magnet1 28 Νοεμβρίου 2010 #1 Share 28 Νοεμβρίου 2010 Γεια σας και από εμένα. Το όνομα μου είναι Μάρκος είμαι από Σαντορίνη και εδώ κ ένα χρόνο έχω ένα ενυδρείο 20 λιτ. Με guppy και νέον. Όπως μου το χάρισαν δηλαδή. Είμαι εντελώς άσχετος αλλά το παλεύω το θέμα. Πρόσφατα αγόρασα ένα νέο 210 λιτ με ένα παπαγάλο μια αφρικάνα κ ένα αστακό. Έχοντας πολλεεεεεες απορίες θα τα λέμε συχνά εδώ μέσα… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savou 28 Νοεμβρίου 2010 #2 Share 28 Νοεμβρίου 2010 καλος ηρθες στην παρεα μας τα υπολοιπα θα στα πουν οι εμπιροτεροι παντος εχεις κανει μερικα λαθοι...!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pozeras13 28 Νοεμβρίου 2010 #3 Share 28 Νοεμβρίου 2010 καλοσοριζω αλλον ενα σαντορινιο! απο ποιο μερος εισαι πατριωτη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnet1 29 Νοεμβρίου 2010 Author #4 Share 29 Νοεμβρίου 2010 απο Μεγαλοχωρι ειμαι pozeras13. υπαρχουν πολοι Σαντορινιοι εδω??? τι λαθη εχω κανει Savou??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 29 Νοεμβρίου 2010 #5 Share 29 Νοεμβρίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Beaver 29 Νοεμβρίου 2010 #6 Share 29 Νοεμβρίου 2010 Καλως ήρθες!!!!τα λάθη που έχεις κάνει είναι η ιχθιοφόρτιση και τα είδη στο μικρό, Οι αφρικανικές κιχλίδες είναι καλό να ζουν σε χαρέμια. το παπαγαλόψαρο δεν υφίστατε ως ψάρι και ο αστακός δεν μου πολύ κολάει εκεί μέσα αλλά δεν μπορώ να πώ με σιγουριά.Δεν θέλω αν σε αποπάρω με το καλως ήρθατε αλλά κατα την γ΄νωμη μου αυτά είναι τα λάθη σου! Link to comment Share on other sites More sharing options...