Jump to content

Ξένα E-Shop,φυτά Και Προβλήματα!


Despoina1982

Recommended Posts

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας δύο τραυματικές εμπειρίες μου από αγορές μου σε 2 γερμανικά e-shop. Δεν ξέρω αν πρέπει να πω ονόματα αλλά θα το κάνω για να προφυλάξω άλλους υποψήφιους αγοραστές από το να βρεθούν σε αντίστοιχες καταστάσεις.

Το ένα κατάστημα είναι το Reptilica.de που είναι ό,τι πιο τραγικό έχω δει, με είχαν σε αναμονή δυόμιση μήνες (!) και φως στο τούνελ δεν φαινόταν για προϊόντα που έλεγαν πως τα αποστέλουν σε 1 βδομάδα το πολύ και στο τέλος ακύρωσα την παραγγελία μου αφού αργούσαν να απαντήσουν στα email μου μέχρι και 10 μέρες (!!!).

Το άλλο κατάστημα είναι το Aquaristik.net (ή aquaristic, το ίδιο είναι), το οποίο φαινομενικά είναι αρκετά σοβαρότερο ( τουλάχιστον απαντούν σε εύλογο χρονικό διάστημα στα email).

Στο εν λόγω κατάστημα παρήγγειλα εκτός των άλλων, και 10 είδη φυτών. Οι εν λόγω κύριοι ξεκαθαρίζουν το ότι τα φυτά έρχονται με ευθύνη του αγοραστή (καθώς μπορεί να καθυστερήσουν στην παράδοση από την μεταφορική πχ) , πράγμα που δημιουργεί ένα ρίσκο που αν θέλεις το παίρνεις. Αυτό ακούγεται λογικό.... όμως :

Το θέμα είναι πως ενώ θα έπρεπε να ζητούν από τον προμηθευτή τους τα φυτά , να τα παραλαμβάνουν όλα μαζί και να στα αποστέλλουν, κάνουν κάτι εντελώς διαφορετικό....

Συγκεκριμένα μου λένε στο πρώτο ενημερωτικό e-mail (μετά από 10 μέρες σχεδόν) για το ποια αντικείμενα της παραγγελίας μου υπάρχουν διαθέσιμα (είχαν παραλάβει τα 4 φυτά..εκ των οποίων τα 3 αρκετά δύσκολα) και για το ότι λείπουν ακόμα 5 είδη φυτών.

Στην συνέχεια με δική μου επιμονή μετά από σχεδόν άλλες 10 μέρες με ενημερώνουν πως ακόμα περιμένουν κάποια είδη... αλλά τους εξέφράσα τον προβληματισμό μου πως στο μεσοδιάστημα της αναμονής τα υπόλοιπα είδη που έχουν ήδη στα χέρια τους αν δεν διατηρούνται σε high-tech ενυδρεία αποκλείεται να αντέξουν. Μου απαντούσαν περί ανέμων και υδάτων ,και όταν τους είπα πως πολύ ευχαρίστως αναλαμβάνω σαν πελάτης τους το ρίσκο για την μεταφορά των φυτών αλλά όχι και για την κακή οργάνωσή τους και τις ενδεχομένως ελλειπείς συνθήκες διατήρησης των προς αποστολή φυτών, μου είπαν πως την επόμενη μέρα θα παραλάμβαναν και τα υπόλοιπα φυτά.

Τελικά αυτό δεν έγινε, πέρασαν άλλες 5 μέρες και αφού τους έστειλα email ρωτώντας τι γίνεται, με ενημέρωσαν πως τελικά 2 είδη φυτών δεν τα έχουν και θα πρεπει να περιμένουμε και άλλο για εκείνα.... και φυσικά ζήτησα να αποσταλούν άμεσα όλα τα άλλα γιατί τόσες μέρες σίγουρα θα κινδύνευαν να έχουν σχεδόν σαπίσει (δεδομένου ότι αρκετά ήταν πολύ απαιτητικά φυτά).

Περιττό να σας πω πως ξέχασαν να με ειδοποιήσουν πως έφυγε η παραγγελία μου (από τα πλέον στοιχειώδη πράγματα σε ένα eshop) , και ενημερώθηκα μόνο κατόπιν email μου όταν τελικά το πακέτο μου είχε φτάσει στην Θεσσαλονίκη και την επόμενη θα ερχόταν Αθήνα. (Δηλαδή αν δεν τους είχα στείλει και το email μου αυτό, μπορεί τα πράγματα να περίμεναν αδίκως αν ο courrier δεν με έβρισκε πχ...)

Τελικά την επόμενη μέρα πρωί πρωί παρέλαβα το δέμα με το που έφτασε Αθήνα.

Το αποτέλεσμα ;;;

Η παραγγελία έκανε σχεδόν έναν μήνα , με πολλά emails από εμένα και με ακυρωμένα 2 είδη.

Η κατάσταση των φυτών ήταν από κακή εώς τραγική , από τα 8 είδη , μόνο τα 2 ήταν σε θέση να ζήσουν (μάλλον αυτά που παρέλαβαν στο τέλος) ενώ όλα τα υπόλοιπα ήταν από σχεδόν σάπισμένα μέχρι λιωμένα.

Και αναλογιστείτε πως τα παρέλαβα σε χρόνο μηδέν, πράγμα που σημαίνει πως τα φυτά είχαν πάρει την κάτω βόλτα ενώ βρίσκονταν στα χέρια τους κιόλας.

(Η συσκευασίες τους ήταν πραγματικά πολύ καλές (καί στα φυτά καί στα πράγματα εκτός φυτών) -το καλό να το λέμε).

Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως μου έκαναν και μια λανθασμένη δέσμευση χρημάτων στην προπληρωμένη μου πιστωτική (δέσμευσαν 2η φορά το ποσό της ίδιας παραγγελίας(!) ) , χωρίς να τα έχουν τραβήξει (αυτό δεν μου είχε ξανατύχει ποτέ). Και τώρα έχω μπλέξει με τις τράπεζες για να μου ξεμπλοκάρουν τα χρήματα της επόμενής μου κατάθεσης που μόλις προχτές έκανα στην καρτούλα μου! (prepaid visa).

Ελπίζω να μην αντιμετωπίσει και άλλος αυτές τις απαράδεκτες αντι-επαγγελματικές καταστάσεις και επειδή το ένα από τα δύο καταστήματα φιγουράρει και στην λίστα των eshop εντός του community site μας, θεώρησα πως όφειλα να σας ενημερώσω για τα παθήματά μου!

Έγινε επεξεργασία - Despoina1982
Link to comment
Share on other sites

για ολα αυτα που εγραψες δεν εχω αναλογη εμπειρια αλλα μου επιβεβαιωνεις την αντιληψη μου οτι καλα θα ηταν να ψωνιζουμε απο εγχωρια καταστηματα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω ανάλογη εμπειρία από το Reptilica.de και το είχα γράψει παιδιά ! Οι τύποι είναι απαράδεκτοι. Απότι κατάλαβα οι Γερμανοί γενικά μόνο να κρίνουν τους Έλληνες ξέρουν. Τα δικά τους τα χάλια δεν τα βλεπουν! :P

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν συμβαίνει πάντα το ίδιο μιάς και είχα παραγγείλει 4 φυτά απο το aquaristik και αντί για 4 είχα και άλλα 3 δώρο σε άριστη κατάσταση μετά απο μια βδομάδα ταξίδι.Πάντως τα φυτά ήταν ανθεκτικά και εύκολα (για δισκάδικο που αντέχουν σε 29οC μετά απο ψάξιμο στην ανάλογη σελίδα του AZ)και μου στοιχίσαν μόνο 10ευρώ και έγινε ζούγκλα το ενυδρείο.Το μονο πρόβλημα μερικοί λαθρεπιβάτες σαλιγκάρια.

Έγινε επεξεργασία - Alexpsycho
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα αγόραζα ποτέ ζωντανά(ψάρια φυτά) από το εξωτερικό το ρίσκο να έρθουν νεκρά είναι 50%-50%

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα αγόραζα ποτέ ζωντανά(ψάρια φυτά) από το εξωτερικό το ρίσκο να έρθουν νεκρά είναι 50%-50%

Συμφωνώ και εγώ με αυτό. Άλλο πράγμα να αγοράζεις μπουκαλάκια και εξαρτήματα και άλλο ζωντανά. Εκτός αυτού δεν έχεις και την ευκαιρία να δείς απο κοντά πχ το ψάρι πρίν το αγοράσεις. Ενώ τουλάχιστον στο κατάστημα μπορείς να αξιολογήσεις (κάπως) τη κατάσταση στη οποία βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οπως λεει και ο Χρηστος καλητερα να μην αγοραζουμε ζωντανα απο εξωτερικο. Αν θελεις να αγορασεις καμια ανουμπια η κατι παρομοιο που ειναι ανθεκτικο ναι, αλλα δυσκολα φυτα ποτε!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ και εγώ για αγορές ζωντανών από το εξωτερικό και ειδικά από γερμανικά καταστήματα. Δεν φτάνουν αυτά που έχουν κάνει για μας? Και εμείς συνεχίζουμε να τους δίνουμε και τα τελευταία μας ευρώ?

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε και εγώ ήμουν υπέρ του reptilica χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα στις παραγγελίες που έκανα και χωρίς να μπω ποτέ στο ρίσκο να αγοράσω ζωντανά είδη απο αυτούς αλλά μόνο εξοπλισμό ενυδρείου αλλά πλέον έχει εξελιχθεί η ελληνική ιντερνετική αγορά και υπάρχουν πολύ καλά καταστήματα όπου κάνω πλέον παραγγελίες και σε χρόνο μηδέν είναι στο σπίτι μου, ζωντανά μόνο απο μαγαζί απο κοντά να τα βλέπεις και πλέον πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο ελληνικά γιατί προσωπικά έχω κουραστεί με όλους αυτούς τους Ευρωπαίους που μας θεωρούν υποδιέστερους και κλέφτες ενώ αυτοί είναι οι σωστοί και εμείς τους δίνουμε τα λεφτά μας και καταναλώνουμε τα προιόντα τους.

Link to comment
Share on other sites

''Πάντως δεν συμβαίνει πάντα το ίδιο μιάς και είχα παραγγείλει 4 φυτά απο το aquaristik και αντί για 4 είχα και άλλα 3 δώρο'' ''μου στοιχίσαν μόνο 10ευρώ''

Συγγνώμη αλλά σίγουρα μιλάς για το ίδιο e-shop ;

Πώς γίνεται να σου έκαναν στα 4 φυτά, άλλα 3 δώρο ενώ εγώ τους παρήγγειλα 10 φυτά (και 200 ευρώ συνολικά παραγγελία) και δεν μου έκαναν κανένα ;;

Και μάλιστα ενώ έβλεπαν πως μου στέλνουν (χωρίς βέβαια να ντρέπονται) φυτά που έχουν αρχίσει να σαπίζουν .... αφού πολλά τα είχαν από 5 μέχρι και 20 μέρες και περιμεναν τα υπόλοιπα!!

Επίσης αναφέρεις πως σου στοίχισαν 10 ευρώ... μα στο συγκεκριμένο κατάστημα ακόμα και ένα πράγμα να πάρεις, έχουν μόνο και μόνο έξοδα αποστολής σχεδόν 15 ευρώ κατευθείαν!

Από αυτά τα δύο γεγονότα μου φαίνεται πως μάλλον κάνεις κάποιο λάθος, ή θυμάσαι άλλο e-shop.

(Αν υπάρχει e-shop που σου στέλνει 4 φυτά + 3 δώρο σε καλή κατάσταση , με 10 ευρώ κόστος , να μας δώσεις το link πάντως ! )

Φυσικά έχω αρχίσει να συμφωνώ και εγώ τώρα με το κλαμπ που δεν θα ξαναψώνιζε ποτέ ξανά οτιδήποτε ζωντανό σε e-shop.Μην σας πω και γενικότερα οτιδήποτε τουλάχιστον ποτέ από Γερμανικό eshop, αφού σε εμένα 2 γερμανικά e-shop δοκίμασα και βγήκαν και τα 2 απαράδεκτα! Τυχαίο ;; Δεν νομίζω!!

Τι να πω, ίσως όντως μας σνομπάρουν κιόλας επειδή είμαστε από Ελλάδα τι να πω δηλαδή! Παίρνουν γραμμή από την Μέρκελ μάλλον!

Έγινε επεξεργασία - Despoina1982
Link to comment
Share on other sites

110040 ab Aqua Medic aqualine T5 Reef Blue 24 W - 549 mm 9,98 € 19,96 €

Ordered qty. 2 | currenlty Stock qty. 6

110048 ab Aqua Medic aqualine T5 Reef White 15K 24 W - 549 mm 10,98 € 10,98 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 9

800495 Hygrophila polysperma - indischer Wasserfreund - 5 cm Topf 2,68 € 2,68 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 0

402280 Korallen-Zucht T5 Coral Light Fiji Purple 24 W - 549 mm 18,81 € 18,81 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 18

310050 AquaLight Aquatic-marine Pro-Active Meersalz - 10 kg 14,98 € 14,98 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 37

011025 aquaristic.tec Farbfutterflocken 250 ml 2,97 € 2,97 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 52

334000 ab aqualine Antiphos 500 ml 8,68 € 8,68 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 1

033040 Tropical D-Allio Plus Granulat 100 ml / 50 g 2,95 € 2,95 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 2

800710 Vallisneria gigantea - Riesen-Vallisnerie - 5 cm Topf 1,98 € 3,96 €

Ordered qty. 2 | currenlty Stock qty. 2

800570 Microsorium pteropus - Javafarn - 5 cm Topf 4,98 € 4,98 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. -1

020002 Sera aqutan 500 ml 7,28 € 7,28 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 119

011040 aquaristic.tec Premium Diskus- und Zierfischgranulat 250 ml 3,58 € 3,58 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 85

491040 QFI Magnesium-Mix 1 l 15,36 € 15,36 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 1

011180 aquaristic.tec Diskus & Cichliden Bits rot 250 ml 3,97 € 3,97 €

Ordered qty. 1 | currenlty Stock qty. 65

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Shipping: 19,98 €

Total: 141,12 €

Και σόρυ δεν έδωσα 10 αλλά 12 ευρώ.

και μία φωτό.

Το συγκεκριμένο σάιτ πάντως μου έχει κάνει δωράκια όπως μιά φίτζι πέρπλ.ενεργό άνθρακα.θερμόμετρο.πιο παλιά μου δώσαν πίσω χρήματα απο λάμπα που δεν δούλευε και απλά τους το έγραψα με ε-μέιλ.και τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς είπα.... 20 ευρώ έξοδα αποστολής. Οπότε 4 φυτά τελικά κοστίζουν 12+20 = 32 ευρώ. Άλλο αν τελικά παρήγγειλες αρκετά πράγματα και άρχισε να σε ψιλοσυμφέρει. (Γιατί έτσι όπως μας το είπες άφησες να εννοηθεί ότι σου κόστισαν τελικά 4 φυτά 10 ευρώ και σου έκαναν άλλα 3 φυτά δώρο. Κάτι τέτοιο το site τους δεν το λέει πουθενά πάντως επισήμως. Το δώρο 3 φυτά στα 4... ή σε παραγγελία άνω των 100 ευρώ / εγώ είχα 200+ παραγγελία εξάλλου).

Σε εσένα απότι κατάλαβα υπήρχε διαθεσιμότητα των φυτών ήδη, για αυτό ίσως να σου ήρθαν σε σχετικά καλή κατάσταση.

Στην δική μου περίπτωση τα παρήγγελναν δύο δύο , οπότε καί καθυστέρησαν καί ήρθαν και σάπια από την αναμονή. Όμως και στις περιπτώσεις που λένε άμεσα διαθέσιμο για κάποιο προϊόν, επίσης θέλει προσοχή, γιατί στην Reptilica έτσι έλεγαν για παράδειγμα και πέρασαν δυόμιση μήνες αναμένοντας τα... 'άμεσα διαθέσιμα' προϊόντα τους οπότε και τελικά ακύρωσα την παραγγελία.

Δεν αμφιβάλω πως ίσως κάποιοι έχουν πάρει σε εύλογο χρονικό διάστημα τις παραγγελίες τους και μπορεί να έτυχε και σε καλή κατάσταση.

Το ότι μία μέρα σε ένα ζαχαροπλαστείο μπήκαν 8 άτομα και από αυτά τα 5 άτομα πήραν τις 5 φρέσκες τούρτες που μπορεί να έβγαλαν εκείνη τη μέρα δεν νομίζω πως το καθιστά αξιόπιστο όταν άλλοι 3 έπαθαν δηλητηρίαση γιατί έδιναν και κάτι γλυκά που τα είχαν 2 βδομάδες να κάθονται. Την επόμενη φορά μπορεί να είναι οι 5 στην θέση των 3, γιατί προφανώς το συγκεκριμένο μαγαζί λειτουργεί έτσι (δίνει και μπαγιάτικα γλυκά).

Πόσο μάλλον σε ένα κατάστημα που μπορεί να ψωνίζει κανείς μία φορά το χρόνο ή και μία φορά στην ζωή τους κάποιοι , όπως σε ένα ενυδρειακό e-shop. Αν δεν αναφέρουμε μια ακραία αρνητική κατάσταση που μας συνέβει, και την ανευθυνότητα που μπορεί να χαρακτηρίζει κάποιους, δεν θα προφυλαχτούν οι επόμενοι υποψήφιοι.

Για αυτό θεώρησα χρέος μου να πω αναλυτικά τι μου συνέβει, και αν διαβάσει κανείς αναλυτικά τι έγινε, θα καταλάβει πως 5 ατυχίες μαζί στην ίδια παραγγελία δεν μπορεί να είναι διαβολική σύμπτωση.

1)Καί δεν με ενημέρωναν αν δεν τους ενοχλούσα εγώ

2) Καί τους προειδοποίησα πως δεν είναι σωστό να παίρνουν φυτά λίγα-λίγα γιατί τελικά θα χαλάσουν αυτά που προηγήθηκαν και όντως έτσι έγινε (ήρθαν σε χάλια κατάσταση ακόμα και 2 σχετικά εύκολα φυτά, γιατί δεν ήταν και τα 8 από τα σάπια φυτά δύσκολα...)

3) Καί δεν με ειδοποίησε κανείς για το ότι έφυγε η παραγγελία μου - στοιχειώδες

4) Καί με μεγάλη πίεση από μέρους μου, έκανε 1 μήνα η παραγγελία (δηλαδή αν δεν τους ενοχλούσα θα έκανε 3μηνο ; )

5) Καί δέσμευσε το aquaristik 2η φορά για την ίδια παραγγελία 200 ευρώ επιπλέον για την ίδια παραγγελία και αύριο θα επικοινωνώ με την Τράπεζα κύπρου και μαζί τους για να βγάλω άκρη και να απελευθερώσω τα χρήματα που είχα στην prepaid για να πληρώσω άλλες μου υποχρεώσεις εδώ και μέρες.

συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να δεχτώ πως 'έτυχαν' όλα αυτα. Και σίγουρα αυτό δεν λέγεται επαγγελματισμός. Αν ήμουν άτυχη να δεχτώ το ένα ή τα δύο από τα 5. Οχι όμως και τα 5 παραπάνω. Αυτά δείχνουν τουλάχιστον επιπολαιότητα για να μην πω τίποτα βαρύτερο.

Αν σε αυτό συνδυάσεις και την απαράδεκτη συμπεριφορά του reptilica.de που είχα παραγγείλει από τον Αύγουστο και με έκαναν να ακυρώσω τον Οκτώβριο νομίζω πως το σκηνικό των γερμανικών e-shop ολοκληρώνεται !

Έγινε επεξεργασία - Despoina1982
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ δε θα αγόραζα φυτά από εξωτερικό, εκτός ίσως από moss σε ebay.

Πλέον, για φυτά καλύπτομαι πλήρως από μαγαζί της πόλης μου με παραγγελία, σε άριστη κατάσταση, πολύ καλές τιμές (συγκρίσιμες με αυτές του εξωτερικού) και φιλικότατη εξυπηρέτηση. Το μαγαζί έχει βήμα στο forum και μας ενημερώνει τακτικά!

Link to comment
Share on other sites

εγώ και στα δύο έχω δεχτεί άψογη μεταχείριση .

Στο Reptilica.de με τις απεργίες των ελλήνων τελωνειακών πριν καιρό (με το "ε" μικρό σε αυτή την περίπτωση ) μου τα έστειλε 3 φόρες μέχρι να τα πάρω σε σωστή κατάσταση (cuba)

και στο Aquaristik.net συνειδητοποίησα ότι είχα δώσει λάθος παραγγελία με το που έστειλαν μαιλ ότι στάλθηκε η παραγκελία(1 φίλτρο γύρο στα 350) και γύρισαν το δέμα πίσω από το αεροδρόμιο για να μου κάνουν την τράμπα

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να συμφωνήσω με την φίλη και να την καθησυχάσω πως δεν είναι εκείνη άτυχη, αλλά πολλά e-shop έχουν εντελώς ανεύθυνες συμπεριφορές.

Πολύ εύστοχο το παράδειγμά σου με το ζαχαροπλαστείο και αποκτά πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα όταν μιλάμε για καταστήματα στα οποία ο αγοραστής κάνει κύκλο πολύ πιο αραιά χρονικά.

Εγώ έχω προσωπική τραυματική εμπειρία από το Reptilica.de στο οποίο χρειάστηκε να απειλήσω με καταγγελίες και να επικοινωνήσω με Γερμανικές Αρχές Προστασίας του καταναλωτή προκειμένου να μου στείλουν την παραγγελία μου μετά από 3,5 μήνες μετά από κυριολεκτικά δεκάδες email.

Και το πάθημά μου δεν τέλειωσε εκεί , καθώς είχαν και ακυρωμένα προϊόντα για τα οποία θα μου έκαναν επιστροφή στην πιστωτική μου όπως αρχικά είπαν, πράγμα που επέμεναν να μην κάνουν για μέρες. Τελικά μου επέστρεψαν τα κάπου 50 ευρώ στην κάρτα μου και πάλι ύστερα από φοβερή πίεση.

Στην περίπτωση του Aquaristik, το ίδιο πράγμα με σχεδόν όλα τα φυτά σάπια, έπαθε ένας φίλος μου και μάλιστα μάλλον κατά τον ίδιο τρόπο, αλλά τουλάχιστον τα υπόλοιπα πράγματα που είχε παραγγείλει του πήγαν κανονικά.

Τελικά δεν ξέρω πώς οι Γερμανοί έχουν βγάλει το όνομα του οργανωμένου και του τυπικού. Τα διαδικτυακά τους καταστήματα δίχως αμφιβολία, παρουσιάζουν μια πολύ διαφορετική εικόνα.

Έγινε επεξεργασία - kanonaki
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...