Jump to content

Κατευθείαν στο ασιατικό

Centauros

Recommended Posts

Ετοιμάζομαι να στήσω το πρώτο μου ενυδρείο! Μετά από πολύ διάβασμα έχω αποφασίσει ότι θέλω να φιλοξενήσω έναν βιότοπο με ασιατικούς οργανισμούς. Εχω παραγγείλει το βασικό εξοπλισμό (τα περιμένω από μέρα σε μέρα) και έχω κάνει μια επιλογή οργανισμών. Επειδή όμως είμαι αρχάριος, θέλω να περάσω από την κριτική των πιο έμπειρων μελών και γι' αυτό παρουσιάζω αυτό που έχω σκεφτει.

Γενική κατηγορία ενυδρείου

Ασία - Ωκεανία

Γενικές Πληροφορίες

Διαστάσεις Ενυδρείου: (60x35x40)

Συνολικά Λίτρα: 79 (καθαρά)

Sump (λίτρα):

Οργανισμοί

Φυτά: Hygrophila polysperma, Ludwigia repens 'Rubin', Microsorum pteropus, Eleocharis parvula, Cryptocoryne wendtii “tropica”, Taxiphyllum barbieri

Ψάρια: μάλλον ένα κοπάδι Puntius titteya και ένα Danio margaritatus.

Άλλα είδη:

Διακοσμητικά υλικά

Φόντο: μαύρο χαρτόνι

Πέτρες: κροκαλες γρανιτη

Ξύλα: από γυαλό (μήκους 20cm) δεν το έχω βρει ακόμα

Άλλα διακοσμητικά :

Υπόστρωμα:seachem flourite

Βυθός:

Φωτισμός

Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος): 1 SUN-GLO 15 watt + 1 Sylvania Grolux 15W (Τ8)

Διάρκεια φωτισμού: 8-10ώρες

Υποστήριξη οργανισμών

Φίλτρανση: Eheim biopower 160 (2411)

Θέρμανση/ Ψύξη: Jager 75watt/οχι

Λίπανση: όχι

Παροχή CO2: όχι

Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις:

Διατροφή:

Παράμετροι

pH:

Γενική σκληρότητα (GH): 18 d (βρύση)

Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ):

Αμμωνία (ΝΗ3):

Νιτρώδη (ΝΟ2):

Νιτρικά (ΝΟ3):

Φωσφορικά (PΟ4):

Μέση Θερμοκρασία (°C):26-27

Συντήρηση

Αλλαγές νερού:

Προετοιμασία νερού/πρόσθετα: σε βαρέλι προσθήκη τυρφης και Seachem Prime.

Άλλες ρουτίνες συντήρησης:

Φωτογραφίες:

Αυτό είναι το σχέδιο μου:

post-14355-1316738917_thumb.jpg

Τα φυτά που εμφανίζονται στο σχέδιο είναι:

1. Hygrophila polysperma,

2. Ludwigia repens 'Rubin',

3. Microsorum pteropus,

4. Eleocharis parvula,

5. Cryptocoryne wendtii “tropica”,

6. Taxiphyllum barbieri