Mariaz 30 Νοεμβρίου 2011 #1 Share 30 Νοεμβρίου 2011 Γειά σας!!! Είμαι καινούργια στην παρέα και γενικά στο χόμπι των ενυδρείων.Πριν λίγες μέρες έφτασε στα χέρια μου ως δώρο ένα ενυδρείο 30λ.Το ενυδρείο είναι στημένο από το μαγαζί που το είχε για δική του χρήση και ο εξοπλισμός που έχει είναι μία λάμπα λευκού και μπλέ φωτός 24 W, ένα aquarium heater και το φίλτρο.Μέσα στο ενυδρείο υπάρχουν βράχοι( μη με ρωτήσετε τι είδος, είμαι άσχετη), ένα ψάρι κλόουν, ένα yellow tailed damsel,μια γαριδούλα και ένα μικρό κελυφωτό ζωάκι, σαν σαλιγκάρι αράχνη !!!!!Θα ήθελα τη βοήθεια σας ως προς τί θα πρέπει να αλλάξω ή να προσθέσω στον ήδη υπάρχον εξοπλισμό του ενυδρείου γιατί δεν θα ήθελα σύντομα να το δω να αδειάζει εξαιτίας της απειρίας μου...... Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 30 Νοεμβρίου 2011 #2 Share 30 Νοεμβρίου 2011 Γεια και χαρά φίλη και καλώς ήρθες στα "μικρά" αλάτια !!! Η πρώτη μου ερώτηση είναι αν είσαι διατεθειμένη να ασχοληθείς με το θαλασσινό, μιας και δεν είναι τόσο απλό όσο ένα αντίστοιχο με ψαράκια γλυκού νερού και θα πρέπει να αφιερώνεις χρόνο για την συντήρηση του. Μη τρομάζεις όμως, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Αν υποθέσουμε ότι το ενυδρείο λειτουργούσε όπως είπες σε κάποιο μαγαζί, (για πόσο διάστημα το γνωρίζεις?) πιθανόν να μη χρειάζεται προς το παρόν να προσθέσεις κάποιον επιπλέον εξοπλισμό. Θα μας βοηθούσες αν έβαζες κάποια φωτογραφία. Από το κατάστημα τι σου είπανε? Πως πρέπει να το συντηρήσεις, και τι άλλες πληροφορίες σου δώσανε? Πέρα απ αυτά μπορείς να διαβάσεις το παρακάτω άρθρο http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=50474 ώστε να καταλάβεις τον τρόπο συντήρησης ενός μικρού συστήματος και αν "κολλήσεις" κάπου εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...