Δίας 23 Οκτωβρίου 2009 #26 Share 23 Οκτωβρίου 2009 (edited) Παραπονα απο καποια μαγαζια εχουμε ολοι μας.Οπως και ολοι μας ειμαστε ευχαριστημενοι απο καποια αλλα μαγαζια. Προσωπικα δεν βλεπω το λογο να ανοιξει ενα τετοιο θεμα,καθως πολυ ευκολα η κουβεντα μπορει να παρεκτραπει. Απο την αλλη,για μαγαζια που εχουν βημα εδω,μπορει οποιος θελει και εχει καποιο παραπονο,να ανοιξει θεμα στην κατηγορια του εκαστοτε μαγαζιου. Θα παρακαλεσω για την πρεπουσα προσοχη στο τι λεμε και γραφουμε,γιατι διαφορετικα το θεμα θα Έγινε επεξεργασία 23 Οκτωβρίου 2009 - Dias Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 23 Οκτωβρίου 2009 #27 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Μια συνεργασία με φιλοζωική εταιρία που θα μαζεύαμε υπογραφές για να χαρακτηριστούν τα "βασανισμένα ψάρια" απαγορευμένα θα ήταν πιστεύω μια καλή και υπεύθυνη κίνηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisakis 23 Οκτωβρίου 2009 #28 Share 23 Οκτωβρίου 2009 παιδια χαλαρωστε!!!!! αλλο να γινει ενα θεμα οπως προταθηκε και αλλο να λεμε την αποψη μας μεμονομενα. εχει διαφορα. φυσικα και μπορουμε και πρεπει να τη λεμε. ευχαριστα και οχι. ομως δεν εχουμε το δικαιωμα να δυσφημουμε επαγγελματιες. αν ανοιξει ενας τετοιος δρομος θα χασουν και οι δυο πλευρες. και στο κατω κατω ρε παιδια υπαρχουν και ξεροκεφαλοι. οσο τους λες μην, αυτοι το κανουν. τοτε ας προσεχαν. μιλαω μα αφορμη περιστατικο που μου ετυχε πριν απο δυο ωρες. ημουν σε γνωστη αλυσιδα πετ σοπ και η κοπελα ειπε στην πελατισσα να ριξει το ξυλο που αγορασε σε ενα κουβα για μερικες ημερες ωστε να φυγει η κιτρινιλα, να ανοιξουν οι ποροι του ξυλου και να βουλιαξει!!! εγω εφερα αντιθετη γνωμη. πλυσιμο με νερο ζεστο και μπλουμ. μιλαω για δισκους. εκεινη με κοιταξε απαξιοτικα και συμφωνησε με τη πωλητρια. ουτε να ρωτησει να της εξηγησω την αποψη μου. εδω δεν φταιει η πωλητρια γιατι ετσι ξερει ή της εχουν πει. ο πελατης ευθυνεται. δεν φταινε παντα τα καταστηματα. οσο καλος και να ειναι δεν παυει να ειναι εμπορας. οταν εσυ επιμενεις οτι θελεις δισκους σε 60 λιτρα και ο εμπορας βλεπει οτι θα πας αλλου να ψωνισεις τι θα κανει? τονιζω επισης. τα παιδια που δηλωνουν αρνηση εδω, δεν λενε μην λετε τη γνωμη σας. λενε οχι στην συγκεκριμενη "ερευνα." αφου ορισμενοι θελετε να πειτε τα παραπονα σας γιατι δεν το κανετε μεμονομενα και ζητατε συλλογικη γνωμη καθως και τις πλατες του ΑΖ? οι χορηγιες, τα δωρα και οι εκπτωσεις ειναι δικαιωμα του καθε καταστηματος. οπως δικαιωμα δικο μας ειναι να επιλεξουμε το καταστημα που θελουμε. βλεπετε για παραδειγμα θεμα μαζικη αγορα τσιλερ το καλοκαιρι. μην συγκρινετε φορουμ για ενυδρεια με φορουμ για κινητα τηλεφωνα, κτλ. αλλο το αγοραστικο κοινο και αλλη η δυναμη του καθε φορουμ. διαφορετικη ενταση ανταγωνισμου και διαφορετικη εξοικειωση με τη τεχνολογια (ποσοι χομπιστες ενυδρειων δεν ασχολουνται καν με ιντερνετ και ποσοι απο αυτους που εχουν σαν χομπι τα κινητα τηλεφωνα ασχολουνται επισης με το ιντερνετ? ποσοστιαια οι δευτεροι υπερτερουν) θεωρω οτι, τουλαχιστον στην αθηνα, για τα ελληνικα δεδομενα καταστημα, χομπιστες πανε σε καλο δρομο. λιγο ο ανταγωνισμος να μεγαλωσει και θα ημαστε μια χαρα. θυμηθητε ποσο ειχε ενα 400αρι ενυδρειο πριν απο 5 χρονια και ποσο εχει τωρα. και ποσο τεινει να φτασει!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisakis 23 Οκτωβρίου 2009 #29 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Μια συνεργασία με φιλοζωική εταιρία που θα μαζεύαμε υπογραφές για να χαρακτηριστούν τα "βασανισμένα ψάρια" απαγορευμένα θα ήταν πιστεύω μια καλή και υπεύθυνη κίνηση. εεετσι. η ουσια μετραει. και οχι μονο ψαρια γιωργο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manoskap 23 Οκτωβρίου 2009 Author #30 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Αναφερόμαστε σε επαγγελματίες οπότε ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ και πουλάνε παπαγαλους αφού είναι προϊόν και το ζητάει το κοινό. Το θέμα δεν το άνοιξα γί αυτό. Μίλησα για αξιολόγηση της ΓΝΩΣΗΣ του αντικειμένου ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΗΓΗΣΗ της αξιολόγησης είτε θετικά είτε αρνητικά. Αν ο άλλος είναι ηλίθιος και κατηγορεί τσάμπα κάποιο κατάστημα σίγουρα θα βρεθούν 10 άλλοι και θα πουν την σωστή εικόνα του καταστήματος. Αν όμως μαζευτούν 20 όμως απόψεις αρνητικές τότε κάτι τρέχει. Ακόμα, γνωρίζοντας την αρνητική αξιολόγηση τους κάποια καταστήματα ίσως διορθώσουν κάποια λάθη τους ή ασχοληθούν περισσότερο με το αντικείμενο τους. Δυστυχώς σε αλλά φόρουμ που έχουν να κάνουν με αψυχα αντικείμενα υπάρχει παρόμοια κρίση. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ζωακια.... Και είναι κρίμα... Ας μην φεύγουμε εκτός θέματος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctpanoramix 23 Οκτωβρίου 2009 #31 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Το αν αγαπητε Κωστα εγω ειμαι λολος η οχι δεν εχει να κανει σε τιποτα με το αν μπορω να πω τι γνωμη μου η οχι. Αν εσυ η ο οποιοσδηποτε νομιζει κατι τετοιο μπορει απλα να προσπερασει την αποψη μου ...... Και αναφεροντας ενα περιστατικο ή μια γνωμη δεν νομιζω οτι κρινεται καποιος. Και αν κρινεται συμφωνα με τη δικια σου λογικη, μονο οφελος προς εμας (τους χομπιστες) μπορει να εχει μια τετοια "κριση" καθως θα δωσει την ευκαιρια στον "κρινομενο" να διορθωθει. Δηλαδη ενα παραδειγμα : να μην ξαναπουλησει εναν νεογνο common pleco σε καποιον αρχαριο που μολις ξεκιναει με το χομπυ και δεν εχει ιδεα, σαν εξωτικο πολυ σπανιο ψαρι για 35 (!) ευρω. Αν αυτο δεν κρινει απο μονο του τον συγκεκριμενο μαγαζατορα τοτε ποιος ειμαι εγω να το αναφερω σωστα? Οι παντες κρινονται απο τις πραξεις τους και οχι απο τα λογια καποιου σε ενα φορουμ........ Οσον αφορα το τι ειναι σωστο και δικαιο για τον καθενα δεν συμφωνω καθολου μαζι σου. Το τι ειναι σωστο και δικαιο δεν δεν ειναι καθολου σχετικο. Σχετικο ισως ειναι για αυτους που το σωστο και το δικαιο εξαρταται απο τα συμφεροντα τους. Το σωστο και το δικαιο κατα τη γνωμη μου βασιζεται στη λογικη.... και η λογικη δεν ειναι καθολου σχεττικη Οσον αφορα την προστασια των μαγαζιων το συμπερασμα βγηκε απο τα προηγουμενα ποστ. Τα οποια προτρεπουν σε λογοκρισια των μελων του φορουμ..... προς οφελος των μαγαζιων και μονο. Επισης το οτι καποια μαγαζια τα σκανε ή οχι στο aquazone το ειπες εσυ και οχι εγω........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisakis 23 Οκτωβρίου 2009 #32 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Αναφερόμαστε σε επαγγελματίες οπότε ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ και πουλάνε παπαγαλους αφού είναι προϊόν και το ζητάει το κοινό. Το θέμα δεν το άνοιξα γί αυτό. Μίλησα για αξιολόγηση της ΓΝΩΣΗΣ του αντικειμένου ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΗΓΗΣΗ της αξιολόγησης είτε θετικά είτε αρνητικά. αυτος που θα κανει τη κριτικη και αυτος που θα τη διαβασει δεν ειναι παντα γνωστης. Αν ο άλλος είναι ηλίθιος και κατηγορεί τσάμπα κάποιο κατάστημα σίγουρα θα βρεθούν 10 άλλοι και θα πουν την σωστή εικόνα του καταστήματος. αλλο να το ακουσει ομως και αλλο να το ζησεις ο ιδιος. Αν όμως μαζευτούν 20 όμως απόψεις αρνητικές τότε κάτι τρέχει.οχι παντα Ακόμα, γνωρίζοντας την αρνητική αξιολόγηση τους κάποια καταστήματα ίσως διορθώσουν κάποια λάθη τους ή ασχοληθούν περισσότερο με το αντικείμενο τους. δεν νομιζω. οι κακοι παταμενουν κακοι Δυστυχώς σε αλλά φόρουμ που έχουν να κάνουν με αψυχα αντικείμενα υπάρχει παρόμοια κρίση. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ζωακια.... Και είναι κρίμα... Ας μην φεύγουμε εκτός θέματος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viciouscircle 23 Οκτωβρίου 2009 #33 Share 23 Οκτωβρίου 2009 (edited) Πάντως να θυμάστε οτι μεγάλη δύναμη σημαίνει και μεγάλη ευθύνη και το ΑΖ με 4539 μέλη αυτή τη στιγμή έχει πολύ μεγάλη ευθύνη προς τους επαγγελματίες που στηρίζουν κι αυτοί με το ρίσκο τους το χόμπυ μας. Φυσικά και υπάρχουν απαιτήσεις από τα μέλη προς τα καταστήματα και γι αυτό υπάρχει και η κατηγορία καταστημάτων αλλά αν αρχίσουμε να κάνουμε ανώνυμη αξιολόγηση με ψήφους κλπ, μπορεί πολύ εύκολα κάποιο κατάστημα να ριχτεί για οποιονδήποτε λόγο και να μην το αξίζει. Μπορεί ο κάθε αρχάριος που έκανε μια στραβή και έχασε τα ψάρια του να τα βάλει με το κατάστημα, μπορεί κάποιος άσχετος πωλητής να του έδωσε λάθος πληροφορίες. Στην τελική πως θα ξέρουμε ως ΑΖ οτι ο καθένας που ψηφίζει το κάνει με ειλικρίνεια και όχι με δόλο ή ανευθυνότητα? Απλά δεν είναι σωστό και υπεύθυνο κάτι τέτοιο. Έγινε επεξεργασία 23 Οκτωβρίου 2009 - viciouscircle Link to comment Share on other sites More sharing options...
bokostas 23 Οκτωβρίου 2009 #34 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Γι'αυτο και εμεις ..... οταν βλεπουμε να φερνουν προς πωληση γκαλαχερ, βαμμενα, παπαγαλοψαρα κλπ. παρα το οτι σαν μελη γνωριζουν την αποψη μας (και θα επρεπε να βοηθανε προς αυτη την κατευθυνση)... πρεπει να το βουλωνουμε και να χαμογελαμε ηλιθια ...... μην θιχτουνε!!!! +1000 Γιατί μήπως αυτό δεν κάνουμε? Και το φόρουμ (οι διαχειριστές) και κάποια μέλη κατά τη γνώμη μου είναι υπερπροστατευτικοί προς τα μαγαζιά. Μου κάνει εντύπωση η "σιωπηρή απαγόρευση" κάθε κριτικής, ακόμη και καλοπροαίρετης, προς τα μαγαζιά, που συχνά οδηγεί και σε απειλή κλειδώματος του θέματος. Θα προτιμούσα (και πιστεύω και οι περισσότεροι εδώ μέσα) να έμπαινε σαν πρώτη προτεραιότητα η αλληλεγγύη μεταξύ των μελών και η ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και η ενημέρωση. Αντ' αυτού βλέπω να προκρίνεται η προστασία των καταστηματαρχών, καλών και κακών και αυτό με στενοχωρεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormtrooper 23 Οκτωβρίου 2009 #35 Share 23 Οκτωβρίου 2009 +1000 Γιατί μήπως αυτό δεν κάνουμε? Και το φόρουμ (οι διαχειριστές) και κάποια μέλη κατά τη γνώμη μου είναι υπερπροστατευτικοί προς τα μαγαζιά. Μου κάνει εντύπωση η "σιωπηρή απαγόρευση" κάθε κριτικής, ακόμη και καλοπροαίρετης, προς τα μαγαζιά, που συχνά οδηγεί και σε απειλή κλειδώματος του θέματος. Θα προτιμούσα (και πιστεύω και οι περισσότεροι εδώ μέσα) να έμπαινε σαν πρώτη προτεραιότητα η αλληλεγγύη μεταξύ των μελών και η ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και η ενημέρωση. Αντ' αυτού βλέπω να προκρίνεται η προστασία των καταστηματαρχών, καλών και κακών και αυτό με στενοχωρεί. Η υπερπροστατευτικότητα από τους διαχειριστές είναι λογική! Είναι αυτό που λέει ο Γιώργος πιο πάνω... Είναι μεγάλη η ευθύνη ενός τέτοιου φόρουμ με αυτή τη δυναμικότητα. Και πίστεψέ με υπάροχυν άνθρωποι που τη μήνυση ως απάντηση την έχουν στο τσεπάκι τους. Εκτός βέβαια από αυτό, πρέπει να υπάρχει και η προστασία του καταναλωτή! Συμφωνώ πως ώρες ώρες το φόρουμ γέρνει προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση. είναι λογικό καθότι ο όγκος των δεδομένων που ανταλλάσσονται καθημερινά είναι σχεδόν αδύνατο να ελεγχθεί από ανθρώπους που απλά προσπαθούν να βοηθήσουν το χόμπυ και δεν είναι αυτό το επάγγελμά τους. Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να βρεθεί μία "φόρμα" που να κρατάει αυτό το 50-50 καταναλωτή-επαγγελματία χωρίς να αποκλίνει από την μία ή από την άλλη σκοπιά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 23 Οκτωβρίου 2009 #36 Share 23 Οκτωβρίου 2009 (edited) Το αν αγαπητε Κωστα εγω ειμαι λολος η οχι δεν εχει να κανει σε τιποτα με το αν μπορω να πω τι γνωμη μου η οχι. Αν εσυ η ο οποιοσδηποτε νομιζει κατι τετοιο μπορει απλα να προσπερασει την αποψη μου ...... Και αναφεροντας ενα περιστατικο ή μια γνωμη δεν νομιζω οτι κρινεται καποιος. Και αν κρινεται συμφωνα με τη δικια σου λογικη, μονο οφελος προς εμας (τους χομπιστες) μπορει να εχει μια τετοια "κριση" καθως θα δωσει την ευκαιρια στον "κρινομενο" να διορθωθει. Δηλαδη ενα παραδειγμα : να μην ξαναπουλησει εναν νεογνο common pleco σε καποιον αρχαριο που μολις ξεκιναει με το χομπυ και δεν εχει ιδεα, σαν εξωτικο πολυ σπανιο ψαρι για 35 (!) ευρω. Αν αυτο δεν κρινει απο μονο του τον συγκεκριμενο μαγαζατορα τοτε ποιος ειμαι εγω να το αναφερω σωστα? Οι παντες κρινονται απο τις πραξεις τους και οχι απο τα λογια καποιου σε ενα φορουμ........ Οσον αφορα το τι ειναι σωστο και δικαιο για τον καθενα δεν συμφωνω καθολου μαζι σου. Το τι ειναι σωστο και δικαιο δεν δεν ειναι καθολου σχετικο. Σχετικο ισως ειναι για αυτους που το σωστο και το δικαιο εξαρταται απο τα συμφεροντα τους. Το σωστο και το δικαιο κατα τη γνωμη μου βασιζεται στη λογικη.... και η λογικη δεν ειναι καθολου σχεττικη Οσον αφορα την προστασια των μαγαζιων το συμπερασμα βγηκε απο τα προηγουμενα ποστ. Τα οποια προτρεπουν σε λογοκρισια των μελων του φορουμ..... προς οφελος των μαγαζιων και μονο. Επισης το οτι καποια μαγαζια τα σκανε ή οχι στο aquazone το ειπες εσυ και οχι εγω........... Λοιπόν εγώ δεν θα σταθώ καθόλου στα υπόλοιπα ο καθένας γράφει την γνώμη του αλλά σε αυτό που εχώ κοκκινίσει περιμένω σύντομα σοβαρή απάντηση και απο εκεί και πέρα θα δώ τι θα κάνω σαν Σωκράτης Γεωργίου και σαν Συντονιστής. Έγινε επεξεργασία 23 Οκτωβρίου 2009 - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas disc 23 Οκτωβρίου 2009 #37 Share 23 Οκτωβρίου 2009 παιδιά οι διαχειριστές ΔΕΝ φταίνε σίγουρα απλά ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ πρέπει και οι καταστηματάρχες να είναι πιο επαγγελματίες και να αφουγκράζονται τον καθε χομπιστα με σεβασμοί και οποια ειλικρινια και να μην ξεχνάνε οτι όντως τα μαγαζιά χρειάζονται αλλα οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ θα πρέπει να ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ και να μαθαίνει ο χομπιστας πιοι αγαπανε αυτο που κανουν και πιοι το κανουν ΜΟΝΟ για εμπορικους λογους....εννοείται οτι δεν ψάχνω το τέλειο αλλα δεν γινετε ΑΛΛΟ να δινουμε τα ΕΥΡΩ μας και να μην αντιστοιχουν στην πραγματικη αξια που θελει το "εμπορευμα"ΑΓΑΠΗ και κατανόηση...αυτα και ας σημειωσω οτι πρεπει να είμαστε ολοι μια ΓΡΟΘΙΑ γιατι τα καταστηματα χρειαζονται αλλα χωρίς όλους ΕΜΑΣ δεν θα υπήρχαν(τουλαχιστων σε τετοια πληθωρα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Husky_Jim 23 Οκτωβρίου 2009 #38 Share 23 Οκτωβρίου 2009 Το θέμα κλειδώνει εδώ. Αργότερα (μιάς και έχω και ζωή πέραν του Άκουαζον) θα τοποθετηθώ στο θέμα στην πλήρη έκταση του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts