kostasbaf 22 Αυγούστου 2012 #1 Share 22 Αυγούστου 2012 τωρα τελευταια εχω χασει αρκετα ζοανθους. μενουν κλειστα μεχρι να δυαλυθουν. απο παρατηρηση δεν βλεπω κατι περιεργο στα βραχακια και δεν εχω αλλαξει κατι στο ενυδρειο. η φωτο μπορει μηπως να βοηθησει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexpsycho 22 Αυγούστου 2012 #2 Share 22 Αυγούστου 2012 Dip σε οσμωτικό νερό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Αυγούστου 2012 #3 Share 22 Αυγούστου 2012 Προμηθευσου ενα καλο dip διαλυμα και ξεκινα Κωστα.Στο κεντρο της φωτο στον κλειστο πολυποδα ειναι tunicate η nudi; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 22 Αυγούστου 2012 Author #4 Share 22 Αυγούστου 2012 αυτο το λευκο Στρατο ειναι σφουγγαρακι. μαλλον σε φουραν 2 με βλεπω λογω : http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2205134 τι λετε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Αυγούστου 2012 #5 Share 22 Αυγούστου 2012 Δεν βλεπω να εχει τα χαρακτηριστικα αυτης της μολυνσης.Εγω θα εκανα dip πριν απο οτιδηποτε αλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 22 Αυγούστου 2012 Author #6 Share 22 Αυγούστου 2012 και το furan II dip ειναι. εννοεις πρωτα κατι α/ο ή ιωδιουχο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexpsycho 22 Αυγούστου 2012 #7 Share 22 Αυγούστου 2012 Κάνε ένα μπανάκι να δείς αν βγεί κανένα παράσιτο. Απο τιμές πώς είσαι?(ΝΟ3/ΡΟ4 Mg) Όπως γράφεις στο RC λές να την πάτησες απο φωτισμό ή την βότκα... θέλει καλή προσαρμογή και το ενυδρείο σου νομίζω πρέπει να το γεμίσεις μέχρι επάνω έτσι θα ελαττώσεις τον φωτισμό που άνετα φτάνει στο υπόστρωμα και θα έχεις περισσότερο νερό δλδ σταθερότερες τιμές. Για την βότκα είχες άλλα σημάδια? Απο dKH συγκεκριμένα πώς είσαι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Αυγούστου 2012 #8 Share 22 Αυγούστου 2012 και το furan II dip ειναι. εννοεις πρωτα κατι α/ο ή ιωδιουχο ? Κωστα ξερω τι ειναι το furan II. Το χρησιμοποιουν για καταπολεμηση βακτηριακων λοιμωξεων.Εγω ομως πιστευω(μπορει και να ειμαι και λαθος),οτι προκειται για παρασιτο.Γι'αυτο ειπα δοκιμασε πρωτα ενα dip μηπως δεις τιποτα.Θα σου προτεινω Coral Rx Pro...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 22 Αυγούστου 2012 #9 Share 22 Αυγούστου 2012 Aν δε δεις προκοπη,δοκιμαζεις μετα το furan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 22 Αυγούστου 2012 Author #10 Share 22 Αυγούστου 2012 νιτρικα φοσφωρικα μηδενικα, ισως να στεγνωσε απο τη βοτκα. την ελαττωσα και ξεκινησα σπεσιαλ μπλεντ. επισης μειωσα και φωτισμο Στρατο θα δοκιμασω Coral Rx Pro πρωτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy996 23 Αυγούστου 2012 #11 Share 23 Αυγούστου 2012 Και εγω θα σου προτεινα αυτο που λεει ο Στρατος αλλα επισης αν το χεις στεγνωσει λογο βοτκας παιζει αυτο κ αρκετα μαλιστα.... τα zoa θελουν λιγη "βρωμια" δεν ειναι σαν τα sps... εγω κατεληξα οτι πρεπει να υπαρχουν No3 τουλαχιστον 5.... εστω ...(ειδα πολυ καλυτερα αποτελεσματα σε pollyp extention κτλπ) μετα παιζεις στα ορια.... αποψη μου παντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRILO 23 Αυγούστου 2012 #12 Share 23 Αυγούστου 2012 Εχεις προβληματα και σε αλλα κοραλια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 28 Αυγούστου 2012 Author #13 Share 28 Αυγούστου 2012 ασπρισε μια plate κοκκινη (το μονο σκληρο που εχω στο ενυδρειο) και το οποιο πηγενε καλα και ειχε αναπτυξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 28 Αυγούστου 2012 #14 Share 28 Αυγούστου 2012 Μηπως συμβαινει κατι αλλο; Τι τιμες εχεις Κωστα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos1990 28 Αυγούστου 2012 #15 Share 28 Αυγούστου 2012 Θερμοκρασια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 29 Αυγούστου 2012 Author #16 Share 29 Αυγούστου 2012 θερμοκρασια στους 27,2-27,5 τιμες καλες εκτος απο ασβεστιο που ενω ηταν χαμηλο πηγε στο 500! χρησιμοποιω το αλατι το bio activ και παντα μου εδινε χαμηλο ασβεστιο. το τεστακι δεν εχει ληξει. στα 1025 θα ξαναελεγξω το αλατι μου στο ασβεστιο και του ενυδρειου επισης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos1990 29 Αυγούστου 2012 #17 Share 29 Αυγούστου 2012 Moυ το είχαν πάθει και έμενα κάτι ζωανθοί, είχαν σχεδόν λιώσει τελείως και μετά συνήλθαν.. Δεν βρήκα ποτέ τι έφταιγε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 29 Αυγούστου 2012 #18 Share 29 Αυγούστου 2012 500 η και παραπανω; Ποσο καιρο το υπολογιζεις σε αυτη την τιμη και ποσο ηταν πριν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexpsycho 29 Αυγούστου 2012 #19 Share 29 Αυγούστου 2012 (edited) Κώστα δές λίγο το dKh σου γιατί το αλάτι που χρησιμοποιείς είναι probiotic απο μόνο του.Μαζί με την βότκα βρήκες την δοσολογία και απλά συμπλήρωνες βακτήρια/πηγή άνθρακα. Καταλαβαίνεις οτι όλα τα ενυδρεία έχουν το όριο τους και τις ισορροπίες στο παραγόμενο φορτίο και στη δυνατότητα του συστήματος να το καταναλώσει.Αν το dKh είναι πάνω απο 8 εκεί είναι το πρόβλημα.Γενικά με όλες τις προβιοτικές θέλεις πολύ σταθερή αλκαλικότητα μέχρι το 6,5 δεν έχω δεί κάποιο πρόβλημα(είναι και η αλκαλικότητα που προτείνει η Ζeovit σαν ελάχιστη) αντίθετα απο το dKh 8 και πάνω η διάυγεια του νερού (ένας παράγοντας αλλά πολύ πιθανό όχι και ο μόνος) είναι πολύ επικίνδυνη ειδικά για τα sps. Ακόμα κάτι που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι η αλλοίωση των σκευασμάτων μας που χρησιμοποιούμε σαν πρόσθετα και η αλλοίωση των τέστ που καλό είναι να τα τσεκάρουμε και με κάποιο άλλο τέστ.Πρόσφατα ανακάλυψα οτι το τέστ dKh μου της σάλιφερτ μετά απο 2 χρόνια πρόσθετε 0,2 μονάδες σε σύγκριση με άλλο τέστ πιο αξιόπιστο (φωτόμετρο Hanna). Έγινε επεξεργασία 29 Αυγούστου 2012 - Alexpsycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 30 Αυγούστου 2012 Author #20 Share 30 Αυγούστου 2012 λοιπον στο ενυδρειο ανέκαθεν ειχα τιμες PH 7.8 SAL 1025 NO2 0-0.1 NO3 0 PO4 0 KH 4.8 MG 1250 CA 320 τον ΙΑΝ 2012 το Ca εγινε 400 και τωρα 500. δεν ξερω ποσο καιρο ηταν πανω απο 425. χρησιμοποιω αλατι bio activ το οποιο δινει σε νερο Α/Ο PH 9,0 (8,0-8,3) SAL 1025 KH 7,5 (7-8) MG 1140 (1300-1500) CA 380 (400-425) τα τεστακια δεν εχουν ληξει. πως γινεται το αλατι να μου δινει τοσο χαμηλες τιμες σε MG & CA ενω στο ενυδρειο λογω καταναλωσης αντι να μειωνονται αυξανονται? απο την αλλη το ΚΗ πεφτει δραματικα στο ενυδρειο. παντως οσον αφορα το θεμα λιωσιμο ζοανθους και ασπρισμα plate πρεπει να φταιει και ο πολυ δυνατος φωτισμος που εφτιαξα με led. τωρα δουλευω το φωτιστικο με τα μισα led, καθως και το κυανο που ειχα βγαλει. απο εκει και περα για ενα διαστημα εβγαλα τελειως τον αραγωνιτη, τον επλεινα και τωρα λιγο λιγο τον ξαναβαζω. ενδεχεται να επηρεαζει ο αραγωνιτης τοσο πολυ το ασβεστιο? επισης σταματησα vodka και αρχισα special blend και εφυγε το κυανο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexpsycho 30 Αυγούστου 2012 #21 Share 30 Αυγούστου 2012 (edited) Ο αραγωνίτης επηρεάζει και το ασβέστιο γιατί ισσοροπεί το pH αλλά κάτι συμβαίνει και με την κατανάλωση σου.Τώρα το καλοκαίρι ο μεταβολισμός λόγω θερμοκρασίας αυξάνεται και οι καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες.Και μένα απο 2 ml που έριχνα για dKH σε διάστημα 2 μηνών έγινε 4ml.Εκεί ειναι το μυστικό για να διατηρήσεις και τις άλλες 2 τιμές σταθερές (κυρίως στο μαγνήσιο) που οι κατανάλωση είναι μικρότερη.Αλλά παίζει μεγάλο ρόλο και τα πρόσθετα που χρησιμοποιούμε πόσο δυνατά είναι πχ ρίχνω διττανθρακική σόδα που δεν είναι ενισχυμένη με κάποιο άλλο συστατικό όπως το χλωριούχο ασβέστιο. Το οτι σταμάτησαν τα προβλήματα είναι πολύ ενθαρρυντικό.Κάνε κάτι και με το pH σου σε σταθερά επίπεδα 8,1-8,3 θα είναι ιδανικό με ανοιχτά παράθυρα και καλό αερισμό του σκίμμερ και της επιφάνειας του νερού,επίσης κάνε καλύτερη διαχείριση στα πρόσθετα και στις ώρες που τα διοχετεύεις στο ενυδρείο και θα δείς πολύ καλά πράματα πχ όταν ανάβουν φώτα αρχίζω με dKH αργότερα όταν φωτοσυνθέτουν 5-6 ώρες ,το μαγνήσιο και το βράδυ όταν είναι στην χαμηλότερη τιμή το pH το ασβέστιο. Έγινε επεξεργασία 30 Αυγούστου 2012 - Alexpsycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 30 Αυγούστου 2012 Author #22 Share 30 Αυγούστου 2012 απο προσθετα δεν ριχνω τιποτα και κανω αλλαγες νερου εβδομαδιεες. μαλον για το ΚΗ πρεπει να ριχνω ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexpsycho 30 Αυγούστου 2012 #23 Share 30 Αυγούστου 2012 (edited) Δοκήμασε διττανθρακική σόδα και βάλτην στο φούρνο 200 βαθμούς για μια ώρα...(έτσι θα ανεβάζεις και το pH σου που είναι στο όριο) Ετοιμάζει φωτο-ντοκουμέντο ο Βαγγέλης όπότε θα πάρεις ιδέες και απο εκεί. Πάντως για να το πιάσουμε απο παντού το θέμα αφού δεν ήθελες να γεμίσεις sps τι την ήθελες την βότκα και τις προβιοτικές? Τα LPS έχουν καλύτερη ανάπτυξη και χρωματισμό με λίγα νιτρικά στο νερό.Σε χαμηλά νιτρικά πρέπει να τα ποτίζεις αμινοξέα τροφές και βιταμίνες για να ισορροπήσεις την κατάσταση...Τον τελευταίο καιρό το ψάχνω πολύ και αν θέλεις μπορώ να σου συστήσω μερικές τροφές και ζουμιά. Έγινε επεξεργασία 30 Αυγούστου 2012 - Alexpsycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 30 Αυγούστου 2012 Author #24 Share 30 Αυγούστου 2012 εχεις δικιο. ειχα προβλημα με αλγες που δε φευγαν με τιποτα και καθαρισα με βοτκα, απλα επρεπε μετα να τη σταματησω. καλιο αργα παρα ποτε. τωρα δουλευω με special blend 1ml την ημερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasbaf 31 Αυγούστου 2012 Author #25 Share 31 Αυγούστου 2012 μετα απο dip σε rx coral pro βρηκα μονο αστερινες και κοπιποδα (φωτο). οποτε το προβλημα μου μαλον εντοπιζεται στα 1. υψηλο ασβεστιο 2. δυνατο φως 3. αστερινες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος