Jump to content

400lt Reef


filrou

Recommended Posts

Μηπως το στρεσαρω το ψαρι ποιο περισσοτερο ετσι? Απ οτι διαβασα ειναι σαν ψειρες που ζουνε στο υποστρωμα. Αν ειναι ετσι και dip να του κανω δεν θα ξανα κολλησει ? Προς το παρων του δινω σκορδο, βιταμινες, Focus & Metronidazole στην τροφη.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το μαύρο Ich είναι μικροσκοπικά Paravortex turbellarian flatworms.

Ο κύκλος ζωής αυτών των σκουληκιών που ζουν στο υπόστρωμα μέχρι την ωρίμανση,όπου και κολλούν στο ψάρι για περίπου έξι μέρες ανάλογα με την θερμοκρασία.

Μετά ελευθερώνει νέα μικρά σκουλήκια , και ο κύκλος ξεκινά και πάλι, αλλά σε μεγαλύτερο αριθμό.

Αυτός ο κύκλος πρέπει να σπάσει.

Βουτιά σε γλυκο νερό

Γέμισε ένα πλαστικό δοχείο με R/O, για να αποφεύγεις σοκ και άγχος, θα προσπαθήσεις να ταιριάζει το pH και η θερμοκρασία του γλυκού νερού με αυτή του ενυδρείου.

Πρέπει να βάλεις οξυγόνο στο δοχείο στην διάρκεια της θεραπείας.

Για καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να παραμείνουν στο γλυκό νερό 3 έως 4 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δεν του εκανα freshwater dip περιμενω να δω αν με το φαρμακο στην τροφη το ξεπερασει.

Τα σημαδια ειναι λιγοστα πλεον, ξυνεται ακομη βεβαια, τρωει σαν τρελο και εχει full χρωματα. Κανενα αλλο ψαρι δεν δειχνει τα ιδια συμπτωματα.

Εχω ενα frag ξενιας εδω και ενα χρονο το οποιο εγινε 4. Εδω και 2 μηνες μεταφερθηκαν στο 400αρι και ηταν ολα μια χαρα. Προχτες το ενα frag ξαφνικα κατερευσε και πεθανε και τωρα βλεπω τα ιδια συμπτωματα στο δευτερο. Τα αλλα δειχνουν μια χαρα. Ξερει κανεις τι μπορει να φταει?

Edit: Οι παραμετροι νερου ειναι οκ. Το CA & MG ειναι λιγο ανεβασμενο.

Έγινε επεξεργασία - filrou
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προσωπικα΄ειμαι κατα του μπανιου σε νερο διαφορετικής αλατοτητας. Ειναι μεν αποτελεσματικό αλλά υποβάλεις το ψάρι σε μια απιστευτη διαδικασια. Το σοκ ειναι πολυ μεγάλο και σε ενα ήδη ταλαιπορημενο ψαρι μπορει να εχει αντιθετα αποτελεσματα. Θα προτεινα καλή διατροφή και στενη παρακολούθηση

Link to comment
Share on other sites

Νικο σ ευχαριστω για την απαντηση σου. Δεν εχουν αλλαξει πολυ τα πραγματα αλλα και εγω λογο δουλιων δεν καταφερα να δωσω την απαραιτητη σημασια. Χτες ξεκινησα κυκλο θεραπειας με Oodinium για 3+3 ημερες. Το ψαρι τρωει κανονικοτατα και εχει full χρωμα απλα ξυνεται ακομα και εχει ταχια αναπνοη.

Τελικα ολο to colony της Ξενιας κατερευσε και δεν ξερω γιατι. Ειμαι σε αναζητηση για Frags Οποιος εχει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετα απο σχεδον 6 μηνες τα πραγματα εχουν ως εξης

Προσπαθησα να κρατησω το στοκ σε χαμηλα επιπεδα ετσι λοιπον, ζωη να εχουν, οι κατοικοι ειναι οι εξης:

1 x Salarias fasciatus

2 x Amphiprion ocellaris

1 x Lo vulpinus

1 x Valenciennea sexguttata

1 x Centropyge Bicolor

1 x Pseudocheilinus hexataenia

1 x Acanthurus Sohal (Ο Αρχοντας του υφαλλου)

1 x Centropyge Loriculus

1 x Zebrasoma flavescens

O Sohal ξυνεται ακομη που και που αλλα αρκετα λιγοτερο σε σχεση με πριν. Ολοι οι υπολοιποι σφιζουν απο υγεια. Ισως αργοτερα βαλω ενα μανδαρινο και μια μπακανιελα.

Απο κοραλλια εχω βαλει και σκληρα και μ****α και δεν λεει να γεμισει το ενυδρειο (Αδειαζει πιο γρηγορα η τσεπη :thumbup: ). Εχω χασει κανενα 2 σκληρα απο λαθος μου (STN) αλλα ετσι ειναι αυτα.

Το Nitrat πηγε απο 10 – 15 σχεδον στα 50 ετσι εβαλα φρενο στο ταισμα και κανω εκτος απο τις 2 αλλαγες τον μηνα και μερικες πολυ μικρες στο ενδιαμεσο.

Τωρα ταϊζω ενναλαξ: 2 φορες την ημερα με ταϊστρα Formula 1, που εχει βουτηχτη ποιο πριν σε σκορδο, και φυλλα αλγης και τις αλλες μερες παρασκευασμα Cyclops, Mysid και lobster eggs ποτισμενα σε Βιταμινη C, Kent Zoe και σκορδο. Καποια κοραλλια οπως Turbastrea, Dendrophylia, Bubble, Goniopora, Trachiphylia ταϊζονται με συρριγα στο χερι. Περιμενω να δοκιμασω PhytoFeast, Rotifeast και ArticPods αν εχει κανεις εμπειρια με αυτα ας μου στειλει ενα PM.

Η Chaeto ειναι σε αναποδη φωτοπεριδιο μιας και διαβασα πως δεν πρεπει να ειναι 24 x 7 με φως. Επισης διαβασα πως πρεπει να αναποδογυριζουμε την “Μπαλα” και ν αφαιρουμε τμηματα της απο το κατω μερος. Ισχυει αυτο ? Παντος δεν εχω δει και τεραστια αναπτυξη.

Το βραδυ το ενυδρειο αλλαζει, εξαφανιζονται τα ψαρια, κλεινουν τα κοραλλια και κανουν παρτι ολων των ειδων μικροοργανισμοι. Το εσωτερικο φιλτρο της Juwel εκτος οτι κραταει την Chaeto εχει δημιουργησει refugium μεσα αλλα και απο κατω και βλεπω διαφορα ζωηφια να κυκλοφορουν εκει και αναμεσα στο τζαμι. Χαρακτηριστικο δε ειναι αν βαλω ενα φακο στα μεσονερα εμφανιζονται μικρο σκουλικακια που κολυμπανε αρκετα γρηγορα. Βρισκω πτωματα απο καβουρια και ακουω ακομα κλικ το βραδυ αλλα δεν χανω ουτε σαλλιγκαρια αλλα ουτε εριμητες μηπως ειναι Pistol τελικα ? Δεν εμφανιζεται καθολου ο κατεργαρης.

Κατι αλλο που προσεξα: προχτες αφου εκλεισαν τα φωτα ειδα ενα σαλλιγκαρι στο ψηλοτερο μερος του ενυδρειου να εκτοξευει ανα τακτα διαστηματα υγρα στην ροη του νερου, μηπως ξερει κανεις τι ειναι?

Οι τιμες ειναι σταθερες με λιγο ψηλα το CA 460 ενω το KH με ταλαιπωρει αρκετα (7-9) γιατι πεφτει γρηγορα ενω το αλλατι που χρησιμοποιω δεν το φερνει εξ αρχης σε αποδεκτα επιπεδα.

Το Chiller με την αναπληρωση κανουν καλη δουλεια οχι σαν περσυ που ειχα γινει waterboy.

Μερικες σχετικα προσφατες φωτο:

http://s158.photobucket.com/albums/t100/fi...7-08/?start=all

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το V2 600 Calcium Reactor

http://www.tmc-ltd.co.uk/aquarium/v2react-calcium.asp

Θα ήθελα κάτι τέτοιο για να σταματήσω να παίζω με τα ζουμιά και να σταθεροποιήσω τις τιμές μου (ALK, PH, CA) μια και καλή.

Γνωμες ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το V2 600 Calcium Reactor

http://www.tmc-ltd.co.uk/aquarium/v2react-calcium.asp

Θα ήθελα κάτι τέτοιο για να σταματήσω να παίζω με τα ζουμιά και να σταθεροποιήσω τις τιμές μου (ALK, PH, CA) μια και καλή.

Γνωμες ?

Καμιά ιδέα?

Επίσης ποια είναι η διαφορά μεταξύ Calcium reactor και Kalk Reactor και ποιο είναι προτιμότερο για να κραταει σταθερες τις τιμες?

Ισχύει το ίδιο που ισχύει με τα Skimmer δηλαδή χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερο από τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Φίλε,

Η χρήση ενός c/r με φυσικό υλικό, θα σε απαλλάξει από το συνεχές άγχος μήπως και σου ξεφύγουν οι τιμές με τη χρήση πρόσθετων.

Ρίχνοντας πρόσθετα, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος οι συγκεντρώσεις κάποιων στοιχείων, να ξεφύγουν προς τα πάνω, ενώ κάποια να υπολείπονται. Η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι οι συχνές και μεγάλες αλλαγές νερού, ώστε να διατηρείται κάποια σχετική ισορροπία στο σύστημά σου.

Συμπερασματικά λοιπόν, ο c/r φροντίζει να υπάρχει μια καλή ισορροπία, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του συστήματός σου.

Όσον αφορά το μέγεθος τώρα, ο κανόνας του μεγαλυτέρου σε χωρητικότητα δεν ισχύει, όπως στην περίπτωση του skimmer. Ένας μεγάλος όμως c/r, θα σε απαλλάξει από τις σύντομες αλλαγές του υλικού, το οποίο σε ένα μικρού όγκου θα γίνονται σε σύντομο χρόνο. Για το λόγο αυτό, θα σου πρότεινα να προτιμήσεις μία μεγαλύτερη συσκευή, χωρίς όμως υπερβολές.

Η συσκευή kalk wasser, είναι εντελώς διαφορετική από το c/r. Αυτή φροντίζει να εμπλουτίζει συνέχεια το νερό με ασβέστιο, αυξάνοντας και το ΡΗ, χωρίς να προσθέτει τίποτα άλλο από αυτά που χρειάζονται τα κοράλλια σου. Εδώ υπάρχει πάντα και ο κίνδυνος ιζηματοποίησης αν κάποια στιγμή σου ξεφύγουν οι ρυθμίσεις.

Με λίγα λόγια, ο c/r είναι μια απαραίτητη συσκευή για ένα reef.

Τέλος για την επιλογή της μάρκας του c/r, δεν έχω να σου προτείνω κάποια συγκεκριμένη. Μπορώ όμως να σου υποδείξω τις συσκευές του "ratz", ώστε να προτιμήσεις οποιανδήποτε λειτουργεί με την ίδια φιλοσοφία. Ο V2 που παραπέμπεις είναι τις ίδια φιλοσοφίας, οπότε η τελική τιμή πώλησης θα αποτελέσει ένα σοβαρό κριτήρια αγοράς.

Καλή συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

Νίκο σ ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση σου. :blink:

Το PH (7,9 – 8,1), CA (430-450), MG (1300-1350) δεν είναι πρόβλημα και κρατιούνται σε σταθερές τιμές. Το μόνο που συμπληρώνω είναι το KH τo οποίο έχει την τάση να πέφτει σχετικά γρήγορα.

Από αυτά που μου γράφεις καταλαβαίνω πως ο CR είναι μονόδρομος παρόλο που έχω πρόβλημα μόνο με το KH.

Πόσα λίτρα υλικού στον κάδο να προτιμήσω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ?

Επίσης το CR δουλεύει με την μια αντλία που έχει επάνω η χρειάζεται και δεύτερη?

Το PH probe που δίνουν ως συμπληρωματικό είναι απαραίτητο για την λειτουργία του ρεάκτορα ?

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή λειτουργεί με το δικό της κυκλοφορητή, που εξασφαλίζει την συνεχή ανακύκλωση του νερού και τη διάλυση του διοξειδίου μέσα στον κάδο.

Συνδέεται bypass με έναν από τους υπάρχοντες κυκλοφορητές του ενυδρείου.

Όπως σου ανέφερα και πιο πάνω, η χωρητικότητα του κάδου έχει να κάνει με τη συχνότητα αλλαγής του υλικού.

Link to comment
Share on other sites

Ok το καταλαβα ρωτησα γιατι σε ενα review που διαβασα ελεγε πως ο V2 δεν χρειαζεται αλλη αντλια παρα μονο αυτην που εχει. Χωρια οτι ερχεται και με C02 regulator. Αν υπολογισεις οτι το V2 600 το βρισκεις με 160 Euro περιπου και απλα προσθετης μια μπουκαλα θεωρω εχοντας κοιταξει και τις αλλες λυσεις οτι ειναι αξιοπρεπεστατο. Το θεμα ειναι 600αρι ή 1000αρι ρεακτορα? Η διοφορα ειναι 0,5kg υλικου και στα λεφτα ειναι μονο 20Ευρο παραπανω.

Το PH probe ειναι απαραιτητο ?

Link to comment
Share on other sites

Ok το καταλαβα ρωτησα γιατι σε ενα review που διαβασα ελεγε πως ο V2 δεν χρειαζεται αλλη αντλια παρα μονο αυτην που εχει. Χωρια οτι ερχεται και με C02 regulator. Αν υπολογισεις οτι το V2 600 το βρισκεις με 160 Euro περιπου και απλα προσθετης μια μπουκαλα θεωρω εχοντας κοιταξει και τις αλλες λυσεις οτι ειναι αξιοπρεπεστατο. Το θεμα ειναι 600αρι ή 1000αρι ρεακτορα? Η διοφορα ειναι 0,5kg υλικου και στα λεφτα ειναι μονο 20Ευρο παραπανω.αν η ποιότητα κατασκευης είναι ίδια .. προτίμησε το μεγάλο μοντέλο

Το PH probe ειναι απαραιτητο ?όχι.. αλλά σε βοηθάει στη αρχή ..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρολο της 2 αλλαγες το μηνα περιπου 100λ την αλλαγη και παρολο που ταιζω αρκετα λιγοτερο βλεπω το Nitrate μου και παιζει στο 40-50. Το εσωτερικο φιλτρο με την chaeto (Εκτος οτι δεν εχω αρκετη) μου παρουσιαζει και πρακτικα προβληματα και ετσι μεχρι να τα λυσω σκεφτομουν να προσθεσω ενα Sulphur nitrate filter και συγκεκριμενα της Ratz

Εχει κανεις εμπειρια με τετοιου ειδους φιλτρα? Μηπως με την χρηση του εχω αλλα προβληματα ?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

τώρα πληρώνεις για το γρήγορο φόρτωμα του ενυδρείου σου ..

έχεις καλό και αρκετό βράχο .. 10 πόντους άμμο .. από εξοπλισμό είσαι πλήρης .. αν στηρίξεις την απονιτροποιηση στο slulfur reactor δεν θα ωριμάσει σωστά το υπόλοιπο σύστημα που θα μπορούσε να κάνει την ίδια δουλειά .. μπορείς να βγάλεις μεγάλο ψάρι ? καλά θα κάνεις .. αν όχι κάνε μεγάλες αλλαγές νερού και φρόντισε το φίλτρο με την άλγη

δεν έχω δοκιμάσει το sulfur reactor αλλά έχω διαβάσει ότι είναι αρκετά αποτελεσματικό και απλό στη χρήση , θα σκεφτόμουν να το βάλω σε πολυφορτωμενο ενυδρείο fish only

Έγινε επεξεργασία - salTasos
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορει να το χαρακτηρισει καποιος overstocked το ενυδρειο με 10 ψαρια στα 400λ αλλα σκεφτόμουν εδω και καιρω να βγάλω τον Fox Face που έχει γίνει σχεδόν οσο ο Sohal σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Τα υπόλοιπα ψάρια είναι μικρά maximum 6 Πόντους.

Οι κλόουν και το six line δεν προβλέπεται να μεγαλώσουν άλλο γιατί ήταν στο Νανο για ένα χρονο.

Αρα μενει το bi-color, flame, Yellow T, blenny & gobby. Για το Sohal δεν το συζηταω εκτος και αν βρεθει καποιος να το ανταλαξουμε με μικροτερο :buttrock:

Το θεμα ειναι πως δεν είμαι όμως σίγουρος πως θα μου λυσει το προβλημα αν βγαλω τον Fox.

Υπαρχει προβλημα με το reactor ? Παντως δεν ειδα κατι αρνητικο εδω

Link to comment
Share on other sites

αν πρόσεξες δε μίλησα για βαρύ στοκάρισμα .. αλλά για γρήγορο ..

βγάλε την <αγελάδα> και βάλε clam derasa που έχουν γρήγορη ανάπτυξη και τραβάνε νιτρικά ..

αν πάλι θέλεις να βάλεις το μηχάνημα .. δες και το συνδυασμό με υλικό για calcium reactor .. μπορούν να γίνουν συνδυασμοί ώστε με ένα μηχάνημα να κάνεις δυο δουλειές

με ένα c/r σαν αυτό

http://www.marinedepot.com/ps_ViewItem.aspx?idproduct=KL1502

με μια μικρή τροποποίηση

http://www.marinedepot.com/ps_ViewItem.aspx?idproduct=KL3211

έτοιμο το μηχάνημα ..

http://www.marinedepot.com/ps_ViewItem.asp...product=KL9111K

Έγινε επεξεργασία - salTasos
Link to comment
Share on other sites

Χμμ... μολις πειρα CR το V2 1000. Δεν ειναι δυσκολο να γινει η ιδια πατεντα και στο V2 ενα διαχωριστικο χρειαζεται μονο απο οτι καταλαβα. Δηλαδη δεν επηρεαζονται τα βακτηρια απο το αυξημενο CO2 στον ρεακτορα και το χαμηλο PH ?

Οκ θα βγαλω λοιπον τον FOX να δουμε τι θα γινει σε πρωτη φαση.

Απο τα clam μονο τα Derasa τραβανε νιτρικα ? Εχω ηδη ενα Tridacna Maxima.

Επισης ξερει κανεις κανενα καλο μαγαζι για μπουκαλα CO2 ? Γιατι μου ειπαν κατι τρελες τιμες για 5 λιτρη.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω ακριβός τη λογική αυτή της μεθόδου .. πιθανολογώ ότι το υλικό sulfur χαμηλώνει το ph έτσι ώστε να <δουλεύει> το άλλο υλικό εμπλουτίζοντας το νερό – αυξάνοντας και το ph …

αλλά αυτό το λέω με επιφύλαξη .. μπορεί να λέω μπουρδες .. θα το ψάξω περισσότερο μια και τέθηκε το θέμα ..

όλα τα clams τραβάνε νιτρικά .. τα derasa λίγο περισσότερο γιατί αναπτύσσονται γρήγορα .. δεν φταίει η uv για τα νιτρικά ..

χρησιμοποιώ μια μπουκαλα co2 για αναψυκτικά από κάβα ..

την αγόρασα 50 ευρώ και με 5 ευρώ παίρνω μια γεμάτη πάλι από τη κάβα .. εύκολα

Link to comment
Share on other sites

Να τετοια βλεπω και ολο και πιο πολυ κολλαω με το αλατι...Να σου ζησουν!!!

Έγινε επεξεργασία - Thodwrhs
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...