Naias 10 Ιουνίου 2010 #1 Share 10 Ιουνίου 2010 (edited) Στον χώρο των μονομάχων είμαι άσχετος οπότε μην με κράξετε... Αν υποθέσουμε πως έχουμε ένα ενυδρειάκι μέχρι 30 λίτρα θα μπορούσαμε να βάλουμε μέσα έναν μονομάχο, με αληθινά φυτά και ένα απο τα δύο παρακάτω φίλτρα της sera μόνο με σφουγγάρι και όχι βιολογικό υλικό; 1. sera internal filters F 2. sera internal filter L Αν αργότερα βάλω και καμιά γαρίδα & κάποιο σαλιγκάρι μόνο με ένα απο τα παραπάνω φιλτράκια θα έκανα δουλειά; Έγινε επεξεργασία 10 Ιουνίου 2010 - Naias Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta66 10 Ιουνίου 2010 #2 Share 10 Ιουνίου 2010 Με φυτα σε 30 λιτρα ενας μονομαχος δεν χρειαζεται καν φιλτρο. Αν θελεις τωρα να βαλεις φιλτρο ... στο μεν πρωτο βρισκω το μειονεκτημα οτι αν το κουνησεις θα γεμισει σκουπιδι το ενυδρειο απο το σφουγγαρι, και το δευτερο ειναι τεραστιο. Θελεις κατι πολυ μικρο, σαν κι αυτα που σου ειπα και στο αλλο σου τοπικ Αν ομως σκεφτεσαι να αρχισεις να φορτωνεις σαλιγγαρια, γαριδες κλπ και ταιζεις πολυ, θελεις φιλτρακι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naias 10 Ιουνίου 2010 Author #3 Share 10 Ιουνίου 2010 Οκ ! Ευχαριστώ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pozeras13 10 Ιουνίου 2010 #4 Share 10 Ιουνίου 2010 βαλε ενα magi 200 με 7-8 ευρω τιγκα στο σιποραχ μινι και 1 σφουγκαρι και εισαι κομπλε, εχει και σπρει μπαρ, αμα θες το γυρνας στο τζαμι και ειναι μια χαρα η ροη και εχεις και μια καποια βιολογια... αυτο προτεινω εγω βεβαια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...