Jump to content

Η ζωή μας ένα ποδήλατο


Guest orck

Recommended Posts

Tο πιο σημαντικο σε ενα ποδηλατο ειναι το μεγεθος του. Καπου στον καθετο η διαγωνιο σωληνα εχει ενα νουμερο σε εκατοστα η ενα γραμμα S, M, L, XL.

Link to comment
Share on other sites

Tο πιο σημαντικο σε ενα ποδηλατο ειναι το μεγεθος του. Καπου στον καθετο η διαγωνιο σωληνα εχει ενα νουμερο σε εκατοστα η ενα γραμμα S, M, L, XL.

παναγιωτη δεν ειναι μονο αυτο το μεγεθος...

αυτο που αναφερεις εσυ ειναι ο πανω σωληνας ως προς το μηκος του απλα αναγραφεται στον καθετο,αναλογα με το υψος καποιου.....

υπαρχουν εξισου σημαντικες παραμετροι οπως οι μοιρες της κλισης που εχει το πιρουνι κτλ οι κλιση που εχει το τιμονι το υψος του.....

ακομα και το μηκος των πισω ψαλιδιων!

και παντα ειναι ολα αναλογα της χρησης του.......

Link to comment
Share on other sites

παναγιωτη δεν ειναι μονο αυτο το μεγεθος...

αυτο που αναφερεις εσυ ειναι ο πανω σωληνας ως προς το μηκος του απλα αναγραφεται στον καθετο,αναλογα με το υψος καποιου.....

υπαρχουν εξισου σημαντικες παραμετροι οπως οι μοιρες της κλισης που εχει το πιρουνι κτλ οι κλιση που εχει το τιμονι το υψος του.....

ακομα και το μηκος των πισω ψαλιδιων!

και παντα ειναι ολα αναλογα της χρησης του.......

Χρηστο θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω (παρακαλω εαν θεωρει ο Θανασης οτι του χαλαμε την αγγελια να σβησουν τα ασχετα οι διαχειριστες) απανταω δημοσια για να μην μενουν εσφαλμενες εντυπωσεις.

Το ποδηλατο εχει καποια φιλοσοφια οσον αφορα την χρηση του, το συγκεκριμενο ειναι ποδηλατο πολης, για ανθρωπους που δινουν εμφαση στην ανεση. Εσυ σαν χρηστης το μονο που μπορεις να επιλεξεις ειναι το μεγεθος του ποδηλατου που ειναι το μηκος του κατακορυφου σωληνα (αυτο οπως ειπα ειναι ειτε σε εκατοστα, ειτε σε ιντσες ειτε με μεγεθη S, M, L). Για τις μοιρες του πηρουνου και το ψαλιδι δεν μπορεις να κανεις τιποτα, ειναι επιλεγμενα σταθερα απο τον κατασκευαστη ωστε να ταιριαζουν στην φιλοσοφια του ποδηλατου (εμφαση στην ανεση η στην αεροδυναμικη). Οταν επιλεχθει το σωστο μεγεθος (βαση του υψους αλλα κυριως του καβαλου) τοτε ρυθμιζεις το υψος και την κλιση της σελας καθως και το υψος και το μηκος του λαιμου στο τιμονι. Για περισσοτερες τεχνικες λεπτομεριες θα συνεχισουμε σε ποδηλατικο φορουμ.

Θαναση δες το σαν up το μεγαλο ενδιαφερον για το ποδηλατο σου. Βαλε αγγελια εαν θες και στο http://podilates.gr/ και http://www.cyclist-friends.gr/

Καλη πωληση σου ευχομαι.

Link to comment
Share on other sites

ενα τελευταιο ποστ πριν το καθαρισουν το θεμα....

εγω απλα ειπα οτι εκει ειναι οι διαφορες αναμεσα στις εταιριες.....

αν ειναι ολα το ιδιο στανταρ οπως λες τοτε γιατι να υπαρχουν διαφορες μαρκες αν πουλανε το ιδιο πραγμα σε 4 μεγεθη?

μονο τα αυτοκολλητα και τα περιφεριακα αλλαζουν?

και ομως η μια εταιρια το βγαζει με main tube 26' ενω η αλλη με 26,5'

επεισης αλλαζουν ελαχιστα οι κλισεις οπως σου ειπα και γιαυτο θα τυχει να μην σε βολευει ενα ποδηλατο ενω αλλο να σου ειναι τελειο....

εσυ καλα εκανες και αναφερθηκες στα μεγεθη για να διαλεγει ο καθενας τις σωστες διαστασεις για το σωμα του....

εγω αναφερθηκα σε πιο βαθια θεματα που δεν απασχολουν τον ποδηλατη που θελει να κανει βολτα αλλα εναν επαγγελματια....

Link to comment
Share on other sites

mod note

Το παρόν θέμα ανοίγει με αφορμή μια άλλη συζήτηση που έγινε γύρω απο το ποδήλατο στην κατηγορία των αγγελιών.

;)

Έγινε επεξεργασία - karydas
Link to comment
Share on other sites

κατ΄αρχας να ευχαριστησω για τις καλες κριτηκες που εγιναν στην αγγελια μου για το ποδηλατο.

επισης να ευχαριστησω για το ενδιαφερον σας για το αν θα χαλασει το θεμα μου. ειλικρινα, εμενα δεν με πειραζει, απλα θα ειναι λιγο κουραστικο γι αυτο που πιθανον να ενδιαφεροταν.

τα μεγεθη, οντως αλλαζουν. αλλο μεγεθος θελει ενας που εχει υψος 1,60 και αλλο ενας που εχει υψος 1,90 και ειναι πολυ βασικο κατα την αγορα, οπως και η φυση(χρηση που προωριζεται) του ποδηλατου.

εχω δει απο πρωτο χερι τη διαφορα, καθως και το ποσο σωστα πρεπει να ειναι ρυθμιζμενη η σελα και το τιμονι γενικοτερα. επισης κατι βασικο που δεν αναφερθηκε ειναι οτι το υψος της σελας πρεπει να ειναι τετοιο, ωστε οταν το πεταλι ειναι στο κατω σημειο της διαδρομης του πρεπει το αντιστοιχο ποδι να ειναι τετνομενο.

ενα αλλο θεμα ειναι η πισω αναρτηση που επιλεγουν μερικοι. για μενα ειναι μεγαλο λαθος γιατι το αμορτησερ αποροφαει μερος της ενεργειας που δινει το ποδι στο πεταλι.

τελος πολυ σημαντικο ειναι το βαρος. και δεν μιλαω μονο για το ποδηλατο αλλα και για τον αναβατη. σε περιοδους που επαιρνα κιλα το ποδηλατο γινοταν βασανο. οταν εχανα τα πραγματα ηταν ευκολοτερα. μιλαω για 2-5 κιλα μονο.

αυτα γνωριζω εγω. φυσικα δεν ειμαι κανενας ποδηλατης, αλλα αυτα τα ειδα στην πραξη για ενα διαστημα ενος ετους που πηγαινα στη δουλεια με το ποδηλατο. βλεπεται το ποδηλατο με εξυπηρετει πολυ, ειδικα στη δικη μου δουλεια!!! μετα μου το εκλεψαν και εκανα το λαθος οταν αγορασα καινουριο(αυτο που δινω τωρα) να αγορασω και μηχανη, οποτε επελεξα την ευκολη λυση, οπως οι περισσοτεροι. ;)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...