Skounis 31 Ιανουαρίου 2021 #1 Share 31 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους, πήρα πριν τρεις μήνες έναν θερμαντήρα Eheim και ενώ αρχικά είχα θέματα με το calibration τελικά τα έλυσα. Ωστόσο κάποιες φορές συνεχίζει να ζεσταίνει το νερό παρόλο που η θερμοκρασία έχει ανέβει πάνω από την επιθυμητή τιμή. Συνήθως απλά το κατεβάζω μέχρι όσο πιο κρύο πάει και μετά το ξαναναεβάζω κατευθείαν και φτιάχνει αλλά αυτή την φορά δεν δουλεύει αυτή η μέθοδος. Παρακαλώ όποιος ξέρει να βοηθήσει γιατί δεν έχω βρει καμία χρήσιμη πληροφορία στο διαδίκτυο και η θερμοκρασία του νερού έχει φτάσει ήδη 28 βαθμούς κελσίου. Αν το κλείσω τα ψάρια θα παγώσουν και αν το αφήσω θα βράσουν - είναι και βράδυ και πρέπει να κοιμηθώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Χαλκιδική 31 Ιανουαρίου 2021 #2 Share 31 Ιανουαρίου 2021 πριν 21 λεπτά, το μέλος Skounis έγραψε: Καλησπέρα σε όλους, πήρα πριν τρεις μήνες έναν θερμαντήρα Eheim και ενώ αρχικά είχα θέματα με το calibration τελικά τα έλυσα. Ωστόσο κάποιες φορές συνεχίζει να ζεσταίνει το νερό παρόλο που η θερμοκρασία έχει ανέβει πάνω από την επιθυμητή τιμή. Συνήθως απλά το κατεβάζω μέχρι όσο πιο κρύο πάει και μετά το ξαναναεβάζω κατευθείαν και φτιάχνει αλλά αυτή την φορά δεν δουλεύει αυτή η μέθοδος. Παρακαλώ όποιος ξέρει να βοηθήσει γιατί δεν έχω βρει καμία χρήσιμη πληροφορία στο διαδίκτυο και η θερμοκρασία του νερού έχει φτάσει ήδη 28 βαθμούς κελσίου. Αν το κλείσω τα ψάρια θα παγώσουν και αν το αφήσω θα βράσουν - είναι και βράδυ και πρέπει να κοιμηθώ. Καλησπέρα, έχω από χθές το ίδιο ακριβώς πρόβλημα κάνει ότι νάνε χωρίς να έχω πειράξει το κόκκινο, και εγώ 2-3 μήνες τον έχω, ευτυχώς έχω έναν δεύτερο με απλή ρύθμιση και τον έβαλα και ησύχασα, με την πρώτη ευκαιρία θα τον πάω πίσω. Αν παρατηρήσεις το φωτάκι στο σκοτάδι θα δείς ότι μένει πάντα λίγο αναμένο.. Τώρα για σήμερα το βράδυ μέχρι το πρωί δεν νομίζω να προλάβει να πέσει πολύ η θερμοκρασία του ενυδρείου σου εκτός αν είναι πολύ μικρό θα πάει στην θερμοκρασία δωματίου 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos 1 Φεβρουαρίου 2021 #3 Share 1 Φεβρουαρίου 2021 Καλημέρα . Θέλω να φανταστώ ότι τον έχετε ήδη επιστρέψει . (πολλοί πλέον έχουν αυτό το πρόβλημα έτσι δεν είναι Σπύρο); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Χαλκιδική 1 Φεβρουαρίου 2021 #4 Share 1 Φεβρουαρίου 2021 πριν 6 λεπτά, το μέλος marinos έγραψε: Καλημέρα . Θέλω να φανταστώ ότι τον έχετε ήδη επιστρέψει . (πολλοί πλέον έχουν αυτό το πρόβλημα έτσι δεν είναι Σπύρο); Ναι Μαρίνο εγώ τώρα θα κατέβω να τον πάω πίσω, ευτυχώς είχα και δεύτερο! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Χαλκιδική 1 Φεβρουαρίου 2021 #5 Share 1 Φεβρουαρίου 2021 @Skounis καλησπέρα, τελικά τι έκανες? Εγώ πήγα σήμερα στο πετ που το αγόρασα και έκανε άμεσα αντικατάσταση! Να το πας και εσεί όταν μπορέσεις αν δεν πήγες ήδη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skounis 1 Φεβρουαρίου 2021 Author #6 Share 1 Φεβρουαρίου 2021 Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, συγγνώμη που άργησα τόσο να απαντήσω αλλά διαβάζω για εξεταστική. Χτες το βράδυ το έβγαλα από την πρίζα τελείως και το πρωί η θερμοκρασία είχε φτάσει τους 25 βαθμούς (ευτυχώς δεν είχε προλάβει να πέσει πολύ). Σήμερα το ξαναέβαλα στην πρίζα έκανα αυτή την πατέντα που σας είπα χτες και άρχισε να λειτουργεί ξανά κανονικά. Βέβαια δεν είναι δυνατόν κάθε τρεις και λίγο να αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα. Γι'αυτό θα ήθελα πολύ να το αντικαταστήσω ωστόσο φοβάμαι πως το κατάστημα δεν θα το δεχτεί καθώς δεν έχω αποδείξεις πως δεν φταίω εγώ για την δυσλειτουργία αυτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Χαλκιδική 1 Φεβρουαρίου 2021 #7 Share 1 Φεβρουαρίου 2021 πριν 3 λεπτά, το μέλος Skounis έγραψε: Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, συγγνώμη που άργησα τόσο να απαντήσω αλλά διαβάζω για εξεταστική. Χτες το βράδυ το έβγαλα από την πρίζα τελείως και το πρωί η θερμοκρασία είχε φτάσει τους 25 βαθμούς (ευτυχώς δεν είχε προλάβει να πέσει πολύ). Σήμερα το ξαναέβαλα στην πρίζα έκανα αυτή την πατέντα που σας είπα χτες και άρχισε να λειτουργεί ξανά κανονικά. Βέβαια δεν είναι δυνατόν κάθε τρεις και λίγο να αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα. Γι'αυτό θα ήθελα πολύ να το αντικαταστήσω ωστόσο φοβάμαι πως το κατάστημα δεν θα το δεχτεί καθώς δεν έχω αποδείξεις πως δεν φταίω εγώ για την δυσλειτουργία αυτή. Ούτε εγώ είχα αποδείξεις, αν πράγματι έχει πρόβλημα δεν νομίζω να μην τον αντικαταστήσει, αν δεν είναι σπασμένος τότε δεν φταίς εσεί. Δεν χρειάζεται να φοβάσαι έδωσες χρήματα δεν στον έκανε δώρο 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος