dsidir 10 Φεβρουαρίου 2011 Author #51 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 (edited) σωστά, τα στοιχεία τα έχει το κατάστημα.... Έγινε επεξεργασία 10 Φεβρουαρίου 2011 - dsidir Link to comment Share on other sites More sharing options...
SW1IXC 10 Φεβρουαρίου 2011 #52 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να το βάλω σε καραντίνα και να κάνω ενέσεις με ξύδι. Αν έχω πρόβλημα μου είπαν να τους ξαναπάρω. Klein mein froilein. Το κοράλι χαρίστηκε σε φίλο που θέλει να ασχοληθεί και να το "γιατρέψει". Με εκνεύρησε το γεγονός ότι ο υπεύθυνος μου είπε " και τι θέλετε τώρα, γιατί με πήρατε τηλέφωνο ?" Δε περίμενα να ακούσω κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος απο μας τα κοροϊδα. Και ναι Κύριοι είμαστε κοροϊδα με Κ κεφαλαίο. Εκτός του οτι μιας πιάνουν κανονικά τα οπίσθια αναφορικά με τις τιμές και το λέω γιατί έχω δει απο μαγαζί τιμοκατάλογο χοντρικής και έφριξα μόλις διαπίστωσα κέρδος 200% επάνω, δεν μπόρεσα να καταλάβω ποτέ αυτή την σχέση μεταξύ φόρουμς τόσο του παρόντος όσο και των άλλων που υπάρχουν με τα καταστήματα. Η μόνη τους συμμετοχή είναι κάθε τόσο να βγάζουν ανακοίνωση με νέες εισαγωγές και προσφορές και τέλος. Άντε και σε καμμιά εκδήλωση κοπή πίτας πχ να συμμετέχουν ως Δωροθέτες. Και μη μου πείτε τώρα ότι και πως θα ξέρουμε ότι ήρθε νέα εισαγωγή κλπ γιατί όλα τα καταστήματα έχουν τις δικιές τους ιστοσελίδες και τα δικά τους ενημερωτικά δελτία. Αν τώρα φερόντουσαν ως σαν Επαγγελματίες που λέει και ο Βασίλης (ρε καψερέ που ζείς) το χω πει και παλιότερα ότι θα έπρεπε να συμμετάσχουν ενεργά δίνωντας συμβουλές - πληροφορίες στους χομπίστες - πελάτες τους. Αλλά είναι ωραία να έχεις κάνει μια συμφωνία με αυτόν που διαχειρίζεται ένα χώρο που είναι τίγκα σε υποψήφιους πελάτες. Μόνο που απο αυτή την συμφωνία ο πελάτης δε κερδίζει σχεδόν τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geosid 10 Φεβρουαρίου 2011 #53 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να το βάλω σε καραντίνα και να κάνω ενέσεις με ξύδι. Αν έχω πρόβλημα μου είπαν να τους ξαναπάρω. Klein mein froilein. Το κοράλι χαρίστηκε σε φίλο που θέλει να ασχοληθεί και να το "γιατρέψει". Με εκνεύρησε το γεγονός ότι ο υπεύθυνος μου είπε " και τι θέλετε τώρα, γιατί με πήρατε τηλέφωνο ?" Ατακα τρελλη Σου ζητησε και συγνωμη για την αναστατωση ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geosid 10 Φεβρουαρίου 2011 #54 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Δε περίμενα να ακούσω κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος απο μας τα κοροϊδα. Και ναι Κύριοι είμαστε κοροϊδα με Κ κεφαλαίο. Εκτός του οτι μιας πιάνουν κανονικά τα οπίσθια αναφορικά με τις τιμές και το λέω γιατί έχω δει απο μαγαζί τιμοκατάλογο χοντρικής και έφριξα μόλις διαπίστωσα κέρδος 200% επάνω, δεν μπόρεσα να καταλάβω ποτέ αυτή την σχέση μεταξύ φόρουμς τόσο του παρόντος όσο και των άλλων που υπάρχουν με τα καταστήματα. Η μόνη τους συμμετοχή είναι κάθε τόσο να βγάζουν ανακοίνωση με νέες εισαγωγές και προσφορές και τέλος. Άντε και σε καμμιά εκδήλωση κοπή πίτας πχ να συμμετέχουν ως Δωροθέτες. Και μη μου πείτε τώρα ότι και πως θα ξέρουμε ότι ήρθε νέα εισαγωγή κλπ γιατί όλα τα καταστήματα έχουν τις δικιές τους ιστοσελίδες και τα δικά τους ενημερωτικά δελτία. Αν τώρα φερόντουσαν ως σαν Επαγγελματίες που λέει και ο Βασίλης (ρε καψερέ που ζείς) το χω πει και παλιότερα ότι θα έπρεπε να συμμετάσχουν ενεργά δίνωντας συμβουλές - πληροφορίες στους χομπίστες - πελάτες τους. Αλλά είναι ωραία να έχεις κάνει μια συμφωνία με αυτόν που διαχειρίζεται ένα χώρο που είναι τίγκα σε υποψήφιους πελάτες. Μόνο που απο αυτή την συμφωνία ο πελάτης δε κερδίζει σχεδόν τίποτα. Σε ολα συμφωνω αλλα για το σημειωμενο εχω τις επφυλαξεις μου και θελω να πιστευω πως δεν εχει γινει κατι τετοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRILO 10 Φεβρουαρίου 2011 #55 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Καλημερα και απο μενα Βλεπω πολυ μεγαλο ενδιαφερον απο χομπιστες για διαφορα προβληματα που εχουν απο τα μαγαζια αλλα δεν βλεπω καμια απαντηση απο τα μαγαζια προς τους χομπιστες. Γιατι αραγε? Προτεινω να κανουμε δημοψηφισμα για αν πρεπει το φορουμ να κλειδωνει το καθε μαγαζι μεχρι να μας απαντα στις ερωτησεις μας. Λεγοντας "κλειδωνει" εννοω να μην μπορει να κανει ενημερωση για καινουργια εισαγωγη κοραλιων - ψαριων. Συμφωνειτε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzapal 10 Φεβρουαρίου 2011 #56 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Καλημερα και απο μενα Βλεπω πολυ μεγαλο ενδιαφερον απο χομπιστες για διαφορα προβληματα που εχουν απο τα μαγαζια αλλα δεν βλεπω καμια απαντηση απο τα μαγαζια προς τους χομπιστες. Γιατι αραγε? Προτεινω να κανουμε δημοψηφισμα για αν πρεπει το φορουμ να κλειδωνει το καθε μαγαζι μεχρι να μας απαντα στις ερωτησεις μας. Λεγοντας "κλειδωνει" εννοω να μην μπορει να κανει ενημερωση για καινουργια εισαγωγη κοραλιων - ψαριων. Συμφωνειτε? +1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill28 10 Φεβρουαρίου 2011 #57 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 (edited) Δεν θα περνουμε μονο εμεις προειδοποιησεις. Έγινε επεξεργασία 10 Φεβρουαρίου 2011 - bill28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 10 Φεβρουαρίου 2011 #58 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Για να μην παίρνει κανείς ειδοποιήσεις λοιπόν, το θέμα κλειδώνει και συνεχίζετε εκεί που έπρεπε να βρίσκετε από την αρχή του καθώς δεν προσφέρει τίποτα στην κατηγορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts