Aiolos 10 Δεκεμβρίου 2010 #1 Share 10 Δεκεμβρίου 2010 Μια φορά κ έναν καιρό….. ...πριν πολλά -πολλά χρόνια είχα αγοράσει ένα εκτυπωτή της Hewlett-Packard. Κάποτε ήρθε η στιγμή να αποκτήσω κάποιον άλλον και αυτόν που είχα τον χάρισα, που παρόλο την χρήση των τόσων χρόνων δούλευε μια χαρά. Τα χρόνια πέρασαν και είχα αλλάξει 2-3 εκτυπωτές (λόγω επαγγέλματος). Κάποια μέρα λαμβάνω ένα δέμα περίπου στα 30 εκατοστά και αρκετά βαρύ, από την Hewlett-Packard. Μέσα υπήρχε ένα εξάρτημα (πολύ προσεγμένης κατασκευής) το οποίο μπορούσε να τοποθετηθεί στον κύλινδρο του εκτυπωτή, και συνοδευόταν από την εξής επιστολή: Αγαπητέ πελάτη, έχει παρατηρηθεί ότι μετά από πολύχρονη χρήση ο εκτυπωτή σας, ίσως να παρουσιαστεί μια μικρή απόκλιση προς τα δεξιά κατά την έξοδο του χαρτιού. Αν συμβαίνει αυτό στον εκτυπωτή σας παρακαλώ προσαρμόστε αυτό το εξάρτημα όπως αναγράφεται στις οδηγίες. Αν δεν σας έχει παρουσιαστεί πρόβλημα αγνοήστε το. Το δέμα τα παρέλαβα 10 χρόνια μετά από τότε που είχα αγοράσει τον εκτυπωτή !!! Που θέλω να καταλήξω… Όσες φορές επικοινώνησα με Ευρωπαϊκές εταιρίες και καταστήματα, η ανταπόκριση ήταν άμεση και πάντα υπήρχε λύση στο πρόβλημα μου. Εμείς εδώ στην Ελλάδα θα μπορέσουμε ποτέ να φτάσουμε έστω και στο 1% την υπευθυνότητα αυτών των εταιριών και καταστημάτων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GXSARA 10 Δεκεμβρίου 2010 #2 Share 10 Δεκεμβρίου 2010 ισως καποτε στο μακρυ μελλον κατι μπορει να γινει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΩΣΤΗΣ 10 Δεκεμβρίου 2010 #3 Share 10 Δεκεμβρίου 2010 Να σου αντιστρέψω την ερώτηση. Πότε θα αποκτήσουμε καταναλωτική παιδεία ώστε να κερδίσουμε και την ανάλογη αντιμετώπιση από τις επιχειρήσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 10 Δεκεμβρίου 2010 #4 Share 10 Δεκεμβρίου 2010 ισως καποτε στο μακρυ μελλον κατι μπορει να γινει. Η Ελλαδα αγαπητε μου δεν εχει ΠΑΡΩΝ.Ποσο μαλλον ΜΕΛΛΟΝ...................................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ελιοτ 10 Δεκεμβρίου 2010 #5 Share 10 Δεκεμβρίου 2010 Να σου αντιστρέψω την ερώτηση. Πότε θα αποκτήσουμε καταναλωτική παιδεία ώστε να κερδίσουμε και την ανάλογη αντιμετώπιση από τις επιχειρήσεις; αυτη φιλε μου ειναι μια μεγαλη αληθεια. ξερουμε μονο να απαιτουμε χωρις να προσφερουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamander 11 Δεκεμβρίου 2010 #6 Share 11 Δεκεμβρίου 2010 Να σου αντιστρέψω την ερώτηση. Πότε θα αποκτήσουμε καταναλωτική παιδεία ώστε να κερδίσουμε και την ανάλογη αντιμετώπιση από τις επιχειρήσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiolos 11 Δεκεμβρίου 2010 Author #7 Share 11 Δεκεμβρίου 2010 Λέτε να συντάξουμε τον δεκάλογο του καταναλωτή ώστε να εκπαιδευτούμε με την ανάλογη παιδεία !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος