mathaios81 24 Απριλίου 2012 #1 Share 24 Απριλίου 2012 Σκεφτεστε να λαβετε μερος..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αργύρης Π 25 Απριλίου 2012 #2 Share 25 Απριλίου 2012 Εγώ φίλε μου το σκέφτομαι ! Να μαζεψω 1-2 γνώμες για το ψάρι μου και αν γίνετε γιατί όχι? Αν και είμαι πολύ νέος-αρχάριος γιατί όχι μόνο για την εμφάνιση και τις συζητήσεις πιστεύω πως θα αξίζει . Ασχέτως αποτελέσματος Είναι καλό να μαζεύεις εμπειρίες ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buelligan75 26 Απριλίου 2012 #3 Share 26 Απριλίου 2012 Εγώ φίλε μου το σκέφτομαι ! Να μαζεψω 1-2 γνώμες για το ψάρι μου και αν γίνετε γιατί όχι? Αν και είμαι πολύ νέος-αρχάριος γιατί όχι μόνο για την εμφάνιση και τις συζητήσεις πιστεύω πως θα αξίζει . Ασχέτως αποτελέσματος Είναι καλό να μαζεύεις εμπειρίες ! +10000 μαζι σου αργυρη! κ θα πρεπε κι αλλοι να το κανουμε!!!! κ συ ματθαιε τι καθεσε??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidal 26 Απριλίου 2012 #4 Share 26 Απριλίου 2012 Παιδια οταν το 2008 κατεβηκαμε στο Duisburg δυο συμμετοχες απο Ελλαδα, ξεραμε απο την αρχη οτι ειχαμε απεναντι μας εκτροφεις-μεγαθηρια. Δεν πηγαμε για τον τιτλο αλλα για την εμπειρια. Και πιστεψτε με, αξιζει τον κοπο!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buelligan75 26 Απριλίου 2012 #5 Share 26 Απριλίου 2012 Παιδια οταν το 2008 κατεβηκαμε στο Duisburg δυο συμμετοχες απο Ελλαδα, ξεραμε απο την αρχη οτι ειχαμε απεναντι μας εκτροφεις-μεγαθηρια. Δεν πηγαμε για τον τιτλο αλλα για την εμπειρια. Και πιστεψτε με, αξιζει τον κοπο!!!! nidal απο την εμπειρια σου θα λεγες οτι υπαρχουν ψαρια στην ελλαδα που θα μπορουσαν να διεκδικησουν τιτλο?.......κ φυσικα να σταθουν απεναντι σε εκτροφεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...