Jump to content

Εισαγωγη Θαλασσινων Ψαριων


Recommended Posts

Κυριε Λογοθετη προσπαθω να καταλαβω τι εννοητε οταν λετε οτι τα ψαρια καταναλωνουν νερα ρευματα αλατια κλπ .Δηλαδη για ποιον υπαρχουν αυτες οι εγκαταστασεις αν οχι για τα ψαρια που θα πουλησουν τα μαγαζια.Δηλαδη αν τα ενυδρεια θα ειναι αδεια αυτα δεν θα καταναλωνονταν?Οπως επισης και οι εργατοωρες που λετε ειναι κατι που αφου καποιος εχει μαγαζι τοτε τις καταναλωνει εκει μεσα.Τι θα επρεπε δηλαδη να κανει?Αφου πουλαει ψαρια με αυτα θα ασχοληθει.Επισης να σας πω οτι οταν κανεις εμποριο οτιδηποτε και αν πουλας εχεις λειτουργικο κοστος.Σε κανενα εμπορευμα δεν ανεβαζεις την τιμη οταν δεν πουλας γρηγορα.

Λετε

Αν έπρεπε για οποιοδήποτε λόγο τα ψάρια να κρατηθούν όλα για κάποιο διάστημα το ενσωματωμένο ρίσκο θα ήταν πολύ πιο μεγάλο, και κατ' επέκταση η τιμή τους πολύ μεγαλύτερη.

¨Μηπως αν η τιμη τους ηταν λογικοτερη καποιες φορες να εφευγαν και ποιο γρηγορα?Γιατι εγω προσωπικα δεν εχω δει πουθενα τις τιμες να ειναι ιδιες.Διαφερουν σε ολα τα μαγαζια απο 1 εως και 25 ευρω για το ιδιο ψαρι στο ιδιο μεγεθος.Εχω και τωρα αν θελεις δεκαδες παραδειγματα.Για να μην μιλησω για τα διαφορετικα ποσοστα εκπτωσης που εχει ο καθενας .

Επισης συμφωνω οτι ο καθενας θα επρεπε να εχει σπιτι του μια καραντινα για ευνοητους λογους.Αυτο ομως δεν ανερει το οτι ειδικα τα μαγαζια που πουλουν ζωντανα και ευαισθητα ζωα θα επρεπε να εχουν απαραιτητα τετοια εγκατασταση.

Οπως επισης θα επρεπε τα ζωα αυτα να βγαινουν στο κοινο μετα απο καποιο διαστημα που θα εχουν ηρεμησει και θα εχουν παρει τα πανω τους.

Αυτο ειναι και για το καλο των καταστηματων γιατι εγω και νομιζω και πολλοι αλλοι δεν αγοραζω ψαρι απο ενα ενυδρειο που θα εχει μεσα και ψαρια που δειχνουν αρρωστα η αδυναμα ειδικα αν γνωριζω οτι αυτα εχουν ερθει πριν 2 η 3 μερες.

Η αδυναμια των καταστηματων για μια τετοια εγκατασταση φιανεται οταν βλεπεις

να εχουν μεσα στα κυρια ενυδρεια τους που εσυ χαζευεις ψαρια που αργοπεθαινουν και στα μοστραρουν εκει χωρις κανενα προβληματισμο μαζι με τα υπολοιπα υγειη.Εγω οταν μου αρρωστησει ψαρι το βαζω στην καραντινα μου αυτοι γιατι δεν το κανουν .Μηπως γιατι δεν εχουν?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 67
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω και να μου απαντήσετε ειλικρινά.

Μπαίνεις σε ένα μαγαζί και αγοράζεις ένα ψάρι. Το ψάρι έχει περάσει καραντίνα τρελή καραντίνα και είναι υγιέστατο εμφανισιακά. Εσύ παίρνεις το ψάρι χωρίς να ξέρεις για την καραντίνα και μόλις το πας σπίτι σου το ψάρι ψοφάει μέσα σε 2 ώρες. Τι κάνεις? Το πάς πίσω και ζητάς να στο αντικαταστήσουν ή λές κάποιο λάθος θα έκανα εγώ και κάνεις την πάπια?

Αν το πας και σου πούν για καραντίνα και ότι δεν το δέχονται τι θα πείς?

Link to comment
Share on other sites

Τα φανταστικα σεναρια που μπορει ο καθενας να σκεφτει ειναι απειρα και η απαντηση τους ειναι καθαρα υποκειμενικη και αφορα τον αγοραστη ξεχωριστα καθε φορα.Καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη περιπτωση.Το τι θα κανει ο καθενας δεν αποτελει κανονα για να το κανει και ο αλλος.

Εγω προσωπικα πουλαω ρουχα .Οι συμπεριφορες και οι απαιτησεις των πελατων για ενα ιδιο θεμα ειναι παντα διαφορετικες .Το θεμα ειναι τι κανω εγω σαν επαγγελματιας πανω στο αντικειμενο της δουλειας μου και αν υπαρχουν καποια standards η κανονες που με κανουν να διαφερω και να ξεχωριζω απο τους υπολοιπους.

Link to comment
Share on other sites

Απορω Γιαννη ολα αυτα που λεμε εμεις δεν σου εχουν συμβει ποτε? :thumbup: Μου φαινεται επισης πολυ περιεργο που γραφουμε 3-4 ατομα για το συγκεκριμενο θεμα ολοι οι υπολοιποι θεωρουν τις συνθηκες ιδανικες σε ολα τα καταστηματα.

Καλα ειναι να γραφουμε και να λεμε super το ενα φοβερο το αλλο αλλα καλο ειναι να λεμε και τα στραβα.

Στο κατω κατω ενταξει να στηριζουμε τα μαγαζια που προσπαθουν να εξυπηρετησουν μεσα απο το φορουμ αλλα και εμεις σαν μελη εχουμε το δικαιωμα να πουμε μερικα πραγματα ή κανω λαθος? :o

Link to comment
Share on other sites

Και μια και μιλαμε για επενδυσεις και εργατοωρες κυριε Λογοθετη απαντηστε μου σας παρακαλω πως γινεται οι τιμες στα ειδη ενυδρειου στα ψαρια θαλασσινα και γλυκου και ολα τα συναφη για να μην μιλησω για τον ζωντανο βραχο που θυμιζει την πορεια του ελληνικου χρηματιστηριου η τιμη του να παρουν την κατω βολτα οταν στην Αθηνα ανοιξε το πρωτο μεγαλο και σωστα στημενο μαγαζι του χωρου που και απο λεφτα δεν νομιζω να τσιγκουνευτικε ο ιδιοκτητης του (η καραντινα του ειναι ποιο μεγαλη απο τη βιτρινα του ,ενα ολοκληρο υπογειο ) αλλα και εργατοωρες ξοδευει αφου απασχολει 10 και βαλε ατομα?

Για αυτους που θα βαλουν διαφορα στο μυαλο τους σαν χομπιστας (αλλα και σαν εμπορος λογω επαγγελματος) αγοραζω απο ολα τα μαγαζια (οποιο εχει την καλυτερη τιμη) αλλα δεν μπορω να αγνοησω αυτη την αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί Φίλοι

Λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε ποια είναι η εμπορική πολιτική που ακολουθούν τα μαγαζιά.

Όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Απ' ότι έχω δει στο δίκτυο, ορισμένα μόνο, από τα μαγαζιά της Αμερικής και της Ευρώπης διαφημίζουν ότι κρατούν τα ψάρια και τα ασπόνδυλα (αναφέρομαι για άγριους οργανισμούς) σε καραντίνα για 10 ημέρες πριν τα διαθέσουν στους πελάτες τους.

Σίγουρα η αρχική τιμή περιλαμβάνει και το ρίσκο των απωλειών, οπότε κανένας έμπορος δεν ανησυχεί αν θα του μείνουν κάποια ψάρια για μεγάλο χρονικό διάστημα απούλητα.

Το ίδιο όμως δεν ισχύει και με όλα τα είδη εμπορίου?

Για παράδειγμα ένας έμπορος αυτοκινήτων γνωρίζει πότε θα πουλήσει το μεταχειρισμένο αμάξι που αγόρασε? Ή ένας έμπορος ρούχων δεν γνωρίζει ότι αν δεν πουλήσει το εμπόρευμα στην σεζόν, τότε θα του μείνει, αφού την επόμενη χρονιά θα έχει αλλάξει η μόδα?

Μην βλέπουμε τα πράγματα μόνο από την σκοπιά του καταναλωτή, αλλά ας βάλουμε τον εαυτό μας στην θέση τους. Αυτό είναι το εμπόριο και ο έμπορος προσπαθεί, με όποιον τρόπο νομίζει καλύτερο, να διασφαλιστεί. Ο καταναλωτής έχει τον τελευταίο λόγο.

Αυτό που θα θεωρούσα πιο σημαντικό όμως, είναι η αδικαιολόγητη απόκλιση των Ελληνικών τιμών με τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές. Βλέπουμε τεράστιες διαφορές, οι οποίες είναι αδικαιολόγητες, λιγότερο στα ζωντανά και πολύ περισσότερο στα υπόλοιπα είδη.

Εδώ, προσωπικά, επιρρίπτω την ευθύνη 100% στους εμπόρους λιανικής. Γιατί πιστεύω ότι ο καλός έμπορος που θέλει να προστατεύσει τους πελάτες του και να αυξήσει την πελατεία του, οφείλει να διαμαρτυρηθεί έντονα στον εισαγωγέα και αν δεν συμμορφωθεί να απευθυνθεί στην εταιρεία κατασκευής και να αναφέρει ότι ο εισαγωγέας αισχροκερδεί. Επίσης θα πρέπει να ενημερωθούν, ότι λόγω της κακής αυτής πολιτικής των (ορισμένων?) Ελλήνων αντιπροσώπων το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων καταναλωτών καταφεύγει στα μαγαζιά της Ευρώπης, όπου οι τιμές είναι συμφέρουσες παρ' όλο την επιβάρυνση των μεταφορικών.

Η παραπάνω διαμαρτυρία νομίζω ότι είναι υποχρέωση των εμπόρων λιανικής. Επειδή όμως αρκούνται σε μια πελατεία, που αποτελεί το 20-30% των Ελλήνων χομπιστών (κυρίως νέων στο χόμπι), δεν κάνουν τίποτα.

Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα, μιας και είμαστε πλέον οργανωμένοι στα διάφορα fora, να αρχίσουμε να στέλνουμε ομαδικές επιστολές στις διάφορες εταιρείες και να τους αναφέρουμε ότι στην Ελλάδα οι κ.κ. αντιπρόσωποι σας, μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμικούς πολίτες?

Ξέφυγα αρκετά από το αρχικό θέμα, αλλά πιστεύω ότι και αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο συνέχειά του.

Φιλικά Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα θεωρούσα πιο σημαντικό όμως, είναι η αδικαιολόγητη απόκλιση των Ελληνικών τιμών με τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές. Βλέπουμε τεράστιες διαφορές, οι οποίες είναι αδικαιολόγητες, λιγότερο στα ζωντανά και πολύ περισσότερο στα υπόλοιπα είδη.

Φίλε Νίκο έχεις απόλυτο δίκιο. Το θέμα αυτό έχει αναφερθεί και σε άλλη συζήτηση όπου άκουσα κάτι που μου έκανε μεγάλη εντύπωση και δεν είχα σκεφτεί ώς τότε. Άκουσα λοιπόν οτι ένας από τους λόγους που οι τιμές στην Ελλάδα είναι ακόμη υψηλές σε αντίθεση με τις Ευρωπαϊκές είναι οτι η αγορά είναι μικρότερη σε σχέση με αυτή της Γερμανίας, της Αγγλίας και της Αμερικής.

Αν θέλουμε λοιπόν να πέσουν οι τιμές πρέπει να βοηθήσουμε να μεγαλώσει η αγορά εδώ στην Ελλάδα, να ασχοληθεί περισσότερος κόσμος με το χόμπι. Και για να ασχοληθεί περισσότερος κόσμος δεν αρκούν μόνο χαμηλές τιμές στα ψάρια και τον εξοπλισμό. Χρειάζεται να μην απογοητεύεται ο κόσμος. Να αποκτά εξοπλισμό καλό και ψάρια "δοκιμασμένα" και "ασφαλή", όσο αυτό γίνεται. Αλλιώς θα τα παρατήσει.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι φίλε liquid συμφωνώ μαζί σου .

Πιο πάνω ο JDP έβαλε ένα ερώτημα για το οποίο η απάντηση που πήρε είναι ότι είναι φανταστικό .

Σας πληροφορώ ότι επανειλημμένα και πολύ συχνά μου έχει συμβεί εμένα , να έχω κάποια ψάρια πάνω από 2 μήνες στα ενυδρεία μου σε άριστη κατάσταση να το παίρνει κάποιος που το γνωρίζω ότι το ενυδρείο του είναι εξαιρετικό (σε σχέση με αυτά που λέει ότι κάνει )και το ψάρι την επόμενη μέρα να μην τα έχει καταφέρει .

Και δεν μιλάω για τους πελάτες που δεν κάνουν ούτε αλλαγές νερού , παίρνουν ένα ψάρι και με το που το βάζουν μέσα το ψαράκι γυρνά ανάσκελα ,και σου λένε ότι τα ψάρια που έχουν μέσα από εδώ και ένα χρόνο δεν έχουν κανένα πρόβλημα άρα φταίει το μαγαζί που δεν έχει καλά ψάρια . Με πιο τρόπο θα του βγάλεις από το μυαλό ότι δεν έφταιγε το ψάρι που πήρε αλλά φταίει το ενυδρείο του .

Σε αυτή τη περίπτωση τι πρέπει να κάνει το κατάστημα ;

Υπ οψιν αυτό συμβαίνει πιο συχνά σε ψάρια τα οποία έχουν κάποια αξία υψηλότερη .

Link to comment
Share on other sites

Κυριε Λογοθετη προσπαθω να καταλαβω τι εννοητε οταν λετε οτι τα ψαρια

καταναλωνουν νερα ρευματα αλατια κλπ .Δηλαδη για ποιον υπαρχουν αυτες οι

εγκαταστασεις αν οχι για τα ψαρια που θα πουλησουν τα μαγαζια.Δηλαδη αν τα

ενυδρεια θα ειναι αδεια αυτα δεν θα καταναλωνονταν?Οπως επισης και οι

εργατοωρες που λετε ειναι κατι που αφου καποιος εχει μαγαζι τοτε τις καταναλωνει

εκει μεσα.Τι θα επρεπε δηλαδη να κανει?Αφου πουλαει ψαρια με αυτα θα

ασχοληθει.Επισης να σας πω οτι οταν κανεις εμποριο οτιδηποτε και αν πουλας εχεις

λειτουργικο κοστος.Σε κανενα εμπορευμα δεν ανεβαζεις την τιμη οταν δεν πουλας

γρηγορα.

Φίλε Κώστα

Δυστυχώς μιλώ για τους απλούς κανόνες του εμπορίου. Ο σκοπός είναι το κέρδος

(διαφορετικά δεν θα έμπαινε κανείς στον κόπο). Για την πώληση ζωντανών ψαριών

απαιτούνται όλα αυτά που προανέφερα καθώς και μερικά άλλα όπως ενοίκια,

φόροι, κλπ. Είναι λογικό λοιπόν όλα να συνυπολογίζονται στις τιμές πώλησης. Οσο

για τις εργατώρες, είναι φυσικό οι καταστηματάρχες να τις καταναλώνουν στον

χώρο του καταστήματος. Ομως δεν είναι μόνο οι δικές τους. Είναι και κάποιων

υπαλλήλων. Και από όποια πλευρά να το δούμε οι οποιεσδήποτε εργατώρες έχουν

κόστος που ανέκαθεν συνυπολογίζεται στα λειτουργικά έξοδα μιας επιχείρησης και

κατ' επέκταση στις τιμές πώλησης όλων των αγαθών. Επίσης η διατήρηση του

οποιουδήποτε εμπορεύματος σε στοκ σημαίνει έξτρα λειτουργικά έξοδα που δεν τα

χαρίζει κανείς.

Λετε

Αν έπρεπε για οποιοδήποτε λόγο τα ψάρια να κρατηθούν όλα για κάποιο διάστημα

το ενσωματωμένο ρίσκο θα ήταν πολύ πιο μεγάλο, και κατ' επέκταση η τιμή τους

πολύ μεγαλύτερη.

¨Μηπως αν η τιμη τους ηταν λογικοτερη καποιες φορες να εφευγαν και ποιο

γρηγορα?Γιατι εγω προσωπικα δεν εχω δει πουθενα τις τιμες να ειναι

ιδιες.Διαφερουν σε ολα τα μαγαζια απο 1 εως και 25 ευρω για το ιδιο ψαρι στο ιδιο

μεγεθος.Εχω και τωρα αν θελεις δεκαδες παραδειγματα.Για να μην μιλησω για τα

διαφορετικα ποσοστα εκπτωσης που εχει ο καθενας.

Εδώ μάλλον ξεχνάς ότι κανένας ζων οργανισμός δεν είναι ίδιος με κάποιον άλλο.

Το μέγεθος και η επιστημονική ονομασία ενός είδους δεν μπορεί να το εξομοιώσει

με κανένα άλλο. Είμαι σίγουρος πως και εσύ όπως και εγώ αλλά και όλοι οι

χομπίστες έχουμε καθίσει μπροστά στο τζάμι εξετάζοντας προσεκτικά τα ζωντανά

που έχουμε αγοράσει. Αν δεν ήταν έτσι θα έπαιρνες ένα τηλέφωνο στο κατάστημα

που προτιμάς και θα έλεγες: "έναν αυτοκράτορα 9,34 cm στην Κυψέλη Δοιράνης 5"

Οσο για την ταχύτητα πώλησης νομίζω πως το ζήτημα ήταν η καραντίνα και όχι το

πως τα ψάρια θα πουληθούν γρηγορότερα από ότι ήδη πωλούνται.

Επισης συμφωνω οτι ο καθενας θα επρεπε

να εχει σπιτι του μια καραντινα για ευνοητους λογους.Αυτο ομως δεν ανερει το οτι

ειδικα τα μαγαζια που πουλουν ζωντανα και ευαισθητα ζωα θα επρεπε να εχουν

απαραιτητα τετοια εγκατασταση.

Οπως επισης θα επρεπε τα ζωα αυτα να βγαινουν στο κοινο μετα απο καποιο

διαστημα που θα εχουν ηρεμησει και θα εχουν παρει τα πανω τους.

Αυτο ειναι και για το καλο των καταστηματων γιατι εγω και νομιζω και πολλοι αλλοι

δεν αγοραζω ψαρι απο ενα ενυδρειο που θα εχει μεσα και ψαρια που δειχνουν

αρρωστα η αδυναμα ειδικα αν γνωριζω οτι αυτα εχουν ερθει πριν 2 η 3  μερες.

Η αδυναμια των καταστηματων για μια τετοια εγκατασταση φιανεται οταν βλεπεις

να εχουν μεσα στα κυρια ενυδρεια τους που εσυ χαζευεις ψαρια που

αργοπεθαινουν και στα μοστραρουν εκει χωρις κανενα προβληματισμο μαζι με τα

υπολοιπα υγειη.Εγω οταν μου αρρωστησει ψαρι το βαζω στην καραντινα μου αυτοι

γιατι δεν το κανουν .Μηπως γιατι δεν εχουν?

Εδώ πάλι νομίζω πως κάνεις λάθος. Τα περισσότερα μαγαζιά έχουν

χώρο "νοσοκομείο" για τα προβληματικά ψάρια. Σκέψου μόνο πόσες φορές κάποιο

ψάρι ταλαιπωρήθηκε από τους συγκάτοικούς του μέσα στο ενυδρείο σου. Αν το

θέαμα αυτό το έχεις δει στο ενυδρείο σου (αυτό είναι βέβαιο) τότε θα πρέπει να το

αναμένεις και στις εγκαταστάσεις των καταστημάτων. Και τις περισσότερες φορές το

φαινόμενο είναι προσωρινό. Οσον αφορά την καραντίνα των καταστημάτων νομίζω

πως δεν είναι καθόλου θέμα αδυναμίας. Είναι απλά θέμα προσφοράς και ζήτησης.

Είναι εύκολο να μιλάμε για κάτι. Οταν έρθει όμως η ώρα των έξτρα Ευρώ?

Και μια και μιλαμε για επενδυσεις και εργατοωρες κυριε Λογοθετη απαντηστε μου

σας παρακαλω πως γινεται οι τιμες στα ειδη ενυδρειου στα ψαρια θαλασσινα και

γλυκου και ολα τα συναφη για να μην μιλησω για τον ζωντανο βραχο που θυμιζει

την πορεια του ελληνικου χρηματιστηριου η τιμη του να παρουν την κατω βολτα

οταν στην Αθηνα ανοιξε το πρωτο μεγαλο και σωστα στημενο μαγαζι του χωρου

που και απο λεφτα δεν νομιζω να τσιγκουνευτικε ο ιδιοκτητης του (η καραντινα του

ειναι ποιο μεγαλη απο τη βιτρινα του ,ενα ολοκληρο υπογειο ) αλλα και

εργατοωρες ξοδευει αφου απασχολει 10 και βαλε ατομα?

Για αυτους που θα βαλουν διαφορα στο μυαλο τους σαν χομπιστας (αλλα και σαν

έμπορος λόγω επαγγέλματος) αγοράζω από όλα τα μαγαζιά (όποιο έχει την

καλύτερη τιμή) αλλα δεν μπορώ να αγνοήσω αυτή την αλήθεια.

25896[/snapback]

Φίλε Κώστα,

εδώ υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζεις και ίσως δεν θα

μάθεις ποτέ. Και η μείωση ή η αύξηση των τιμών επηρεάζεται από πολλούς

παράγοντες, μερικούς που ούτε καν φαντάζεσαι. Για τον βράχο που λες, ένας

παράγοντας που επηρέασε την τιμή ήταν οι ποσότητες που εισήχθησαν στην χώρα

μας τον τελευταίο καιρό.

Αυτό που θα θεωρούσα πιο σημαντικό όμως, είναι η αδικαιολόγητη απόκλιση των

Ελληνικών τιμών με τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές. Βλέπουμε τεράστιες διαφορές, οι

οποίες είναι αδικαιολόγητες, λιγότερο στα ζωντανά και πολύ περισσότερο στα

υπόλοιπα είδη.

Φίλε Νίκο,

Εδώ κάνεις και εσύ ένα μεγάλο λάθος. Ρίξε μια ματιά στις τιμές των ψαριών από την

Ερυθρά Θάλασσα σε μερικά Αμερικάνικα site και θα διαπιστώσεις πως οι τιμές τους

στην Ελλάδα είναι "Αδικαιολόγητα" φτηνές. Τίποτα δεν είναι αδικαιολόγητο.

Εδώ, προσωπικά, επιρρίπτω την

ευθύνη 100% στους εμπόρους λιανικής. Γιατί πιστεύω ότι ο καλός έμπορος που

θέλει να προστατεύσει τους πελάτες του και να αυξήσει την πελατεία του, οφείλει

να διαμαρτυρηθεί έντονα στον εισαγωγέα και αν δεν συμμορφωθεί να απευθυνθεί

στην εταιρεία κατασκευής και να αναφέρει ότι ο εισαγωγέας αισχροκερδεί. Επίσης

θα πρέπει να ενημερωθούν, ότι λόγω της κακής αυτής πολιτικής των (ορισμένων?)

Ελλήνων αντιπροσώπων το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων καταναλωτών

καταφεύγει στα μαγαζιά της Ευρώπης, όπου οι τιμές είναι συμφέρουσες παρ' όλο

την επιβάρυνση των μεταφορικών.

Η παραπάνω διαμαρτυρία νομίζω ότι είναι υποχρέωση των εμπόρων λιανικής.

Επειδή όμως αρκούνται σε μια πελατεία, που αποτελεί το 20-30% των Ελλήνων

χομπιστών (κυρίως νέων στο χόμπι), δεν κάνουν τίποτα.

Εδώ πάλι υπάρχουν πολλά που πρέπει να δούμε. Για μερικές περιπτώσεις έχεις δίκιο

(όχι όμως 100%). Αλλού πάλι όχι. Κάτι τα μεταφορικά, κάτι οι ποσότητες,

τα "ιντερνετάδικα" πάλι που στηρίζονται σε ελάχιστο λειτουργικό κόστος (σχεδόν

μόνο λογιστήριο), κάνουν αυτές τις διαφορές που βλέπουμε. Καμιά φορά οι ίδιες οι

εταιρείες προκαλούν αυτά τα φαινόμενα προσφέροντας την ίδια τιμή αγοράς στον

Ελληνα χονδρέμπορο (χονδρέμπορος + κέρδος, κατάστημα + κέρδος,

καταναλωτής) με τα ιντερνετάδικα (ιντερνετάδικο + ελάχιστο κέρδος +

μεταφορικά, καταναλωτής). Δυστυχώς αυτό μειώνει τον τζίρο των Ελληνικών

καταστημάτων που έχουν υψηλότερα λειτουργικά έξοδα. Η κατάσταση είναι

αλυσιδωτή. Μικρότερες πωλήσεις, αύξηση κόστους πωληθέντων, αύξηση των τιμών

πώλησης σε όλα τα είδη. Γιατί για να υπάρχει γύρω μας το κάθε κατάστημα και να

μας προσφέρει τα ψαράκια μας, τον εξοπλισμό, τις γνώσεις και συμβουλές, τις

κατασκευές, και άλλα πολλά που γνωρίζεις καλά, θα πρέπει να έχουν κέρδος. Και

αν αυτό το κέρδος δεν είναι ουσιαστικό τότε τα μαγαζιά αυτά θα έκλειναν και οι

επιχειρηματίες θα έκαναν κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ήταν έτσι θα έπαιρνες ένα τηλέφωνο στο κατάστημα

που προτιμάς και θα έλεγες: "έναν αυτοκράτορα 9,34 cm στην Κυψέλη Δοιράνης 5"

Αν δεν κανω λαθος τα μαγαζια καπως ετσι παραγγελνουν τα ψαρια τους.Με την ονομασια τους και το μεγεθος τους.Τι αλλο δηλαδη διαφοροποιει ενα yellow tang μεγεθος Μ σε ενα μαγαζι απο ενα αλλο?

Και επιμενω στην αποκληση των τιμων .

εδώ υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζεις και ίσως δεν θα

μάθεις ποτέ

Αφου δεν ξερω τοτε σταματω να γραφω γιατι δεν υπαρχει λογος.

Παντως απαντηση δεν πηρα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ενα ψαρι εχει διαφορετικη τιμη απο μαγαζι σε μαγαζι, για πολλους λογους.Μηπως μπορειτε να μου πειτε γιατι εχει διαφορετικη τιμη ενα αναψυκτικο, ενα γαλα κλπ απο super market σε super market.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

πιστευω οτι τα καταστηματα δεν ευθυνονται για τους ζωντανους οργανισμους που εισαγουν και πουλανε και ουτε μπορουν να μας δοσουν καποια εγγυηση για το ποσο θα ζησουν αυτα..

δεν αγοραζουμε τηλεωραση(με τρια χρονια εγγυηση)

τορα αμα καποιος δεν προσεχει τα νερα στα ενυδρεια του κτλ.. αλλο αυτο(εκει εχει καποια ευθηνη)

ενας φιλος σε pet shop ειχε ενα παπαγαλο τον οποιο δεν πουλουσε γιατι τον μεγαλωσε απο μικρο και ξωδεψε ενα καρο λεφτα

αυτος πεθανε ξαφνικα δηλ. αν τον πουλουσε σε πελατη θα εφταιγε ο μαγαζατορας που ο παπαγαλος εμφανισε καρκινο και πεθανε?

οσον αφορα τις τιμες συμφωνω με καποιους ..

πος γινετε ενα ψαρακη να εχει δυο ευρο εδο και αλλου 4(απαντησε βεβαια το watter inn σε αυτο)

ναι αλλα αυτος βγαζει διπλασιο κερδος?

θα ηθελα να μου εξηγησει καποιος πος γινετε ενα σακουλακι αμμο να εχει 12 ευρο το πρωι 7 ευρο το απογευμα

στο ιδιο καταστημα και γιατι με αναγκασε να βγο εκτος πολης και να παο να το παρο (ηθελα ποσοτητα) απο εναν γνωστο που μου εδοσε το ενα σακουλακι 5 ευρο

μετραει παντα ο πελατης ο οποιος θα μηνει ευχαριστημενος θα ξαναπαει στο ιδιο καταστημα για να ψωνισει

και θα φερει δυο τρεις γνωστους στο καταστημα αυτο (προσοπικη μου εμπειρια στην δικη μου δουλεια που δεν εχει να κανει με ψαρια).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

χμ, καπως πρεπει να φυγει το εακ απο τα ψαρακια εισαγωγης!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση με αφορμή το τοπικ που τρέχει.

Ωντας χομπίστας από παιδί αλλά και βιοποριζόμενος πλέον απο τον κλάδο του ενυδρείου , θεωρώ σκοπό μου-οπώς και σκοπό πολλών ανθρώπων στο φορουμ αυτό ,να εξελίσσουμε θετικά το χόμπι του ενυδρείου.

Η παθολογία των ψαριών είναι εξίσου πολύπλοκη με αυτή του ανθρώπου. Η διαφορά εγκειται στο γεγονός ότι τα μεσα για την εξακρίβωση των προβλημάτων στον ανθρωπινο οργανισμό είναι πιο αμμεσα και πιο προσιτά οικονομικά. Σκεφτείτε για παράδειγμα μια αιματολογική εξέταση σε ανθρωπο κα σε ψάρι.

Υπάρχει ένα κενό στην ελληνική χομπιστική ενυδρειακή νοοτροπία. Η ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ. Η καραντίνα στο στάδιο πριν το ενυδρέιο.

Ειναι έντελώς άλλο πραγμα η καραντίνα και αλλό πραγμα οι 1,2,3, 10 μερες παραμονής των οργανισμών στο καταστημα μας. Και αυτό δεν αναλύεται σε δεκα γραμμές αλλάσε τόμους βιβλίων!

Φυσικά και τα καταστήματα έχουμε υποχρεώσεις στην φρόντιδα των ψαριών ωστε να εξαλιφθεί το στρες τους και να θεραπευθουν τυχόν ασθένειες αλλά δεν όνομάζονται καραντίνα. Και δεν είναι καραντίνα.

Αξιζει να ανοιχτεί ένα νεο θεμα για την καραντινα και τα χαρακτηριστικά της.

Η καραντίνα πρεπει να λαμβάνει χώρα ΠΑΝΤΑ μετά την πώληση των ψαριών και πριν αυτά εισαχθουν στο ενυδρειο. ειδάλλως παιζουμε με τις πιθανότητες.

Με εκτίμηση

Σπύρος Βεσσαλάς

Γεωπόνος - ιχθυολόγος

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω μόνο ένα κατάστημα το οποίο κάνει πραγματικά καραντίνα. Με καραντίνα εννοώ παρακολούθηση ένα μήνα πριν την πώληση. Φαρμακευτική αγωγή σε όλα τα καινούργεια ψάρια (πρόσφατα πήγα να δω και δεν με άφησε γιατί τα έχει στο σκοτάδι) και σιγά σιγά προσαρμογή αυτών με παλιά ψάρια. Ακόμα κι αυτός προτείνει να γίνεται καραντίνα όταν πάρεις ψάρι, κι ας έχει προηγηθεί καραντίνα εκ μέρους του. Όσο για της τιμές, μπαίνει στο παιχνίδι το money-and-quality.

Θα μου πείτε, άλλο το κατάστημα και άλλο ο breeder. Πολύ σωστα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

νομιζω πως η προσεγγιση περι τιμης των ψαριων ειναι λανθασμενη αρκετα.τα ψαρια ειναι πριοντα ,καλως ή κακως και η τιμη τους θα καθοριζεται παντα μα παντα συμφωνα με την προσφορα και ζητηση.τα αλλα περι καραντινας και αυξησης της τιμης λογω κοστους συντηρισης ειναι τουλαχιστον αστειοτητες.Για αυτο οσες μερες και να μπουν σε καραντινα δεν αυξανεται ουσιαστικα η τιμη.απλα γιατι η ζητηση ειναι ιδια(κια λογω ανταγωνισμου)....οσον αφορα τωρα την ζημιες που θα υποστουν οι επαγγελματιες απο τυχων απωλειες ψαριων λογω της μεταφορας ....απο που και σπου να τις επιβαρυνθει ο πελατης..???????το βαρος πεφτει στον εισαγωγεα και ΜΟΝΟ...ο πελατης τι σχεση εχει με την μεταφορα και τα προβληματα που θα προκυψουν απο αυτην.Στην ουσια αν παραλαβουν προβληματικο προιον(ψαρια,συγνωμη που τα ονομαζω προιον ,αλλα ετσι ειναι) ας ζητησουν τα ρεστα απο τον εισαγωγεα...στον πελατη γιατι??????απο την αλλη δεν μπορουμε να ζηταμε τα ρεστα απο τα pet shop, οι ανθρωποι ειναι εμποροι και ειναι απολυτα θεμιτο να αγοραζουν και να πουλουν .Οι περισσοτεροι γνωριζουν τι περνουν (πελατες),και απο την στιγμη που και αυτοι που δεν γνωριζουν ενημερωνονται αποτα pet shop σχετικα με το αν εχουν περασει καραντινα , και αν δεχτουμε πως δεν υπαρχει δολος απο τα μαγαζια,πιστευω-ελπιζω πως δεν υπαρχει,ολα τα αλλα ειναι στο ΄΄παιχνιδι΄΄΄ του εμποριου.δεν προκειται κανενα μαγαζι να υποστει το χρονικο κοστος της καραντινας (και ειναι απολυτα φυσικο,γιατι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος.δηλαδη τι θελουμε τα petshop να μας υπογραφουν συμβολαιο οτι τα ψαρια που πηραμε θα φτασουν τα βαθια γεραματα....ο μονος τροπος να δημιουργηθει καραντινα στα petshop ειναι με θεσμικο πλαισιο απο το κρατος που θα αναγκαζει ολα τα μαγαζια να τα ελεγχουν τα ψαρια για καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα .ετσι λοιπον θα επιμεριστουν ολοι το ΄΄χρονικο ΄΄κοστος χωρις να δημιουργησουν προβλημα ανταγωνιστικοτητας.τελος, η ουσια της καραντινας δεν θα επρεπε να υπαρχει απλα για να περνουμε εμεις υγιη ψαρια, αυτο ειναι το λιγοτερο.Το προβλημα ειναι το εξης: τι μπορει να μεταδωθει στον ανθρωπο απο ενα προβληματικο αρρωστο ψαρι.(πιστευω οι κινεζοι σε λιγα χρονια θα βγαζουν ψαρια led με τηλεχηριστηριο για αλλαγη χρωματος)αυτο πρεπει να σκεφτουμε πρωτα περι καραντινας. το ξερω σας ζαλισα τα........... συκωτια :whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Συμφωνω. Απλα πας στο καταστημα βλεπεις το ψαρι που θες και τους λες να στο κρατησουν μς μια προκαταβολη δυστυχως το θεμα ειναι αλλο πολλοι μαγαζατορες επωφελοτνται και εκμεταλευονται τους πελατες. Μπορει να σου πουλησουν ψαρι που ειναι ακκαταληλο για το ενυδρειο πχσε μενα στη αρχη που ειχα φτιαξει το ενυδρειο 1 εβδομαδα αστρωτο δηλ πηγα σε καταστημα ρωτησα για μια γονιοπορα που ειχε επεμενε οτι κανει για το ςνυδρειο μου και οτι δε θα ειχα προβλημα το αποτελεσμα δε ηξερα. τη αγορασα πεθανε σε 2 μερες

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω. Απλα πας στο καταστημα βλεπεις το ψαρι που θες και τους λες να στο κρατησουν μς μια προκαταβολη δυστυχως το θεμα ειναι αλλο πολλοι μαγαζατορες επωφελοτνται και εκμεταλευονται τους πελατες. Μπορει να σου πουλησουν ψαρι που ειναι ακκαταληλο για το ενυδρειο πχσε μενα στη αρχη που ειχα φτιαξει το ενυδρειο 1 εβδομαδα αστρωτο δηλ πηγα σε καταστημα ρωτησα για μια γονιοπορα που ειχε επεμενε οτι κανει για το ςνυδρειο μου και οτι δε θα ειχα προβλημα το αποτελεσμα δε ηξερα. τη αγορασα πεθανε σε 2 μερες

 

Αυτο είναι μεγάλο θέμα, αλλά κατα βάση κι ο καταστηματάρχης έμπορος είναι και θέλει να πουλήσει..Θα μου πείς ακούγεται κυνικό αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές έτσι γίνεται. Ασε που δεν είναι αυτονόητο πως όποιος έχει pet shop έχει απαραίτητα και βαθιά γνώση.

Εναπόκειται σε μας τους χομπίστες προτού αγοράσουμε ένα ζωντανό οργανισμό να μάθουμε πρώτα τις απαιτήσεις του και μετά να αποφασίσουμε αν θα το πάρουμε ή όχι. Οσες περισσότερες γνώσεις αποκτούμε τόσο πιο εύκολα θα ξεφεύγουμε απο τις "παγίδες" των pet shop. Είτε απο δόλο είτε απο άγνοια.

 

Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τον ΑΚΙS1830.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...