SW1IXC 9 Αυγούστου 2006 #1 Share 9 Αυγούστου 2006 Άλλαξε τόσο το αξονάκι όσο και το περιστρεφομενο μέρος, το ιμπέλερ ή φτερωτή. Το μοτέρ (ως ηλεκτρικό κομμάτι) έχει την εξής ιδιότητα: ή δουλεύει ή δε δουλεύει, δε γίνεται να "πέσει" η απόδοσή του. Αντικατέστησέ τα λοιπόν και είσαι μια χαρά. Αν παρόλαυτα επιμένεις να τα αντικαταστήσεις πήγαινε πάλι σε eheim, εγγύηση. 32435[/snapback] Εδώ κάνεις λάθος φίλε george hmmy. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποτελούνται απο ένα πηνίο την γνωστή περιέλιξη που ονομάζεται ρότορας, και απο έναν μαγνήτη που ονομάζεται στάτορας. Το πηνίο βρίσκετα ανάμεσα στο μαγνήτη και διαπερνάτε απο ρεύμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία δυνάμεων μαγνητισμού και ηλεκτρισμού η η με μια λέξη ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων που περιστρέφουν το πηνίο. Κατόπιν πολύχρονης χρήσης το πηνίο αρχίζει να χάνει την ικανότητα που έχει να κουβαλάει τα φορτισμένα ιόντια και έτσι η απόδοση του πέφτει. Πέφτει στην ουσία η ανοχή του στο ηλεκτρικό ρεύμα. Θα χεις ακούσει εξάλλου να λένε για αντικατάσταση περιέλιξης σε ηλεκτρικά μοτέρια. Για να μην αναφερθώ και στα καρβουνάκια, στον μεταλλακτήρα και πάει λέγοντας. Οτιδήποτε παράγει ενέργεια έχει φθορά. Η δε ενέργεια που παράγεται δεν χάνεται ποτέ. Βασικός κανόνας της Φύσης. Τίποτα δεν γίνεται απο το μηδέν και τίποτα δεν καταλήγει στο μηδέν. Οπότε μηδέν φθορά αποκλείεται να μην υπάρχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
george hmmy 9 Αυγούστου 2006 #2 Share 9 Αυγούστου 2006 Αγαπητέ φίλε SW1IXC, μιλάω με την ιδιότητα του ηλεκτρολόγου μηχανικού (καλά τελειόφοιτος ) και επί του προκειμένου οι κινητήρες είναι ένα μέρος της διπλωματικής μου... Τους ξέρω καλά τους αναθεματισμένους και λέγω λοιπόν: οι δυνάμεις που περιστρέφουν το στρεφόμενο μέρος (ρότορα) είναι μαγνητικές και μόνο (υπάρχουν και οι ηλεκτρικές των φορτίων αλλά είναι αμελητέες), ιόντα δεν υπάρχουν στο πηνίο (στο σύρμα που είναι κατασκευασμένο το πηνίο) και φορείς του ηλεκτρικού ρεύματος είναι οι οπές και τα ηλεκτρόνια και μόνο, η απόδοση μπορεί να πέσει από άλλους παράγοντες αλλά σίγουρα όχι μετά από χρόνια (μπορώ να εξηγήσω για την "ηλεκτρική αναισθησία" του χαλκού), η αντικατάσταση στην περιέλιξη γίνεται μόνο όταν "καεί" (και μεταφορικά και κυριολεκτικά - το αποτέλεσμα είναι ότι βραχυκυκλώνει και τραβά μεγάλη ένταση ηλεκτρικού ρεύματος ή μπορεί να ανοιχτοκυκλώσει αν "σκάσει" σε κάποιο σημείο) και τέλος στους κινητήρες βραχυκυκλωμένου δρομαίος που συζητάμε δεν υπάρχουν ούτε καρβουνάκια ούτε μεταλλάκτης. Επίσης, στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε παραγωγή ενέργειας αλλά κατανάλωση (οι γεννήτριες παράγουν, όλα τα υπόλοιπα καταναλώνουν). Ο βασικός κανόνας της φύσης έχει όνομα και λέγεται Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας αλλά, με όλο το θάρρος, δεν καταλαβαίνω πού κολλάει εδώ. Στην τελευταία σου πρόταση Οπότε μηδέν φθορά αποκλείεται να μην υπάρχει μάλλον μπήκε ένα μη από λάθος, αλλά δε διαφωνώ, φθορά υπάρχει αλλά σε διαφορετικά σημεία! Φιλικότατα πάντα, Γιώργος Link to comment Share on other sites More sharing options...
SW1IXC 9 Αυγούστου 2006 Author #3 Share 9 Αυγούστου 2006 (edited) Πιο πάνω είπες : "Το μοτέρ (ως ηλεκτρικό κομμάτι) έχει την εξής ιδιότητα: ή δουλεύει ή δε δουλεύει, δε γίνεται να "πέσει" η απόδοσή του." Τώρα λές οτι φθορά υπάρχει αλλά σε διαφορετικά σημεία. Και ερωτώ καθότιν το κατέχεις το αντικείμενο. Αφού υπάρχει φθορά δεν θα επηρεάσει και την απόδοση του ; Ηλεκτρικός κινητήρας με βραχυκυκλωμένο δρομέα και ότι άλλη σύγχρονη τεχνολογία έχει βγεί μέχρι τώρα. Τον βάζουμε και δουλεύει μέρα νύχτα για 150 χρόνια. Η απόδοση του θα παραμείνει αμετάβλητη ; Ναί ή Όχι και γιατί ; Και κάτι που ξέχασα.. Λες "Επίσης, στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε παραγωγή ενέργειας αλλά κατανάλωση " Ξεχνάς όμως ή αγνοέις οτι ένας ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να οριστεί ως μια ηλεκτρομηχανική διάταξη μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική ενέργεια, με τη μορφή περιστροφικής κίνησης. Πως γίνεται να μην έχουμε ενέργεια ;;; Με μπέρδεψες φίλε Γιώργη Έγινε επεξεργασία 9 Αυγούστου 2006 - SW1IXC Link to comment Share on other sites More sharing options...
george hmmy 9 Αυγούστου 2006 #4 Share 9 Αυγούστου 2006 (edited) Αν και είμαστε εντελώς off topic και το είναι κοντά, θα πάρω τα ρίσκα μου! Απαντώ σε ένα προς ένα ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα! -Και ερωτώ καθότι το κατέχεις το αντικείμενο. Αφού υπάρχει φθορά δεν θα επηρεάσει και την απόδοση του ; -Ναι, αλλά η φθορά δεν έχει να κάνει με το ηλεκτρικό του μέρος, επηρεάζεται από τα ρουλεμάν ή ένσφαιρο τριβέα στην ελληνική, επηρεάζεται από τη σκόνη (μειώνει την ψύξη -> ανεβάζει θερμοκρασία -> μειώνει απόδοση με κίνδυνο την καταστροφή, επηρεάζεται από τα συστήματα έδρασης-ανάρτησης (γνωστή ως φωλιά του ρουλεμάν στο καπάκι κλπ "μπόσικα") αλλά όσο ο κινητήρας είναι ηλεκτρικά εντάξει αν επιδιορθώσεις τα παραπάνω μετά από 1000 χρόνια η απόδοση του θα είναι ακριβώς η ίδια! Παραπάνω είπα ότι το πηνίο είναι 100% εντάξει και είπες ότι επειδή είναι παλιό έχει πέσει η απόδοσή του. ΙΜΟ λάθος. -Ηλεκτρικός κινητήρας με βραχυκυκλωμένο δρομέα και ότι άλλη σύγχρονη τεχνολογία έχει βγεί μέχρι τώρα. Σα τεχνολογία είναι πολύ παλιά, πρώτα ήταν οι κινητήρες συνεχούς αλλά με την καθιέρωση του εναλλασσομένου ρεύματος σιγά-σιγά καταργήθηκαν. -Η απόδοση του θα παραμείνει αμετάβλητη ; Ναί ή Όχι και γιατί ; Νομίζω ότι το κάλυψα παραπάνω. -Λες "Επίσης, στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε παραγωγή ενέργειας αλλά κατανάλωση "Ξεχνάς όμως ή αγνοέις οτι ένας ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να οριστεί ως μια ηλεκτρομηχανική διάταξη μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική ενέργεια, με τη μορφή περιστροφικής κίνησης.Πως γίνεται να μην έχουμε ενέργεια. Ήταν απάντηση σε αυτό Οτιδήποτε παράγει ενέργεια έχει φθορά, τώρα αν μπλέξουμε ηλεκτρικές, μηχανικές, κινητικές κλπ ενέργειες πεθάναμε! Έχουμε κατανάλωση ηλεκτρικής και παραγωγή μηχανικής, ενδεχομένως να εννοούσες αυτό και να μην κατάλαβα εγώ. Συμπέρασμα: Η γνώμη μου είναι ότι αν πιάσει ο φίλος μας Dimitris Ks και αντικαταστήσει τον άξονα αλλά και το ιμπέλερ έχει τελειώσει. Νομίζω ότι τα υπόλοιπα είναι καλό να τα πούμε με πμ. edit: Γιάννη μετέφερε και αυτό σε παρακαλώ... Έγινε επεξεργασία 9 Αυγούστου 2006 - george hmmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos 9 Αυγούστου 2006 #5 Share 9 Αυγούστου 2006 Εγω από τα λίγα που είδα με τις αντλίες μου διαπίστωσα ότι η αντλία όταν έχει πρόβλημα το αξονάκι δημιουργεί πρόβλημα και στο μαγνήτη του Impeller έπειτα εάν το αφήσεις να δουλεύει έτσι τότε σιγά σιγά ανοίγεις τις φωλίες του άξονα επειδή δουλεύει ασύμμετρα κτλ ε μετά βάζεις νέο impeller νέο άξονα άλλά οι φωλιές έχουν πάρει λίγο κατα τα αλλά δεν ξέρω SW1IXC σου μιά ο SV6KQM τόσο καιρό το βλέπω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Ks 9 Αυγούστου 2006 #6 Share 9 Αυγούστου 2006 Ποτέ δεν περίμενα ότι από ένα τόσο απλό ερώτημα θα έπαιρνα τόσο εμπεριστατωμένες απαντήσεις Ευχαριστω συναδελφοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
SW1IXC 9 Αυγούστου 2006 Author #7 Share 9 Αυγούστου 2006 Ετσι έτσι Φίλε Δημήτρη. Κάποιος ξέρει λιγότερα κάποιος άλλος περισσότερα αλλά στο τέλος όλοι μαθαίνουμε και απο κάτι καινούργιο. Υ.Γ QSL Συνάδελφε SV6KQM. Να τα πούμε καμμιά μέρα μέσω επαναληπτών. QRX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος