Jump to content

Τελικά κατέληξα αλλά θέλω να το συζητήσουμε!!

Savou

Recommended Posts

Λοιπόν παιδιά..!! Τελικά κατέληξα τη θα κάνω το 120 λίτρο μου.. Αλλά για να γίνει σωστά και με μεράκι θέλω να το συζητήσουμε να μου πείτε τις απόψεις σας.. Ελπίζω να μην γίνομαι βαρετός απλά είμαι ακόμα αρχάριος και για να μην τρέξω και κάνω λάθη που θα μετανιώνω θα το συζητήσω για να πάνε όλα καλά..Να δούμε τη μου λυπεί τη χρειάζομαι να αγοράσω και γενικά να μου δώσετε τις συμβουλές σας..!! Ξεκινάω λοιπών..Στην διάθεση μου έχω..!!

- Μέγεθος ενυδρείου (λίτρα) : 120 λύτρα

- Εξοπλισμός (φίλτρο, φωτισμός κ.α.): Φίλτρο έχω τις JBL CristalProfi i 100 με σφουγγάρια και στην μια θέση, Φωτισμός είναι Sulvania Standard cool white F25w είναι ο μαμισιος , Θερμοστάτη έχω τον Tetratec HT200, Αεραντλία έχω μια κινέζικη Helaia.

- Φυτά 27 φυτά:buttrock:Τώρα υπάρχουν μέσα στο ενυδρείο):4 Hygophila polusperma, 1 cryprocyne, 2 echinodorys, 2 Vallisneries, 2 anubies barteri, 3 anubies nana

- Κάτοικοι ενυδρείου:buttrock:Τωρα υπαρχουν μεσα στο ενυδρείο):3 κλασικά χρυσόψαρα.

-Λίπασμα φυτών:Τις JBL to Ferropol (μια φορά την βδομάδα)

- Λειτουργία ενυδρείου: 2-08-2010(με χρυσόψαρα)

-Τελευταίες μετρήσεις:

ΝΟ3=15

ΝΟ2=0

kKG=>14od

ΚΗ=6od

PH=7,2

NH4=<0,05

Αυτές ήταν μερικές πληροφορίες για το πως είναι τώρα το ενυδρείο..

Τώρα να σας πω πως θέλω να γίνει και σίγουρα θα γίνει με την βοήθεια σας.!!

Πριν αρχίσω να ξέρετε ότι κάθε γνώμη είναι δεχτή και ότι ξέρετε ότι χρειάζεται να αγοράσω να το πείτε για να καταφέρω με την βοήθεια σας να στήσω κάτι που θα είναι ωραίο... Αρχίζω λοιπόν να σας λέω τη έχω στον νου μου για το concept.

Σκέφτομαι πολλά φυτά μέσα στο ενυδρείο με διάφορα κοπαδόψαρα όπως πχ. καρδιναλίους,neon tetra, και ότι άλλο μπορώ.Θα σας δώσω μερικά Link με πορόμοια ενυδρεία για να καταλαβαίνετε τη εννοώ..!!

http://www.tsamisaquarium.gr/Selides/Parou...rApostolis2.htm

http://www.tsamisaquarium.gr/Selides/Parou...is/parMagda.htm