p_douros1957 26 Ιουλίου 2011 Author #26 Share 26 Ιουλίου 2011 p_douros1957 μία φωτογραφία απο την αρχή του ραγίσματος στο επάνω μέρος μπορείς να μας βάλεις ; Φίλοι μου καλησπέρα Προσπάθησα να βγάλω απόψε μια καθαρή φωτογραφία του ραγίσματος αλλά δεν τα καταφερα....... Θα προσπαθήσω αύριο βάζοντας ένα λευκό χαρτί από πίσω....... Πάντως το ράγισμα ξεκινά απάνω ψηλά στην κούρμα μέσα από το προστατευτικό πλαστικό κατεβαίνει προς τα κάτω και περίπου στην μέση της γυάλας συγκλίνει προς το κέντρο και πρός τα κάτω και φτάνει στο τέρμα της γυάλας πάλι πίσω από το προστατευτικό πλαστικό................... Δηλαδή το ράγισμα είναι από πάνω μέχρι κάτω....... Και πάλι ευχαριστώ όλους για την συμπαράσταση....... Ελπίζω να μην συμβεί σε κανένα... Ευχαριστώ πολύ Προκόπης Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ 31 Ιουλίου 2011 #27 Share 31 Ιουλίου 2011 Η καθαρή φωτογραφία απο την αρχή που ξεκεινά το ράγισμα είναι πολυ σημαντική για να σου πω τις υποψίες μου . Link to comment Share on other sites More sharing options...
baggos777777 31 Ιουλίου 2011 #28 Share 31 Ιουλίου 2011 Το after sale κάνει την διαφορά του επαγγελματία και κερδίζει στον ανταγωνισμό. Προσωπικά , αν ήμουν το συγκεκριμμένο κατάστημα, θα έστελνα κάποιον να δει αν το τζάμι ράγισε ή το έσπασε από λάθος χειρισμούς ο πελάτης ( αυτό, ένας έμπειρος το καταλαβαίνει ) . Αν θεωρούσα ότι έσπασε από λάθος, θα του πρότεινα την καινούργια γυάλα σε τιμή κόστους. Αν θεωρούσα ότι ήταν αστοχία υλικού θα του έδινα δωρεάν την γυάλα και θα τα έβρισκα με την αντιπροσωπεία. Άλλο βάρος έχει ένα μεγάλο κατάστημα και άλλο ένας μικρός ιδιώτης ( όχι πάντα ). Το κόστος είναι μηδαμινό για την επιχείρηση αν αυτό ( η αστοχία υλικού ) έχει συμβεί μία φορά και πολύ μεγάλο το όφελος από την διαφήμιση της εξυπηρέτησης. Αν έχει ξανασυμβεί, να ραγίζουν τζάμια από αστοχία,τότε δεν θα ξαναέφερνα το συγκεκριμμένο προιόν στο μαγαζί μου. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, αγωνιζόμαστε για τα ευκόλως εννοούμενα και δεδομένα. Πολλές φορές δίνουμε μάχη για να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Ποιό το κόστος ή το όφελος του επιχειρηματία, με την όλη βαβούρα που έχει προκληθεί και δημιουργεί αμφιβολίες και ερωτηματικά για το κατάστημα ? Εξακολουθώ να θεωρώ το συγκεκριμμένο μαγαζί ώς ένα υπόδειγμα επιχειρηματικού managment, για δικούς μου λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσω και θεωρώ αδύνατο ότι ο manager αυτής της επιχείρησης δεν μπορεί να δώσει την καλύτερη λύση στον πελάτη του. Θα παρακαλούσα, για την δικαίωση των πελατών σας, να δώσετε λύση άμεσα. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 31 Ιουλίου 2011 #29 Share 31 Ιουλίου 2011 (edited) Όταν στη Ελλάδα κατανοήσουν οι αντιπροσωπείες και τα καταστήματα ότι οι προμηθευτές τους είναι αναλώσιμοι ενώ οι πελάτες τους δεν είναι... τότε θα φτιάξουν τα πράγματα. Ο φίλος ΜΑΝΤΑΛ έθεσε το θέμα πολύ ωραία. Έγινε επεξεργασία 31 Ιουλίου 2011 - Aiolos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandis 17 Ιανουαρίου 2016 #30 Share 17 Ιανουαρίου 2016 Υπάρχει πλέον αντιπρόσωπος της Red Sea στην Ελλάδα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος