Keity 2 Φεβρουαρίου 2009 #1 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ... Με λένε κατερίνα και είμαι απο την καβάλα...Είχα στο παρελθόν ψάρια(περισσότερο χρυσόψαρα)αλλα φέτος απέκτησα(με την ευγενική χειρονομία του φίλου μου)εναν μονομάχο(betta splendens)... Έτσι αποφάσισα να πάρω το θέμα πιο ζεστά και να ασχοληθώ με τα ψάρια και τα ενυδρεία... Αυτά πάνω κάτω για μένα P.S.Ελπίζω να μην φρικάρεται με τις κατά καιρούς βλακώδεις ερωτήσεις που θα κάνω...Να θυμάστε!Είμαι άσχετη!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
watchmaker 2 Φεβρουαρίου 2009 #2 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 ΓΕΙΑ ΣΟΥ Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis t83 2 Φεβρουαρίου 2009 #3 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 καλως ηρθες!! μην στεναχωριεσαι! κατα καιρους εχουν δει πολλα τα ματια μας!!! καλη συνεχεια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίας 2 Φεβρουαρίου 2009 #4 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 Καλως ηλθες και καλη συνεχεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodkats 2 Φεβρουαρίου 2009 #5 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 Καλώς όρισες Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΨΑΛΤΗΣ ΝΙΚΟΣ 2 Φεβρουαρίου 2009 #6 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 Καλώς όρισες στο forum μας!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAWAI 2 Φεβρουαρίου 2009 #7 Share 2 Φεβρουαρίου 2009 Καλωσορισες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
south 3 Φεβρουαρίου 2009 #8 Share 3 Φεβρουαρίου 2009 Καλως ήρθες στην ενυδρειοπαρέα μας ρώτα ότι θες, όλοι μας, ρωτόντας και διαβάζοντας ξεκινήσαμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
costas21 3 Φεβρουαρίου 2009 #9 Share 3 Φεβρουαρίου 2009 Καλός όρισες στην όμορφη παρέα μας!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού