asplinnos 24 Ιουνίου 2019 #1 Share 24 Ιουνίου 2019 Καλησπέρα σας, Ονομάζομαι Γιάννης και ο λόγος που άνοιξα το παρών θέμα είναι να σας ευχαριστήσω δημόσια. Σχετικά πρόσφατα ξανά έστησα έστησα το ενυδρείο μου και λίγο μετά (30 Μαρτίου) αγόραστικαν δύο πανέμορφα Pterophyllum Altum. Είναι η δεύτερη φορά με Altum από το ίδιο κατάστημα καθώς είχα και παλιότερα (6 - 7 χρόνια). Όπως και 7 χρόνια πριν έτσι και τώρα το ζευγάρι προσαρμόστηκε αμέσως στο νέο του περιβάλλον και λίγες μέρες μετά να τα και τα αυγά. Τώρα κάθε 10 -15 μέρες (σχεδόν) βλέπω αυγουλάκια?, αν και σε ένα κοινωνικό ενυδρείο είναι δύσκολο να τα μεγαλώσω. Είμαι πολύ χαρούμενος και με αυτά τα ψάρια, αν και η αλήθεια είναι ότι όταν τα πήρα δεν ξεχώριζε το φύλλο τους (τουλάχιστον από μεριάς μου) αλλά άλλα τα μάτια τα δικά μου κι άλλα του κυρ. Βασίλη. Είμαι περήφανος για το όμορφο ζευγαράκι μου και οφείλω να τον ευχαριστήσω ??. Μακάρι να είχα χώρο να φιλοξενήσω 7-8 άτομα από αυτό το όμορφο είδος αλλά στα 240 λίτρα θα αρκεστώ στο ζευγαράκι μου. Λενε συχνά ότι, τα σχόλια και οι κριτικές είναι σημαντικές γιατί μας κάνουν καλύτερους, όμως η αναγνώριση, η πρόοδος, το μεράκι και η ευχαρίστηση είναι τα κίνητρα που χρειαζόμαστε να βελτιωθούμε. Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα καταστήματα σαν εσάς που στηρίζουν το χόμπι μας και τους πελάτες τους (δηλαδή εμάς τους ενυδρειό-φίλους), γιατί τα δείγματα που έχω δείχνουν το χόμπι μας σύντομα θα εκλείψει από την Ελλάδα. Γιατί βλέπω μια εποχή που τα petshop ανοίγουν και κλείνουν για πλάκα και το παιχνίδι (marketing λέγεται) των pet shop (και των προμηθευτών τους που κινούν την αγορά αυτή) στρέφεται μόνο στον σκύλο και στην γάτα, γιατί και ένα μεγάλο ποσοστό των ενυδρείων έχουν γίνει γλάστρες και ένα άλλο μέρος του κόσμου αναζητάει ενυδριακά προϊόντα σε άλλες αγορές (βλ. Ευρώπη ή Κίνα), συνειδητά λοιπών θα στηρίξω ένα ελληνικό κατάστημα αλλιώς θα μείνουμε στο τέλος 10 ψαροκαμένοι που θα ψάχνουμε να παραγγείλουμε ανταλλακτικά ή φάρμακα γιατί τα 2 μαγαζιά που θα ‘χουν μείνει στο τελοσ δε θα τα έχουν. Έτσι μπορώ να αναγνωρίσω σε σας κάποιες αξίες που για μένα μετράνε περισσότερο. Εν κατακλείδι σας ευχαριστώ για τα σπάνια -όμορφα αυτά ψάρια και ελπίζω να συνεχίσετε να στηρίζεται το χόμπι μας. Συγνώμη για το καημό μου? αλλά τα περίμενα πολύ καιρό και απελπιζόμουν, ήμουν έτοιμος να βάλω κάποιο είδος από σκαλάρια. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φρου Φρου 25 Ιουνίου 2019 #2 Share 25 Ιουνίου 2019 (edited) Ευτυχώς που υπάρχουν 5-10 σοβαρά καταστήματα σ' αυτήν την χώρα που σέβονται το χόμπι και τους πελάτες τους. Το μεράκι, ο επαγγελματισμός, ο σεβασμός, πρέπει να επιβραβεύονται με κάθε τρόπο. Όσον αφορά τα καταστήματα που ανοίγουν και κλείνουν για πλάκα, αν ανήκουν στην κατηγορία αυτών που σκέφτονται μόνο το εύκολο κέρδος (κοροιδεύοντας τον κόσμο) καλά κάνουν και κλείνουν. Γιατί αυτό τους αξίζει... Αν είμαι εκτός θέματος, ζητώ συγνώμη. Μου ξέφυγε... Έγινε επεξεργασία 25 Ιουνίου 2019 - Φρου Φρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharopoulos 25 Ιουνίου 2019 #3 Share 25 Ιουνίου 2019 (edited) Σας ευχαριστουμε παρα πολυ για τα καλα σας λογια !! Κανουμε εδω και πολλα χρονια , οτι καλυτερο μπορουμε για τον χωρο !! Ειναι δυσκολο να προσπαθεις να επιβιωσεις σε αυτον τον χωρο , αλλα ειναι πολυ ευκολο να το κανεις οταν αυτο ειναι το Hobby σου!! Και εμας ξερετε οτι ειναι το Hobby μας και το αποδεικνυουμε καθημερινα!! Γι αυτο πολυ ευστοχα οπως ειπατε , ειμαστε ακομα εδω , ενω αλλοι ανοιγοκλεινουν!! 2 hours ago, Φρου Φρου said: Όσον αφορά τα καταστήματα που ανοίγουν και κλείνουν για πλάκα, αν ανήκουν στην κατηγορία αυτών που σκέφτονται μόνο το εύκολο κέρδος (κοροιδεύοντας τον κόσμο) καλά κάνουν και κλείνουν. Γιατί αυτό τους αξίζει... Πραγματικα δεν ευχηθηκαμε ποτε κατι τετοιο για κανενα αλλο καταστημα , αλλα δεν μπορω να διαφωνησω στο προφανες... οτι εχετε δικιο !! Παντα πιστευαμε οτι η "πιτα" ειναι αρκετα μεγαλη για ολους και μπορουμε να συμπορευτουμε !! Καποιοι ομως μπερδεψαν τον συναγωνισμο με τον ανταγωνισμο και το πληρωσαν και οσοι δεν το πληρωσαν θα το πληρωσουν!!! Υπαρχουν σωστοι επαγγελματιες και κακοι επαγγελματιες , υπαρχουν σωστοι καταναλωτες και το αντιθετο!! Ετσι ειναι αυτα τα πραγματα !! Χαιρομαι που εχουμε αποδειξει οτι βρισκομαστε και εμεις και οι καταναλωτες που μας εμπιστευονται στην πρωτη κατηγορια , χτιζωντας σωστα ενυδρεια που αντεχουν στον χρονο και τρεχουν απροβληματιστα !! Το καλο πρεπει να ακουγεται και σας ευχαριστουμε που δεν δισταζετε να το κανετε , ρισκαροντας να χαρακτηριστειτε απο τους αδαεις !! Με εκτιμηση Κωστας Ζαχαροπουλος Έγινε επεξεργασία 25 Ιουνίου 2019 - Zacharopoulos 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος