tsoum 21 Σεπτεμβρίου 2010 #1 Share 21 Σεπτεμβρίου 2010 Γεία. σήμερα έβαλα σε λειτουργεία για πρώτη φορά το 2213 μου. Εχει μέσα σφουγγαρι υαλοβαμβακα και 2 και κατι λίτρα σιποραξ. Τα λάστιχα τα δικά του, βανακι στην εισαγωγη διπλό Eheim στην εξαγωγη μια δική μου σύνθεση με δυο ταχυσυνδεσμους και ενα βανακι. Η ροή του είναι μια χαρα, το πρόβλημα είναι πως ακουγεται απο την κεφαλη ενα "γρ γρ γρ" ( ) σαν να ζορίζεται το impeller καπου. Προφανώς δεν εχω κάνει κάποιου είδους συντήρηση τόσο καιρό, αφού το είχα στο κουτί του. Θα έπρεπε να κάνω κάτι; Κάποια βαζελίνη π.χ.; Επισης πως ανοίγει το κατω μέρος της κεφαλής ωστε να έχεις πρόσβαση στην προπελα; Τελευταία ερώτηση: υπαρχει κάποιος τρόπος ευκολότερος απο το ρουφηγμα σχεδον τριων λίτρων αέρα προκειμένου να γεμίσει το φίλτρο; Μου βγήκε ο πάτος για να το ξεκινήσω σήμερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice-Man 22 Σεπτεμβρίου 2010 #2 Share 22 Σεπτεμβρίου 2010 (edited) Γεία. σήμερα έβαλα σε λειτουργεία για πρώτη φορά το 2213 μου. Εχει μέσα σφουγγαρι υαλοβαμβακα και 2 και κατι λίτρα σιποραξ. Τα λάστιχα τα δικά του, βανακι στην εισαγωγη διπλό Eheim στην εξαγωγη μια δική μου σύνθεση με δυο ταχυσυνδεσμους και ενα βανακι. Η ροή του είναι μια χαρα, το πρόβλημα είναι πως ακουγεται απο την κεφαλη ενα "γρ γρ γρ" ( ) σαν να ζορίζεται το impeller καπου. Προφανώς δεν εχω κάνει κάποιου είδους συντήρηση τόσο καιρό, αφού το είχα στο κουτί του. Θα έπρεπε να κάνω κάτι; Κάποια βαζελίνη π.χ.; δοκιμασσες να το κουνησεις ελαφρα να φυγει ο αερας?οι ενωσεις σου εναι κομενες στα ισια; η εισαγωγη εχει καποιο συνδεσμο; Επισης πως ανοίγει το κατω μέρος της κεφαλής ωστε να έχεις πρόσβαση στην προπελα; Τελευταία ερώτηση: υπαρχει κάποιος τρόπος ευκολότερος απο το ρουφηγμα σχεδον τριων λίτρων αέρα προκειμένου να γεμίσει το φίλτρο; Μου βγήκε ο πάτος για να το ξεκινήσω σήμερα... το συνδεεις αδειο ανοιγεις εξαγωγη μετα εισαγωγη και γεμιζει μονο του. Έγινε επεξεργασία 22 Σεπτεμβρίου 2010 - Ice-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta66 22 Σεπτεμβρίου 2010 #3 Share 22 Σεπτεμβρίου 2010 Μαλλον εχει σπασει το κεραμικο αξονακι στη φτερωτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
akkornteon 22 Σεπτεμβρίου 2010 #4 Share 22 Σεπτεμβρίου 2010 εκτός από τον σπασμένο άξονα (περίπτωση 1) και το να έχει μείνει αέρας μέσα (περίπτωση 2) μπορεί κάτι να μπλοκάρει την είσοδο πχ να έχει στουμπώσει με κανα φυτό το σωληνάκι εισόδου του φίλτρου (περίπτωση 3). Το είχα πάθει για πολύ καιρό και επειδή δεν μπορούσε να τραβήξει ικανοποιητική ποσότητα νερού έκανε αυτό το θόρυβο παρόλο που τα (1) και (2) τα είχα ήδη ελέγξει πάμπολες φορές. για να ανοίξει το καπάκι της φτερωτής περιστρέφεις ένα πλαστικό κούμπωμα που έχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice-Man 23 Σεπτεμβρίου 2010 #5 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 το δικό μου παρουσίασε μια 4 περίπτωση.έβαζε αέρα από την εισαγωγή.ενώ στην αρχή ήτανε κομπλέ μετά από μερικές ώρες..."γρ γρ γρ". όταν τελικά βρήκα τι έφταιγε και το έφτιαξα ηρέμησε.από τότε το ελέγχω μπας βγήκε από την πρίζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 23 Σεπτεμβρίου 2010 Author #6 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Δοκιμασες να το κουνησεις ελαφρα να φυγει ο αερας? Οχι δεν το σκεφτηκα, αλλα δεν φαίνεται να είχε κάπουΟι ενωσεις σου εναι κομενες στα ισια; Οσο ίσια γίνεται. Είναι καλα κλεισμένες νομίζω... Η εισαγωγη εχει καποιο συνδεσμο; Ε; Δεν καταλαβα... Μαλλον εχει σπασει το κεραμικο αξονακι στη φτερωτη Κάτι τέτοιο το καλύπτει η εγγυηση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice-Man 23 Σεπτεμβρίου 2010 #7 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Η εισαγωγη εχει καποιο συνδεσμο; Ε; Δεν καταλαβα... εννοω εκτός από το διπλό βανακι, έχεις κάποια άλλη ένωση πάνω στο σωλήνα εισαγωγής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 23 Σεπτεμβρίου 2010 Author #8 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Όχι. Να υποθέσω οτι αυτό είναι σπασμένο; , Υ.Γ. μόνο αυτό το κομματι κατάφερα να βγάλω. Βγαίνει κάτι παραπάνω προκειμένου να καθαριστεί το ιμπελλερ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice-Man 23 Σεπτεμβρίου 2010 #9 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 (edited) Όχι. Να υποθέσω οτι αυτό είναι σπασμένο; , Υ.Γ. μόνο αυτό το κομματι κατάφερα να βγάλω. Βγαίνει κάτι παραπάνω προκειμένου να καθαριστεί το ιμπελλερ; το ιμπελλερ εινε ακομα μεσα μαζι με το υπολιπο αξονακι. Γεία. σήμερα έβαλα σε λειτουργεία για πρώτη φορά το 2213 μου. Εχει μέσα σφουγγαρι υαλοβαμβακα και 2 και κατι λίτρα σιποραξ. Τα λάστιχα τα δικά του, βανακι στην εισαγωγη διπλό Eheim στην εξαγωγη μια δική μου σύνθεση με δυο ταχυσυνδεσμους και ενα βανακι. Η ροή του είναι μια χαρα, το πρόβλημα είναι πως ακουγεται απο την κεφαλη ενα "γρ γρ γρ" ( ) σαν να ζορίζεται το impeller καπου. Προφανώς δεν εχω κάνει κάποιου είδους συντήρηση τόσο καιρό, αφού το είχα στο κουτί του. Θα έπρεπε να κάνω κάτι; Κάποια βαζελίνη π.χ.; εισαι σιγουρος οτι εστελνε κανονικα; Έγινε επεξεργασία 23 Σεπτεμβρίου 2010 - Ice-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 23 Σεπτεμβρίου 2010 Author #10 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι.. Πρόβλημα έτσι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice-Man 23 Σεπτεμβρίου 2010 #11 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 αλαγη αξονακι Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 23 Σεπτεμβρίου 2010 Author #12 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Κάτι τέτοιο το καλύπτει η εγγυηση; ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 23 Σεπτεμβρίου 2010 Author #13 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Ωχ, αυτό τώρα το είδα... Γεία. σήμερα έβαλα σε λειτουργεία για πρώτη φορά το 2213 μου. Εχει μέσα σφουγγαρι υαλοβαμβακα και 2 και κατι λίτρα σιποραξ. Τα λάστιχα τα δικά του, βανακι στην εισαγωγη διπλό Eheim στην εξαγωγη μια δική μου σύνθεση με δυο ταχυσυνδεσμους και ενα βανακι. Η ροή του είναι μια χαρα, το πρόβλημα είναι πως ακουγεται απο την κεφαλη ενα "γρ γρ γρ" ( ) σαν να ζορίζεται το impeller καπου. Προφανώς δεν εχω κάνει κάποιου είδους συντήρηση τόσο καιρό, αφού το είχα στο κουτί του. Θα έπρεπε να κάνω κάτι; Κάποια βαζελίνη π.χ.; εισαι σιγουρος οτι εστελνε κανονικα; Ναι είχε πολλή καλή ροη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akkornteon 23 Σεπτεμβρίου 2010 #14 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 τελικα το αξονάκι είναι, πήγαινε για καινούργιο. Δε ξέρω αν είναι στην εγγύηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta66 23 Σεπτεμβρίου 2010 #15 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Κάτι τέτοιο το καλύπτει η εγγυηση; Δεν νομιζω. Ειναι αναλωσιμο. Παρε δυο να εχεις ανταλλακτικο. Δεν ειναι ακριβα. Για τη σωστη λειτουργια ειναι κεραμικο το υλικο αλλα για τονο ιδιο λογο ειναι και ευαισθητο. Πρεπει να προσεχεις πως το μεταχειριζεσαι στη συντηρηση, οατνα το βγαζεις και το βαζεις. Στις ακρες του μπαινουν δυο λαστιχακια για να εφαρμοζει μεσα στο θαλαμο της φτερωτης. Μη τα χασεις. Γενικα στα φιλτρα καλο ειναι να εχουμε ανταλλακτικο ενα κεραμικο αξονακι και ενα o-ring λαστιχο στεγανοποιησης του καδου. Βαζε βαζελινη σε ολα τα λαστιχα σε καθε συντηρηση για να μενουν μ****α και να μη ξεραθουν και χαλασουν. ΥΓ Με σε παραξανευει που δουλευε και με σπασμενο αξονακι. Το συνηθίζουν τα φιλτρα αυτα Μονο που κανουν θορυβο οταν σπασει. Μη τα θελουμε με και ολα Link to comment Share on other sites More sharing options...
magman 23 Σεπτεμβρίου 2010 #16 Share 23 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν νομιζω. Ειναι αναλωσιμο. Παρε δυο να εχεις ανταλλακτικο. Δεν ειναι ακριβα. Για τη σωστη λειτουργια ειναι κεραμικο το υλικο αλλα για τονο ιδιο λογο ειναι και ευαισθητο. Πρεπει να προσεχεις πως το μεταχειριζεσαι στη συντηρηση, οατνα το βγαζεις και το βαζεις. Στις ακρες του μπαινουν δυο λαστιχακια για να εφαρμοζει μεσα στο θαλαμο της φτερωτης. Μη τα χασεις. Γενικα στα φιλτρα καλο ειναι να εχουμε ανταλλακτικο ενα κεραμικο αξονακι και ενα o-ring λαστιχο στεγανοποιησης του καδου. Βαζε βαζελινη σε ολα τα λαστιχα σε καθε συντηρηση για να μενουν μ****α και να μη ξεραθουν και χαλασουν.ΥΓ Με σε παραξανευει που δουλευε και με σπασμενο αξονακι. Το συνηθίζουν τα φιλτρα αυτα Μονο που κανουν θορυβο οταν σπασει. Μη τα θελουμε με και ολα Ισχύει και για τα Fluval αυτό; Μέσα στις οδηγίες λέει πως πρέπει να λιπαίνονται μεειδικό λάδι. Μήπως η βαζελίνη έρθει σε επαφή με το νερό του ενυδρείου και υπάρξει πρόβλημα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta66 24 Σεπτεμβρίου 2010 #17 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 (edited) Ισχύει και για τα Fluval αυτό; Μέσα στις οδηγίες λέει πως πρέπει να λιπαίνονται μεειδικό λάδι. Μήπως η βαζελίνη έρθει σε επαφή με το νερό του ενυδρείου και υπάρξει πρόβλημα; Ναι ειναι ειδικη βαζελινη αυτη που βαζω στα φιλτρα μου, απο τη ΝΑΣΑ, που δεν παθαινουν τα ψαρια τιποτα. Βαζε ρε ανθρωπα βαζελινη απλη απο το φαρμακειο σε οτι λαστιχενιο εξαρτημα εχεις, να μη χαλαει. Έγινε επεξεργασία 24 Σεπτεμβρίου 2010 - delta66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos 808 24 Σεπτεμβρίου 2010 #18 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι ειναι ειδικη βαζελινη αυτη που βαζω στα φιλτρα μου, απο τη ΝΑΣΑ, που δεν παθαινουν τα ψαρια τιποτα. Βαζε ρε ανθρωπα βαζελινη απλη απο το φαρμακειο σε οτι λαστιχενιο εξαρτημα εχεις, να μη χαλαει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magman 24 Σεπτεμβρίου 2010 #19 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 (edited) Ναι ειναι ειδικη βαζελινη αυτη που βαζω στα φιλτρα μου, απο τη ΝΑΣΑ, που δεν παθαινουν τα ψαρια τιποτα. Βαζε ρε ανθρωπα βαζελινη απλη απο το φαρμακειο σε οτι λαστιχενιο εξαρτημα εχεις, να μη χαλαει. Θα βάλω και στα ψάρια να γλυστρανε στο νερο Έγινε επεξεργασία 24 Σεπτεμβρίου 2010 - magman Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 24 Σεπτεμβρίου 2010 Author #20 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 Ανταλλακτικό μόνο το αξονάκι; Δεν είναι όλο μαζί μαζί με την φτερωτή; Αυτο πάντως το βρήκα με 9€ ΥΓ Με σε παραξανευει που δουλευε και με σπασμενο αξονακι. Το συνηθίζουν τα φιλτρα αυτα Μονο που κανουν θορυβο οταν σπασει. Μη τα θελουμε με και ολα Δηλαδή αν δεν με πειράζει η φασαρία μπορώ να το λειτουργώ και έτσι; Μπορεί να πάθει τίποτα το φίλτρο; Υ.Γ. καμια πατέντα με super glue να επιχειρήσω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
warhawk 24 Σεπτεμβρίου 2010 #21 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 Ανταλλακτικό μόνο το αξονάκι; Δεν είναι όλο μαζί μαζί με την φτερωτή; Αυτο πάντως το βρήκα με 9€ Δηλαδή αν δεν με πειράζει η φασαρία μπορώ να το λειτουργώ και έτσι; Μπορεί να πάθει τίποτα το φίλτρο; Υ.Γ. καμια πατέντα με super glue να επιχειρήσω; όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοχι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta66 24 Σεπτεμβρίου 2010 #22 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 (edited) Ανταλλακτικό μόνο το αξονάκι; Δεν είναι όλο μαζί μαζί με την φτερωτή; Αυτο πάντως το βρήκα με 9€ Δηλαδή αν δεν με πειράζει η φασαρία μπορώ να το λειτουργώ και έτσι; Μπορεί να πάθει τίποτα το φίλτρο; Υ.Γ. καμια πατέντα με super glue να επιχειρήσω; Λιγο πιο ακριβα το βρηκες απο μενα αλλα μιλαμε για 2-3 ευρω. Καποια στιγμη μπορει να σπασει κι αλλο. Απλα σου δινει χρονο μερικες φορες να παρεις καινουριο. Θεμα τοξικοτης δεν υπαρχει οταν στεγνωσει καλα η logo, αλλα επειδη το επιχειρησα (και δεν ειμαι και κουλος στις κατασκευες) θα προτιμουσα να δωσω τα διπλα λεφτα και να μη παιδευτω τοσο Έγινε επεξεργασία 24 Σεπτεμβρίου 2010 - delta66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FotisGt 24 Σεπτεμβρίου 2010 #23 Share 24 Σεπτεμβρίου 2010 Αν γίνει κατασκευή από ανοξείδωτο τι πρόβλημα θα υπάρξει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsoum 25 Σεπτεμβρίου 2010 Author #24 Share 25 Σεπτεμβρίου 2010 Καλή ιδέα του Φώτη. Το θέμα είναι οτι στο μαγαζί που μίλησα μου είπαν οτι καλύπτεται απο την εγγυηση. Επίσης μου είπε οτι για να κάνω την δουλειά μου μεχρι να έρθει μπορω να παρω μια μπατονέτα, να βγαλω το βαμβακι και να το κόψω στο σωστό μήκος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FotisGt 25 Σεπτεμβρίου 2010 #25 Share 25 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν είναι ιδέα.Το έχω κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος