ΚΩΣΤΗΣ 9 Φεβρουαρίου 2011 #26 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Κωστη εχουν γινει θεματα σε κατηγοριες καταστηματων , εχουν μπει μεσα οι υπευθυνοι στο θεμα και δεν μπηκαν στο κοπο να απαντησουν , οποτε κατα τη γνωμη μου καλο ειναι το κραξιμο , εαν εχουν καποια αντιρηση το φορουμ ειναι δημοκρατικο και μπορουν να απαντησουν Έτσι όπως τα λες είναι Γιώργο. Γράψτε ότι θέλετε (κόσμια) σε όποιο κατάστημα θέλετε και αν δεν δώσουν επαρκείς απαντήσεις κακό δικό τους. Βλέπουμε και κρίνουμε κι εμείς ποιους θα εμπιστευόμαστε. Παραπάνω όμως συμφώνησες σε αυτο που το θεωρώ λίγο άδικο. και εμεις να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ να ονοματίσουμε καταστήματα επαγγελματίες......ντροπή μας..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #27 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 (edited) Λοιπόν , επειδή έχω λάβει πολλά p.m. και μου είναι δύσκολο να εξηγήσω , κτλ τι έγινε σε όλους, το αναφέρω εδώ. Η παραγγελία περιελάμβανε 6 κοράλια και ένα tang. Το ψαράκι φαίνεται άριστότατο και σε καλό μέγεθος. Τα κοράλια άλλα πολύ καλά άλλα μέτρια. Το συγκεκριμένο με την aptaisia φαινόνταν καλό και αρκετά πληθωρικό. Χωρίς να θέλω να κρύψω τίποτα ή να δικαιολογήσω κάτι, για εμένα μεγάλο ρόλο θα παίξει η αντίδραση του καταστήματος δεδομένου ότι έχω ξαναψωνίσει και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω τι τακτική ακολουθούν αλλά πιστεύω ότι θα το μάθω αύριο και θα ενημερώσω. Θεωρώ επίσης ότι είναι σωστό να αναφέρω και το όνομα του καταστήματος και φυσικά αύριο και την αντιμετώπιση του θέματος. Δεν ξέρω όμως αν είναι σωστό να το αναφέρω τώρα ή αύριο μαζί με αυτά που θα μου πούνε.... Το αναφέρω λοιπόν τώρα για να είναι προσεκτικοι οι υποψήφιοι αγοραστές που έστω θα πάνε και αύριο πριν γράψω αντιμετώπιση του θέματος. WATERINN Έγινε επεξεργασία 9 Φεβρουαρίου 2011 - dsidir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geosid 9 Φεβρουαρίου 2011 #28 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 (edited) Κωστη εαν πω την αποψη μου για μερικα θεματα κινδυνευω να 100αρισω Λεω μονο το παρακατω και δεν θελω να ερθω σε κοντρα με κανεναν γιατι οπως ειπα ποιο πανω ειναι (λεπτη ) η θεση μου Απο τη στιγμη που υπαρχουν αρκετα παραδειγματα- παραπονα για καποιο συγκεκριμενο μαγαζι και ο υπευθυνος του καταστηματος δεν εχει το σθενος να απαντησει εστω στο 1/10 απο αυτα που του καταλογιζουν , ποιος ο λογος να εχει θεση μεσα στο φορουμ ? Τι να το κανω να υπαρχουν 100 παραπονα και να βαζω μια προσφορα για να ''κλεινουν'' στοματα ? εdit: μιας και μπηκε και το ονομα του καταστηματος , μπορει να μεταφερθει το θεμα στη κατηγορια του για να δουμε την επισημη απαντηση απο τους υπευθυνους ( εαν δωσουν καποια ) Έγινε επεξεργασία 9 Φεβρουαρίου 2011 - Geosid Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 9 Φεβρουαρίου 2011 #29 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Ο κόσμος πλέον έχει ξυπνήσει Γιώργο και δεν πάει στα τυφλά. Αυτά τα παράπονα που λες αν δεν έχουν ανταπόκριση και ένα ενδιαφέρον από το κατάστημα, έχουν συνέπειες.. Εγώ τα καταστήματα τα θέλω όλα εδώ για να μπορούμε να τους τα λέμε και τα στραβά και τα καλά. Φίλε dsidir το θέμα θα μεταφερθεί στην κατηγορία του καταστήματος, όπου θα εκφράσεις εκεί ότι θέλεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #30 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 ok. Κανένα πρόβλημα. Προς το παρών δεν έχω να πω κάτι άλλο. Όπως προ-είπα αφού μιλήσω τηλεφωνικά θα αναφέρω την συζήτηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geosid 9 Φεβρουαρίου 2011 #31 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Ο κόσμος πλέον έχει ξυπνήσει Γιώργο και δεν πάει στα τυφλά. Αυτά τα παράπονα που λες αν δεν έχουν ανταπόκριση και ένα ενδιαφέρον από το κατάστημα, έχουν συνέπειες.. Εγώ τα καταστήματα τα θέλω όλα εδώ για να μπορούμε να τους τα λέμε και τα στραβά και τα καλά. Φίλε dsidir το θέμα θα μεταφερθεί στην κατηγορία του καταστήματος, όπου θα εκφράσεις εκεί ότι θέλεις. το προβλημα ειναι οτι εμεις τα λεμε αλλα υπευθυνοι απαντανε μονο στα καλα στα κακα δεν απαντανε και αυτο φαινεται σαν να σου λενε καταμουτρα οτι εγω κυριε τα λεφτακια μου τα πηρα απο εκει και περα ειναι δικο σου προβλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 9 Φεβρουαρίου 2011 #32 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Ωραία οπότε αν πρόκειται να γίνει μια γενική κουβέντα τώρα χωρίς συγκεκριμένες αναφορές μπορεί να συνεχιστεί εδώ κι εσύ ανοίγεις εκεί αύριο ότι θέμα θες. Αν όμως πρόκειται να γίνει συζήτηση για το συγκεκριμένο κατάστημα, το θέμα θα μεταφερθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #33 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 το προβλημα ειναι οτι εμεις τα λεμε αλλα υπευθυνοι απαντανε μονο στα καλα στα κακα δεν απαντανε και αυτο φαινεται σαν να σου λενε καταμουτρα οτι εγω κυριε τα λεφτακια μου τα πηρα απο εκει και περα ειναι δικο σου προβλημα αύριο τα νεότερα και ζουμερά, αν και θέλω να είμαι θετικός γιατί μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα με το συγκεριμένο κατάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 9 Φεβρουαρίου 2011 #34 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 το προβλημα ειναι οτι εμεις τα λεμε αλλα υπευθυνοι απαντανε μονο στα καλα στα κακα δεν απαντανε και αυτο φαινεται σαν να σου λενε καταμουτρα οτι εγω κυριε τα λεφτακια μου τα πηρα απο εκει και περα ειναι δικο σου προβλημα Το θέμα είναι ότι έχοντας παρουσία στο φόρουμ, βλέπεις συμπεριφορές και κρίνεις. Εσύ αποφασίζεις που θα δώσεις τα χρήματα σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagouras 9 Φεβρουαρίου 2011 #35 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Φίλε dsidir τσέκαρε τα κοράλλια σου και για πλανάρια (flatworms)! Μακάρι βέβαια να είσαι τυχερός.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill28 9 Φεβρουαρίου 2011 #36 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Μιας και ανοιχτηκε το θεμα αυτο ας απαντησουν και σε αυτο το θεμα που κλειδωθηκε. http://www.aquazone.gr/forums/index.php?sh...c=55304&hl= Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #37 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Φίλε dsidir τσέκαρε τα κοράλλια σου και για πλανάρια (flatworms)! Μακάρι βέβαια να είσαι τυχερός.... Κοίταξα αλλά δεν βρήκα κάτι. ίσως βέβαια το ματι μου δεν είναι και τόσο έμπειρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 9 Φεβρουαρίου 2011 #38 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Πρώτη μου απορία διαβάζοντας το θέμα είναι που είστε οι περισσότεροι που γράφεται εδώ πέρα όταν ανοίγονται αξιόλογα θέματα και όχι θέματα παρεξηγήσεων. Δεύτερη ερώτηση που θέλω να κάνω είναι πόσοι από εσάς θα πληρώνατε 50€+ για ένα με δύο polyps από ζωάνθους? Τρίτη μου ερώτηση είναι τι περιμένετε να ακούσετε από ένα μαγαζί όταν διαβάσει ένα τέτοιο θέμα. Τέταρτη μου ερώτηση είναι γιατί πρέπει να την πατάμε και μετά να μαθαίνουμε,αφού υπάρχουν πολλές πληροφορίες και αρκετά πρόθημα άτομα στα φόρουμ για να βοηθήσουν. Μπορώ να κάνω πολλές ερωτήσεις και φυσικά δεν τα βάζω με κανέναν από εσάς μιας και οι περισσότεροι την άποψη μου για τα μαγαζιά την ξέρετε.Όσοι δεν την ξέρετε με λίγα λόγια θα σας πω ότι έχω αποτραβηχτεί από το Hobby που τόσα αγαπάω και ασχολούμαι εξαιτίας τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #39 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 (edited) Τολμώ να απαντήσω στην τρίτη ερώτηση σου : Πιστεύω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία και ενδιαφέρον , το τι θα απαντήσει το κατάστημα , είτε διαβάσει είτε όχι το συγκεκριμένο post. Δίοτι έστω και τηλεφωνικά θα απαντήσει..... Όσον αφορά την τετάρτη ερώτηση θα συμφωνήσω μαζί σου..... όμως γιατί δεν έχει γίνει μια λίστα με περιστατικά που έχουν σημειωθεί και σε ποια καταστήματα? Συγκεκριμένα να πω ότι ένα σχετικό θέμα που διάβαζα την προηγούμενη εμβδομάδα .... κλειδώθηκε χωρίς να πει κανείς τελικά ποια είναι τα καταστήματα με πιθανό πρόβλημα, παρόλο που πολλοί γνωρίζαν. Έγινε επεξεργασία 9 Φεβρουαρίου 2011 - dsidir Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 9 Φεβρουαρίου 2011 #40 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Τολμώ να απαντήσω στην τρίτη ερώτηση σου : Πιστεύω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία και ενδιαφέρον , το τι θα απαντήσει το κατάστημα , είτε διαβάσει είτε όχι το συγκεκριμένο post. Δίοτι έστω και τηλεφωνικά θα απαντήσει..... Όσον αφορά την τετάρτη ερώτηση θα συμφωνήσω μαζί σου..... όμως γιατί δεν έχει γίνει μια λίστα με περιστατικά που έχουν σημειωθεί και σε ποια καταστήματα? Συγκεκριμένα να πω ότι ένα σχετικό θέμα που διάβαζα την προηγούμενη εμβδομάδα .... κλειδώθηκε χωρίς να πει κανείς τελικά ποια είναι τα καταστήματα με πιθανό πρόβλημα, παρόλο που πολλοί γνωρίζαν. Και σε ξανά ρωτάω γιατί έχει μεγάλη σημασία? Έχεις καταλάβει ότι εσύ και εγώ καθορίζουμε την ποιότητα? Οι ερωτήσεις που έκανα επάνω(εκτός από την πρώτη)έχουν άμεση συσχέτιση.Σε ρώτησα μπορείς εσύ και εγώ να στηρίξουμε ένα μαγαζί που να έχει το πολύποδα 50€? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill28 9 Φεβρουαρίου 2011 #41 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Ορεστη δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα δεν ειδα και καταστημα να λεει θα το πληρωσεις φτηνα αλλα θα παρεις κοραλι με πλαναρια,απταισια κτλ κτλ. Για εμενα δεν στεκει το παραδειγμα σου. Ο επαγγελματιας ειναι επαγγελματιας και ΟΦΕΙΛΕΙ να κανει σωστα την δουλεια του απεναντι στο πελατη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 9 Φεβρουαρίου 2011 Author #42 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Και σε ξανά ρωτάω γιατί έχει μεγάλη σημασία? Έχεις καταλάβει ότι εσύ και εγώ καθορίζουμε την ποιότητα? Οι ερωτήσεις που έκανα επάνω(εκτός από την πρώτη)έχουν άμεση συσχέτιση.Σε ρώτησα μπορείς εσύ και εγώ να στηρίξουμε ένα μαγαζί που να έχει το πολύποδα 50€? Φίλε μου όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Αν η αγορά καθορίσει αυτήν την τιμή που αναφέρεις και εσύ το θέλεις θα το πάρεις και 100 ευρώ να έχει. Το θεμα ποιότητα είναι εξίσου σημαντικό, όμως εξ' αποστάσεως δεν μπορείς να έχει αποψη γι' αυτό, απλά ψωνίζεις και αν σου στέλνουν καλό πράγμα ξαναψωνίζεις αλλιώς άντε γεια σας. Αυτό ισχύει παντού, ο σωστός επαγγελματίας αμοίβεται κρατώντας τον πελάτη γιατί θα ψωνίσει και θα ξαναψωνίσει. Φυσικά όπως είπα έχω ξαναψωνίσει και δεν είχα πρόβλημα. Γι' αυτό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια καλή ευκαιρία να δεις και την συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό του καταστήματος. Δεν περιμένω και κάτι φοβερό να σου πω (η αντικατάσταση φυσικά είναι το λιγότερο), , αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η εξυπηρέτηση και ο σεβασμός προς τον πελάτη. Θέλω να πιστεύω ότι έγινε τυχαία, εφόσον δεν έχει αναφέρει κανείς περιστατικό από το κατάστημα. Είδωμεν..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 9 Φεβρουαρίου 2011 #43 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Ορεστη δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα δεν ειδα και καταστημα να λεει θα το πληρωσεις φτηνα αλλα θα παρεις κοραλι με πλαναρια,απταισια κτλ κτλ. Για εμενα δεν στεκει το παραδειγμα σου. Ο επαγγελματιας ειναι επαγγελματιας και ΟΦΕΙΛΕΙ να κανει σωστα την δουλεια του απεναντι στο πελατη. Δεν συμφωνούμε bill. Επαγγελματίας είσαι και εσύ που κάνεις γυψοσανίδες επαγγελματίας όμως είναι και κάποιους που κάνει όχι τόσο καλά όσο εσύ.Για να τον κρίνεις ως καλό ή κακό πρέπει να έχεις και τα ανάλογα εφόδια. Τώρα αν θες να μιλήσω για εφόδια θα σου πω ότι ένα θέμα με άλγες(άλγες που μπορεί να κουβάλει το φραγκάκι του φίλου) που έχει ανοιχτεί εδώ και 6 μήνες έχει διαβαστεί 180φορές και το θέμα αυτό που ανοίχτηκε πριν 3 ώρες έχει διαβαστεί 400 φορές. Άμα κάποια στιγμή οι αριθμοί(αριθμοί=νοοτροπία) αντιστραφούν, τότε ίσως κάποια στιγμή τα μαγαζία σου δώσουν και παραπάνω σημασία. Καλό βράδυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebruno 9 Φεβρουαρίου 2011 #44 Share 9 Φεβρουαρίου 2011 Δεν ξέρω αν πρέπει να πάρω θέση για το αν φταίει το κατάστημα ή όχι για την απταίσια.Είναι ένας οργανισμός που δυσκολα μπορείς να τον αφαιρέσεις ακόμα και αν βάλεις τα κοράλια σε καραντίνα.Ωστόσο για οργανισμούς που μπορούν να αφαιρεθούν με ντιπάρισμα θεωρώ πως τα σοβαρά μαγαζιά πρέπει να το εφαρμόζουν.Το να αγοράσεις καραντινιασμένα κοράλια και ψάρια σίγουρα αυξάνει το κόστος και σε τέτοιες δυσκολες εποχές οι προσφορές μας κάνουν να τσιμπάμε εύκολα. Τώρα αν θες να μιλήσω για εφόδια θα σου πω ότι ένα θέμα με άλγες(άλγες που μπορεί να κουβάλει το φραγκάκι του φίλου) που έχει ανοιχτεί εδώ και 6 μήνες έχει διαβαστεί 180φορές και το θέμα αυτό που ανοίχτηκε πριν 3 ώρες έχει διαβαστεί 400 φορές.Άμα κάποια στιγμή οι αριθμοί(αριθμοί=νοοτροπία) αντιστραφούν, τότε ίσως κάποια στιγμή τα μαγαζία σου δώσουν και παραπάνω σημασία. Σ΄αυτές τις γραμμές πιστεύω και γω οτι βρισκεται το ζουμί της υπόθεσης.Οσο πιο συνειδητοποιημένοι γίνουμε εμείς τόσο πιο πολύ θα αλλάζουν τα μαγαζιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geosid 10 Φεβρουαρίου 2011 #45 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 (edited) Πρώτη μου απορία διαβάζοντας το θέμα είναι που είστε οι περισσότεροι που γράφεται εδώ πέρα όταν ανοίγονται αξιόλογα θέματα και όχι θέματα παρεξηγήσεων. Για καποιον ενα θεμα ειναι αξιο προσοχης και αλλο οχι , αυτο που για σενα ειναι αξιολογο για μενα μπορει να ειναι αδιαφορο Δεύτερη ερώτηση που θέλω να κάνω είναι πόσοι από εσάς θα πληρώνατε 50€+ για ένα με δύο polyps από ζωάνθους? Εγω παντως οχι Τρίτη μου ερώτηση είναι τι περιμένετε να ακούσετε από ένα μαγαζί όταν διαβάσει ένα τέτοιο θέμα. Ενα τυπικο συγνωμη καναμε λαθος θα ηταν αρκετο Τέταρτη μου ερώτηση είναι γιατί πρέπει να την πατάμε και μετά να μαθαίνουμε,αφού υπάρχουν πολλές πληροφορίες και αρκετά πρόθημα άτομα στα φόρουμ για να βοηθήσουν. Γιατι δεν μπορει καποιος να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα για καποιο καταστημα , εσυ μπορει να εχεις να πεις τα καλυτερα για καποιο καταστημα , εγω για το ιδιο καταστημα μπορει να εχω να πω τα χειροτερα , ειναι να το χει η τυχη σου Μπορώ να κάνω πολλές ερωτήσεις και φυσικά δεν τα βάζω με κανέναν από εσάς μιας και οι περισσότεροι την άποψη μου για τα μαγαζιά την ξέρετε.Όσοι δεν την ξέρετε με λίγα λόγια θα σας πω ότι έχω αποτραβηχτεί από το Hobby που τόσα αγαπάω και ασχολούμαι εξαιτίας τους. Έγινε επεξεργασία 10 Φεβρουαρίου 2011 - Geosid Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 10 Φεβρουαρίου 2011 Author #46 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να το βάλω σε καραντίνα και να κάνω ενέσεις με ξύδι. Αν έχω πρόβλημα μου είπαν να τους ξαναπάρω. Klein mein froilein. Το κοράλι χαρίστηκε σε φίλο που θέλει να ασχοληθεί και να το "γιατρέψει". Με εκνεύρησε το γεγονός ότι ο υπεύθυνος μου είπε " και τι θέλετε τώρα, γιατί με πήρατε τηλέφωνο ?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill28 10 Φεβρουαρίου 2011 #47 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν να το βάλω σε καραντίνα και να κάνω ενέσεις με ξύδι. Αν έχω πρόβλημα μου είπαν να τους ξαναπάρω. Klein mein froilein. Το κοράλι χαρίστηκε σε φίλο που θέλει να ασχοληθεί και να το "γιατρέψει". Με εκνεύρησε το γεγονός ότι ο υπεύθυνος μου είπε " και τι θέλετε τώρα, γιατί με πήρατε τηλέφωνο ?" Ωστε ετσι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsidir 10 Φεβρουαρίου 2011 Author #48 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Άνοιξα επίισης θέμα στην κατηγορία του καταστήματος, απλά και μόνο για ενημέρωση, δεν έχω καμία άλλη απαίτηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrig 10 Φεβρουαρίου 2011 #49 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 ναι παρε τηλ και αν σου βρουν λυση ολα οκ.... τι να πω ρε παιδια εδω ο κοσμος χανετε και εμεις να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ να ονοματίσουμε καταστήματα επαγγελματίες......ντροπή μας.....εγω προσωπικά το εχω ξαναπει ΕΚΤΟΣ απο τα απραιτητα για την συντηρηση δεν ξανααγοραζω ζωντανά διότι πολλοί ξεστησανε ΧΡΟΝΙΑ reef απο μ......ς επαγγελματιών καταστηματαρχών... Πόσες φορές πρέπει να πούμε ότι δεν απαγορεύεται να ονοματίζεται και να καταγγέλλεται καταστήματα ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ και να μην κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία ενός ψευδώνυμου. Βλέπω ότι εδώ http://www.aquazone.gr/forums/index.php?s=...st&p=509477 ανοίχτηκε πάλι θέμα χωρίς τα στοιχεία του καταγγέλλοντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill28 10 Φεβρουαρίου 2011 #50 Share 10 Φεβρουαρίου 2011 Τα στοιχεια του φιλου τα εχει το ιδιο το καταστημα. Δεν χρειαζεται να βαλει προσωπικα στοιχεια εδω. Οπως και τα δικα μου και πολλων αλλων που εχουμε κανει καταθεσεις ελαχιστων εως χιλιαδων ευρω στο ταμειο του εν λογο καταστηματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts