POLYCHRONAKIS NIKOS 1 Οκτωβρίου 2012 #26 Share 1 Οκτωβρίου 2012 Εγώ είχα δοκιμάσει παλαιότερα τα black python 120w από γνωστό μαγαζί και ήτανε για κλάματα όπως για κλάματα ήτανε και η συνεργασία μαζί του.Είχα πάρει ένα master και δυο slave.Εκτός του ότι μου τα έστειλε μετά από φουρτούνες,από τρομοκρατικές ενέργειες και μετά από βόμβες στο καράβι ήταν και μεταχειρισμένα για καινούρια το κάθε φωτιστικό είχε και άλλη ένταση φωτισμού.Και η απάντησή τους προς εμένα ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα,ενώ σε φίλους χομπίστες που ήθελαν να τους πουλήσουν τους έλεγαν ότι γνωρίζουν το δικό μου θέμα και ότι θα μου τα αντικαταστήσουν, κάτι που δεν έγινε.Κάποια στιγμή λοιπόν τα πακέταρα ,τα καθάρισα και τα έστειλα πίσω σε καλύτερη κατάσταση από ότι τα είχα παραλάβει.Τώρα από ποιότητα είχα παρατηρήσει τα εξείς..οι βίδες σιδερένιες και σκουριασμένες,τα καπάκια σιδερένια και οι ανεμιστήρες έκαναν θόρυβο και τα σκότια όλα ήταν made in china..Ενώ στη συνέχεια πήρα τα κινέζικα max spect 230w από fish street τα οποία ήταν άψογα και ανάβουν ακόμα σε ενυδρείο φίλου και το σημαντικότερο είναι ότι μετά από 20 μήνες κάηκε το μπάλαστ μια δευτέρα και σε τρεις μέρες το είχα με κούριερ και μηδέν έξοδα στην πόρτα μου. Πριν λίγο καιρό ενδιαφέρθηκα και εγώ για κάποια προϊόντα τους και απευθύνθηκα στην ίδια την εταιρία η οποία μου απάντησε και μου πρότεινε κάτι άλλο, αλλά δεν αγόρασα λόγο κόστους. Παρακάτω η συνομιλία μας.... Aiolos δημοσίευσε το σε παρακαλώ το email που σου έστειλα μέσα σε αυτή την απάντηση με φωτογραφίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Λαμπρινή Μπιζίκη 3 Οκτωβρίου 2012 #27 Share 3 Οκτωβρίου 2012 Αίολε ξέρεις στο πλάτος τί καλύπτει;60 όπως όλα; Προσωπικά πάντως θεωρώ όλα τα λεντ φωτιστικά πανάκριβα! Επίσεις το μεγάλο μου θέμα είναι, πές ότι καεί ένα cluster, τι κάνεις; Στέλνεις όλο το φωτιστικό για να σου αλάξουν όλοκληρο το cluster; Νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρία κιολας θέλει να το στηλεις στα κεντρικά αλλά μπορέι να κάνω και λάθος. Και μέχρι να γίνει αυτό τι κάνεις; Και αν είμαι εκτός εγγύησης και μου καεί ένα λεντ πρέπει να αλάξω όλοκληρο το cluster; Και πόσο θα κάνει αυτό; Το άλλο που βρίσκω σπαστικό είναι ότι τα περισσότερα δεν καλύπτουν πλάτος μεγαλύτερο του 60 που για reef όπως και να το κάνουμε είναι λίγο!Αν έχεις ένα ενυδρείο 120χ80 δλδ θές 2 φωτιστικά που ανεάζουν το κόστος από το διάστημα στο θεό!Αυτοί οι προβληματισμοί μου.. εσείς τι λέτε; Το παραπανω φωτιστικο καλυπτει ολα τα ενυδρεια μεχρι 90εκατοστα πλατος . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Λαμπρινή Μπιζίκη 3 Οκτωβρίου 2012 #28 Share 3 Οκτωβρίου 2012 Βρε το 60 το καλύπτουν, από εκεί και πέρα υπάρχει το θέμα! Εγώ μάλλον πάω για 80 (1μ ήθελα αλλά SWMBO βγάζει νύχια) και έχω δυσκολία να βρω έτοιμο που να με καλύπτει! Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!Εσύ θύμισε μου τι διαστάσεις έχεις; Σχετικα με τις διαστασεις που καλυπτει το συγκεκριμενο φωτιστικο, επισημα απο τη εταιρεια ειναι οι εξεις , ενυδρειο 120 -140 μηκος , φαρδος μεχρι 90+εκατοστα , και υψος 80 εκατοστα .