Georgis 10 Μαρτίου 2021 #1 Share 10 Μαρτίου 2021 Γνωρίζει κανείς ? Έχω κάνει παραγγελία απο Δευτέρα όπου και μίλησα με κάποιον σχετίκα με την διαθεσημότητα , έκανα την κατάθεση την ίδια μέρα και από τότε σίγη .. προσπάθησα να τους επικοινωνήσω με Mail , τηλέφωνα , καμία απάντηση στα mails & κανένας δεν σηκώνει το τηλέφωνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eos 10 Μαρτίου 2021 #2 Share 10 Μαρτίου 2021 Georgi, εχω κανει παραγγελιες απο εκει (πριν αλλαξει ονομα) και ηταν ολα οκ...φυτα κυριως αλλα και εξοπλισμο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halcyon 10 Μαρτίου 2021 #3 Share 10 Μαρτίου 2021 Πολύ βοηθητική η αναφορά, γιατί κι εγώ πάντα με κατάθεση ή μεταφορά ψωνίζω από προμηθευτές. Άμα είναι κάποιος προβληματικός να έχουμε το νου μας. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Husky_Jim 10 Μαρτίου 2021 #4 Share 10 Μαρτίου 2021 Δέν νομίζω, δέν έχει λόγο για κάτι τέτοιο.Αφού πάει πολύ καλά... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos 10 Μαρτίου 2021 #5 Share 10 Μαρτίου 2021 Καλημέρα . Μην ξεχνάτε ότι έχουμε covid και από την μια μέρα στην άλλη κάτι μπορεί να πήγε στραβά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Husky_Jim 10 Μαρτίου 2021 #6 Share 10 Μαρτίου 2021 Άσε που άν μιλάμε για Δευτέρα με Τετάρτη, δηλαδή ούτε δυό ημέρες καθαρές, μπορεί πολύ απλά να μην έχει φανεί η κατάθεση που έχεις κάνει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dartman 10 Μαρτίου 2021 #7 Share 10 Μαρτίου 2021 Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια ΑΛΛΑ ... Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό. Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις. Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos 10 Μαρτίου 2021 #8 Share 10 Μαρτίου 2021 πριν 6 λεπτά, το μέλος dartman έγραψε: Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια ΑΛΛΑ ... Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό. Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις. Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις. Και με αφορμή την τοποθέτηση του Αντώνη αν κάποιο μέλος περάσει από εκεί και έχει κάποια εξέλιξη (ανακοίνωση κτλ) ας ενημερώσει αν δεν του κάνει κόπο . ΥΓ. @Georgis πήγες από εκεί και ήταν κλειστό ; Γιατί μπορεί να έχει πρόβλημα με το τηλέφωνο πχ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Husky_Jim 10 Μαρτίου 2021 #9 Share 10 Μαρτίου 2021 Μίλησα με τον Γιάννη και όλα είναι μιά χαρά...Ούτε το μαγαζί κλείνει, ούτε τίποτα...... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgis 10 Μαρτίου 2021 Author #10 Share 10 Μαρτίου 2021 update Τελικά κατάφερα και τους βρήκα μετά από 19 τηλέφωνα & 4 e-mail (αναπάντητα) , θα τα στείλουν αύριο. πριν 17 λεπτά, το μέλος Husky_Jim έγραψε: Άσε που άν μιλάμε για Δευτέρα με Τετάρτη, δηλαδή ούτε δυό ημέρες καθαρές, μπορεί πολύ απλά να μην έχει φανεί η κατάθεση που έχεις κάνει πριν 10 λεπτά, το μέλος dartman έγραψε: Να αναφέρω αρχικα οτι ουδεμια σχεση εχω με το εν λόγω καταστηματα και είχα σταμάτησει το χόμπυ για πάνω απο 10 χρόνια ΑΛΛΑ ... Το να ανοιγει ο καθένας ένα θέμα για μια παραγγελία που έχει κάνει Δευτερα και τώρα είναι Τετάρτη (και με τις συνθήκες που επικρατούν) και να δίνει το δικαίωμα για δημόσιο διάλογο στη πλάτη του μαγαζιού δε νομίζω ότι είναι και το πιο σωστό. Ήδη παραπάνω υπάρχει Post που έχουν δημιουργηθεί ίσως λάθος εντυπώσεις. Το σωστό είναι όταν έχεις την οποιαδήποτε εξέλιξη να ενημερώσεις το παρών θέμα για τυχόν παρεξηγήσεις. πριν 24 λεπτά, το μέλος marinos έγραψε: Καλημέρα . Μην ξεχνάτε ότι έχουμε covid και από την μια μέρα στην άλλη κάτι μπορεί να πήγε στραβά. Κατάθεση έγινε μέσω της ίδιας τραπέζης όπου η κατάθεση εμφανίζεται με το που γίνει, άμεσα Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να τα έχω τα πράγματα μέσα σε 2 μέρες, αλλά όταν δεν έχω λάβει εδώ 2 μέρες κάποιο mail που να λέει πως έλαβαν την κατάθεση, ενώ έστειλα το καταθετήριο σε mail (όπως ζητάνε) ή να έχει ενημέρωθει η παραγγελία μου στο site τους, κολλημένη να γράφει Confirmed by shopper (επιβεβαιωμένη απ'τον αγοραστή), ή που έχει καπέλο στο paypal 11euro (resolution center) και δεν τους βρίσκεις μετά από τόσα τηλέφωνα & mail , ε σου έρχεται κάπως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος