kalamarhs 24 Ιουνίου #1 Share 24 Ιουνίου Καλησπέρα! Προχθές έδωσαν δώρο στην αδερφή μου δύο χρυσόψαρα σε γυάλα. Προφανώς της είπα να μου τα δώσει και τα έβαλα σε ένα ενυδρείο που είχα άδειο 110 λίτρων. Πρέπει να είναι comet οπότε υποθέτω δεν θα αρκεί το 110λιτρο για να τα φιλοξενήσει. Οπότε επι την ευκαιρία αποφάσισα να κάνω στον κήπο μια λιμνούλα. Έτσι κι αλλιώς έχω άπλετο χώρο οπότε λέω γιατί όχι. Με ενυδρεία έχω μια σχετική εμπειρία. Είχα πιο παλιά στο ενυδρείο ένα κοπαδάκι neon tetra ήταν και φυτεμένο και τα βασικά τα ξέρω. Όμως από λίμνες είμαι λίγο άσχετος. Οπότε όποιος έχει το κουράγιο να απαντήσεις στις άπειρες ερωτήσεις μου θα το εκτιμούσα. 1. Πόσα λίτρα πρέπει περίπου να είναι η λίμνη για να βάλω ας πούμε αυτά τα 2 συν 5 - 6 comet? 2. Τι ακριβώς πρέπει να έχει η επένδυση της λίμνης από μέσα? 3. Τι φίλτρο θα χρειαστώ για αυτά τα λίτρα και τι άλλο εξοπλισμό? 4. Υπάρχει τρόπος να έχω φωτισμό? 5. Τα κουνούπια είναι άπειρα εδώ στην Χίο, θα έχω θέμα με αυτά. Θέλω να πω το νερό θεωρείται στάσιμο άρα θα γενούν ή θα είμαι εντάξει? 6. Στον πάτο της λίμνης βάζουμε τίποτα? Θέλω να πω υπόστρωμα και φυτά μπαίνουν? Και αν ναι για τα comet τι φυτά θα μπορούσα να βάλω. 7. Αλλαγές πως και με ποια συχνότητα γίνονται? 8. Επίσης έχω και έναν πορτοκαλί χοντρό γάτο στον κήπο. Θα είναι πρόβλημα? 9. Και τέλος τον χειμώνα θα έχω πρόβλημα? Εννοώ θα αντέξουν τα ψάρια? Μένω κοντά στη θάλασσα και έχει πολύ αέρα. Ευχαριστώ και συγγνώμη αν το παράκανα αλλά είμαι εντελώς άσχετος ΥΓ. Περίπου σε τι επίπεδα κινείται το συνολικό κόστος? Θα μου πέσουν τα μαλλιά η όχι? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalamarhs 29 Ιουνίου Author #2 Share 29 Ιουνίου Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν το συγκεκριμένο προιον κανει και για φιλτρο η όχι https://homeandmore.gr/product/ubbink-amforeas-sintrivani-acquaarte-amphora-1355800/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε