Jump to content

Εγινε και αυτο!


Recommended Posts

στειλε πμ να δω ποιο λες!

το ποιο νομιζω δεν εχει καμια σημασια , αυτο που εχει σημασια ειναι σε ποιο εγινε :D

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε παιδιά, να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας?

Δηλαδή οταν λέμε για προιόντα και μιλάμε με μάρκες, δεν είναι διαφήμιση?

Και τωρα γιατί να μην πει ποιο μαγαζί είναι? Τι θα πει δηλαδή? Κάτι ψέματα?

Νότια ή Βόρεια προάστια μιλάμε?

Έγινε επεξεργασία - giannispass
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε παιδιά, να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας?

Δηλαδή οταν λέμε για προιόντα και μιλάμε με μάρκες, δεν είναι διαφήμιση?

Και τωρα γιατί να μην πει ποιο μαγαζί είναι? Τι θα πει δηλαδή? Κάτι ψέματα?

Νότια ή Βόρεια προάστια μιλάμε?

Ας μην κανει αυτο.

Αν εχει βημα εδω το μαγαζι ας ανοιξει ο φιλος ενα θεμα στην κατηγορια του.

Καλυτερα αφου παει,και μετα απο οτι γινει

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τα καταστήματα το έχουμε πει δεκάδες φορές και το γνωρίζετε οι περισσότεροι. Αν έχει βήμα στο φόρουμ μπείτε στην κατηγορία του και γράψτε ΟΤΙ θέλετε, αν δεν έχει κάντε καταγγελία εκεί που πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην κανει αυτο.

Αν εχει βημα εδω το μαγαζι ας ανοιξει ο φιλος ενα θεμα στην κατηγορια του.

Καλυτερα αφου παει,και μετα απο οτι γινει

Εχει δικιο παιδια ο Διας!

Να ειστε σιγουροι ομως παιδια οτι οταν δω εδω μεσα καποιον να αγοραζει απο το συγκεκριμενο μαγαζι,το πρωτο πραγμα που θα κανω ειναι να τον προστατεψω μεσω ΠΜ!

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο παιδια ο Διας!

Να ειστε σιγουροι ομως παιδια οτι οταν δω εδω μεσα καποιον να αγοραζει απο το συγκεκριμενο μαγαζι,το πρωτο πραγμα που θα κανω ειναι να τον προστατεψω μεσω ΠΜ!

Οκ, δηλαδή οταν θέλουμε να κάνουμε μια αγορά, να την δημοσιεύουμε 3-4 ημέρες πριν?

Δηλαδή αν έχουμε μια κακή εμπειρία απο κάποιον, γιατί να την κρατάμε για εμάς και να μην προστατευουμε και τους άλλους?

Sorry, αλλα εγω θεωρώ οτι εδω είναι ενα μέσο ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών.

Και επαναλαμβάνω ξανά. Γιατι οταν μιλάμε για προιόντα ή όταν λέμε μπράβο και πάλι μπράβο, οπως πχ στο petcumulus που είναι πραγματικά πολύ Οκ, είναι καλά και επιτρέπεται και οταν κάτι δεν παέι καλά και κάποιος έχει μια αρνητική εμπειρία, απαγορευεται να την δημοσιεύσει και να προστατεύσει έτσι και κάποιους άλλους?

Εκτός και αν χαλάμε τα σχέδια κάποιων έτσι....

Έγινε επεξεργασία - giannispass
Link to comment
Share on other sites

Ας κανουμε υπομονη να παει πρωτα ο φιλος μας απο κει και να δουμε τι εγινε.

Μπορει να μην υπαρχει οντως θεμα,και να του τα αλλαξει.

Μην προτρεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι φιλοι θα παρακαλουσα μιας και δεν ειναι εδω η καταλληλη κατηγορια,να

Μην κοιταμε να κατηγορουμε καταστηματα αλλα να βοηθησουμε τον φιλο με το προβλημα του....

Τα παραπονα για καταστηματα να γινονται στις αναλογες κατηγοριες...

:D

Link to comment
Share on other sites

για να μην χαλαμε τα θεματα , αν μπορειτε μεχρι να μαθουμε εαν το καταστημα εχει ''βημα'' εδω μεσα δεν το μεταφερεται στο cafe να μπορουμε να μιλησουμε αφοβα ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχουμε καταλαβει κατι...αν το μαγαζι εχει σαν κανονα να μην γινετε επιστροφη χρηματων και αλλαγη ζωντανων,δεν θα κανουν εξαιρεση για κανεναν,απο εδω μεσα ειτε οχι,ακομα και αν του εχει ακουμπησει και 100.000.000 ευρω

επεισης να το δουμε και απο την αλλη μερια λιγο,και ολη την καλη διαθεση και καρδια να εχει το καθε μαγαζι να διορθωση το λαθος του με την επιστροφη χρηματων,πιστευω πως ειναι σαφες οτι στην καλυτερη θα το επιστρεψει το ποσο μειωμενο κατα 23%,για τον παρα πολυ απλο λογο του οτιτην στιγμη που το οποιο μαγαζι πουλησε στον φιλο μας πραγματα αξιας 100 ευρω,του εκοψε και την αναλογη αποδειξη,με το οποιο αντιγραφο της (ζιτα) θα κατατεθει στη εφορεια και αυτη με την σειρα τις θα τους φορολογισει (τους μαγαζατορες) γι αυτα τα 100 ευρω που εισπραξε (φανταζομαι γνωστα μεχρι εδω)

τωρα αν μετα απο 2-3 μερες εσεις θελετε επιστροφη χρηματων,το καθε μαγαζι δεν μπορει να γυρισει και πισω τα ζητα της μηχανης και να σβυσει εκεινη την αγορα,αρα επιστρεφοντας τα χρηματα πισω στον καθενα η εφορεια θα τον φορολογισει και για 100 ευρω που δεν θα εχει και στην τσεπη του,δλδ θα μπει και 23 ευρω μεσα,αν για παραδειγμα αυριο μεθαυριο δωσει στον φιλο kyriakos πισω ολοκληρο το ποσο που κατεβαλε...θα μου πειτε οτι "σιγα ρε μαγκα το ποσο που θα μπει μεσα...",αν το ποσο ομως ηταν μεγαλυτερο,και οι παραπονουμενοι πελατες περισσοτεροι,τι θα πρεπει να κανει???

αρα προσεχουμε γιατι και αυτοι εχουν καποιο δικιο

Έγινε επεξεργασία - G.T
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κάποιο νεότερο?

Εγινε κάτι?

Link to comment
Share on other sites

μεταφερθηκε σε αναλογη κατηγορια :D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια πηγα σημερα στο καταστημα με τον αραγωνιτη που ειχα παρει και μου εδωσαν δυο σακια κανονικα και τον ενα ληγμενο (αυτον που δεν ειχα πληρωσει) χωρις να κανω καμια φασαρια γιατι δεν ηθελα να φτασω και ως εκει!

Απλα απο εδω και περα οι κυριοι εκει κατω δεν θα με ξανα δουν!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...