kixlidatos 26 Ιουνίου 2012 #26 Share 26 Ιουνίου 2012 Ας κριθούν τα λεγόμενα του καθενός παιδιά! Ας μου πείτε που δεν ήμουν ευγενικός ή σε ποιο σημείο έθιξα προσωπικά τον κιχλιδάτο γιατί θα τρελαθώ! Δεν έχω καμία όρεξη να τσακωθώ αλλά ούτε και θα σωπάσω όταν διαβάζω κάτι που δεν συμφωνώ Ας τα κάνουν τσιμεντένια οι νέοι χομπίστες λοιπόν να είναι ασφαλή! Αστο,τα ειπες,τα ειπα,οσοι μας διαβασουν θα βγαλουν τα συμπερασματα τους. Τωρα παμε να συνεχισουμε να βοηθαμε τους φιλους μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 26 Ιουνίου 2012 #27 Share 26 Ιουνίου 2012 Συμφωνώ !!! Πάντα είμαι ανοιχτός στο να καταρηφθουν αυτά που λέω με αιτιολόγηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 26 Ιουνίου 2012 #28 Share 26 Ιουνίου 2012 ως τώρα η πιο φθηνή προσφορά που έχω πάρει μόνο για τα 5 τζάμια των διαστάσεων του 2ου ενυδρείου είναι στα 65 ευρώ.Αν τώρα βάλουμε καπάκι με φωτιστικό και βάση δεν ξέρω πόσο μπορεί να περιμένω την τελική τιμή Οπως καταλαβαινεις Κοκακις υπαρχουν πολλοι και διαφοροι τροποι και εν μέρη εχουν και οι δυο δικιο. Για εναν αρχαριο και ποιο οικονομικο τροπο θα σε συμβουλευα την λυση του κιχλιδατου, για μια ποιο Hi tech κατασκευη αλλα και ολιγων ακριβοτερο τροπο μπορεις να δεις την λυση του Crazy Beaver. Ριξε μια ματια και σε αυτον τον calculator για να παιξεις λιγακι με τις διαστασεις του ενυδρειο και τον συντελεστη ασφαλείας που μπορεις να ορισεις εσυ αναλογα με τα γουστα σου. Απο εκει και περα καλο ειναι παντως να μπει εστω μια κεντρικη κοντρα χαμηλα και ψιλα γιατι με το γυαλι μια που δεν ειναι και τοσο ευκαμπτο υλικο καλο ειναι να φυλαξουμε και λιγο τα ρουχα μας για να εχουμε τα μισα. Επισης πληροφοριακα υπαρχει και ultra clear γυαλι που προσφερει μια καλυτερη ποιοτητα ορασης, μικροτερης παραμορφωσης και καλύτερης αντοχης αλλα το κοστος του ειναι ενα θεμα. Και να ξερεις πως βασικο ρολο παιζει το υψος του ενυδρειου παρα το μακρος για το τη παχος γυαλιου θα επιλεξουμε στο τελος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 26 Ιουνίου 2012 #29 Share 26 Ιουνίου 2012 Στο callculator που σου έδωσε ο φίλος από πάνω να υπολογίζεις 3,5 % safety factor για ενυδρείο με κόντρες και 6 για rimless!!!Πάντα χονδρικά έτσι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester 26 Ιουνίου 2012 #30 Share 26 Ιουνίου 2012 το ποσοστό αυτό αντοπροσωπεύει πρόσθετο πάχος τζαμιού για ασφάλεια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 26 Ιουνίου 2012 #31 Share 26 Ιουνίου 2012 Ναι, εν ολιγης ειναι ο συντελεστης ασφαλειας του υλικου. Οπως με τα ασανσερ πχ, μπορει να λεει η καμπίνα μεγιστα ατομα 4 αλλα στην ουσια το συρματόσχοινο πχ αντεχει το τριπλασιο βαρος στην πραξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 26 Ιουνίου 2012 #32 Share 26 Ιουνίου 2012 Ουσιαστηκά με το safety factor 0 έχεις ένα τζάμι ένα τσακ πριν να σπάσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
storki1 26 Ιουνίου 2012 #33 Share 26 Ιουνίου 2012 (edited) καλησπερα να κανω κι`εγω μια ερωτηση? γιατι βαζουμε μεγαλυτερο τζαμι στον πατο του ενυδρειου και οχι το ιδιο με τα πλαινα? Υ.Γ. α και κατι ακομα καλο ειναι βαζουμε παντα κοντρες. ετσι κι`αλλιω ς δεν στοιχηζουν σχεδον τιποτα σε σχεση με το υπολοιπο ενυδρειο ασε που οι περισσοτεροι τζαμαδες δεν τις χρεωνουν κι`ολας. και απο θεμα ασφαλειας ειδικα εαν εχουμε παιδια και λοιπα εχουμε το κεφαλι μας πιο ησυχο προσωπικη μου αποψη ετσι! Έγινε επεξεργασία 26 Ιουνίου 2012 - storki1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 26 Ιουνίου 2012 #34 Share 26 Ιουνίου 2012 καλησπερα να κανω κι`εγω μια ερωτηση? γιατι βαζουμε μεγαλυτερο τζαμι στον πατο του ενυδρειου και οχι το ιδιο με τα πλαινα? Υ.Γ. α και κατι ακομα καλο ειναι βαζουμε παντα κοντρες. ετσι κι`αλλιω ς δεν στοιχηζουν σχεδον τιποτα σε σχεση με το υπολοιπο ενυδρειο ασε που οι περισσοτεροι τζαμαδες δεν τις χρεωνουν κι`ολας. και απο θεμα ασφαλειας ειδικα εαν εχουμε παιδια και λοιπα εχουμε το κεφαλι μας πιο ησυχο προσωπικη μου αποψη ετσι! Δεν υπαρχει λογος να βαλεις ποιο χοντρο τζαμο στον πατο και απο οτι ξερω δεν συνηθηζεται κατι τετοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #35 Share 27 Ιουνίου 2012 καλησπερα να κανω κι`εγω μια ερωτηση? γιατι βαζουμε μεγαλυτερο τζαμι στον πατο του ενυδρειου και οχι το ιδιο με τα πλαινα? Υ.Γ. α και κατι ακομα καλο ειναι βαζουμε παντα κοντρες. ετσι κι`αλλιω ς δεν στοιχηζουν σχεδον τιποτα σε σχεση με το υπολοιπο ενυδρειο ασε που οι περισσοτεροι τζαμαδες δεν τις χρεωνουν κι`ολας. και απο θεμα ασφαλειας ειδικα εαν εχουμε παιδια και λοιπα εχουμε το κεφαλι μας πιο ησυχο προσωπικη μου αποψη ετσι! Το πιο χονδρό τζάμι στον πάτο κάποιο το επιλέγουν για να μην βάλουν κόντρα, κάποιο άλλοι για σιγουριά ειδικά στις μεγαλύτερες κατασκευές! Σίγουρα είναι κάτι που εξαρτάται από την μελέτη που θα κάνεις και τον δρόμο που θα διαλέξεις Τι εννοείς δεν σου χρεώνουν τις κόντρες; Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω πάρει εγώ από τους τζαμάδες οποιαδήποτε εργασία κάνουν πάει με το μέτρο! Όσο πιο παχύ είναι το τζάμι τόσο ανεβαίνει και το κόστος ακόμα και του κοψίματος Ξέρω περίπτωση που χομπίστας διάλεξε να βάλει διπλό πάτο από το να κόψει κόντρες γιατί το κόστος ήταν πάνω κάτω το ίδιο (μιλάω για 12άρι τζάμι)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester 27 Ιουνίου 2012 #36 Share 27 Ιουνίου 2012 το calculator δεν έχει κάποια επιλογή για κόντρες, σωστά; Δεν θα αλλάξει το πάχος του τζαμιού αν βάλεις κόντρες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #37 Share 27 Ιουνίου 2012 το calculator δεν έχει κάποια επιλογή για κόντρες, σωστά; Δεν θα αλλάξει το πάχος του τζαμιού αν βάλεις κόντρες; Γι αυτό είπα στον φίλο 3,5 safety factor με κόντρες και 6 χωρίς κόντρες(αναφέρομαι στις πάνω) Παιδιά η κατασκευή του ενυδρείου δεν είναι απλό πράγμα και για αυτό η φιλοσοφία που επικρατεί είναι κάντο έτσι να είσαι σίγουρος και βλέπουμε!Ειδικά παλιότερα που η διάδοση της γνώσης ήταν πολύ περιορισμένη οι κατασκευές έτειναν στην υπερβολή χάριν σιγουριάς. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με 2 υλικά τα οποία έχουν συγκεκριμένες ιδιότητες!Το τζάμι και η σιλικόνη! Το τζάμι έχει συγκεκριμένες ιδιότητες και μπορεί να αντέχει συγκεκριμένες πιέσεις ανά τετραγωνική επιφάνεια Σε αντίθεση με το τι πιστεύουν πολλοί είναι ελαστικό και δεν είναι το αδύναμο σημείο της κατασκευής μας! Ένας χονδρικός κανόνας είναι τα 3-4 χιλιοστά καμπύλης(μας δίνει αέρα σε σχέση με το σημείο θραύσης) που ανέφερα παραπάνω με ιδανικό το 0 φυσικά. Πάμε τώρα στο αδύναμο σημείο της κατασκευής που είναι η σιλικόνη! Στα ενυδρεία χρησιμοποιούμε δύο ιδιότητες της σιλικόνης για την στεγανοποίηση και την συγκόλληση της κατασκευής! Η σιλικόνη είναι πιο δυνατή σε εφελκιστικές τάσεις παρά διατμητικές! Πάμε τώρα στο ζουμί, Κάνοντας το τζάμι καμπύλη τείνει να ασκεί δυνάμεις στον αρμό (προσπαθεί να τον ξεσκίσει ουσιαστικά) ο οποίες αναλύονται και σε εφελκιστικές και σε διατμητικές με περισσότερη έμφαση στις δεύτερες . Για να αντισταθμίσουμε αυτό έχουμε συγκεκριμένες επιλογές 1) βάζουμε κόντρες τελάρα ή οτιδήποτε τέτοιο 2) αυξάνουμε το πάχος του γυαλιού 3)αυξάνουμε την επιφάνεια εφαρμογής της σιλικόνης 4)Συνδυασμός των παραπάνω Ουσιαστικά με τις κατάλληλες γνώσεις και πληροφορίες μπορούμε να υπολογίσουμε ακριβώς τι γίνεται στην κατασκευή μας και να ήμαστε απολύτως σίγουροι για το τί πρέπει να επιλέξουμε! Τα παραπάνω λαμβάνει υπόψη χονδρικά και το calculator που αναφέρθηκε πιο πάνω και δίνει έναν μπούσουλα αφού είναι πολύ δύσκολο να έχουν όλοι πρόσβαση στις πληροφορίες που αναφέρω. Ελπίζω το ποστ να μην θεωρηθεί πολυξερίδικο ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester 27 Ιουνίου 2012 #38 Share 27 Ιουνίου 2012 Δωσε πληροφοριες στο λαό! Με το πολυκαρβονικό τι αλλαγές έχουμε; (αν χαλάω το πόστ να σβηστεί παρακαλώ.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #39 Share 27 Ιουνίου 2012 Με το πολυκαρβονικό τι αλλαγές έχουμε; (αν χαλάω το πόστ να σβηστεί παρακαλώ.) Τι εννοείς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester 27 Ιουνίου 2012 #40 Share 27 Ιουνίου 2012 απ'όσα έχω διαβάσει το πολυκαρβονικό έχει άλλες αντοχές από το τζάμι, και το βλέπω συχνά σε rimless κατασκευές. άρα κάποιες διαφορές όχι αλλαγές (σόρρυ μπερδεύτηκα) θα υπάρχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #41 Share 27 Ιουνίου 2012 Μάλλον εννοείς ακρυλικό και μιλάς περισσότερο για τις υπερατλαντικές κατασκευές! Αυτό το θέμα δεν το έχω ψάξει τόσο λόγο αυτών που ακούγονται περί γρατζουνιών και κιτρινίσματος με τον καιρό Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι περισσότερο διαπερατό από το απλό γυαλί 95% αν θυμάμαι καλά σε σχέση με 75% αλλά θεωρητικά ισχύει ότι ισχύει και για το τζάμι (δεδομένη πίεση σε επιφάνεια) αλλά εκεί δεν έχουμε την σιλικόνη αφού ο τρόπος κόλληση είναι διαφορετικός και χωρίς να είμαι σίγουρος στην κόλληση το υλικό λιώνει και κάνει τις 2 επιφάνειες ένα σώμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 27 Ιουνίου 2012 #42 Share 27 Ιουνίου 2012 Γι αυτό είπα στον φίλο 3,5 safety factor με κόντρες και 6 χωρίς κόντρες(αναφέρομαι στις πάνω) Παιδιά η κατασκευή του ενυδρείου δεν είναι απλό πράγμα και για αυτό η φιλοσοφία που επικρατεί είναι κάντο έτσι να είσαι σίγουρος και βλέπουμε!Ειδικά παλιότερα που η διάδοση της γνώσης ήταν πολύ περιορισμένη οι κατασκευές έτειναν στην υπερβολή χάριν σιγουριάς. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με 2 υλικά τα οποία έχουν συγκεκριμένες ιδιότητες!Το τζάμι και η σιλικόνη! Το τζάμι έχει συγκεκριμένες ιδιότητες και μπορεί να αντέχει συγκεκριμένες πιέσεις ανά τετραγωνική επιφάνεια Σε αντίθεση με το τι πιστεύουν πολλοί είναι ελαστικό και δεν είναι το αδύναμο σημείο της κατασκευής μας! Ένας χονδρικός κανόνας είναι τα 3-4 χιλιοστά καμπύλης(μας δίνει αέρα σε σχέση με το σημείο θραύσης) που ανέφερα παραπάνω με ιδανικό το 0 φυσικά. Πάμε τώρα στο αδύναμο σημείο της κατασκευής που είναι η σιλικόνη! Στα ενυδρεία χρησιμοποιούμε δύο ιδιότητες της σιλικόνης για την στεγανοποίηση και την συγκόλληση της κατασκευής! Η σιλικόνη είναι πιο δυνατή σε εφελκιστικές τάσεις παρά διατμητικές! Πάμε τώρα στο ζουμί, Κάνοντας το τζάμι καμπύλη τείνει να ασκεί δυνάμεις στον αρμό (προσπαθεί να τον ξεσκίσει ουσιαστικά) ο οποίες αναλύονται και σε εφελκιστικές και σε διατμητικές με περισσότερη έμφαση στις δεύτερες . Για να αντισταθμίσουμε αυτό έχουμε συγκεκριμένες επιλογές 1) βάζουμε κόντρες τελάρα ή οτιδήποτε τέτοιο 2) αυξάνουμε το πάχος του γυαλιού 3)αυξάνουμε την επιφάνεια εφαρμογής της σιλικόνης 4)Συνδυασμός των παραπάνω Ουσιαστικά με τις κατάλληλες γνώσεις και πληροφορίες μπορούμε να υπολογίσουμε ακριβώς τι γίνεται στην κατασκευή μας και να ήμαστε απολύτως σίγουροι για το τί πρέπει να επιλέξουμε! Τα παραπάνω λαμβάνει υπόψη χονδρικά και το calculator που αναφέρθηκε πιο πάνω και δίνει έναν μπούσουλα αφού είναι πολύ δύσκολο να έχουν όλοι πρόσβαση στις πληροφορίες που αναφέρω. Ελπίζω το ποστ να μην θεωρηθεί πολυξερίδικο ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο Φιλε μου Beaver συμφωνω με τα λεγομενα σου αλλα να πουμε καλυτερα πως εχουμε καποιο πολυ μικρο περιθωριο ελαστικοτητας πριν την θραύση αλλα οχι οτι ειναι και ελαστικο το υλικο. Εν ολιγης μετα την μικρη ελαστικη περιοχη δεν εχουμε στο συγκεκριμενο υλικο το σταδιο της παραμορφωσεις αλλα παμε κατευθειαν στο κρακ και δηλαδη στην θραυση. Αν κανει κοιλια το τζαμι θελει να πει οτι ζοριζεται και παιζουμε με την φωτια και ποτε δεν ξερεις ποτε θα κανει το κρακ. Μπορει να κανει μισο χιλιοστο και να σου σπασει οπως μπορει να φτασει καποιο μαξιμουμ χιλιοστων και ακομα να κραταει αλλα πιστευω πως δεν ειναι και η καλυτερη τακτικη. Οποτε βαλτε εστω κοντρες κεντρικα μια που θα βοηθησει και στις ροπες του τζαμιου και στις διατμησεις των σιλικονων που βρισκονται στις γωνιες του ενυδρειου και στην εφελκτηκη δυναμη μια που θα εχουμε περισσοτερα μετρα σιλικονης που θα δουλευουν καλυτερα στο συνολικο φορτιο. Το διάγραμμα «τάσεων-παραμορφώσεων» δεν είναι ίδιο για όλα τα υλικά. Στα όλκιμα υλικά παρουσιάζονται έντονες πλαστικές παραμορφώσεις και στον εφελκυσμό σχηματίζεται λαιμός πριν από τη θραύση, το δε διάστημα σΜ-σΘ είναι μεγάλο. Αντίθετα στα ψαθυρά υλικά οπως το γυαλι η θραύση συμβαίνει απότομα χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις (π.χ. λαιμό) και τα σημεία σΜ & σΘ πρακτικά συμπίπτουν. Η όλκιμη θραύση λοιπόν συμβαίνει πιο αργά και είναι λιγότερο επικίνδυνη, ενώ η ψαθυρή θραύση διαδίδεται απότομα και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη. Στο σημείο αυτό παίζει ρόλο και η κόπωση του υλικού καθώς ακόμα και τα όλκιμα υλικά όταν υποβληθούν σε κόπωση παρουσιάζουν απότομη και ψαθυρή θραύση. http://users.teiath.gr/vmouss/ebooks/fmndt/sections/105Kataponisi.html Τα λεγομενα μου και τα συννημενα στοιχεια ειναι καθαρα πληροφοριακα για να καταλαβαινουμε πεντε πραγματα παραπανω και οχι για να επιπληξω τον φιλο Beaver , και η επισημανση μου προς τυχων παρεξηγησεως του γραπτου λογου γιατι τελευταια επικρατη μια νευρικοτητα στο φορουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #43 Share 27 Ιουνίου 2012 Φιλε μου Beaver συμφωνω με τα λεγομενα σου αλλα να πουμε καλυτερα πως εχουμε καποιο πολυ μικρο περιθωριο ελαστικοτητας πριν την θραύση αλλα οχι οτι ειναι και ελαστικο το υλικο. Εν ολιγης μετα την μικρη ελαστικη περιοχη δεν εχουμε στο συγκεκριμενο υλικο το σταδιο της παραμορφωσεις αλλα παμε κατευθειαν στο κρακ και δηλαδη στην θραυση. Αν κανει κοιλια το τζαμι θελει να πει οτι ζοριζεται και παιζουμε με την φωτια και ποτε δεν ξερεις ποτε θα κανει το κρακ. Μπορει να κανει μισο χιλιοστο και να σου σπασει οπως μπορει να φτασει καποιο μαξιμουμ χιλιοστων και ακομα να κραταει αλλα πιστευω πως δεν ειναι και η καλυτερη τακτικη. Οποτε βαλτε εστω κοντρες κεντρικα μια που θα βοηθησει και στις ροπες του τζαμιου και στις διατμησεις των σιλικονων που βρισκονται στις γωνιες του ενυδρειου και στην εφελκτηκη δυναμη μια που θα εχουμε περισσοτερα μετρα σιλικονης που θα δουλευουν καλυτερα στο συνολικο φορτιο. Το διάγραμμα «τάσεων-παραμορφώσεων» δεν είναι ίδιο για όλα τα υλικά. Στα όλκιμα υλικά παρουσιάζονται έντονες πλαστικές παραμορφώσεις και στον εφελκυσμό σχηματίζεται λαιμός πριν από τη θραύση, το δε διάστημα σΜ-σΘ είναι μεγάλο. Αντίθετα στα ψαθυρά υλικά οπως το γυαλι η θραύση συμβαίνει απότομα χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις (π.χ. λαιμό) και τα σημεία σΜ & σΘ πρακτικά συμπίπτουν. Η όλκιμη θραύση λοιπόν συμβαίνει πιο αργά και είναι λιγότερο επικίνδυνη, ενώ η ψαθυρή θραύση διαδίδεται απότομα και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη. Στο σημείο αυτό παίζει ρόλο και η κόπωση του υλικού καθώς ακόμα και τα όλκιμα υλικά όταν υποβληθούν σε κόπωση παρουσιάζουν απότομη και ψαθυρή θραύση. http://users.teiath.gr/vmouss/ebooks/fmndt/sections/105Kataponisi.html Τα λεγομενα μου και τα συννημενα στοιχεια ειναι καθαρα πληροφοριακα για να καταλαβαινουμε πεντε πραγματα παραπανω και οχι για να επιπληξω τον φιλο Beaver , και η επισημανση μου προς τυχων παρεξηγησεως του γραπτου λογου γιατι τελευταια επικρατη μια νευρικοτητα στο φορουμ. Συμφωνώ σε αυτά που λες φιλε Ρικ και καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα σου οτι έχεις ασχοληθεί με ιδιότητες υλικών ! Σίγουρα δεν υπάρχει φάση παράμόρφωσης !!! Το 3-4 χιλιοστά που λέω είναι λίγο μπακάλη δήμο και το γράφω μετα απο συνομιλίες που είχα με κατασκευαστές απο το εξωτερικό και με άτομα που ασχολούνται με κατασκευές γυαλιού! Καλές οι κόντρες και δεν λέω οτι δεν έχουν λόγο ύπαρξης για εμένα τα rimless ενυδρεια είναι το κάτι άλλο !!! Οπότε ας μην αποθαρυνουμε όποιον θέλει να παει προς αυτή την κατεύθυνση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 27 Ιουνίου 2012 #44 Share 27 Ιουνίου 2012 Καλές οι κόντρες και δεν λέω οτι δεν έχουν λόγο ύπαρξης για εμένα τα rimless ενυδρεια είναι το κάτι άλλο !!! Οπότε ας μην αποθαρυνουμε όποιον θέλει να παει προς αυτή την κατεύθυνση Σιγουρα εχουν την χαρη τους! αλλα και τα μείον τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 27 Ιουνίου 2012 #45 Share 27 Ιουνίου 2012 μπακάλη δήμο = μπακάλικο Τα εγραφα απο το iphone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 27 Ιουνίου 2012 #46 Share 27 Ιουνίου 2012 μπακάλη δήμο = μπακάλικο Τα εγραφα απο το iphone No problema! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokakis 27 Ιουνίου 2012 Author #47 Share 27 Ιουνίου 2012 Συμφωνώ σε αυτά που λες φιλε Ρικ και καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα σου οτι έχεις ασχοληθεί με ιδιότητες υλικών ! Σίγουρα δεν υπάρχει φάση παράμόρφωσης !!! Το 3-4 χιλιοστά που λέω είναι λίγο μπακάλη δήμο και το γράφω μετα απο συνομιλίες που είχα με κατασκευαστές απο το εξωτερικό και με άτομα που ασχολούνται με κατασκευές γυαλιού! Καλές οι κόντρες και δεν λέω οτι δεν έχουν λόγο ύπαρξης για εμένα τα rimless ενυδρεια είναι το κάτι άλλο !!! Οπότε ας μην αποθαρυνουμε όποιον θέλει να παει προς αυτή την κατεύθυνση Αυτό το διάγραμμα είναι για υλικά όλκιμα και είναι για μέταλλα π.χ Για το γυαλί πρέπει να εξετάσουμε το διάγραμμα Τάσεων-παραμορφώσεων για ψαθυρά υλικά. Τα ψαθυρά υλικά εμφανίζουν πολύ μικρές ελαστικές και καθόλου πλαστικές παραμορφώσεις μέχρι την θραση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoloutso 28 Ιουνίου 2012 #48 Share 28 Ιουνίου 2012 Ρικ.... εχω λιωσει με το διαγραμμα ρε φίλε!! Αλλα μηπως το παμε μακρυα?? kokkakis..... σε ψαροφόρουμ γραφουμε. Ποσοι πιστευεις οτι ξέρουν τι είναι ο ολκιμότητα?? Βεβαια συμφωνω απόλυτα μαζι σου!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 28 Ιουνίου 2012 #49 Share 28 Ιουνίου 2012 Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εμβαθύνουμε άλλο γιατι μόνο όσοι έχουν ασχοληθεί πέρα από χομπίτικο επίπεδο θα καταλάβουν! Για εμένα έγινε μία ωραία συζήτηση και θίχτηκαν πράγματα για την κατασκευή ενυδρέιου που τουλάχιστον εγώ σε ελληνικό φόρουμ δεν εχω ξαναδεί!!!!Συνήθως η συζητήσεις είναι φτιάξτο τανξ να είσαι σίγουρος και όλα τα άλλα γαργάρα. Οσο για το γυαλί για να αποσαφηνίζουμε και τα από πανω μην νομίζει κανείς ότι είναι λάστιχο και μας κράζει μετά! Απλά ακόμα και elos ενυδρέιο να πάρεις 2 χιλιοστα θα στα κάνει στην μέση και ας το έχεις πληρώσει ένα νεφρό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik 28 Ιουνίου 2012 #50 Share 28 Ιουνίου 2012 Ρικ.... εχω λιωσει με το διαγραμμα ρε φίλε!! Αλλα μηπως το παμε μακρυα?? kokkakis..... σε ψαροφόρουμ γραφουμε. Ποσοι πιστευεις οτι ξέρουν τι είναι ο ολκιμότητα?? Βεβαια συμφωνω απόλυτα μαζι σου!!! Μην το κανουμε θεμα απλα σαν αρχιτεκτονας το διαγραμμα στην στατικη επιστημη ειναι βασικη θεωρια για να κατανοησουμε την χρηση και την λειτουργια των διαφορων υλικων. Απο εκει και περα να δωσουμε να καταλαβουν ολοι οι φιλοι μας οτι εαν μαζεψουμε ολες τις παραμετρους (γυαλι, σιλικονη, νερο φορτια, κλπ) και μαθουμε τα χαρακτηρηστικα τους σαν υλικα, μπορει να γινει μια σωστη στατικη μελετη φτιαχνωντας το καθε ενυδρειο ορθως μελετημενα και οχι με το ματι. Ετσι και τα διαφορα aquatools κλπ που υπαρχουν στο νετ σιγουρα μπορουν να μας βοηθησουν πρακτικα για να μας δωσουν τα αποτελεσματα του γυαλιου που πρεπει να γινει χρηση αλλα το κατασκευαστικο κομματι ειναι αλλο θεμα. Safety Factor The variability of the strength of glass due to limitations of the manufacturing process means a suitable safety factor must be used when calculating glass thickness. The factor commonly used is 3.8. While not a perfect guarantee, it will remove all risk bar that of damaged or very poor quality glass. Disclaimer Notification: The information provided here is only intended as a guide, TheAquaTools.com is not responsible for any problems that may arise from glass manufacturing defects, construction faults, or any other factors. Πηγη: http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος