Jump to content

Αρχάριος: Ζητάω την βοήθειά σας για τον καινούργιο ενυδρείο που θα φτιάξω

panos.35

Recommended Posts

Χαιρετώ όλους τους χομπύστες.

Είμαι αρχάριος, ασχολούμαι με θαλασσινά ενυδρεία τους τελευταίους 4 μήνες. Έχω ήδη ένα 80lt reefάκι και ξεκινάω τώρα την μεταφορά του σε μεγαλύτερο.

Έχω ήδη αγοράσει τα παρακάτω:

1. Ενυδρείο juwel ριο300

2. Υπερχείλιση Grotech

3. Αντλία επιστροφής eheim compact 3000

4. Έχω φτιάξει ένα sump 5 διαμερισμάτων 90lt.

5. Ψυκτικό Teco tr10

Επίσης, θα χρησιμοποιήσω μερικά από τα εξαρτήματα που έχω:

1. skimmer tmc v2 400

2. skimmer boyu

3. λάμπα uv.

Το καινούργιο ενυδρείο το έχω καθαρίσει και αύριο θα φτιάξω το νερό. Μετά έχω βρει από συνχομπίστα έτοιμο κουραρισμένο βράχο 20 κιλά. Μου πρότεινε επίσης, να μου δώσει και το νερό του. Να το πάρω?

Επίσης, να χρησιμοποιήσω το νερό από το 80άριο μου ενυδρείο?

Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την μεταφορά. Θέλω να τα κάνω σωστά για να μην έχω προβλήματα στην συνέχεια.

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

Εφοσον το ενυδρειο του φιλου σου και το δικο σου δεν εχει προβληματα,μπορεις να χρησιμοποιησεις το νερο τους στο νεο ενυδρειο.

Αυτο που παρατηρω στον εξοπλισμο ειναι το skimmer το οποιο θα ειναι πολυ λιγο για το νεο ενυδρειο σου.Ενα skimmer για 600-800 λιτρα τουλαχιστον θα σου χρειαστει.Δωσε τα 2 μικρα και παρε ενα μεγαλο.

Για την μεταφορα:

Θα βαλεις την αμμο στο νεο ενυδρειο,θα το γεμισεις νερο(οχι μεχρι επανω για να μπορει να μπει ο βραχος),θα φτιαξεις την αλατοτητα και επειτα θα βαλεις το βραχο.Θα πειριμενεις και θα μετρας και οταν θα εχεις σωστες τιμες,μεταφερεις το βραχο απο το δικο σου ενυδρειο και αφου τον στησεις,μεταφερεις (και την ιδια μερα) τα ψαρια και κοραλια.

Τι φωτισμο θα εχεις στο νεο ενυδρειο?

Απο κυκλοφορητες?

Ενα skimmer για 600-800 λιτρα[ισως και περισσοτερα] τουλαχιστον θα σου χρειαστει.Δωσε τα 2 μικρα και παρε ενα μεγαλο.

+1