων, από την επικοινωνία με το κατάστημα πώλησης, την ενημέρωση που θα μου έκανε από την ίδια την εταιρία που γνωρίζω ότι υπήρξε.. και κατόπιν θα έγραφα όλο το ιστορικό ώστε να μην δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις από κανέναν και για κανέναν.

Μαζι σου !!!!

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να αναγκασω κανεναν να μιλησει ....

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εδω ο ανθρωπος εδωσε ενα σκασμο λεφτα κ ειχε φωτιστικο για 2 μερες κ εμεις λεμε οτι προσβληθηκε η εταιρια...ακρως κιολας??

αυτος δηλαδη τι ακραιο πρεπει να κανει?

σε ολα αυτα βαζω σαν δεδομενο οτι το προβλημα στο φωτιστικο δεν εχει προελθει απο το πελατη...

Link to comment
Share on other sites

αρα νικο το καταστημα εχει φερθει μεχρι στιγμης αψογα...

μπραβο τους!!

τελικα τι θα γινει αντικατασταση η επισκευη??

Link to comment
Share on other sites

φίλε mad23, αν παρακολουθήσεις όλη τη συζήτηση δεν προσβλήθηκε για την ζημιά του φωτιστικού, αλλά για τα σχόλια ... κινουμένων σχεδίων.

Άλλο να τα λέμε μεταξύ μας, και άλλο να απευθύνει κάποιο μέλος τέτοιους χαρακτηρισμούς σε μια εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Νικο εγω δεν εχω προβλημα ουτε με τον εδω αντιπροσωπο ουτε με τον κατασκευαστη . ( εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε ) !!!!

Σωστη η κινηση του καταστηματος να σου προσφερει αλλο φωτιστικο , τι θα γινοταν εαν δεν το εκανε και δεν ειχες στην ακρη αλλο φωτιστικο ?

Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ερθει στα χερια σου το φωτιστικο :bigemo_harabe_net-64:

Link to comment
Share on other sites

φίλε mad23, αν παρακολουθήσεις όλη τη συζήτηση δεν προσβλήθηκε για την ζημιά του φωτιστικού, αλλά για τα σχόλια ... κινουμένων σχεδίων.

Άλλο να τα λέμε μεταξύ μας, και άλλο να απευθύνει κάποιο μέλος τέτοιους χαρακτηρισμούς σε μια εταιρία.

:thumbup: οκ τοτε βαγγελη

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει παιδια, το ειπε και ο φιλος που αντιμετωπιζει το προβλημα(ολα χαλανε).Μπορει να συμβει σε καθε προιον αυτο.Το θεμα ειναι και εκει φαινεται ο επαγγελματιας,στο πως αντιμετωπιζει το θεμα απο το προβλημα και μετα.Μεχρι στιγμης εγω βλεπω επαγγελματικη αντιμετωπιση.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει παιδια, το ειπε και ο φιλος που αντιμετωπιζει το προβλημα(ολα χαλανε).Μπορει να συμβει σε καθε προιον αυτο.Το θεμα ειναι και εκει φαινεται ο επαγγελματιας,στο πως αντιμετωπιζει το θεμα απο το προβλημα και μετα.Μεχρι στιγμης εγω βλεπω επαγγελματικη αντιμετωπιση.

Απο τον αντιπροσωπο . :bigemo_harabe_net-64:

Απο τον κατασκευαστη θα δουμε οταν με το καλο επιστρεψει το φωτιστικο , στο κατα ποσο ειναι τυπικος στους χρονους που δινει

Link to comment
Share on other sites

μα ο αντιπροσωπος εχει προσωπο,εχει πολλα χρονια στο κουρμπετι,τον ξερουμε.

οπως ειπε και ο γιωργης παραπανω,ο κατασκευαστης θα φανει το ποσο θελει ο ιδιος να υποστηριξει τα δικα του τα προιοντα.

οσο για τον σχολιασμο που εκανα πιο πριν με τα γνωστα καρτουν,δεν εχει γινει με καποιον δολο για να προσβαλλω η να θιξω τον αντιπροσωπο η τον κατασκευαστη(εξαλλου και εγω ενδιαφερομενος ειμαι για το φωτιστικο),απλα εγινε με δοση χιουμορ.

Link to comment
Share on other sites

Geosid

ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!! :bigemo_harabe_net-111: :bigemo_harabe_net-134:

Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να το παρατραβάμε το θέμα! Εγώ προσωπικά έχω αναφέρει σε αυτό το θέμα ότι η πολιτική του Πολωνού είναι να του στέλνεις το φωτιστικό σε περίπτωση βλάβης και ότι αυτό παίρνει κάποιες μέρες!Για αυτό και το κατάστημα πρότεινε φωτιστικά αντικατάστασης.Όποιος κάνει τον κόπο να μιλήσει μαζί τους θα δεί ότι έχουν φωτιστικά για όλες τις απαιτήσεις!Η ατυχία του φίλου έδειξε ότι η κάλυψη από τον εδώ αντιπρόσωπο ήταν as promised! Τώρα αν ο Πολωνός θα είναι καλό παιδί είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αλλά ας ελπίσουμε ότι ο φίλος δεν θα ταλαιπωρηθεί.Φαντάζομαι ότι και η εταιρία δεν θέλει να έχει δυσαρεστημένους πελάτες! Μην ξεχνάμε πάντως ότι προσφέρθηκε να κάνει refund αμέσως!

Έγινε επεξεργασία - Crazy_Beaver
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...