spyros-DH 21 Ιανουαρίου 2011 #1 Share 21 Ιανουαρίου 2011 (edited) σκεφτομαστε να βαλουμε υγραεριο στο αυτοκινηο μας γιατι λογο του spor που κανω (downhill) συχνα κανω μεγαλλες αποστασεις με αυτοκηνητο για να παω σε διαφρους αγωνες που ειναι εκτος αττικης και απο οτι βλεπω το υγραεριο συμφερει αρκετα! απλα αν ξερει κανεις μερικες πληροφοριες να πει γιατι απο εχω διαβαει μεχρι τωρα στο ελλαντα κοστιζει γυρω στα 1500 η μετατροπη αλλα στην βουλγαρια _-500-_ αλλα υπαρχει περιπτωσει να μην γινετε να περαστει κτεο μετα ξερει κανει τιποτα επι του θεματος? Έγινε επεξεργασία 21 Ιανουαρίου 2011 - spyros-DH Link to comment Share on other sites More sharing options...
pozeras13 21 Ιανουαρίου 2011 #2 Share 21 Ιανουαρίου 2011 ξερω επειδη εβαλε ενας γνωστος μου οτι δεν γινεται να το βαλεις σε ολα τα αυτοκινητα. αυτο στο λεει και ο μηχανικος και αν βαλεις πληρωνεις τα μισα σε καυσιμα και παει και καλυτερα το αμαξι. τουλαχιστον αυτο που ειχε ο γνωστος μου. πρεπει ομως να προσεξεις που θα το φτιαξεις, να εχει αδεια και πιστωποιηση γιατι κυκλοφορουν πολυ κομπογιανητες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zorba_The_Freak 21 Ιανουαρίου 2011 #3 Share 21 Ιανουαρίου 2011 Ηδη ετοιμαζονται να αυξησουν τον ειδικο φορο στο υγραεριο γιατι το κρατος, λεει, εχει αρχισει και χανει σηματικα εσοδα απο αυτους που μετατρεπουν τα αυτοκινητα τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GXSARA 21 Ιανουαρίου 2011 #4 Share 21 Ιανουαρίου 2011 συμφερει,ετσι οπως παει η βενζινη . αμα το δηλωσεις περναει κτεο.αλλα το κτεο ειναι το λιγοτερο.τα παντα γινονται και σε λιγο καιρο θα αρχισω και εγω σεμηναρια για υγραεριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papas35 21 Ιανουαρίου 2011 #5 Share 21 Ιανουαρίου 2011 Μπες και τσέκαρε εδώ Ο τύπος έστησε το συνεργείο στο δρόμο μου και είναι το μόνο συνεργείο που δουλεύει με τέτοια ένταση στο Ν.Κόσμο! Γίνεται χαμός και κυρίως από αυτοκίνητα πολυτελείας. Μέχρι και "κακομοίρηδες" με cayenne έχει πελάτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pozeras13 21 Ιανουαρίου 2011 #6 Share 21 Ιανουαρίου 2011 Μέχρι και "κακομοίρηδες" με cayenne έχει πελάτες. κυριως αυτοι μπορουν να κανουν ανετα τη μετατροπη αφου το αμαξι τους το <<αντεχει>> που λεμε. και αυτος ο φιλος μου μερσεντες κομπρεσορ 2λιτρη εχει. στη γυναικα ενα σεατ 1.2 περιπου κυβικα δεν γινοταν... αλλα δεν ειχε προβλημα με το κτεο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros-DH 21 Ιανουαρίου 2011 Author #7 Share 21 Ιανουαρίου 2011 αμαν λετε το daihatsu grand move να μην το σηκωνει το υγραεριο ? αλλα εκτος απο αυτο ειναι και το οτι αυτος στον ν. κοσμο αλλα και σε ολο το ελλαντα το ενουχ 1400++ και στην βουλγαρια 500 θα ρωτισω τον αντιπρωσωπω αλλα πανως ενα ειναι το θεμα το υγραεριο συμφερει τρελα! .. καπου διαβασα οτι αν ενα ΙΧ καταναλωνει 13λιτρα(ΒΕΝΖΙΝΗ) στα 100 χλμ με υδρογονακι στα 20.000 εχεις κερδος 1.700 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος