Eli Kala 5 Μαίου 2020 #1 Share 5 Μαίου 2020 Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα που με βασανίζει μέρες τώρα... πιστεύεται ότι στα πετσοπ φροντίζουν τα ψάρια και τις χελώνες όλο θα έπρεπε;κάνουν άραγε έστω και τα μισά που κάνετε εσείς για τα ψαράκια /χελώνες σας ή τα πουλάνε όπως όπως και στο τέλος ο πελάτης τα περνάει άρρωστα και μέσα σε 4-5 μερες τους πεθαίνουν και αναρωτιούνται τι λάθος έχουν κανει;θα ήθελα να δω εμπειρίες και γνώμες πάνω σε αυτό το θέμα...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GVC 5 Μαίου 2020 #2 Share 5 Μαίου 2020 Γενικά τα ψάρια τρώνε χοντρή ταλαιπωρεία. μια παρατήρηση όπου δεν είναι ελληνική μόνο αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχουν παρατηρήσεις κόσμου ότι δεν..Οι περισσότεροι εδώ έχουν πει ότι τα ψάρια στα μαγαζιά είναι σε νερό βρύσης. Σαν πιο έμπειροι θεωρώ ότι έχουν εμπεριστατωμένη άποψη και είναι αξιόπιστα τα παιδιά. Μιλάμε για γλυκού έτσι..τουλάχιστον για είδη που τα μαγαζιά τα πέρνουν με το κιλό που λενε (tetras, splenders κλπ κλπ) Στο θαλασσινό φαντάζομαι αλλάζει το παιχνίδι γιατί είναι άλλα τα κόστοι εκει (και αγοράς και πώλησης)... Έχω διαμορφώσει την γνώμη, σύμφωνα με όσα έχω διαβάζει εδώ απο εμπειρίες μελών, ότι αγοράζω ψάρι μόλις παραληφθεί ή μόλις βγει κάποια ανακοίνωση. όσο το δυνατόν γρηγορότερα. τουλάχιστον να παραλκάβω κάτι το οποίο είναι ταλαιπωρημένο και όχι αργοσκοτωμένο. Πολλές φορές έχω μπει σε ενυδρειομάγαζο και έχω δει ψάρια να τρώνε άλλα ψάρια που έχουν πεθάνει...Την μεγαλύτερη παρατήρηση νομίζω ότι την έχουμε κάνει οι περισσότεροι με τους μονομάχους..που τους βλέπεις και τους παει το ρευμα του νερου.Εχουν πεθάνεικαι δεν δίνει κανεις σημασία.. Για μένα, μόλις παραληφθούν ψάρια αγορά ή από εξωτερικό με τον σταυρό στο χέρι ότι δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στο τελωνείο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eli Kala 5 Μαίου 2020 Author #3 Share 5 Μαίου 2020 Πήγα σε πετ σοπ να πάρω πράγματα για τις χελώνες και παρατήρησα οτι τις είχανε σε χελωνιερα με ελάχιστο νερό χωρίς θερμαντήρα και λάμπες...η μία από τις τρείς είχε άσπρους λεκέδες στο καβούκι..μόλις το είδα της είπα δεν θα έπρεπε να έχετε θερμαντήρα λάμπα και περισσότερο νερό;καμία απάντηση δεν πηρα!!!!! κρίμα πολύ κρίμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
hms 6 Μαίου 2020 #4 Share 6 Μαίου 2020 Αυτά που περιγράφετε πολύ σωστά συμβαίνουν σε όλα τα pet shop που έχουν μείνει στη δεκαετία του 80s. Ευτυχώς τη τελευταία 10ετια έχουν δημιουργηθεί πολλά μαγαζιά στην Αθήνα και στη Κρήτη αποκλειστικά για το υδάτινο στοιχείο με εξαιρετικούς επαγγελματίες που είναι και οι ίδιοι χομπίστες με φοβερές γνώσεις και αγάπη για αυτό που κάνουν. Προμηθεύονται ποιητικά προϊόντα από κορυφαίες εταιρίες που λίγα χρόνια πριν ήταν αδύνατο να τα βρεις στην Ελλάδα, και κρατάνε τα ψάρια τους όσο το δυνατόν σε καλύτερες συνθήκες. Γνώμη μου η στήριξη σε αυτά τα μαγαζιά πρέπει να είναι μονόδρομος. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos nts 6 Μαίου 2020 #5 Share 6 Μαίου 2020 Επιασες ένα θέμα το οποίο μας τυρανάει όλους. Θα σου μιλήσω πολύ συγκεκριμένα γιατί έτυχε κάποια στιγμή στην ζωή μου να είμαι και εγώ υπάλληλος σε μεγάλο κατάστημα pet shop. Και για να σου απαντήσω στο ερώτημα σου είναι πολύ λίγα καταστήματα τα οποία όντως θα δώσουν ό,τι πρέπει στα ζωντανά. Είτε μιλάμε για χαμστεράκια είτε για ενυδρεία είτε για χελώνες. Και βασικά είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις στην ροή του μαγαζιού. Τι θέλω να πω.. Όταν είναι 2 άτομα στην βάρδια και ο ένας από αυτούς ξέρει καποια παραπάνω πράγματα και προσπαθεί να τα φέρει σε μια κατάσταση έστω επιβίωσης, ενώ ο άλλος δεν ξέρει να ξεχωρίζει guppy απο molly είναι πραγματικά δύσκολο. Και σαν να μην φτάνει αυτό όταν είσαι σε ένα μαγαζί μέσα που "παίζει" κυρίως ο σκύλος και η γάτα, με τροφές αξεσουαρ κλπ κλπ δεν έχεις τον χρόνο που θέλεις για να πεις οτι αα.. εχω 3 ωρες ας κάτσω να φτιάξω τα ενυδρεία. Το έχω κάνει, σε πληροφορώ ότι σε μια μέρα πάλι έγιναν στην ίδια κατάσταση που ήταν πρίν. Για να μην τα πολυλογώ, σε τέτοια καταστήματα θα πρέπει να εισέρχεται προσωπικό σε καίριες θέσεις και φυσικά να γνωρίζει κάτι παραπάνω ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει καταστάσεις που άλλοι λένε εεε θα πεθάνει.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GVC 6 Μαίου 2020 #6 Share 6 Μαίου 2020 4 hours ago, hms said: Αυτά που περιγράφετε πολύ σωστά συμβαίνουν σε όλα τα pet shop που έχουν μείνει στη δεκαετία του 80s. Ευτυχώς τη τελευταία 10ετια έχουν δημιουργηθεί πολλά μαγαζιά στην Αθήνα και στη Κρήτη αποκλειστικά για το υδάτινο στοιχείο με εξαιρετικούς επαγγελματίες που είναι και οι ίδιοι χομπίστες με φοβερές γνώσεις και αγάπη για αυτό που κάνουν. Προμηθεύονται ποιητικά προϊόντα από κορυφαίες εταιρίες που λίγα χρόνια πριν ήταν αδύνατο να τα βρεις στην Ελλάδα, και κρατάνε τα ψάρια τους όσο το δυνατόν σε καλύτερες συνθήκες. Γνώμη μου η στήριξη σε αυτά τα μαγαζιά πρέπει να είναι μονόδρομος. Καλημέρα κόσμε! Δεν θα διαφωνήσω εντελώς. απλά ρε παιδιά λύστε μου μια απορεία. Είχα ένα μαγαζί σαν πρότυπο να το πω έτσι. αν είναι σωστός ο όρος. μόνο ψάρια, τπτ άλλο..ψώνιζα κατά κόρον απο εκεί. Την πρώτη φορά λέω έκανα πατάτα. Θεώρησα ότι κάτι δεν ήταν σωστό και έφταιγα αποκλειστικά εγώ. Την δευτερη φορά το πέρνω πιο προσεκτικά. Κάνω μετρήσεις, τραβαω φωτογραφίες ενυδρείου να δουν οι άνθρωποι τι δεν παει καλά και τι είναι σωστό. Δεν πήρα καμιά παρατήρηση ως προς το στήσιμο του ενυδρείου. Οι μετρήσεις που είχα κάνει σπιτι με τις μετρήσεις που έκανα τα παιδιά στο μαγαζί είχα σχεδόν ίδια ταυτιση με εξαίρεση το pH που είχαμε μια διαφορά 0.2 μονάδες, λόγω ότι είχαν ηλεκτρονικό pΗάμετρο. Πάντα τους συμβουλευόμουν πριν οποιαδήποτε αγορά. Τα πράματα όμως δεν πήγαιναν καλά..Απώλιες είχα πάντα..Ολικές κιόλας. Είτε μικάμε για ένα ψάρι είτε για κοπαδόψαρα. Μετά από 6 αγορές σορρυ αλλά στράβωσα. Αγόρασα έναν περίεργο pleco. Στο λαιμό μου έχει κάτσει. Είχα δώσει 110 ή 120 ευρώ αν θυμάμαι. Μαύρος με λευκές βούλες. Σε 3 μέρες ανάσκελα...Μόλις πήγα να ρωτήσω να συζητήσω μάλλον τι πήγε στραβά και πέρνω με το καλημέρα μια απάντηση "Από την στιγμή που μπήκε στο ενυδρείο σου δεν ξέρω τι έχεις κάνει, εγώ δεν φταίω"..ε συγνώμη κιόλας έφαγα την μανούρα μου που λεμε..δεν μιλάμε για φτηνό μαγαζί, από ότι έχω ψάξει κατά καιρους, μιλάμε από τα πιο ακριβά αν όχι το ακριβότερο κατάστημα ενυδρειακών ειδών στην Αττική. Δεν άφησα λίγα σε διάστημα 8μηνών.Αλλά και μέσα σε 3 μέρες να έχω πεθάνει ψάρι...Ε ήμαρτον που λεμε... Δεν κρίνω όλους τους πολητές, σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις. Εδώ βρέθηκε τύπος που δουλεύει στα petc... και ήξερε τι γινόταν με τα ενυδρεία...(Το έξησα και αυτό) Ο άλλος από την Κρήτη παραγγελία 20 ευρώ και πέθαναν τα μισα ψάρια μετά από 2 μέρες και ο άνθρωπος έστειλε πάλι τις απώλειες... Δεν έχω καμία διάθεση ούτε να προσβάλω κανέναν ούτε να έρθω σε σύγκρουση με κανέναν..μην παρεξηγηθώ για το quote. Την γνώμη μου λέω. Γενικά κατάλαβα ότι και στην Ελλάδα τα καταστήματα πλασάρουν ότι τους δίνουν. αν μιλήσουμε για ειδικές παραγγελίες τότε αστα να πάνε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dlamprou 6 Μαίου 2020 #7 Share 6 Μαίου 2020 Συγγνώμη, αλλά εύκολα ξεχνάμε ότι μιλάμε για εμπόριο από κάθε πλευρά! Έχουμε συμμετοχή στο μηχανισμό που συντηρεί αυτό τον εμπορικό κύκλο ως αγοραστές και δημιουργοί της ζήτησης. Το κατά πόσο περιμένεις ένας επαγγελματίας του κάθε κλάδου να είναι καλός ή όχι σε αυτό που κάνει, είναι αναπάντητο ερώτημα όχι μόνο στα ενυδρειακά αλλά παντού. Το μόνο που μπορεί να ρυθμίσει αυτό το πρόβλημα είναι η ίδια η αγορά, με την "τιμωρία" των κακών επιχειρηματιών, όπως εμείς τους χαρακτηρίζουμε. Βέβαια θα πρέπει και να αντιληφθούμε τι σημαίνει επιχείρηση και εμπορικό κέρδος. Γιατί αν το να προσλάβεις έναν κατάλληλα εκπαιδευμένο υπάλληλο στον κλάδο και κάνεις επενδυσεις σε τεχνολογία, σημαίνει διπλασιασμό τιμών στο ράφι, τότε θα τιμωρηθεί και ο καλός επαγγελματίας από την αγορά. Από τη μια θέλουμε καλές συνθήκες στα ζώα στα καταστήματα αλλά από την άλλη δεν έχουμε αποφασίσει πόσο διατεθειμένοι είμαστε να το πληρώσουμε σε τελική τιμή καταναλωτή. Μεγάλο πρόβλημα επίσης είναι η κάκιστη (μα ΚΑΚΙΣΤΗ, όμως!!) καταναλωτική μας αντίληψη και συμπεριφορά. Δεν αξιολογούμε, δεν επιλέγουμε σωστά και δεν σκεφτόμαστε ποτέ την επίδραση που έχει το πορτοφόλι μας (όσο περιορισμένο και αν είναι) στην διαμόρφωση της αγοράς και των συνηθειών μας! Πάντως αναφερόμαστε και σε 2 διαφορετικά πράγματα! Άλλο το θέμα της σκληρότητας ή αδιαφορίας προς τα ζώα και άλλο το θέμα του καλού/ κακού επαγγελματία! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος