Jump to content

Ερωτηση για γαριδες

Recommended Posts

Λοιπον ενυδρειο 110 λιτρα με 8 αρλεκινους,2 οτοκυκλους και 5 red cherry(η μια ειναι ετοιμη να γεννησει)Η ερωτηση μου ειναι τι αλλο ευκολο ειδος γαριδας θα μπορουσα να βαλω εκτως απο amano?Να πω οτι θα μπει και ενα ζευγαρι dwarf gourami ακομα.Πειμενω τις προτασεις σας! :)

Ευχαριστω!

rastafarian έγραψε:

Λοιπον ενυδρειο 110 λιτρα με 8 αρλεκινους,2 οτοκυκλους και 5 red cherry(η μια ειναι ετοιμη να γεννησει)Η ερωτηση μου ειναι τι αλλο ευκολο ειδος γαριδας θα μπορουσα να βαλω εκτως απο amano?Να πω οτι θα μπει και ενα ζευγαρι dwarf gourami ακομα.Πειμενω τις προτασεις σας! :)

Ευχαριστω!

Καλησπέρα φίλε!!!

Γιά άμεση απάντηση δεν ξέρω τι να σου προτείνω γιατί είμαι άσχετος.

Σάν νέος όμως στην παρέα σας ξεψάχνισα χθές βράδυ τα θέματα και πέτυχα κάτι που μου άρεσε πάρα πολυ!

Ρίξε αν θές κι εσύ μια ματιά στο e-bay για το είδος των triassic πατώντας

"TRIASSIC TRIOPS LONGICAUDATUS EGGS"

Ελπίζω να σου αρέσουν όσο και σ'έμενα!!

Ριξε μια ματιά στον πίνακα υβριδισμού:

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=42008

Γενικά μπορείς να βάλεις είδη του γένους caridina. :)

Astra έγραψε:

Ριξε μια ματιά στον πίνακα υβριδισμού:

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=42008

Γενικά μπορείς να βάλεις είδη του γένους caridina. :)

Astra εχω την εντιπωση οτι αυτες που υβριδιζουν με τις red cherry ειναι και οι ευκολες γαριδες..Απο τις αλλες ποιες ειναι ευκολες για να βαλω?

Γενικά οι caridina ειναι πιο απαιτητικές απο τις άλλες :) Ειναι πιο ευαίσθητες και αναπαράγονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς.

Αν θες ένα εύκολο είδος, καλύτερα να πας σε κάποιο είδος που δεν αναπαράγεται στο γλυκό (πχ αμάνο αλλά αφού δεν τις θες τοτε σου προτείνω orange shrimp). Το να βάλεις ένα είδος που θα υβριδίσει με τις cherry καλύτερα να το αποφύγεις.

Astra έγραψε:

Γενικά οι caridina ειναι πιο απαιτητικές απο τις άλλες :) Ειναι πιο ευαίσθητες και αναπαράγονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς.