Jump to content

Προσοχη στις ημερομηνιες ληξης των τροφων


Recommended Posts

Ξερετε οτι εχω μια τρελλα με τις ημερομηνιες ληξης και τις εξεταζω παντα οταν αγοραζω κατι.

Προσοχη λοιπον στις ημερομηνιες ληξης των τροφων.

Επισκεφτηκα καταστημα που ειχε στα ραφια του τροφη ληγμενη.

Κοιταξα και τα υπολοιπα κουτια της ιδιας τροφης και ηταν ολα ληγμενα.

Το επεσημανα στον υπαλληλο να δω την αντιδραση του αλλα δεν εκανα καποια κινηση να τις εξετασει για να το εξακριβωσει ή να τις αποσυρει απο τα ραφια (ουτε καν για τα ματια)

Το μονο που ειπε ηταν οτι ειναι προσφατη παραλαβη και ηρθαν στο καταστημα ηδη ληγμενα.

Δλδ θα τα πουλησει κανονικα και ενσυνειδητα. :blink:

Το καταστημα εχει βημα στο φορουμ αλλα δεν θελω να το ονομασω.

Απλα οποιος ψωνιζει ας προσεχει αν τον νοιαζει τι ταιζει τα ψαρια του.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 71
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Είναι αυτό που λέμε... ληγμένα παίρνεις !!!

Εγώ είμαι τις άποψης να ενημερώσεις το κατάστημα μέσα από εδώ σαν "εκπρόσωπος" του portal και εν συνεχεία αν δεν δεις αντίδραση να το κατονομάσεις.

Είναι μια νοοτροπία γενικώς κάποιων εμπόρων που θέλουν τον "τρόπο" τους

...... και τι θα πεί ήρθαν ληγμένα?.....σαν να λέει ήρθαν ψόφια τα ψάρια αλλά πρέπει να τα πουλήσω !!!

Έγινε επεξεργασία - Aiolos-910
Link to comment
Share on other sites

Αν έβλεπες έκπληξη, άμεση αντίδραση και απόσυρση των ληγμένων, θα καταλάβαινα τον δισταγμό σου να κατονομάσεις το κατάστημα.

Τώρα δεν σε καταλαβαίνω Σπύρο και θεωρώ ότι είναι λάθος να προστατεύουμε τέτοιες πρακτικές με τη σιωπή μας, απλά γινόμαστε συνεργοί.

Αν το επεισόδιο αφορούσε ληγμένο γάλα, δεν θα κατονόμαζες το κατάστημα, δηλαδή θα μας άφηνες να το δώσουμε στα παιδιά μας?

Σε παρακαλώ μην παρεξηγηθείς, δεν πρόκειται για προσωπική επίθεση εναντίον σου, αλλά έχω κουραστεί κι εγώ να σωπαίνω, σε

θέματα τα οποία θα έπρεπε να μας ξεσηκώνουν και να ξεκινάμε μποϋκοτάζ, γιατί όσο φίλοι και να είμαστε με κάποιους πετσοπάδες,

υπάρχουν και τα αυτονόητα, θέματα στα οποία δεν δικαιούμαστε να τους καλύπτουμε, αντιθέτως είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγέλουμε.

Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω κανένα λόγο να μην κατονομάσεις "επαγγελματία" που ενσυνείδητα πουλάει ληγμένες τροφές.

Link to comment
Share on other sites

Αν έβλεπες έκπληξη, άμεση αντίδραση και απόσυρση των ληγμένων, θα καταλάβαινα τον δισταγμό σου να κατονομάσεις το κατάστημα.

Τώρα δεν σε καταλαβαίνω Σπύρο και θεωρώ ότι είναι λάθος να προστατεύουμε τέτοιες πρακτικές με τη σιωπή μας, απλά γινόμαστε συνεργοί.

Αν το επεισόδιο αφορούσε ληγμένο γάλα, δεν θα κατονόμαζες το κατάστημα, δηλαδή θα μας άφηνες να το δώσουμε στα παιδιά μας?

Σε παρακαλώ μην παρεξηγηθείς, δεν πρόκειται για προσωπική επίθεση εναντίον σου, αλλά έχω κουραστεί κι εγώ να σωπαίνω, σε

θέματα τα οποία θα έπρεπε να μας ξεσηκώνουν και να ξεκινάμε μποϋκοτάζ, γιατί όσο φίλοι και να είμαστε με κάποιους πετσοπάδες,

υπάρχουν και τα αυτονόητα, θέματα στα οποία δεν δικαιούμαστε να τους καλύπτουμε, αντιθέτως είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγέλουμε.

Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω κανένα λόγο να μην κατονομάσεις "επαγγελματία" που ενσυνείδητα πουλάει ληγμένες τροφές.

Συμφωνώ απόλυτα.

Σκέψου μάλιστα ότι αν εγώ που ζω επαρχία αποφασίσω να παραγγείλω από τον συγκεκριμένο και μου στείλει ληγμένα? Δεν έχω το προνόμιο του κατ'ιδίαν ελέγχου.

Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για άλλους συμφορουμίτες της επαρχίας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα συμφωνησω με τον αιολο.... ας ενημερωθει πρωτα ο υπευθυνος και όχι ο απλως υπάλληλος και εαν στη συνεχεια δε δουμε καμια αλλαγη... τοτε να γινει δακτυλοδικτουμενο το καταστημα....

Γιατι ας μην ξεχναμε οτι ο καταστηματαρχης μπορει να ειναι ενσυνηδητος αλλα ο πωλητης ασυνηδητος!!

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Για σκέψου Mema να κάνεις μια παραγγελία από μερικά ζωντανά και να σου έρθουν τα περισσότερα ψόφια...παρατραβηγμένο είναι αυτό που λέω αλλά είναι στην ίδια νοοτροπία με τις ληγμένες τροφές...

Link to comment
Share on other sites

Μιας έχει βήμα το κατάστημα στο ΑΖ όπως είπε ο Σπύρος νομίζω το έλαβε το μήνυμα... εις αναμονή λοιπόν

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα συμφωνησω με τον αιολο.... ας ενημερωθει πρωτα ο υπευθυνος και όχι ο απλως υπάλληλος και εαν στη συνεχεια δε δουμε καμια αλλαγη... τοτε να γινει δακτυλοδικτουμενο το καταστημα....

Γιατι ας μην ξεχναμε οτι ο καταστηματαρχης μπορει να ειναι ενσυνηδητος αλλα ο πωλητης ασυνηδητος!!

Βρε παιδιά, τι συμφέρον έχει ο υπάλληλος να θέλει να πουλήσει τα ληγμένα, μη τρελλαθούμε κιόλας?

Δηλαδή αν ήσουν εσύ στη θέση του Νικολούτσο, δεν θα το είχες αναφέρει στον καταστηματάρχη?

Και πάλι να βρει το μπελά του ο υπάλληλος, επειδή φοβάται μη χάσει τη θέση του και να βγει λάδι

ο έμπορος, ο οποίος προφανώς δεν αντέδρασε για να μη χάσει χρήματα?

Κι αν όντως είναι από καινούρια παραγγελία, ο καταστηματάρχης, όχι μόνο το ξέρει, αλλά βγάζει

και τρελλό κέρδος, γιατί τα πήρε "κοψοχρονιά", αλλιώς θα τα επέστρεφε στην εταιρία και θα έπαιρνε

τα λεφτά του πίσω. Άρα ή τα πήρε τσάμπα, ή τα είχε στην αποθήκη του καμιά διετία, επειδή είχε κάνει

τεράστια παραγγελία, για να τα πάρει φθηνότερα. Και στις δύο περιπτώσεις φταίει.

Εν αναμονή λοιπόν της απάντησης, η οποία δεν θα έρθει ποτέ, για να μην αποκαλύψει μόνος του

το ποιός είναι. Γι αυτό επιμένω ότι πρέπει να τους κατονομάζουμε και να τους δίνουμε την ευκαιρία,

αν πράγματι έχουν βάσιμες δικαιολογίες, να τις επικαλεστούν και να μας πείσουν.

Link to comment
Share on other sites

Μιας έχει βήμα το κατάστημα στο ΑΖ όπως είπε ο Σπύρος νομίζω το έλαβε το μήνυμα... εις αναμονή λοιπόν

Χλωμό το κόβω.

Εδώ όσες φορές γράφω στο πεδίο αναζητήσεις από μαγαζιά, απάντηση παίρνω μόνο από ένα μαγαζί, το οποίο προτιμώ κ εξολοκλήρου για τις αγορές-παραγγελίες μου.

Link to comment
Share on other sites

Και μη μου πείτε το γνωστό, ότι δεν μπορούμε να εκθέτουμε κάποιον χωρίς αποδείξεις,

γιατί όταν οι πιθανότητες είναι 90-10 να το κάνει επίτηδες, ε, τότε πρέπει να τον εκθέτουμε,

χώρια που αποκλείεται να βρεθούν πιο απτές αποδείξεις από την ομολογία τους ότι γνώριζαν.

Εγώ ξέρω ότι αν δεν τους ξεμπροστιάσουμε, σίγουρα θα ταΐσουν τα ζωντανά κάποιων με ληγμένες

τροφές, κι αυτό το θεωρώ πολύ χειρότερο από το να τα "χαλάσουμε" με κάποιον καταστηματάρχη.

Link to comment
Share on other sites

Η γνωμη μου ειναι οτι τετοια περιστατικα πρεπει να κατονομαζονται γιατι ετσι θα γινει καλυτερος επαγγελματιας αν θελει να εχει το μαγαζι του ανοικτο. Το αφεντικο εννοειται πως γνωριζει τι γινεται στο μαγαζι του και δεν ειναι ασυνηδησια του πωλητη, ειναι γραμμη του καταστηματος!! Και ποιος μπου λεει οτι το αφεντικο δεν τις αγορασε επιτηδες ληγμενες επειδη τις αγορασε Τσαμπα με σκοπο βεβαια να τις πουλησει στο ελληνικο αγοραστικο που ΠΟΤΕ δεν κατονομαζει αλλα ξερει. Ψηφιζω λοιπον να τον δωσεις στεγνα!!

Έγινε επεξεργασία - Churu
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω με τα περισσοτερα που αναφερθηκαν,απλως θα συμπληρωσω την αποψη μου.

πολλες φορες θεωρω πως το λαθος ειναι των χοντρεμπορων οι οποιοι αθελητα(θελω να πιστευω)δεν ελεγχουν σωστα τις προμηθειες τους μ'αποτελεσμα σπανια μεν(αλλα συμβαινει) να στελνουν στα καταστηματα τροφες οι οποιες ειτε ληγουν σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα,ειτε εχουν ηδη ληξει.

στην περιπτωση του σπυρου τωρα,αν και δεν γνωριζω το καταστημα που αναφερεται δεν μπορω να ριξω ευθυνες αμμεσα στον ιδιοκτητη,αφου ο υπαλληλος παραλαμβανει ,ο υπαλληλος βαζει στα ραφια ,αρα αυτος ειναι που ερχεται σε αμεση επαφη με το εμπορευμα και λογικα πρεπει να ελεγχει το τι ακριβως βαζει στα ραφια....

και για να γινω πιο ακριβοδικαιος ποσες φορες στα ραφια των σουπερ(και μιλαω πλεον για ανθρωπινα τροφιμα) εχουμε δει ληγμενα σε κακη κατασταση,σκουλικιασμενα κλπ τροφιμα....?και εκει πιστευετε πως φταιει το αφεντικο..?,η ο κακοπληρωμενος και εγω δεν ξερω τι αλλο ανευθυνος υπαλληλος ο οποιος τα βλεπει και παρολα αυτα συνεχιζει να τα βαζει στα ραφια...?

λετε να ειναι τοσο χαζος ο ιδιοκτητης που μπορει να κινδυνευσει να χασει ακομη και την αδεια του η να φαει ενα γερο προστιμο η και μυνησεις με το να συνεχισει εν γνωση του να πλασαρει επικυνδινο εμπορευμα...?

τα αναφερω ολα αυτα για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα,και να ριχνουμε τις οποιες ευθυνες εκει που χρειαζεται.

η μονη μας ελπιδα ειναι να εχουμε λοιπον παντα τα ματια μας ανοιχτα....

ΥΓ.ληγμενη τροφη σε ψαρια,και τουλαχιστον οταν η ημερομηνια ειναι κοντα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης δεν θα κανει ουδεμια ζημια στα ψαρια μας,απλως δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια για τα ζωα μας.σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να μας δημιουργησει μεγαλυτερη ζημια,και μιλαω παντα για τροφες ληγμενες,αλλα πολυ κοντα ημερομηνιακα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως λεω κι εγω κλαζ... οποτε καλυτερα να ενημερωθει πρωτα ο ιδιοκτητης και αν γνωριζει.. τοτε να αναφερθει το καταστημα...

Απλα εεσυ ως καταστηματαρχης το εθεσες καλυτερα...

Ο υπαλληλος παραλαμβανει και ελεγχει!!!

Ο ιδιοκτητης απλα ενημερωνετε...

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω με τα περισσοτερα που αναφερθηκαν,απλως θα συμπληρωσω την αποψη μου.

πολλες φορες θεωρω πως το λαθος ειναι των χοντρεμπορων οι οποιοι αθελητα(θελω να πιστευω)δεν ελεγχουν σωστα τις προμηθειες τους μ'αποτελεσμα σπανια μεν(αλλα συμβαινει) να στελνουν στα καταστηματα τροφες οι οποιες ειτε ληγουν σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα,ειτε εχουν ηδη ληξει.

στην περιπτωση του σπυρου τωρα,αν και δεν γνωριζω το καταστημα που αναφερεται δεν μπορω να ριξω ευθυνες αμμεσα στον ιδιοκτητη,αφου ο υπαλληλος παραλαμβανει ,ο υπαλληλος βαζει στα ραφια ,αρα αυτος ειναι που ερχεται σε αμεση επαφη με το εμπορευμα και λογικα πρεπει να ελεγχει το τι ακριβως βαζει στα ραφια....

και για να γινω πιο ακριβοδικαιος ποσες φορες στα ραφια των σουπερ(και μιλαω πλεον για ανθρωπινα τροφιμα) εχουμε δει ληγμενα σε κακη κατασταση,σκουλικιασμενα κλπ τροφιμα....?και εκει πιστευετε πως φταιει το αφεντικο..?,η ο κακοπληρωμενος και εγω δεν ξερω τι αλλο ανευθυνος υπαλληλος ο οποιος τα βλεπει και παρολα αυτα συνεχιζει να τα βαζει στα ραφια...?

λετε να ειναι τοσο χαζος ο ιδιοκτητης που μπορει να κινδυνευσει να χασει ακομη και την αδεια του η να φαει ενα γερο προστιμο η και μυνησεις με το να συνεχισει εν γνωση του να πλασαρει επικυνδινο εμπορευμα...?

τα αναφερω ολα αυτα για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα,και να ριχνουμε τις οποιες ευθυνες εκει που χρειαζεται.

η μονη μας ελπιδα ειναι να εχουμε λοιπον παντα τα ματια μας ανοιχτα....

ΥΓ.ληγμενη τροφη σε ψαρια,και τουλαχιστον οταν η ημερομηνια ειναι κοντα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης δεν θα κανει ουδεμια ζημια στα ψαρια μας,απλως δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια για τα ζωα μας.σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να μας δημιουργησει μεγαλυτερη ζημια,και μιλαω παντα για τροφες ληγμενες,αλλα πολυ κοντα ημερομηνιακα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης.

Φιλε Klaz γιατι παντα φταινε οι αλλοι και οχι Εμεις? Και το λεω αυτο γιατι οι δικαιολογιες των καταστηματαρχων οτι ο υπαλληλος φταιει και οχι εγω ειναι Στανταρ προκειμενου ακριβως να εχει αλλοθι. Και στην τελικη και ο υπαλληλος επιλογη του καταστηματαρχη ειναι αρα νομιζω οτι η ευθυνη ειναι καθολικη του καταστηματαρχη ανεξαρτητα το πως συμπεριφεροται οι εισαγωγικες-εξαγωγικες εταιρειες. Ο καταστηματαρχης αν αγαπαει την επιχειρηση του και δεν το κανει μονο και μονο για να τα αρπαξει χωρις να προσφερει ωφειλει να εχει γνωση του τι γινεται στο καταστημα του. Εννοειται πως δεν ειναι ολοι ετσι γιατι ειναι θεμα νοοτροπιας του καθενα καταστηματαρχη.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως ειναι φιλε μου.

σε καταστημαμεγαλο που υπαρχουν περισσοτεροι απο 1 υπαλληλοι, ο πλεον αρμοδιος ειναι ο υπαλληλος που παραλαμβανει το εμπορευμα.

συνηθως ο ιδιοκτητης δεν εχει ιδεα μεσα στο γραφειο του.αυτος που παραλαμβανει ενημερωνει,και τοτε κινηται η διαδικασια επιστροφης του ακαταλληλου προιοντος.

αυτο ειναι το λογικο και η ιεραρχια που πρεπει να ακολουθηται.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως δεν ειναι ολοι ετσι γιατι ειναι θεμα νοοτροπιας του καθενα καταστηματαρχη.

κραταω το τελευταιο που νομιζω οτι ειναι και το ζουμι στην υποθεση. :blink:
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω με τα περισσοτερα που αναφερθηκαν,απλως θα συμπληρωσω την αποψη μου.

πολλες φορες θεωρω πως το λαθος ειναι των χοντρεμπορων οι οποιοι αθελητα(θελω να πιστευω)δεν ελεγχουν σωστα τις προμηθειες τους μ'αποτελεσμα σπανια μεν(αλλα συμβαινει) να στελνουν στα καταστηματα τροφες οι οποιες ειτε ληγουν σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα,ειτε εχουν ηδη ληξει.

στην περιπτωση του σπυρου τωρα,αν και δεν γνωριζω το καταστημα που αναφερεται δεν μπορω να ριξω ευθυνες αμμεσα στον ιδιοκτητη,αφου ο υπαλληλος παραλαμβανει ,ο υπαλληλος βαζει στα ραφια ,αρα αυτος ειναι που ερχεται σε αμεση επαφη με το εμπορευμα και λογικα πρεπει να ελεγχει το τι ακριβως βαζει στα ραφια....

και για να γινω πιο ακριβοδικαιος ποσες φορες στα ραφια των σουπερ(και μιλαω πλεον για ανθρωπινα τροφιμα) εχουμε δει ληγμενα σε κακη κατασταση,σκουλικιασμενα κλπ τροφιμα....?και εκει πιστευετε πως φταιει το αφεντικο..?,η ο κακοπληρωμενος και εγω δεν ξερω τι αλλο ανευθυνος υπαλληλος ο οποιος τα βλεπει και παρολα αυτα συνεχιζει να τα βαζει στα ραφια...?

λετε να ειναι τοσο χαζος ο ιδιοκτητης που μπορει να κινδυνευσει να χασει ακομη και την αδεια του η να φαει ενα γερο προστιμο η και μυνησεις με το να συνεχισει εν γνωση του να πλασαρει επικυνδινο εμπορευμα...?

τα αναφερω ολα αυτα για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα,και να ριχνουμε τις οποιες ευθυνες εκει που χρειαζεται.

η μονη μας ελπιδα ειναι να εχουμε λοιπον παντα τα ματια μας ανοιχτα....

ΥΓ.ληγμενη τροφη σε ψαρια,και τουλαχιστον οταν η ημερομηνια ειναι κοντα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης δεν θα κανει ουδεμια ζημια στα ψαρια μας,απλως δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια για τα ζωα μας.σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να μας δημιουργησει μεγαλυτερη ζημια,και μιλαω παντα για τροφες ληγμενες,αλλα πολυ κοντα ημερομηνιακα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης.

Φίλε Κώστα, θα συμφωνήσω σε όσα έγραψες, εκτός από αυτό που έχω επισημάνει.

Χαζός σίγουρα δεν είναι. Ελληνάρας όμως είναι σίγουρα και αυτό τα λέει όλα πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως ειναι φιλε μου.

σε καταστημαμεγαλο που υπαρχουν περισσοτεροι απο 1 υπαλληλοι, ο πλεον αρμοδιος ειναι ο υπαλληλος που παραλαμβανει το εμπορευμα.

συνηθως ο ιδιοκτητης δεν εχει ιδεα μεσα στο γραφειο του.αυτος που παραλαμβανει ενημερωνει,και τοτε κινηται η διαδικασια επιστροφης του ακαταλληλου προιοντος.

αυτο ειναι το λογικο και η ιεραρχια που πρεπει να ακολουθηται.

Εχουν γραφεια και τα pet-shop?? :blink:;) Α ναι σε μεγαλο.....klaz πλακα κανω ε γιατι μαλλον αναφερεσαι σε super pet οπου ειναι εταιρεια και οχι ενας οδιοκτητης.

Έγινε επεξεργασία - Churu
Link to comment
Share on other sites

Εχουν γραφεια και τα pet-shop?? :blink:;)

Τα μεγαλα ναι...

Εκει οπου υπαρχουν και τα βιβλια τους και όχι μονο....

Μπορω να σου 10... αλλα δε λεω ονοματα για να μην παρεξηγηθουν σε αυτο το θεμα.

Έγινε επεξεργασία - nikoloutso
Link to comment
Share on other sites

Εχουν γραφεια και τα pet-shop?? ;):(

καποια ''θηρια'' πετ εχουν........μην κοιτας εμας τους ''κοινους θνητους''...... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω βρει και εγώ σε κατάστημα στην επαρχία μπουκαλάκια αντιχλωρίου με σβησμένη την ημερομηνία λήξης μόνο που στη προκειμένη περίπτωση ο υπάλληλος είναι και ιδιοκτήτης.

Link to comment
Share on other sites

καποια ''θηρια'' πετ εχουν........μην κοιτας εμας τους ''κοινους θνητους''...... :blink:

;)

Link to comment
Share on other sites

φταίει όντως ο υπάλληλος, όταν έχεις υπαλλήλους υπάρχει μια ιεραρχία. Μην με παρεξηγήσετε, εννοώ ότι το αφεντικό ασχολείται με άλλα πράγματα και οι υπάλληλοι μεταξύ άλλων ασχολούνται και με τα διαδικαστικά. Αν 1 αφεντικό ασχολούνταν με τα διαδικαστικά δεν θα είχε χρόνο να ασχοληθεί με άλλα πράγματα, όπως τα οικονομικά, να βγάλει προσφορές, να κλείσει κάποιο εμπόρευμα σε καλή τιμή ώστε να το αγοράσουμε φτηνότερα κλπ..

Επομένως υπάρχει οργάνωση και ιεραρχία. Μέχρι τώρα ο υπάλληλος έκανε 1 λάθος. Κατανοητό. Μπορεί ακόμη να μην έκανε κάποια κίνηση απομάκρυνσης εκείνη την ώρα για να μην δώσει λάθος εικόνα στους υπόλοιπους πελάτες και να περιμένει να τα απομακρύνει όταν έκλεινε το μαγαζί και μέχρι τότε στο ταμείο να τους απέτρεπε να το αγοράσουν. Δεν μπορούμε να ξέρουμε. Μην βάζουμε πάντα το κακό στο μυαλό μας.

Η ευθύνη θα αρχίσει να είναι του αφεντικού από τη στιγμή που θα ενημερωθεί και δεν θα κάνει τίποτα. Μέχρι τότε πρόκειται για ανθρώπινο λάθος και τίποτα παραπάνω. Βάσει αυτού θα έπρεπε κάποιος mod ή admin να ενημερώσει το μαγαζί.

Η κατακραυγή μέσω του forum για 1 λάθος είναι άδικη.

Συμφωνώ που δεν δίνεται το όνομα του μαγαζιού ακόμη.

Αν δεν γίνει κάποια κίνηση απομάκρυνσης, τότε να πέσει κράξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κώστα, διαφωνώ απολύτως και εξηγούμαι :

θα συμφωνησω με τα περισσοτερα που αναφερθηκαν,απλως θα συμπληρωσω την αποψη μου.

πολλες φορες θεωρω πως το λαθος ειναι των χοντρεμπορων οι οποιοι αθελητα(θελω να πιστευω)δεν ελεγχουν σωστα τις προμηθειες τους μ'αποτελεσμα σπανια μεν(αλλα συμβαινει) να στελνουν στα καταστηματα τροφες οι οποιες ειτε ληγουν σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα,ειτε εχουν ηδη ληξει.

Και δεν έχουν καμία ευθύνη οι έμποροι να ελέγχουν τι παραλαμβάνουν? Πού να βρώ εγώ τον χονδρέμπορο για να ζητήσω ευθύνες, εγώ μιλάω με τον καταστηματάρχη και τον υπάλληλο, από αυτούς απαιτώ υπεύθυνη συμπεριφορά. Σ' αυτούς δίνω τα ωραία μου λεφτά.

στην περιπτωση του σπυρου τωρα,αν και δεν γνωριζω το καταστημα που αναφερεται δεν μπορω να ριξω ευθυνες αμμεσα στον ιδιοκτητη,αφου ο υπαλληλος παραλαμβανει ,ο υπαλληλος βαζει στα ραφια ,αρα αυτος ειναι που ερχεται σε αμεση επαφη με το εμπορευμα και λογικα πρεπει να ελεγχει το τι ακριβως βαζει στα ραφια.... Μήπως λοιπόν πρέπει να ενημερωθεί ο καταστηματάρχης ότι πληρώνει έναν ανεύθυνο υπάλληλο, που του κάνει ζημιά στη φήμη του μαγαζιού του, αφού πιστεύεις ότι αυτός δεν ξέρει τίποτα?

και για να γινω πιο ακριβοδικαιος ποσες φορες στα ραφια των σουπερ(και μιλαω πλεον για ανθρωπινα τροφιμα) εχουμε δει ληγμενα σε κακη κατασταση,σκουλικιασμενα κλπ τροφιμα....?και εκει πιστευετε πως φταιει το αφεντικο..?,η ο κακοπληρωμενος και εγω δεν ξερω τι αλλο ανευθυνος υπαλληλος ο οποιος τα βλεπει και παρολα αυτα συνεχιζει να τα βαζει στα ραφια...?

Αν φταίει ο υπάλληλος, τότε φταίμε κι εμείς που δεν ενημερώνουμε το "αθώο" αφεντικό να πάρει τα μέτρα του, άρα καλά κάνουμε και τρώμε σκουλήκια, έτσι?

λετε να ειναι τοσο χαζος ο ιδιοκτητης που μπορει να κινδυνευσει να χασει ακομη και την αδεια του η να φαει ενα γερο προστιμο η και μυνησεις με το να συνεχισει εν γνωση του να πλασαρει επικυνδινο εμπορευμα...?

τα αναφερω ολα αυτα για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα,και να ριχνουμε τις οποιες ευθυνες εκει που χρειαζεται. Για εμένα (και για το νόμο), είναι πάντα υπευθυνο το μαγαζί, ακόμη κι αν απασχολεί έναν άσχετο υπάλληλο και σ' αυτή την περίπτωση, χάρη του κάνουμε να τον προειδοποιήσουμε τον μαγαζάτορα.

η μονη μας ελπιδα ειναι να εχουμε λοιπον παντα τα ματια μας ανοιχτα.... Ε όχι βέβαια, τι μοιρολατρική στάση είναι αυτή, με μια καταγγελία (ακόμη και μήνυση) θα συνετιστούν πολλοί, άρα η μόνη μας ελπίδα είναι να τους ξεμπροστιάζουμε, όπως κάνουν όλοι οι λαοί που έχουν καταναλωτική συνείδηση, αλλά όχι εμείς, γι αυτό φτάσαμε να μεμψιμοιρούμε και να λέμε ότι δε γίνεται τίποτα. Πώς θα γίνει κάτι αν δεν τους αναγκάσουμε να γίνουν πιο υπεύθυνοι, τηρώντας εμείς πρώτοι μια υπεύθυνη στάση και μη καλύπτωντάς τους.

ΥΓ.ληγμενη τροφη σε ψαρια,και τουλαχιστον οταν η ημερομηνια ειναι κοντα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης δεν θα κανει ουδεμια ζημια στα ψαρια μας,απλως δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια για τα ζωα μας.σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να μας δημιουργησει μεγαλυτερη ζημια,και μιλαω παντα για τροφες ληγμενες,αλλα πολυ κοντα ημερομηνιακα στην αναγραφομενη ληξη της τροφης. Δηλαδή να μην ενημερώσουμε ότι αν πάρεις τροφή από εκεί, πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά για να δώσεις στα ψάρια σου κάτι που δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια, δηλαδή σ' αυτή την περίπτωση δεν μας κλέβουν, ή μήπως δεν θα κινδυνεύσει ή ζωή τους αν τα ταΐζω επί μήνες με κατι που δεν περιεχει καμμια βιταμινη η θρεπτικη αξια (αντιγράφω τα λόγια σου). Και τότε γιατί να μη τους δίνω χαρτί υγείας κομμένο σε φυλαράκια, που θα μου βγει και φτηνότερα? Συγνώμη για την ένταση, αλλά το ότι δεν θα δηλητηριαστούν άμεσα από την προσφάτως ληγμένη τροφή, δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τις προφανείς ευθύνες του εμπόρου (ή του υπαλλήλου κατά την άποψή σου, το οποίο όμως σε τίποτε δεν απαλάσσει τον έμπορο από την ευθύνη να προσέχει τι μπαίνει στο μαγαζί του και ποιόν προσλαμβάνει.)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...