fokion.v 6 Μαρτίου 2011 #1 Share 6 Μαρτίου 2011 Τι γνωρίζεται σχετικά με την υγραεριοκίνηση; Αξίζει να επιχειρήσει κανείς να προβεί σε μια τέτοια μετατροπή; Είναι ασφαλές το σύστημα (έκρηξη ή ανάφλεξη); Είναι ασφαλές για το ίδιο το αμάξι ή προκαλεί βλάβες στον κινητήρα; Στο εξωτερικό χρησιμοποιούν την ίδια αναλογία προπανίου - βουτανίου; Πόσο κοστίζει η εισαγωγή του υγραερίου; 4ης ή 5ης γενιάς σύστημα; κλπ. Ας αρχίσουμε να λέμε τι γνωρίζουμε γιατί μάλλον υπάρχει ελλειπής πληροφόρηση έως και παραπληροφόρηση. Σας ακούω λοιπόν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GXSARA 6 Μαρτίου 2011 #2 Share 6 Μαρτίου 2011 επειδη θα ακουστουν 500 γνωμες διαφορετικες για το γκαζι.εγω σαν μηχανικος αυτοκινητων θελω να πω οτι συμφερει με σχεση με την βενζινη.αλλα στην αγορα γινεται χαμος με τις τιμες και ειναι πολυ μπερδεμα.εχω πελατη που το εβαλε με 900 αλλον με 1500 και αλλον 1700 θελει πολυ ψαξιμο και πολυ μεγαλη προσοχη.οταν ειναι να το δηλωσεις στο κτεο η ταπα του αεριου πρεπει να ειναι στον προφυλακτιρα στα πλαγια αλλιος δεν περναει υποτιθεται κτεο.(με τοχρημα ολα γινονται) εμενα δεν μου αρεση που κλεινει μεγαλο χωρο στο πορτπαγκαζ. με θεμα ασφαλειας λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα . τωρα ειδικα με την βενζινη κοντα στα 2 ευρω συμφερει.αλλα και το υγραεριο καποια στιγμη θα ανεβει βλαβες στο κινητηρα μεχρι στιγμηςδεν εχω κατι να πω δεν μου εχει τυχει. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimkasta 7 Μαρτίου 2011 #3 Share 7 Μαρτίου 2011 Το είχα ψάξει πριν κανένα χρόνο, αλλά τελικά δεν με συνέφερε τότε γιατί δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα. Ίσως το ξαναδώ τώρα με τη βενζίνη που κοντεύει τα 2 ευρώ... Η τιμή παίζει ανάλογα με το αυτοκίνητο και τον κινητήρα του, μιας και πρακτικά η εγκατάσταση είναι ένας δεύτερος εγκέφαλος που διαχειρίζεται τον κινητήρα ώστε να μπορεί να κάψει αέριο. Πρακτικά έχεις ένα διακόπτη και επιλέγεις τι θα κάψεις. Η δεξαμενή μπαίνει στο πορτ μπαγκάζ συνήθως στη θέση της ρεζέρβας, οπότε είναι κι αυτό ένα μείον. Από θέμα ασφάλειας, είχα βρεί κάτι φωτογραφίες κλπ από δεξαμενές στραπατσαρισμένες χωρίς να έχει γίνει έκρηξη ή οτιδήποτε. Θεωρώ ότι είναι όσο ασφαλής είναι και η βενζίνη. Φυσικά είναι σημαντικό και ο εγκαταστάτης να είναι καλός, και προφανώς πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένος/πιστοποιημένος για να μπορεί να περάσει και ΚΤΕΟ το αμάξι Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisakis 7 Μαρτίου 2011 #4 Share 7 Μαρτίου 2011 το θεμα δεν ειναι αν εμφανιζει φθορα στο αυτοκινητο, αλλα: - ειναι ασφαλες? - συμφερει στο συνολο? - θα ειναι νομιμο, ωστε να μην εχω προβλημα με τροχαια και ΚΤΕΟ? - είμαι διατεθιμένος να αφιερώσω χώρο αποθήκευσης για τη δεξαμενή? Ο χώρος της δεξαμενης είναι θεμα του καθένα μας. Συμφωνα με οσα λεγονται, είναι νομιμο και ασφαλές, αρκεί να υπάρχουν κάποιες προδιαγραφες. Ίσως θα βοηθουσε η εμπειρια καποιων που ισως ειχαν προβλημα στο παρελθον. Πάμε τωρα στο ζουμι της υποθεσης που είναι το κερδος. Εδω έχουμε τα εξης θέματα να εξαντλησουμε: 1) τη διαφορα τιμης μοναδας μεταξυ βενζινης και αερίου 2) τις επιπλεον φθορες που ισως δημιουργησει η χρηση αερίου σε σχέση με τη χρήση βενζινης και σε τί βαθος χρόνου. Τα αυτοκίνητα μας δεν τα εχουμε μια ζωή, οπως ενα σπιτι, αλλα καποτε θα τα αλλαξουμε. 3) Αν εξαιρεσουμε τη τιμη πωλησης των δυο αυτων καυσιμων, ποια ειναι η πραγματικη καταναλωση? Δήλαδή, ποσα χιλιομετρα θα κανω με 10 λιτρα βενζινης και ποσα με 10 λιτρα αεριου? 4) Με το υπαρχον δίκτυο διανομης θα μπορω να προμηθευομαι αεριο ή θα χρησιμοποιω αναγκαστικα περισσοτερο τη βενζινη, διοτι στις περιοχες που κινουμαι περισσοτερο δεν πουλαει κανενα πρατηριο αεριο? 5) τα χιλιομετρα που διανυω, ειναι αρκετα να κανω συντομα αποσβεση (καποια ετη) και να εχω καποιο κερδος απο μια χρονικη στιγμη και επειτα? 6) Ποσα χρονια εχω σκοπο να κρατησω το αυτοκινητο μου? Όχι για να δω τη 2η προαναφερομενη περιπτωση, αλλα να δω αν θα προλαβει η "επενδυση" μου αυτη να αποφερει κερδος. Αναλυοντας ολα τα παραπανω, θα δουμε αν πραγματικα συμφερει η χρηση αεριου. Πολλοι λαμβανουν υποψη μόνο καποια ή καποιες απο τις παραπανω περιπτωσεις. Όλες μαζι τις σκεφτηκαμε? Η χρήση του θα πρεπει να εχει καποια αξιολογη διαφορα στο τελικο κερδος, διαφορετικα δεν συμφερει, αν αναλογιστειτε οτι θα δεσμευσετε χρηματα σημερα (ειδικα στη σημερινη εποχη) σε ενα κινητο πραγμα που μπορει στο μελλον να κλαπει, να καταστραφει απο συγκρουση, να αντικατασταθει λογω ζημιων ή προσωπικης επιθυμιας και ετσι να μην προλαβει να μου δωσει πισω τουλαχιστον αυτα που του εβαλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 7 Μαρτίου 2011 Author #5 Share 7 Μαρτίου 2011 Πολύ σωστά όλα αυτά, και φυσικά συμφέρει από άποψη, του πόσων χρημάτων χαλάμε για να κινηθούμε (ευρώ/χλμ). Διαβάστε ένα άρθρο από το περιοδικό auto τρίτη. Ποιό είναι το σημαντικό; 1) Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110). 2) Η χημική του σύσταση αποτελείται από δύο υγρονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο. 3) Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 β. C (έναντι 257 β. C της βενζίνης). 4) Δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δε βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. 5) Στο αυτοκίνητο διοχευτεύεται σε συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης. Έχω διαβάσει σε διάφορα φόρουμ αυτοκινήτων που αναλύουν το θέμα και αναφέρουν προβλήματα που ίσως παρουσιαστούν στον κινητήρα και συγκεκριμένα στις βαλβίδες. Αλήθεια; Βλέπουμε ότι η θερμοκρασία ανάφλεξης είναι κατά πολύ μεγαλύτερηαπό τη θερμ. ανάφλεξης της βενζίνης. Γι'αυτό θα δείτε σε πολλά φόρουμ να αναφέρουν ότι υπάρχουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον κινητήρα. Επίσης όταν πρόκειται για το σύστημα 5ης γενιάς (ψεκασμος μίγματος σε υγρή μορφή) το υγρό μίγμα εισέρχεται στον κύλινδρο σε θερμοκρασία πολύ κάτω των 0 βαθμών κελσίου. Βέβαια, ενώ από τη μια ρίχνει κάπως τη θερμοκρασία του κυλίνδρου, από την άλλη ίσως να υπάρχει απότομη μεταβολή της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα. (Συνήθως σε ζεστό μέταλο όταν ρίχνουμε απότομα την θερμοκρασία του δημιουργούνται ρωγμές και παραμορφώσεις). Το 4ης γενιάς ψεκάζει το υγραέριο στην αέρια μορφή του. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα μόνο την αύξηση της θερμοκρασίας. Η θερμοκρασία βέβαια θα είναι μεγαλύτερη (και εδώ αναφέρουν και περισσότερα προβλήματα) και θα είναι μεγαλύτερη σε υψηλές στροφές λειτουργίας. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια όλα τα προβλήματα αλλά η ουσία είναι ότι ο κινητήρας πλέον δεν λειτουργεί στις θερμοκρασίες για τις οποίες έχει κατασκευαστεί. Ακούω όμως και άλλες απόψεις. Όσον αφορά τα οκτάνια βλέπουμε ότι ενώ το υγραέριο έχει όντως περισσότερα οκτάνια, όμως αναφέρεται ότι αποδίδει λιγότερο, ενώ πάλι η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρώς. Αυτό συμβαίνει διότι είναι μεν περισσότερα οκτάνια, αλλά ο όγκος του μίγματος είναι μικρότερος (μικρότερη πυκνότητα μίγματος απ' ότι της βενζίνης). Και εδώ να πούμε ότι ανάλογα και το βαθμό συμπίεσης του κινητήρα έχουμε και την ανάλογη απόδοση. Οπότε ουσιαστικά το ότι έχουμε περισσότερα οκτάνια δεν σημαίνει ότι φθάνουμε την απόδοση της βενζίνης. Βέβαια με το συστημα 5ης γενιας (ψεκασμός με υγρό μίγμα) ελαχιστοποιείται η διαφορά πυκνώτητας με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερη απόδοση και κατανάλωση. Αυτά προς το παρόν ώστε να τα συζητήσουμε και να με διορθώσετε όπου έχω κάνει λάθος. Και φυσικά να ακουστούν όλες οι απόψεις. Άλλωστε πολλοί από εμάς σκεφτόμαστε μια τέτοια λύση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 7 Μαρτίου 2011 Author #6 Share 7 Μαρτίου 2011 το θεμα δεν ειναι αν εμφανιζει φθορα στο αυτοκινητο, αλλα: - ειναι ασφαλες? - συμφερει στο συνολο? - θα ειναι νομιμο, ωστε να μην εχω προβλημα με τροχαια και ΚΤΕΟ? - είμαι διατεθιμένος να αφιερώσω χώρο αποθήκευσης για τη δεξαμενή? Πώς γίνεται να συμφέρει όμως αν σε λίγο καιρό παρουσιαστεί μια βλάβη και ουσιαστικά σου εξανεμίσει το κέρδος από το αέριο; Για την νομιμότητά του δεν τίθεται θέμα (εφόσον γίνεται από μηχανικό ο οποίος μπορεί να εκδόση έκθεση - βεβαίωση για την ασφάλεια του και είναι εξουσιοδοτημένος για την εφαρμογή τέτοιων προιόντων) μιας και το αμάξι περνά από ΚΤΕΟ και αλλάζει και η άδεια κυκλοφορίας. Η διαφορά μεταξύ βενζίνης και υγραερίου δεν είναι σταθερή αλλά σύμφωνα με νόμο και οδηγία της ΕΕ πρέπει η διαφορά τους να είναι στο 40% τουλάχιστον έως το 2018. Μετά άγνωστο. Η εισαγωγή επίσης του αερίου γίνεται (σύμφωνα με μηχανικό, χωρίς όμως να είναι διασταυρωμένο) με 0,09 ευρώ/λίτρο. Η τιμή πώλησης είναι στα 0,80 ευρώ /λίτρο περίπου. Ανάλογα τα χλμ που διανύουμε και ανάλογα την κατανάλωση του αυτοκινήτου μας γίνεται αργά ή γρήγορα η απόσβεση των χρημάτων που δώσαμε. Με μια κατανάλωση 9lt/100χλμ(βενζίνη) η κατανάλωση με υγραέριο θα είναι 10 λίτ/100χλμ. Με τιμές στα σημερινά επίπεδα γλιτώνουμε περίπου 6 ευρώ/100 χλμ. Έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε ακριβώς πότε θα γίνει η απόσβεση. (εφόσον βέβαια οι τιμές της βενζίνης και υγραερίου δεν μεταβάλονται) Στο παράδειγμά μου (με κόστος τοποθέτησης 1500 ευρώ) θα γίνει σε 25.000 χλμ Το δίκτυο διανομής εξελίσεται και μπορούμε να βρούμε σε όλες τις μεγάλες πόλεις βενζινάδικο (αν ψάξουμε μπορούμε να δούμε το δίκτυο διανομής) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisakis 7 Μαρτίου 2011 #7 Share 7 Μαρτίου 2011 3) Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 β. C (έναντι 257 β. C της βενζίνης). Βλέπουμε ότι η θερμοκρασία ανάφλεξης είναι κατά πολύ μεγαλύτερηαπό τη θερμ. ανάφλεξης της βενζίνης. Γι'αυτό θα δείτε σε πολλά φόρουμ να αναφέρουν ότι υπάρχουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον κινητήρα. εδω, με τις λιγες μηχανικες γνωσεις που εχω θα διαφωνησω. Η θερμοκρασια αναφλεξης ειναι μεγλυτερη. Αυτο δεν σημαινει οτι ο κινητηρας δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες ή οτι η βενζινη δεν αναφλεγεται στη θερμοκρασια των 457 βαθμων. Τη θερμοκρασια του κινητηρα την καθοριζει το συστημα ψυξης, οποτε και να εχει την ταση το αεριο να αυξησει την θερμοκρασια του κινητηρα, βαζουμε μεγαλυτερο θερμοστατη ή ψυγειο ή τρομπα ή δεν ξερω γω τι αλλο στο συστημα ψυξης του κινητηρα. Οποτε εγω δεν το θεωρω προβλημα αυτο. Εγω αντιλαμβανομαι τη διαφορα της θερμοκρασιας αναφλεξης στο οτι πρεπει η εκκινηση του κινητηρα να γινει με βενζινη. Στο σημειο αυτο, πηγαζει και ενας αλλος παραγοντας που θα προσθεσω πιο πανω: 7) Ποσα χιλιομετρα διανυω καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο και τι εποχες το χρησιμοποιω? Ή με αλλα λογια, προλαβαινει ο κινητηρας μου να ζεσταθει μεχρι να φτασω στο καθημερινο μου προορισμο? Αν εμεις δουλευουμε το αυτοκινητο χειμωνα μονο (γιατι το καλοκαιρι εχουμε ποδηλατο ή μηχανη) και κανουμε μικρες αποστασεις τοτε δεν θα κανουμε αποσβεση συντομα. Και αυτο γιατι ο κινητηρας δεν θα προλαβαινει να φτασει τη επιθυμητη θερμοκρασια, ωστε να βαλω μπρος την υγραεροκινηση. Αρα παλι βενζινα θα καιω. Μια μικρη αποσταση ειναι τα 5 χιλιομετρα. Φυσικα μπορει να κανω και 1 χιλιομετρο αλλα σε μια ωρα λογω κινησης. τοτε συμφερει, αλλα συμφερει περισσοτερο να το κανω με τα ποδια. Πώς γίνεται να συμφέρει όμως αν σε λίγο καιρό παρουσιαστεί μια βλάβη και ουσιαστικά σου εξανεμίσει το κέρδος από το αέριο; ολα γινονται! εγω δεν μιλησα αν σε λίγο καιρό παρουσιαστεί μια βλάβη. μιλησα για συνολο. δηλαδη μπορει καθε 5000 χιλιομετρα να αλλαζεις μπουζι. ειναι μια ζημια και αυτο γιατι πριν αλλαζες τα μπουζι στα 10000 ή στα 20000 χιλιομετρα. Στο συνολο συμφερει. μπορει ομως στα 5000 χιλιομετρα να αλλαζεις βαλβιδες(λεω εγω τωρα). τοτε δεν συμφερει. Εκτος απο καποιες φθορες ή ζημιες ομως μπορει η υγραεροκινηση να σου εξασφαλιζει και αλλα πλεονεκτηματα πλεον της καταναλωσης. πχ, ισως τα μπουζι να θελουν αλλαγη στα 50000 χιλιομετρα, γιατι το καυσιμο ειναι αεριο και οχι στερεο ή υχρο, αρα δεν εχει καταλοιπα να καθησουν πανω στο μπουζι(λεω εγω παλι). επισης, δινω βαρυτητα σε ποσο χρονο θα κανω αποσβεση. Αν χρειαστουν 5 χρονια, τοτε αστο. Προτιμω να "επενδυσω" τα χρηματα μου καπου αλλου, πχ καυστηρα υγραεριου στο σπιτι ή μονωση στο σπιτι. Φυσικα λαμβανω υπ οψιν και τις δυσκολες ημερες που ζουμε σημερα και ενα τετοιο 'μικρο' κεφαλαιο ειναι απαραιτητο λιγο πολυ σε ολους μας. Τελος σε 5 χρονια δε σου εξασφαλιζει κανεις ποια απο τις δυο καυσιμες υλες θα ειναι φθηνοτερη ή αν πχ τα αυτοκινητα με καυσιμο το νερο ειναι μια πραγματικοτητα και μαλιστα προσιτη σε ολους μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salTasos 7 Μαρτίου 2011 #8 Share 7 Μαρτίου 2011 στο εξωτερικό αυτοκίνητα με υγραέριο και βενζίνη υπάρχουν αρκετές δεκαετίες , με ενα διακοπτη μπορείς να διαλέξεις αν θα δουλεύεις γκάζι η βενζίνη , εκτός απο μεγαλη οικονομία , έχεις και μεγαλη αυτονομία η διαφορά τιμής βενζίνης - υγραερίου θα παραμείνει σταθερή ,όπως φαίνεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 7 Μαρτίου 2011 Author #9 Share 7 Μαρτίου 2011 εδω, με τις λιγες μηχανικες γνωσεις που εχω θα διαφωνησω. Η θερμοκρασια αναφλεξης ειναι μεγλυτερη. Αυτο δεν σημαινει οτι ο κινητηρας δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες ή οτι η βενζινη δεν αναφλεγεται στη θερμοκρασια των 457 βαθμων. Τη θερμοκρασια του κινητηρα την καθοριζει το συστημα ψυξης, οποτε και να εχει την ταση το αεριο να αυξησει την θερμοκρασια του κινητηρα, βαζουμε μεγαλυτερο θερμοστατη ή ψυγειο ή τρομπα ή δεν ξερω γω τι αλλο στο συστημα ψυξης του κινητηρα. Οποτε εγω δεν το θεωρω προβλημα αυτο. Εγω αντιλαμβανομαι τη διαφορα της θερμοκρασιας αναφλεξης στο οτι πρεπει η εκκινηση του κινητηρα να γινει με βενζινη. Στο σημειο αυτο, πηγαζει και ενας αλλος παραγοντας που θα προσθεσω πιο πανω: 7) Ποσα χιλιομετρα διανυω καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο και τι εποχες το χρησιμοποιω? Ή με αλλα λογια, προλαβαινει ο κινητηρας μου να ζεσταθει μεχρι να φτασω στο καθημερινο μου προορισμο? Αν εμεις δουλευουμε το αυτοκινητο χειμωνα μονο (γιατι το καλοκαιρι εχουμε ποδηλατο ή μηχανη) και κανουμε μικρες αποστασεις τοτε δεν θα κανουμε αποσβεση συντομα. Και αυτο γιατι ο κινητηρας δεν θα προλαβαινει να φτασει τη επιθυμητη θερμοκρασια, ωστε να βαλω μπρος την υγραεροκινηση. Αρα παλι βενζινα θα καιω. Μια μικρη αποσταση ειναι τα 5 χιλιομετρα. Φυσικα μπορει να κανω και 1 χιλιομετρο αλλα σε μια ωρα λογω κινησης. τοτε συμφερει, αλλα συμφερει περισσοτερο να το κανω με τα ποδια. ολα γινονται! εγω δεν μιλησα αν σε λίγο καιρό παρουσιαστεί μια βλάβη. μιλησα για συνολο. δηλαδη μπορει καθε 5000 χιλιομετρα να αλλαζεις μπουζι. ειναι μια ζημια και αυτο γιατι πριν αλλαζες τα μπουζι στα 10000 ή στα 20000 χιλιομετρα. Στο συνολο συμφερει. μπορει ομως στα 5000 χιλιομετρα να αλλαζεις βαλβιδες(λεω εγω τωρα). τοτε δεν συμφερει. Εκτος απο καποιες φθορες ή ζημιες ομως μπορει η υγραεροκινηση να σου εξασφαλιζει και αλλα πλεονεκτηματα πλεον της καταναλωσης. πχ, ισως τα μπουζι να θελουν αλλαγη στα 50000 χιλιομετρα, γιατι το καυσιμο ειναι αεριο και οχι στερεο ή υχρο, αρα δεν εχει καταλοιπα να καθησουν πανω στο μπουζι(λεω εγω παλι). επισης, δινω βαρυτητα σε ποσο χρονο θα κανω αποσβεση. Αν χρειαστουν 5 χρονια, τοτε αστο. Προτιμω να "επενδυσω" τα χρηματα μου καπου αλλου, πχ καυστηρα υγραεριου στο σπιτι ή μονωση στο σπιτι. Φυσικα λαμβανω υπ οψιν και τις δυσκολες ημερες που ζουμε σημερα και ενα τετοιο 'μικρο' κεφαλαιο ειναι απαραιτητο λιγο πολυ σε ολους μας. Τελος σε 5 χρονια δε σου εξασφαλιζει κανεις ποια απο τις δυο καυσιμες υλες θα ειναι φθηνοτερη ή αν πχ τα αυτοκινητα με καυσιμο το νερο ειναι μια πραγματικοτητα και μαλιστα προσιτη σε ολους μας. Η εκκίνηση θα πρέπει να γίνει με τη βενζίνη ενώ το σύστημα του υγραερίου ξεκινά μόλις η θερμοκρασία του κινητήρα φθάσει τους 30-40 βαθμούς κελσίου. Αυτό συμβαίνει περίπου διανύοντας 1,5 χλμ με σύστημα 4ης γενιάς ενώ στο 5ης (μπορεί να χρειάζεται μικρότερη θερμοκρασία) συμβαίνει περίπου στο 0,5 χλμ. Όσο για την συντήρηση, παρόλο που αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν κατάλειπα καύσης στον κινητήρα, και το λάδι είναι πιο καθαρό δεν αναφέρουν κάτι επίσημο, οπότε δεν γνωρίζω τι γίνεται. Όσο για την θερμοκρασία καύσης και τα υπόλοιπαπου λες δεν το γνωρίζω, όσα ανέφερα ήταν από διάβασμα. Μακάρι να ισχύουν. Περμένουμε και άλλους μήπως το γνωρίζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος