Jump to content

Καταγγελία


Recommended Posts

Βρέθηκα σε pet shop στην οδό ******** στο Παλαιό Φάληρο και κάποιος απο το κατάστημα εκείνη την ώρα έβγαζε ψάρια απο το ενυδρείο της βιτρίνας και τα έβαζε σε έναν κουβά. Ξαφνικά, καθώς κρατούσε ένα ψάρι στο χέρι, τινάζεται, ξεστομίζει μια βρισιά και σε χρόνο dt ρίχνει το ψάρι στο πάτωμα και αρχίζει να το πατάει με δύναμη και πολλές φορές μεχρι που το ψάρι έλειωσε!!! Ηταν τόσο το μίσος που τα χτυπήματα τράνταζαν το πάτωμα! Η κίνηση του ήταν τόσο αστραπιαία που δεν πρόλαβα να δω ούτε τι ψάρι ήταν. Περριτό να πω οτι εγώ και μια ηλικιωμένη κυρία που το είδαμε μείναμε παγωτό! Ακολούθησαν κωμικοτραγικές στιγμές με την κυρία σαστισμένη να ρωτάει "τι έγινε;" "Τι θα το κάνετε τώρα;" (τι θα το κάνει κυρία μου, χαλάκι για την είσοδο:D "Που το πάτε τώρα;" (στο γιατρό για ράμματα...).

Πέρα από την πλάκα, η πρωτοφανής αυτή συμπεριφορά του καταστηματάρχη μπροστά σε πελάτες με ό,τι να του έκανε το ψάρι-το πολύ πολύ να τον τσίμπισε και πόσο πια-δείχνει ξεκάθαρα οτι κάποιοι στο χώρο είναι όχι απλά ουρανοκατέβατοι αλλά και επικίνδυνοι. Λυπάμαι γιατί το μαγαζί είναι καινούργιο και λυπάμαι ακόμα περισσότερο γιατί αυτός ο "ειδικός" θα συμβουλέψει κάποιους νέους χομπίστες πως να φέρονται στα ψαράκια τους...

Τραγικό...

Mod. Note:

Τα στοιχεια του μαγαζιου διαγραφηκαν.

Αν και οντως ειναι απαραδεκτη ενεργεια, δεν μπορει μιας και δεν ανηκει στα καταστηματα που φιλοξενουνται απο το ΑΖ να απαντησει!

Ευχαριστω :rasp:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, η καταγγελία που έκανα αφορούσε ένα συγκεκριμένο κατάστημα.

Η μορφή που έχει πάρει τώρα (χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία) δημιουργεί υποψίες για όλα τα pet shop της περιοχής στην οποία υπάρχουν και πολύ καλοί επαγγελματίες. Σκοπός μου δεν είναι, απο εμπάθεια, να κάνω ζημιά στον καταστηματάρχη, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί του, δεν τον γνωρίζω καν. Σκοπός είναι να μάθουμε ολοι εμείς να προστατευτούμε απο ασυνείδητους και να προτιμάμε ανθρώπους που πέρα απο το επάγγελμα έχουν και λίγο μεράκι στη δουλειά τους.

Η καταγγελία πρέπει πάντα να είναι επώνυμη και συγκεκριμένη.

Μία αόριστη καταγγελία δεν προστατεύει κανέναν

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, η καταγγελία που έκανα αφορούσε ένα συγκεκριμένο κατάστημα.

Η μορφή που έχει πάρει τώρα (χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία) δημιουργεί υποψίες για όλα τα pet shop της περιοχής στην οποία υπάρχουν και πολύ καλοί επαγγελματίες. Σκοπός μου δεν είναι, απο εμπάθεια, να κάνω ζημιά στον καταστηματάρχη, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί του, δεν τον γνωρίζω καν. Σκοπός είναι να μάθουμε ολοι εμείς να προστατευτούμε απο ασυνείδητους και να προτιμάμε ανθρώπους που πέρα απο το επάγγελμα έχουν και λίγο μεράκι στη δουλειά τους.

Η καταγγελία πρέπει πάντα να είναι επώνυμη και συγκεκριμένη.

Μία αόριστη καταγγελία δεν προστατεύει κανέναν

Συμφωνώ μαζί σου αν βάλεις όμως τα πραγματικά στοιχεία σου και όχι nick και το κατάστημα μπορεί να απαντήσει

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΕΟΣ :D:rasp:

Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία πρέπει πάντα να είναι επώνυμη και συγκεκριμένη.

Μία αόριστη καταγγελία δεν προστατεύει κανέναν

:D

Συμφωνώ μαζί σου αν βάλεις όμως τα πραγματικά στοιχεία σου και όχι nick και το κατάστημα μπορεί να απαντήσει

:rasp:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου αν βάλεις όμως τα πραγματικά στοιχεία σου και όχι nick και το κατάστημα μπορεί να απαντήσει

Πολυ σωστα. :D

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...