Για βαθυτερα ενυδρεια προσαρμοζονται ειδικοι φακοι., και το ευρος ζωης τους ειναι 30 φορες περισοτερο απο ολα τα αλλα φωτιστικα. http://www.pacific-sun.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=63 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 3 Οκτωβρίου 2012 #29 Share 3 Οκτωβρίου 2012 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Μπορείτε να μου πείτε πώς αντιμετωπίζονται περιπτώσεις βλαβών σε εγγύηση ή εκτός; Είναι αλήθεια ότι το φωτιστικό πρέπει να σταλθεί στην Πολωνία για τεχνικό έλεγχο; Επίσης σε περίπτωση που καεί κάποιο λεντ τί γίνεται; Αντικατάσταση όλου του cluster από εσάς, τα κεντρικά ή τον χρήστη; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Λαμπρινή Μπιζίκη 3 Οκτωβρίου 2012 #30 Share 3 Οκτωβρίου 2012 Σε περιπτωση που καει κατι στο φωτιστικο ,το στελνουμε στην εταιρεια χωρις να το εχουμε ΑΝΟΙΞΕΙ εμεις εδω. και μεσα σε 10 εργασιμες το εχουμε στα χερια μας. εαν συμβει κατι μεσα στα 2 χρονια εγγυησης ,ο πελατης δεν επιβαρυνεται τιποτα!!!!!. φωτιστικα που δουλευουν εδω και αρκετα χρονια σε καταστηματα συναδελφων στο εξωτερικο της ιδιας εταιρειας , δεν εχουν κανενα προβλημα .και αυτος ειναι και ο κυριος λογος που αποφασισαμε να εκπροσωπησουμε την PACIFIC SUN στην χωρα μας . Και ιδιαιτερα σε αυτη την περιοδο κρισης ,ειμαστε ολοι προσεκτικοι στο τι αγοραζουμε ,. οχι κινεζικα λοιπον, προιοντα μονο αξιοπιστα με σεβασμο στους πελατες μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Road Tail 3 Οκτωβρίου 2012 #31 Share 3 Οκτωβρίου 2012 Τελικά ότι δίνεις παίρνεις σε όλα τα επίπεδα !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vales_red 3 Οκτωβρίου 2012 #32 Share 3 Οκτωβρίου 2012 και μεσα σε 10 εργασιμες το εχουμε στα χερια μας. Σε αυτες τις 10 μερες υπαρχει καμια σκεψη ισως το καταστημα/αντιπροσωπος να καλυψει τις αναγκες του ενυδρειου για φωτισμο με αλλα μεσα? πχ Να παρεχει ενα αλλο φωτιστικο, εστω με λαμπες Τ5, metal halide, led? Αν καλυφθει κι αυτο το "προβλημα" τοτε ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLYCHRONAKIS NIKOS 4 Οκτωβρίου 2012 #33 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Tα νέα προϊόντα τις εταιρίας είναι πολύ αξιόλογα.Και το να υπάρχει ένας υπεύθυνος και σοβαρός αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα είναι πολύ σημαντικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Road Tail 4 Οκτωβρίου 2012 #34 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Σε αυτες τις 10 μερες υπαρχει καμια σκεψη ισως το καταστημα/αντιπροσωπος να καλυψει τις αναγκες του ενυδρειου για φωτισμο με αλλα μεσα? πχ Να παρεχει ενα αλλο φωτιστικο, εστω με λαμπες Τ5, metal halide, led? Αν καλυφθει κι αυτο το "προβλημα" τοτε ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη! Βαλεντίνε, αυτές τις 10 ημέρες σου στέλνει το κατάστημα μια ξανθιά δίμετρη κουνελάκι απ΄το σπίτι του χιού και ξεχνάς και φωτισμούς και Τ5 και metal ... Προσωπικά δεν ξέρω κανένα κατάστημα να σου προσφέριε τέτοιου είδους υπηρεσία. Ίσως και μόνο ο ίδιος ο κατασκευαστής αν ήταν εδώ, να διέθεται προιόν προσωρινής αντικατάστασης (όπως το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών) αλλά ο μαγαζάτορας που θα βγάλει τα 5-10-20-30-50 ευρώ θέλεις να μπορει και να εξυπηρετεί όλλους τους πελάτες με προιόντα αντικατάστασης ? Θα είχε τέτοια δυνατότητα αν ο κατασεκυαστής ή ο αντιπρόσωπος μέσω του κατασκευαστή παρείχε τέτοια δυνατότητα. Όμως ξέρουμε καλά ότι κανείς και σε κανένα είδος τεχνολογίας ακόμα κα ιπρώτης ανάγκης δεν το προσφέρει ! ( πχ χάλασε το πλυντήριό σου ? Θα φορέσεις το βρακί σου ανάποδα, καφέ μπροστά, κίτρινο πίσω) μέχρι να επισκευαστεί ) Χωρις να θέλω να κάνω τον συνήγορο κανενός, απλά μου φάνηκε αρκετά υπερβολική η απαίτηση του γείτονα και φίλου Βαλέ Φιλικά Κ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 4 Οκτωβρίου 2012 Author #35 Share 4 Οκτωβρίου 2012 (edited) Παιδιά, και τα καταστήματα να μην έχουν τη δυνατότητα να μας καλύψουν με φωτιστικό (αν και θα ήταν μια καλή ιδέα να υπάρχει έστω ένα υποτυπώδες με Τ5), σίγουρα κάποιο από τα μέλη του φόρουμ όλο και κάτι θα έχει σε καμιά αποθήκη... ίσα ίσα γιαυτό το (υποτιθέμενο) κρίσιμο δεκαήμερο. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο φωτιστικό, αλλά για όλα όσα χρειάζονται επισκευή στο εργοστάσιο. Έγινε επεξεργασία 4 Οκτωβρίου 2012 - Aiolos Link to comment Share on other sites More sharing options...
vales_red 4 Οκτωβρίου 2012 #36 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Βαλεντίνε, αυτές τις 10 ημέρες σου στέλνει το κατάστημα μια ξανθιά δίμετρη κουνελάκι απ΄το σπίτι του χιού και ξεχνάς και φωτισμούς και Τ5 και metal ... Προσωπικά δεν ξέρω κανένα κατάστημα να σου προσφέριε τέτοιου είδους υπηρεσία. Ίσως και μόνο ο ίδιος ο κατασκευαστής αν ήταν εδώ, να διέθεται προιόν προσωρινής αντικατάστασης (όπως το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών) αλλά ο μαγαζάτορας που θα βγάλει τα 5-10-20-30-50 ευρώ θέλεις να μπορει και να εξυπηρετεί όλλους τους πελάτες με προιόντα αντικατάστασης ? Θα είχε τέτοια δυνατότητα αν ο κατασεκυαστής ή ο αντιπρόσωπος μέσω του κατασκευαστή παρείχε τέτοια δυνατότητα. Όμως ξέρουμε καλά ότι κανείς και σε κανένα είδος τεχνολογίας ακόμα κα ιπρώτης ανάγκης δεν το προσφέρει ! ( πχ χάλασε το πλυντήριό σου ? Θα φορέσεις το βρακί σου ανάποδα, καφέ μπροστά, κίτρινο πίσω) μέχρι να επισκευαστεί ) Χωρις να θέλω να κάνω τον συνήγορο κανενός, απλά μου φάνηκε αρκετά υπερβολική η απαίτηση του γείτονα και φίλου Βαλέ Φιλικά Κ Αρχικα να πω το πασιφανες οτι .... Δεν ηταν απαιτηση....Δεν ακουγεται σαν απαιτηση, οσες φορες κι αν το διαβασα, οσες φορες κι αν το απηγγηλα, ακομα κι οταν προσπαθησα να το διαβασω αναποδα!.. Για να ηταν απαιτηση θα το εγραφα αλλιως...και για να αποτελει απαιτηση πρεπει ηδη να το σκεφτομαι να το αγορασω, ωστε να προσπαθω να ψαρεψω το καταστημα αν κατι παει στραβα, να μου παρεχει μια εναλλακτικη λυση. Στην προκειμενη περιπτωση θα μπορουσε κανεις να το δει σαν μια προταση προς το καταστημα που θα τα εμπορευεται...Δεν ειναι τοσοι πολλοι αυτοι που θα αγορασουν φωτιστικο 900ευρω στη Θεσσαλονικη... Οποτε το να διατηρει το καταστημα ενα χρησιμοποιημενο φωτιστικο στο παταρι για μια τετοια περιπτωση,για τον 1-2-3 πελατες(που αποκλειεται ολα να χαλασουν τν ιδια μερα) πιστευω και εξυπνο ειναι για το μαγαζι και οι πελατες θα ειναι πιο ησυχοι. Και αν διαβασατε καλα το ποστ μου, συγκεκριμενα κλεινοντας λεω... "Αν καλυφθει κι αυτο το "προβλημα" τοτε ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη!" Δεν υπονοω... χ ψ μαγαζατορα?! Αν δεν μου πεις οτι θα με καλυψεις με αλλο φωτιστικο, δεν το αγοραζω απο σενα.... Για να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Road Tail 4 Οκτωβρίου 2012 #37 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Βαλέ, μην το βλέπεις αυστηρά και με όλη την σημασία της λέξης (γμτ τα Ελληνικά μου μέσα με τις χιλιάδες λέξεις και ερμηνείες) δεν το έγραψα κι εγώ ότι το απαιτείς αλλά με την έννοια ότι το επιθυμείς. Δεν είναι λόγος αντιπαράθεσης ...... Τέλος πάντων, επειδή και με άλλον φίλο τέθηκε τέτοιο θέμα (ακριβολογίας) ή θα πρέπει να μάθω Ελληνικά ή να σταματήσω να γράφω. ps Τα έγραψα καλοπροαίρετα και με όλη την καλή διάθεση και νομίζω ότιεπειδή με γνωρίζεις από κοντά δεν έχω καμμιά σκοπιμότητα για το αντίθετο. Τελος πάντων, για να μην χαλάμε και το θέμα ( και μας συγχωρείτε για το outoftopic) ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 4 Οκτωβρίου 2012 Author #38 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Παρακαλώ να μη ξεφύγουμε..., δεν θέλω να διαγράφω αναρτήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vales_red 4 Οκτωβρίου 2012 #39 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Επειδη ομως δεν με ξερουν ολοι εδω μεσα, κι επειδη μπορει να παρεξηγηθω και προς χομπιστες και προς καταστηματα (γιατι το συγκεκριμενο με γνωριζει) γιαυτο και εγω καθαρισα το ονομα μου... Οντως η ελληνικη γλωσσα εχει απειρες λεξεις για να πεις ακριβως τι θελεις... εδω χρησιμοποιησες εντελως λαθος και χωρις να το θελεις με βγαζεις offside σε ενα καταστημα που προχθες περασα απλα για να πω ενα γεια. Το ξερω οτι το κανεις καλοπροαιρετα, αλλα πριν πατησεις Δημοσιευση, ξαναριξε μια ματια στο τι εχεις γραψει...(εγω ετσι κανω)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlon1 4 Οκτωβρίου 2012 #40 Share 4 Οκτωβρίου 2012 Σε αυτες τις 10 μερες υπαρχει καμια σκεψη ισως το καταστημα/αντιπροσωπος να καλυψει τις αναγκες του ενυδρειου για φωτισμο με αλλα μεσα? πχ Να παρεχει ενα αλλο φωτιστικο, εστω με λαμπες Τ5, metal halide, led? Αν καλυφθει κι αυτο το "προβλημα" τοτε ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη! +100 Πιστευω και γω οτι αυτο θα ηταν ενα υπερατου σε ενα καταστημα πωλησης φωτιστικων κοντα στα 900-1200 ευρω. Σιγουρα οι επαγγελματιες θα το αξιοποιησουν αυτο που παρατηρησες φιλε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Λαμπρινή Μπιζίκη 5 Οκτωβρίου 2012 #41 Share 5 Οκτωβρίου 2012 +100 Πιστευω και γω οτι αυτο θα ηταν ενα υπερατου σε ενα καταστημα πωλησης φωτιστικων κοντα στα 900-1200 ευρω. Σιγουρα οι επαγγελματιες θα το αξιοποιησουν αυτο που παρατηρησες φιλε. Για αυτες τις περιπτωσεις, ειναι στην διαθεση των πελατων μας φωτιστικο τις Αρκαδια to, Series 4 Pendant καθως επισης και 2 OT2 Over-Tank Luminaire προκειμενου να εξυπηρετηθει , το πελατολογιο μας. σαφεστατα δεν μας υποχρεωνει κανεις για αυτη την κινηση μας .. το κανουμε καθαρα και μονο απο σεβασμο στον πελατη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΑΜΠΡΙΝΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlon1 5 Οκτωβρίου 2012 #42 Share 5 Οκτωβρίου 2012 (edited) Οταν ειχα , σε εισαγωγικα, την Ιταλικη cobra σε συναγερμους αυτοκινητου αποκλειστικη αντιπροσωπεια Ελλαδα μπορουσα οταν ηταν εγγυηση ενας και αφου γινοταν ελενχος αν εχει επεμβει ο πελατης να δωσω αλλο καινουργιο και αυτο να το στηλω μαζι με αλλα πισω και να επαιρνα οσα του εστηλα χαλασμενα καινουργια σε κουτα Ετσι ο χρονος επισκευης που ηταν αντικατασταση στη τελικη εφτανε απο 2 εως μια εβδομαδα αναλογα τη διυλεια στο σερβις μεχρι να γινει ο ελενχος και η κατηγοριοποιηση της βλαβης Αν οι συμφωνιες στην αντιπροσωποια ειναι καλες οι 10 μερες ειναι και πολυ χρονος αρκετες φορες Αυτα προς ενημερωση ωστε οποιος διαβαζει να εχει καλη εικονα τι γινεται παρα να ακουει σχολια ατοπα Δε ξερω πως λειτουργουν οι εταιριες αυτες στα πετ μαγαζια αλλα κατεθεσα το πως δουλευαμε εμεις σε μια πολυ γνωστη εταιρια στο χωρο των συναγερμων Έγινε επεξεργασία 5 Οκτωβρίου 2012 - merlon1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 5 Οκτωβρίου 2012 #43 Share 5 Οκτωβρίου 2012 Και στον δικό μου χώρο εμείς κρίνουμε αν κάτι είναι εγγύηση και το αντικαθιστουμε άμεσα και ο κατασκευαστής μας ενημερώνει αν θέλει το ελάττωμα τόκο η όχι ! Αυτό βέβαια προϋποθέτει τεχνικό και νομίζω ότι τα Πέτ δεν έχουν τέτοια δυνατότητα !!! Σε κάθε περίπτωση το after sales είναι αυτό που απογειωθεί ένα προϊόν και IMHO σε αυτόν τον τομέα υστερούν πολλά ενυδρειακα of the self προϊόντα αφού έχουμε να κάνουμε με μηχανήματα υποστήριξης ζωντανών οργανισμών και κάθε ώρα απουσίας είναι σημαντική Link to comment Share on other sites More sharing options...
maik78 5 Οκτωβρίου 2012 #44 Share 5 Οκτωβρίου 2012 Πολύ καλό φωτιστικό!! Αν δεν έπαιρνα πέρσι το METIS 2χ100w crp,θα έπαιρνα αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlon1 6 Οκτωβρίου 2012 #45 Share 6 Οκτωβρίου 2012 Αν οι βλαβες και το κακο after sales ηταν ο κανονας δεν θα ηταν απο τις 5 καλυτερες επωνυμιες στο κοσμο. Τωρα οι προσωπικες εμπειριες και το στυλ εμενα μου ετυχε αυτο δεν διαλυουν τον κανονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlon1 6 Οκτωβρίου 2012 #46 Share 6 Οκτωβρίου 2012 Οσες εμπειριες θετικες η αρνητικες πουμε εμεις εδω σε αυτο το σιτε ειναι μια σταγονα στον ωκεανο πωλησεων της pacific sun Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAN 6 Οκτωβρίου 2012 #47 Share 6 Οκτωβρίου 2012 Παιδιά ηρεμία. Εύκολα ένας διάλογος μπορεί να ξεφύγει εκτός καθώς ο γραπτός λόγος δεν είναι σαν τον προφορικό. Αυτό που θέλω και θελουμε φαντάζομαι όλοι μας είναι όλα τα θέματα να έχουν να προσφέρουν κάτι σε όσους τα διαβάζουν και ιδιαίτερα στα νέα μέλη μας που δεν έχουν εξοικείωση με το φόρουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 7 Οκτωβρίου 2012 Author #48 Share 7 Οκτωβρίου 2012 (edited) Ε ναι ρε σεις.... ξεκινάει ένα θέμα και αντί να ενημερωθούμε πάνω στο αντικείμενο, μαθαίνουμε στο φινάλε πόσα εκατοστά είναι η... Mercedes του καθενός !!!.... αυτή είναι δουλειά του Θάνου Ασκητή Αν θέλετε να πείτε κάτι, πείτε το με κόσμιο τρόπο, να μην αναγκάζονται οι συντονιστές να σβήνουν αναρτήσεις, χαρακτηρίζοντάς τους μετά και "μπαμπούλες" του φόρουμ. Έγινε επεξεργασία 7 Οκτωβρίου 2012 - Aiolos Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4470 7 Οκτωβρίου 2012 #49 Share 7 Οκτωβρίου 2012 Να σας πω την δικη μου εμπειρια απο την Pacific Sun. Exω το Python 120w και καποια στιγμη απο δικο μου λαθος, πριν 1 χρονο, εστειλα με bluetooth λαθος firmware. Επικοινωνησα με την εταιρεια και οντως πολυ ευγενικοι κ αμεσοι σε ολες τις απαντησεις τους. Αφου καναμε διαφορες δοκιμες μου ειπαν οτι επρεπε να το στειλω εκει για να διορθωθει. Τα εξοδα αν θυμαμαι καλα ηταν 100-120Ε (μεταφορικα) + 30Ε (service) να παει κ να ερθει κ εκανε πανω απο 1 μηνα να το παρω στα χερια μου. Οταν το πηρα αναβαν μονο τα ασπρα λεντακια σε ολες τις λειτουργιες. Αρχισα να τους ρωταω γιατι συνεβαινε αυτο. Μου απανταγαν ενα μηνυμα καθε 1-2 μερες. Με αποτελεσμα μετα απο 15-20 μερες να μου πουνε οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν με email κ οτι πρεπει παλι να το στειλω στην Πολωνια. Οταν τους ρωτησα ποιος θα χρεωθει τα μεταφορικα αφου δεν ειναι φταιξιμο δικο μου, μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι διαφορετικο. Εκνευριστηκα παρα πολυ κ αρχισα να τους κραζω κ να λεω οτι την μερα που το παρελαβα τους ενημερωσα κ.α. Με τα πολλα μου ζητησαν να το ανοιξω κ να βγαλω μερικες φωτογραφιες την πλακετα. Με το που το ανοιξα φαινοταν ενα καλωδιο εκτος!!!! Ως ηλεκτρολογος στο επαγγελμα ξερω ποτε μια βιδα στην κλεμμα ειναι λασκα. Αυτη δεν ειχε σφιχτει ποτε. Το βαζω το καλωδιο κ ολα επαιξαν κανονικα. Με μεγαλη μου λυπη τους γραφω ενα email κ τους εκφραζω την απογοητευση μου οτι ολο αυτο τον καιρο τυρανιομουνα για ενα καλωδιο, διοτι δεν ελεχθηκε οταν εφυγε απο το εργοστασιο αλλα αντιθετα μου ζητησαν να το ξαναστειλω με δικα μου εξοδα αποστολης. Βεβαια το παραπανω περιστατικο μπορει να ηταν η εξαιρεση αλλα εγω εμεινα δυσαρεστημενος απο το service τους κ την συμπεριφορα τους. Ενα συγγνωμη θα μου ηταν αρκετο απο την εταιρεια τους. Να πω εδω οτι απο το συγκεκριμενο φωτιστικο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος σαν επιδοση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amorealex 9 Οκτωβρίου 2012 #50 Share 9 Οκτωβρίου 2012 Το παραπάνω post με κάλυψε πλήρως...με τη μόνη διαφορά ότι σ' εμένα δεν ήταν δικό μου λάθος, αλλά λάθος από κατασκευής του φωτιστικού. Μετά από αλλεπάλληλα email και φωτογραφίες με τον Πολωνό (τις οποίες μου ζήτησε ο ίδιος), ουδέποτε το παραδέχθηκε. Έστειλα το φωτιστικό με δικά μου έξοδα, πλήρωσα την επισκευή και έμεινα και πάνω από 1 μήνα χωρίς φωτιστικό. Τα συμπεράσματα δικά σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος