viciouscircle 1 Ιουνίου 2010 Author #101 Share 1 Ιουνίου 2010 Έχω κι εγώ πολλές φώτο, μέχρι και νύχτα, σήμερα που είναι η μέρα με τον θολό ουρανό που είθισται μετά από πολλούς ψεκασμούς (εδώ και 5-6 μέρες το έχουν ξεσκίσει) πονάει έντονα το κεφάλι μου και ξύπνησα με κακή διάθεση χωρίς λόγο. Οι υπόλοιποι πως νιώθετε το κεφάλι και τη διάθεσή σας σήμερα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 1 Ιουνίου 2010 #102 Share 1 Ιουνίου 2010 Έχω κι εγώ πολλές φώτο, μέχρι και νύχτα, σήμερα που είναι η μέρα με τον θολό ουρανό που είθισται μετά από πολλούς ψεκασμούς (εδώ και 5-6 μέρες το έχουν ξεσκίσει) πονάει έντονα το κεφάλι μου και ξύπνησα με κακή διάθεση χωρίς λόγο. Οι υπόλοιποι πως νιώθετε το κεφάλι και τη διάθεσή σας σήμερα? Γιώργο το περιστατικό που ανέφερα και για το οποίο θα βάλω φωτό το απόγευμα, πρέπει να έγινε την περασμένη Πέμπτη. Ήταν 12 παρά το μεσημέρι και είχε πάρα πολύ καλό καιρό. Την επομένη το βράδυ, ήμουν βόλτα στην παραλία με τους φίλους μου και είδα για πρώτη φορά χημικές ουρές σε "νυχτερινό" ουρανό. Μάλιστα ήταν αρκετά αργά, αρκετά μετά τις 12 το βράδυ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί δεν είχα ξαναδεί νύχτα χημικές ουρές. Υπήρχαν τρεις παχιές γραμμές πάνω απ' το Θερμαϊκό... Λογικά οι συγκεκριμένοι ψεκασμοί έγιναν μέρα, όπως όλοι οι άλλοι, αλλά εμείς είδαμε τις γραμμές μετά τα μεσάνυχτα. Σκεφτείτε πόσες ώρες παραμένουν στον ουρανό και απλώνουν πριν διαλυθούν. Μάλιστα, μου έτυχε την ίδια μέρα που έγινα θεατής του πρώτου φαινομένου (Πέμπτη) να δω αεροπλάνο που μάλλον ήταν "κανονικό" και η γραμμή που άφηνε ήταν πολύ πιο λεπτή και λίγο πιο πέρα έσβηνε. ΚΑΜΙΑ σχέση με τις γραμμές που αφήνουν οι "φίλοι" μας, άρα δεν παίζει αυτό περί ψήξης των καυσίμων στα ψηλά στρώματα της ατμόσφαιρας κτλ που χρησιμοποιούν ως πρόφαση μιας και παρατήρησα και τις δύο περιπτώσεις την ίδια ακριβώς ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 1 Ιουνίου 2010 #103 Share 1 Ιουνίου 2010 Για να λυθούν πολλές αποροίες και να μην υπάρχουν αμφιβολίες τα αεροπλάνα που βλέπουμε να πετούν ψηλά και να αφήνουν πίσω τους μια γραμμή, δεν είναι ούτε από καύσιμο, ούτε από χημικά ούτε από κάτι άλλο. Είναι ένα φυσικό φαινόμενο (Wingtrails) που εμφανίζεται σε μεγάλα ύψη (εξαρτάται των συνθηκών π.χ. θερμοκρασία πίεση σημείο δρόσου κλπ). Ουσιαστικά είναι υγροποίηση των υδρατμών λόγω πίεσης που ασκείται στην πτέρυγα του άφους. Μπορεί να εμφανιστεί σε πολλές γραμμές (δισδιάκριτες) ανάλογα των αριθμό των κινητήρων του άφους. Αυτό οφείλεται στην μειωμένη πίεση του αέρα που κινείται άνωθεν των πτερύγων στα σημεία που βρίσκονται οι κινητήρες του αεροσκάφους. Δικαιολογείται δε και από την εξίσωση Bernoulli. Ο αέρας (τα μόρια του δηλαδή), που κινούντε πάνω και κάτω από την πτέρυγα θα πρέπει όταν ξεκινούν στην αρχή της πτέρυγας την ίδια χρονική στιγμή να φθάνουν και την ίδια χρονική στιγμή στο πίσω μέρος της. Το σχήμα της πτέρυγας όταν το βλέπουμε σε τομή, είναι παρόμοιο με της μπανάνας. Θα πρέπει λοιπόν τα μόρια του αέρα να έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα στο πάνω μέρος της πτέρυγας και μικρότερη στο κάτω μέρος της. Η διαφορά στην ταχύτητα δημιουργεί και διαφορά στην πίεση (και λόγω αυτής της διαφοράς δημιουργείται και η άντωση). Αν παρατηρήσει δε κάποιος σε επιδείξης αεροσκαφών θα παρατηρήση ότι στα μαχητικά συμβαίνει και σε μικρό ύψος, όταν αυτά εκτελούν κλειστούς ελιγμούς με πολλά "g". Συμβαίνει για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Η πίεση για να μπορέσει να στρίψει ένα αεροσκάφος με 8 ή 9 g είναι τεράστια, οπότε εμφανίζεται και σε πιο χαμηλά ύψη. Ελπίζω να μην σας κούρασα και να βοήθησα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 1 Ιουνίου 2010 #104 Share 1 Ιουνίου 2010 Ξέχασα δε να αναφέρω ότι σε μεγάλα ύψη αν γίνει οποιοσδήποτε ψεκασμός, λόγω ρευμάτων, το αέριο ή όποιο άλλο υγρό θα διασκορπιστεί και θα μεταφερθεί σε τεράστιες αποστάσεις όπως ακριβώς και η τέφρα. Μην ξεχνάτε ότι σε μεγάλα ύψη υπάρχουν και οι λεγόμενοι αεροχείμαροι (jetstream), με μεγάλες ταχύτητες ανέμων (60 Knots και πάνω). Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 1 Ιουνίου 2010 #105 Share 1 Ιουνίου 2010 (edited) Για να λυθούν πολλές αποροίες και να μην υπάρχουν αμφιβολίες τα αεροπλάνα που βλέπουμε να πετούν ψηλά και να αφήνουν πίσω τους μια γραμμή, δεν είναι ούτε από καύσιμο, ούτε από χημικά ούτε από κάτι άλλο. Είναι ένα φυσικό φαινόμενο (Wingtrails) που εμφανίζεται σε μεγάλα ύψη (εξαρτάται των συνθηκών π.χ. θερμοκρασία πίεση σημείο δρόσου κλπ). Ουσιαστικά είναι υγροποίηση των υδρατμών λόγω πίεσης που ασκείται στην πτέρυγα του άφους. Μπορεί να εμφανιστεί σε πολλές γραμμές (δισδιάκριτες) ανάλογα των αριθμό των κινητήρων του άφους. Αυτό οφείλεται στην μειωμένη πίεση του αέρα που κινείται άνωθεν των πτερύγων στα σημεία που βρίσκονται οι κινητήρες του αεροσκάφους. Δικαιολογείται δε και από την εξίσωση Bernoulli. Ο αέρας (τα μόρια του δηλαδή), που κινούντε πάνω και κάτω από την πτέρυγα θα πρέπει όταν ξεκινούν στην αρχή της πτέρυγας την ίδια χρονική στιγμή να φθάνουν και την ίδια χρονική στιγμή στο πίσω μέρος της. Το σχήμα της πτέρυγας όταν το βλέπουμε σε τομή, είναι παρόμοιο με της μπανάνας. Θα πρέπει λοιπόν τα μόρια του αέρα να έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα στο πάνω μέρος της πτέρυγας και μικρότερη στο κάτω μέρος της. Η διαφορά στην ταχύτητα δημιουργεί και διαφορά στην πίεση (και λόγω αυτής της διαφοράς δημιουργείται και η άντωση). Αν παρατηρήσει δε κάποιος σε επιδείξης αεροσκαφών θα παρατηρήση ότι στα μαχητικά συμβαίνει και σε μικρό ύψος, όταν αυτά εκτελούν κλειστούς ελιγμούς με πολλά "g". Συμβαίνει για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Η πίεση για να μπορέσει να στρίψει ένα αεροσκάφος με 8 ή 9 g είναι τεράστια, οπότε εμφανίζεται και σε πιο χαμηλά ύψη. Ελπίζω να μην σας κούρασα και να βοήθησα. Φίλε, όπως είπα και πιο πάνω, έχω δει ίδια μέρα ίδια ώρα αεροπλάνα που έβγαζαν γραμμές μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σου και αεροπλάνα που μπορούσες να δεις με γυμνό μάτι την ουρά τους να σβήνεται γρήγορα. Θα μου πεις, μπορεί να μην πετούσαν στο ίδιο ύψος, ναι αλλά δε δικαιολογείται τόσο μεγάλη διαφορά. Έγινε επεξεργασία 1 Ιουνίου 2010 - miltosbitoulis2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 1 Ιουνίου 2010 #106 Share 1 Ιουνίου 2010 Δες σε αυτό το βιντεάκι κατά πόσο εύκολα εμφανίζονται και πόσο επίσης εύκολα εξαφανίζονται. Το ότι εξαφανίζονται γρήγορα σημαίνει ότι οι συνθήκες δεν ευνοούν την διατήρησή τους (μεγάλη θερμοκρασία και χαμηλό ύψος). Δεν προσπαθώ να σε πίσω ότι δεν γίνονται ψεκασμοί. Μπορεί και να γίνονται. Οι γραμμές όμως που βλέπουμε είναι ουσιαστικά υδρατμοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 1 Ιουνίου 2010 #107 Share 1 Ιουνίου 2010 Δες σε αυτό το βιντεάκι κατά πόσο εύκολα εμφανίζονται και πόσο επίσης εύκολα εξαφανίζονται. Το ότι εξαφανίζονται γρήγορα σημαίνει ότι οι συνθήκες δεν ευνοούν την διατήρησή τους (μεγάλη θερμοκρασία και χαμηλό ύψος). Δεν προσπαθώ να σε πίσω ότι δεν γίνονται ψεκασμοί. Μπορεί και να γίνονται. Οι γραμμές όμως που βλέπουμε είναι ουσιαστικά υδρατμοί. Συγγνώμη, αλλά εξακολουθώ να διαφωνώ... Πριν μερικά χρόνια οι συνθήκες δεν ευνοούσαν ποτέ δηλαδή την παραμονή αυτών των γραμμών στον ουρανό (μιας και δεν τις έβλεπα ποτέ όταν ήμουν μικρότερος, έχει λίγα χρόνια που τις βλέπω), ενώ τώρα την ευνοούν πάντα. Τυχαίο? Δε νομίζω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 1 Ιουνίου 2010 #108 Share 1 Ιουνίου 2010 (edited) Κι ένα ενδιαφέρον λινκ που διάβαζα αυτές τις μέρες. Μιλάει εκτός από τα chemtrails αυτά καθ' αυτά και για τη θέση που παίρνουν διάφοροι επίσημοι φορείς καθώς και οργανώσεις όπως η greenpeace. Ξέχασα το λινκ... http://www.enouranois.gr/sygrafeis/Gabriel...r/indexgap2.htm Έγινε επεξεργασία 1 Ιουνίου 2010 - miltosbitoulis2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 1 Ιουνίου 2010 Author #109 Share 1 Ιουνίου 2010 Αυτές είναι δικές μου φωτογραφίες και έχουν απλά σμικρυνθεί για να χωράνε στη σελίδα, αν τις κατεβάσετε στο pc σας και δείτε τα στοιχεία τους φαίνεται πότε έγινε η λήψη. Κάποιος σχετικός με αεροπλάνα θα μπορούσε να μου πει αν είναι δυνατόν να σχηματίζονται αυτές οι γραμμές από υγροποίηση υδρατμών? Τα βελάκια σε κάποιες φωτογραφίες δείχνουν πως ξεκινούν οι γραμμές και και πως καταλήγουν να φουσκώνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 3 Ιουνίου 2010 Author #110 Share 3 Ιουνίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maik78 3 Ιουνίου 2010 #111 Share 3 Ιουνίου 2010 Εγω δεν ξερω αν ειναι απο τα καυσαερια η οντως ειναι ψεκασμος.Αυτο που εχω δει με τα ματια μου ειναι οτι τα καυσαερια μετα απο λιγο διαλυονται εντελως ενω αυτα οσο περναει η ωρα διογκωνονται.Αν δεν κανω λαθος στον ψεκασμο ειναι και πιο χοντρο το ιχνος που αφηνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 3 Ιουνίου 2010 #112 Share 3 Ιουνίου 2010 Αυτές είναι δικές μου φωτογραφίες και έχουν απλά σμικρυνθεί για να χωράνε στη σελίδα, αν τις κατεβάσετε στο pc σας και δείτε τα στοιχεία τους φαίνεται πότε έγινε η λήψη. Κάποιος σχετικός με αεροπλάνα θα μπορούσε να μου πει αν είναι δυνατόν να σχηματίζονται αυτές οι γραμμές από υγροποίηση υδρατμών? Τα βελάκια σε κάποιες φωτογραφίες δείχνουν πως ξεκινούν οι γραμμές και και πως καταλήγουν να φουσκώνουν. Οι γραμμές αυτές είναι wingtrails και ναι είναι δυνατόν να διατηρηθούν για αρκετή ώρα/ες. Θα προσπαθήσω να βρω περισσότερες πληροφορίες και θα επανέλθω. Όσο για κάποιον παραπάνω, που αναφέρει ότι παλαιότερα δεν υπήρχαν ή δεν διατηρούνταν τόσο, τον πληροφορώ ότι υπήρχαν και διατηρούνταν για αρκετή ώρα. Αλλά όπως είπα θα προσπαθήσω να βρώ πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 3 Ιουνίου 2010 #113 Share 3 Ιουνίου 2010 Στην Ελλάδα χρησιμοποιείται ο συγκεκριμένος τύπος "PIPER Cheyenne ΙΙ turbo prop" συνήθως για βομβαρδισμό νεφών με ιωδιούχο άργυρο. Πιθανό το συγκεκριμένο αεροσκάφος να χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό. Το σύστημα που βλέπουμε πιθανό να είναι για βομβαρδισμό νεφών (με κάθε επιφύλαξη). Βέβαια και το βίντεο δεν αποδεικνύει τίποτα οπότε μπορούμε να υποθέσουμε οτιδήποτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 3 Ιουνίου 2010 Author #114 Share 3 Ιουνίου 2010 Καταλαβαίνεις οτι οι γραμμές καλύπτουν μεγάλα κομμάτια ουρανού μέχρι που κρύβουν τον ήλιο? Αυτό είναι συνηθισμένο, λογικό και συνέβαινε πάντα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 3 Ιουνίου 2010 #115 Share 3 Ιουνίου 2010 Καταλαβαίνεις οτι οι γραμμές καλύπτουν μεγάλα κομμάτια ουρανού μέχρι που κρύβουν τον ήλιο? Αυτό είναι συνηθισμένο, λογικό και συνέβαινε πάντα? Ίσως θα πρέπει να παρατηρήσεις διάφορες γραμμές από διάφορα αεροπλάνα και πως αυτές απλώνουν. Στις φωτογραφίες δεν παρατήρησα κάτι περίεργο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχουν γίνει ψεκασμοί. Όταν παρατηρούμε όμως αεροπλάνα στον ουρανό θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν πετούν ποτέ στο ίδιο ύψος (εφόσον τα βλέπουμε ταυτόχρονα). Αυτό σημαίνει ότι και τα ίχνη τους είναι διαφορετικά και διαλύονται διαφορετικά. Για να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το ύψος των αεροσκαφών που πετούν, αρκεί να παρατηρήσουμε (εαν υπάρχουν) τα νέφη στον ουρανό. Εάν δούμε "αραχνούφαντα" νέφη αρκετά ψηλά (ονομάζονται cirrus) στα οποία μπορούμε να διακρίνουμαι τον ουρανό μέσα από αυτά, τότε το ύψος είναι από 18.000 ft και ψηλότερα. Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο συγκριτικό σημείο πάντως ώστε να πούμε ότι δύο αεροσκάφη διέρχονται από το ίδιο σημείο την ίδια στιγμή. Άρα δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα αν πρόκειται για χημικά ή για υδρατμούς. Σε τέτοια ύψη όμως (σκεφτείται ότι η θερμοκρασία μειώνεται 2 βαθμούς κελσίου ανά 1000 ft) και με τέτοια θερμοκρασία (30-(2*18))=-6 και κάτω, ότι οι υδρατμοί μπορεί να είναι εμφανείς ως νέφος για αρκετή ώρα. Επίσης ο άνεμος σε τέτοια ύψη παίζει σημαντικό ρόλο στην εξάπλωση του ίχνους αυτού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokion.v 3 Ιουνίου 2010 #116 Share 3 Ιουνίου 2010 Καταλαβαίνεις οτι οι γραμμές καλύπτουν μεγάλα κομμάτια ουρανού μέχρι που κρύβουν τον ήλιο? Αυτό είναι συνηθισμένο, λογικό και συνέβαινε πάντα? Ίσως θα πρέπει να παρατηρήσεις διάφορες γραμμές από διάφορα αεροπλάνα και πως αυτές απλώνουν. Στις φωτογραφίες δεν παρατήρησα κάτι περίεργο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχουν γίνει ψεκασμοί. Όταν παρατηρούμε όμως αεροπλάνα στον ουρανό θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν πετούν ποτέ στο ίδιο ύψος (εφόσον τα βλέπουμε ταυτόχρονα). Αυτό σημαίνει ότι και τα ίχνη τους είναι διαφορετικά και διαλύονται διαφορετικά. Για να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το ύψος των αεροσκαφών που πετούν, αρκεί να παρατηρήσουμε (εαν υπάρχουν) τα νέφη στον ουρανό. Εάν δούμε "αραχνούφαντα" νέφη αρκετά ψηλά (ονομάζονται cirrus) στα οποία μπορούμε να διακρίνουμαι τον ουρανό μέσα από αυτά, τότε το ύψος είναι από 18.000 ft και ψηλότερα. Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο συγκριτικό σημείο πάντως ώστε να πούμε ότι δύο αεροσκάφη διέρχονται από το ίδιο σημείο την ίδια στιγμή. Άρα δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα αν πρόκειται για χημικά ή για υδρατμούς. Σε τέτοια ύψη όμως (σκεφτείται ότι η θερμοκρασία μειώνεται 2 βαθμούς κελσίου ανά 1000 ft) και με τέτοια θερμοκρασία (30-(2*18))=-6 και κάτω, ότι οι υδρατμοί μπορεί να είναι εμφανείς ως νέφος για αρκετή ώρα. Επίσης ο άνεμος σε τέτοια ύψη παίζει σημαντικό ρόλο στην εξάπλωση του ίχνους αυτού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 4 Ιουνίου 2010 Author #117 Share 4 Ιουνίου 2010 Κατανοητό Κολλάω πολύ στο οτι υπάρχουν πολλοί που ανησυχούν και αν δεις σε προηγούμενα ποστ στην Αίγινα έχουν οργανωθεί, επίσης στην Αμερική το παιχνίδι παίζεται χρόνια και οι παρατηρήσεις που έχουν κάνει είναι αρκετά τραγικές, να και ένα σχετικό βιντεάκι: Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 4 Ιουνίου 2010 #118 Share 4 Ιουνίου 2010 Ουπς, είχα υποσχεθεί κι εγώ φωτογραφίες και το ξέχασα πάλι... Οι φωτό είναι από διαφορετικά μέρη την ίδια μέρα, καλύπτουν Σταυρούπολη και Ηλιούπολη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 4 Ιουνίου 2010 #119 Share 4 Ιουνίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 4 Ιουνίου 2010 #120 Share 4 Ιουνίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 4 Ιουνίου 2010 #121 Share 4 Ιουνίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltosbitoulis2 4 Ιουνίου 2010 #122 Share 4 Ιουνίου 2010 (edited) Συγγνώμη που είναι στραβά, ξέχασα να τις γυρίσω... Και συγγνώμη που τις βάζω δύο-δύο, αλλά μου έλεγε ότι δε χωρούσε παραπάνω... Οι φωτογραφίες είναι κοντά 700 kB η κάθε μία, μάλλον είναι μεγάλες... Έγινε επεξεργασία 4 Ιουνίου 2010 - miltosbitoulis2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 4 Ιουνίου 2010 Author #123 Share 4 Ιουνίου 2010 (edited) Αρθράκι από ΤΟ ΒΗΜΑ: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&...p;dt=25/07/2004 Έγινε επεξεργασία 4 Ιουνίου 2010 - viciouscircle Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormtrooper 4 Ιουνίου 2010 #124 Share 4 Ιουνίου 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sta8hs000 4 Ιουνίου 2010 #125 Share 4 Ιουνίου 2010 "Προσπαθουν να μας κραταν υποτονικους" Μια βολτα να βγεις στο κεντρο της Αθηνας το πρωι η το μεσημερι θα καταλαβεις αν μας κρατανε υποτονικους τα σπρει τους.... Ελα ρε συ Γιωργη, σε λιγο θα βαλετε και για τα ΕΛ και για τις αποικιες των Ελληνων στον Πλανιτη Αρη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος