milionis9 2 Μαρτίου 2012 #1 Share 2 Μαρτίου 2012 Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να επισημάνω μια συμπεριφορά ενός μέλους (δεν θα πω χομπίστα γιατί δεν τον κατατάσσω εκεί σύμφωνα με την συμπεριφορά του)ο οποίος ήταν αρκετά εριστικός απέναντί μου.. Πρόκειται για μέλος το οποίο αποχώρησε μάλλον από το φορουμ αφού πρώτα πούλησε τον εξοπλισμό από το θαλασινό του. Θα προσπαθήσω να μην εκφραστώ άσχημα ,αν και θα έπρεπε.. Δείτε το σαν ένα μάθημα σε όλους εσάς που εμπιστευόσαστε τον συνχομπίστα στις αγορές μέσω φόρουμ και κυρίως αγορών μέσω απόστασης. Τέλος πάντων να μην μακρηγορώ, απλά να πω τον καημό μου για έναν μακακα.. (Τον γνωστό πίθηκο εννοώ, που δεν έγινε ακόμα άνθρωπος!!!) Απλά τα πράγματα, έστειλα λεφτά για να αγοράσω αραγωνίτη, (50 κιλά) μέσω τραπέζης (πέρυσι). Κατέβηκα εκείνη την εποχή Αθηνα για 2 μέρες. Δεδομένης της αδυναμίας συνάντησης με το μέλος την πρώτη μέρα, επικοινώνησα μαζί του την επομένη. Λόγω τις απαίτησης του να έχω μαζί μου λεκάνες ή κάποιο βαρέλι, πράγμα αδύνατο εκείνη τη στιγμή, το αναβάλαμε για άλλη φορά. Λόγω προβλήματος υγείας που μου προέκυψε ήταν δύσκολο να κατέβω ξανά και εφόσον δεν είχε πρόβλημα ο συγκεκριμένος με χώρο το άφησα. Βλέπω μετά από κανένα μήνα νέα αγγελία για πώληση αραγωνίτη ίδιας περίπου ποσότητας με αυτή που είχα πληρώσει, έτσι μίλησα με το μακακα και με διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για άλλο αραγωνίτη και ότι ο δικός μου είναι κρατημένος. Μετά την πάροδο περίπου 3 μηνών και την επίλυση του προβλήματος υγείας μου, έκανα την πρώτη προσπάθεια επικοινωνίας με τον μακακα αλλά χωρίς επιτυχία. Πέρασαν αρκετές μέρες με πολλές κλήσεις χωρίς βέβαια απάντηση. Θεώρησα οτι άνθρωποι είμαστε (έλα όμως που υπάρχουν και μακακες) και κάτι μπορεί να του έτυχε. Πέρασαν άλλες 2-3 βδομάδες χωρίς ενόχληση από μέρους μου. Πήρα τηλέφωνο με απόκρυψη και τελικά απάντησε. Κάναμε μια κουβέντα ότι άργησα να πάρω τον αραγωνίτη και τον πέταξε αλλά θα μου γυρίσει τα λεφτά. Του έστειλα λογαριασμό και περίμενα. Τσέκαρα μέρα παρά μέρα αλλά τίποτα. Είμαι καλόπιστος όμως και περίμενα ότι θα τα βάλει (για 50 ευρώ δεν περίμενα να φανεί ΡΟΜΑ) μετά από 2 βδομάδες πήρα τηλέφωνο βέβαια χωρίς απάντηση. Μετά από απόκρυψη μου είπε ότι έχασε το λογαριασμό μου (τον έστειλα πάλι). Ξανά καμία κατάθεση , καμία απάντηση. Τελικά μετά από 2 μήνες σε σημερινή κλήση μου απάντησε και μου είπε ότι άργησα, τον πέταξε και τα λεφτά δεν μου τα δίνει τώρα.. Δεν ειμαστε μπεμπηδες να μην έχουμε λόγο και τιμή αλλά τελικά τα 50 ευρώ ηταν αρκετά για να δω τον χαρακτήρα του.. Δεν μπαίνω στην διαδικασία όταν κατέβω αθήνα να πάω απο τη δουλιά του μιας και την διαφήμιζε στο προφίλ του γιατί το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα και δεν θα ήθελα να μου το κάνουν ποτέ. Το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι πρεπει να είμαστε προσεκτικοί, ειδικά εμεις απο επαρχεία, οταν αγοράζουμε απο απόσταση. Να εχουμε στο νού μας οτι σε άλλες μεγάλες πόλεις η ανωνυμια λόγο του πλήθους καλυπτει και, για τα λαμόγια, ευνοεί τετοιες συμπεριφορες. Στο μεταξυ την ιδια περιοδο, ειχα αγορασει και ενα ενυδρειο 1*30*40 με μια ποσοτητα αραγωνιτη γυρω στα 20 κιλα απο αλλο φιλο χομπιστα ο οποιος οχι μονο εδειξε κατανοηση , αλλα μου χαρησε και τον αραγωνίτη. (Στέφανος απο Υμμιτό) Τέλος θελω να ευχηθώ στον φιλο μου μακακα να ελυσε τα προβληματα του με αυτα τα λεφτα... Και να του πω οτι ελπιζω να κρατησε καποια απο αυτα για να μπορει να αγορασει αν χρειαστει, (χτυπα ξυλο) απο αυτα τα νεα τα γεννοσημα... Στο χωριο μου λενε σε τετοια περιπτωση (Σε χαπια να τα φας!!!) Σας ευχαριστω, συγνωμη για το χρόνο που σας εφαγα, και ελπιζω να μην εθιξα τους κανόνες του φόρουμ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 2 Μαρτίου 2012 #2 Share 2 Μαρτίου 2012 Δυστυχώς αν και είναι μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση, το φόρουμ δεν έχει την δυνατότητα να εγγυηθεί για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται ή για το αγαθό των προθέσεων των μελών του. Το έχουμε τονίσει ιδιαιτέρως και στον κανονισμό και συγκεκριμένα "Το Aquazone.gr , η Διαχειριστική και η Συντονιστική oμάδα, δεν έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν την νομιμότητα και την ασφάλεια των συναλλαγών, την ποιότητα των προς πώληση ειδών,όπως επίσης την ταυτότητα και την φερεγγυότητα των χρηστών που δημοσιεύουν αγγελίες. Ως εκ τούτου δεν φέρουν ουδεμία ευθύνη για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται σε περιπτώσεις απάτης, ζημίας, ψευδών χαρακτηριστικών κλπ. Σε περίπτωση αντιπαράθεσης μεταξύ πωλητή και αγοραστή, η επίλυση του προβλήματος θα πρέπει να γίνεται από τους ιδίους μέσω προσωπικής επικοινωνίας." Το θέμα κλειδώνει και παραμένει ορατό για να θυμίζει σε όλους οτι πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεχτικοί στις συναλλαγές μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts